צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
-
לפני מספר שנים היה פה דיון לגבי איזה מגיני מתח שווים קניה. בזמנו הומלצו מגיני מתח מתוצרת extreme. אני לא מוצא אותם כיום בשוק והייתי שמח לדעת מה הם המגינים המוצלחים לקראת החורף הקרוב? והאם יש ספק שמוכר במחיר סביר.
-
- 0 תגובות
- 824 צפיות
-
-
בסוף החדוש יגמר לי מבצע באנדל של 10 מגה + גיימר ב80 שקלים לחודש התקשרתי עכשיו לבזק, רק על התשתית הם רוצים 90 שקל ל10 מגה!!! מה שאומר שהחבילה הכי זולה שאני יכול להוציא כרגע זה משהו כמו 120 שקל לחודש, התייקרות של 40 שקל וכל זה עם מהירות דיי נמוכה יחסית. למישהו יש רעיונות או הצעות מה עושים ??
-
- 6 תגובות
- 824 צפיות
-
-
חברים, במידה ולא מכירים אתם רשומה/מעגר מקוון/ת ממשלתי בארה"ב בה צרכנים שלא מעוניינים בשיווק ישיר מוסיפים מספרהם, הנה הסבר עליה וקישור לאתר עצמו: http://en.wikipedia.org/wiki/National_Do_Not_Call_Registry https://www.donotcall.gov/ יש דבר כזה בישראל? קבוצה/דיון בפייסבוק? בנוסף יש רשומה/מאגר שאוסף כל מספרים של חברות לשיווק ישיר מהם מתבצעות חיוגם לצרכנים? היום פספסתי חיוג ממספר שאותו הצלחתי לאתר בפייסבוק דרך גוגל והתברר ששייך לחברה לשיווק ישיר. אמנם זה לא פתרון טוב כי סיכוי לאתר מספרים ארציים באינטרנט נמוך אלה אם משלמים עבור שירות מיוחד ועדיין אני לא יודע איך זה כי לא ניסיתי.
-
- 0 תגובות
- 823 צפיות
-
-
שיתוף הפעולה בין יצרנית השבבים לענקית המכירות המקוונות חוזר לסבב נוסף עם הנחות מעניינות בין אמאזון לזכרונות ה-DRAM של מותג ה-Crucial מבית מיקרון יש סיפור אהבה קטן – אם לשפוט לפי המבצעים שנצפים בגירסאות השונות של החנות המקוונת בתדירות של אחת לכמה שבועות. הפעם החנות היא אמאזון בריטניה, והמבצעים הקיימים זמינים עבור זכרונות DDR3 ו-DDR4 כאחד, ולמחשבים נייחים ומחשבים ניידים כאחד. צמד זכרונות Ballistix Elite בטכנולוגיית DDR4 עבור מחשבים נייחים, בנפח כולל של 16GB (כל מודול בנפח 8GB) ובמהירות של 2,666MT/s, נמכרים בעבור 62 פאונד בריטי כולל מסים ומשלוח ישיר לארץ – כ-355 ש"ח, כאשר כמו תמיד נדרש להעביר את הגדרת המטבע בכרטיס האשראי שלכם לפאונד בממשק החנות של אמאזון, בכדי…
-
- 0 תגובות
- 823 צפיות
-
-
היה איזה שירות נזכר בפורום שמחבר קונים עם טיירים ומאפשר להשיג מוצרים בעמצאות טיירים או תושבים חוזרים אחרי טיול לארץ ככה בשביל לא לשלם עלויות משלוח גבוהות. מה היה שם של שירות? תודה
-
- 0 תגובות
- 821 צפיות
-
-
מכירים מישהו שמוכרים RAYBAN מקורי וחדש באייבי שעושה משלוחים לישראל? ראיתי כל כך הרבה ראייבאנים חדשים שעולים עשר דולר חחח
-
- 0 תגובות
- 820 צפיות
-
-
לפני כחודש פנו אליי מרשת פלאפון , על מנת שאחזור אליהם לאחר שניידתי לחברת הוט שמונה מכשרים ,לפני כשנה וחצי בעקבות חוסר הגינות של סוכני שטח . הגיע אליי סוכן נמרץ שהבטיח לי הרים וגבעות על מנת שאחזור לחברת פלאפון , כגון סימים בחינם שהתגלו מייד בחשבונית הראשונה כ49 ₪ . לכל ניוד מחיר התחלתי שונה . הבטיח מחיר לשנה מתברר שזה לחצי שנה ועוד ועוד . לאחר שיחות חוזרות עם הסוכן והבטחות שיגיע לסדר את העניין נשברתי ופניתי לשרות הלקוחות וגם שם נכונה לי דרך חתחתים . במשך שבוע שלם ושיחות מידי יום עם שרות הלקוחות הובטח לי שיגיעו אליי סיירת שימור לקוחות על מנת לבדוק את טענותיי וכל יום דחו אותי בטענה אחרת. עד שהגדילו לעשות ולאחר שבוע שמשכו אותי ,הודיעו לי שאני בכלל לא זכאי לביקור ש…
-
- 0 תגובות
- 819 צפיות
-
-
מישהו מכיר מובילים זולים באזור רחובות? (לטובת כניסה לדירה חדשה)
-
- 0 תגובות
- 819 צפיות
-
-
שלום אני מחפש מסך מחשב 4K ISP בגודל של 27-3 אינץ ראיתי את המסך LG27UD88-W ,האם יש למשהו ניסיון איתו על איזה מסך אתם ממליצים
-
- 0 תגובות
- 817 צפיות
-
-
היי אני מחפש המצה לאוזניות איכותיות לפלאפון עד 50$ (על מנת לא להיתפס במכס) מ-ebay . יש לי מוטורלה רייזר אם זה משנה. תודה לעוזרים. (אוזניות כפתור ולא קשת)
-
- 0 תגובות
- 817 צפיות
-
-
שלום רב, אני מחפש המלצה לרחפן - עבור ילד (בן 9) . עלות - עד 600 - 500 ש"ח. מחפש דגם שיוכל לצלם טוב , וגם עדיף שיוכל להיות נשלט ע"י הפלאפון. אפשר גם להמליץ על חנויות בחו"ל כגון אמאזון (לא עלי אקספרס) או מהארץ - עדיף לי. תודה מראש לעוזרים מוטי
-
- 0 תגובות
- 816 צפיות
-
-
מישהו חשב אחרת? הנתונים של חברת Alibaba מיום הרווקים הרשמי של 2018 נחשפים - והם שוב חסרי תקדים לכתבה
-
- 0 תגובות
- 816 צפיות
- 1 follower
-
-
מקווה שאני פותח את הדיון בפורום הנכון, לפני כחודש קניתי בארה"ב נייד חדש Dell inspiron 15z וכשחזרתי בחזרה לארץ גיליתי שאחד הצירים שמחבר את המסך למחשב שבור, רציתי לקבל המלצה לחנות או מעבדה באזור חיפה שיכולים לטפל בזה אין לי אחריות בין לאומית אז מקום שגם המחיר בו הגיוני. תודה מראש לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 814 צפיות
-
-
שלום! ברשותי לוח אם של Asus מדגם P8B75-M LX יש לי 8GB זיכרון (בסטיק אחד) וכונן SSD של Kingston בנפח 120 GB , אני רוצה לשדרג את הזיכרון ל-16GB וכמו כן לרכוש כונן SSD מהיר בנפח 250GB , הכונן ישמש למשחקים ולמערכת ההפעלה. את הכונן הישן אעביר למחשב הנייד. רציתי לדעת מה כדאי לרכוש והיכן- האם יש מבצעים טובים באתרים מחו"ל אשמח לעזרה! מאור
-
- 0 תגובות
- 813 צפיות
-
-
אני רוצה להתחדש בטלויזיה חדשה. מרחק הצפייה יעמוד על קצת יותר ממטר וחצי.(מקסימום 2 מטרים). אני לא ממש מבין בטכנולוגיות ובהבדלים בין lcd ל פלזמה וכ'ו. רוב הצפייה תהיה תכנים של ספורט ו xbox. התקציב הוא 4000 ניתן לחרוג מעט אך ורק אם מצדיק. תודה ושבוע טוב.
-
- 1 תגובה
- 812 צפיות
-
-
רכישה של כותרי PlayStation 5 מובילים, וככל הנראה גם כותרים מקבילים ב-Xbox Series X, תהפוך לעסק יקר יותר מבעבר - גם עבור הצרכנים באירופה וגם עבור הצרכנים בישראללכתבה
-
- 1 תגובה
- 812 צפיות
-
-
עשיתי אליהם מנוי לפני 3 חודשים בחבילה מפתה במיוחד.עם "ניתוק זיקה" . בחודש הראשון, ראיתי שלא קיבלתי החזר והתקשרתי, הם אמרו שהם "שכחו" להפעיל. בחודש השני הם אמרו שלהפעיל לוקח יותר מחודש בחודש השלישי הם אמרו שיחזרו תוך 3 שעות עברו 6. אני מתנתק מהם היום וממליץ לכם לשלם קצת יותר ולא להסתבך עם חברת פלאפון.
-
- 0 תגובות
- 811 צפיות
-
-
לראות בחדשות ערוץ 2 הערב כתבה על 200 חבילות של הזמנות מחו"ל שמצאו את דרכן לפח זבל ( צפרדע ). לא מאשים אף אחד, רק פרומו של חדשות.
-
- 0 תגובות
- 810 צפיות
-
-
שלום. אני מעוניין לקנות נייד עם מעבד AMD Ryzen שאין אותם כמעט בארץ, אז בדקתי באמאזון והם כן מוכרים ושולחים לארץ. המחיר נראה ממש נמוך, על נייד שעולה בארץ 8 אלף מאמאזון כולל כל המסים לפי המחשבון באתר יוצא פחות מ5 אלף, הגיוני? איך עובדת האחריות על ניידים מחו"ל? מדובר Lenovo Thinkpad ואם למישהו יש ניסיון עם קנית נייד מאמאזון, על מה לשים לב וממה להזהר. תודה לעונים.
-
- 1 תגובה
- 809 צפיות
-
-
שלום לכלום, רציתי לעשות מיני מכון כושר בבית עם ספה ומוט. רציתי לדעת איפה כדאי לקנות, האם יש מותגים זולים שעדיפים? ויותר חשוב - האם יש גודל אוניברסלי של של מוטות שכל הצלחות משקולות מתאימות להם או שיש צלחות עם חורים בגדלים שונים? תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 809 צפיות
-
-
-
יש לי מחשב כזה: https://www.trustedreviews.com/reviews/lenovo-ideapad-510s במסך של 15.6 כמה הוא שווה למכירה? ואני חושב לקנות מחשב כזה: https://ksp.co.il/?uin=103936 כי אני משתמש בלינוקס. האם זה דגם טוב? האם יש דגם יותר זול שגם יהיה יעיל מאוד לגלישה ברשת? חשוב לי מקלדת מוארת Dell Vostro 15 5000 5590 מה דעתכם? נ.ב. האתר מאוד איטי, מה הסיבה?
-
- 0 תגובות
- 809 צפיות
-
-
ראית שAMD מפרסמים עכשיו דף מבצעים של עד 27% הנחה על הרבה מוצרים מהדור החדש (מעבדים, לוחות אם), בדרך כלל לא משתלם לקנות מעבדים ולוחות בחו''ל בגלל המשלוח והמיסים השאלה היא אם כשיש הנחות כאלה יש מצב שזה יוצא יותר זול מהארץ או שעדיין זה יוצא יקר יותר ?
-
-
- 1 תגובה
- 809 צפיות
- 1 follower
-
-
אשמח במידה ומישהו יעדכן פה במידה ויש הנחה על אחד מהם בחול או בארץ.. פשוט אני בבסיס ולא יכול לראות את כל עמודי תרד המבצעים דרך הפלאפון.
-
- 4 תגובות
- 808 צפיות
-


