ארי מילר - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ארי מילר

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    296
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • Days Won

    4

ארי מילר last won the day on נובמבר 5 2023

ארי מילר had the most liked content!

מידע נוסף

  • מין
    זכר

מבקרים אחרונים

610 צפיות בפרופיל

הדירוגים של ארי מילר

Zone Freak

Zone Freak (3/6)

24

דירוג

  1. כנ''ל. הייתי ממליץ לשדרג את התקציב גם עבור מסך מתקדם יותר שמתאים לדרישות, וגם בכללי חומרה טובה ומתקדמת יותר, זה הכי קרוב שמצאתי לדוגמה.
  2. כשזו ההתלבטות הייתי הולך כמו תמיד על משהו באמצע (עונה על הדרישות, יותר יקר ואיכותי מהמינימום, אבל במחיר שהופך אותו למשתלם יותר) כמו זה למשל.
  3. באיזה נפח ? ממליץ לקרוא את מה שנכתב פוסט אחד לפני הפוסט שלך.
  4. @Tal-T אני חושב שזה פחות רלוונטי מה שהיה עד היום, נסכם את זה בשאלה פשוטה, האם היום כשתלך לחנות לקנות כונן חדש תקנה כונן כזה ? או שאולי תחשוב פעמיים לפני? כלומר, יש ענין לטמון את הראש בחול ולהגיד ''לי זה לא יקרה'' ? פחות הגישה שלי, אבל... לא הולך להתווכח על זה.
  5. א. הנתונים של המוצר והמוכר לא כ''כ אמינים, (לא לפי דעתי אלא לפי התוסף הזה שבודק אמינות מוצר, כך שיכול להיות שאני טועה) ב. כמו שכבר אמרו לפני, לאיזה שימושים ?
  6. טעות אח יקר. זה מעבד K שצורך יותר חשמל ולכן נדרש לוח Z עם מערך מתחים יותר יציב. לדעתי אם מדובר בFlight Simullator כדי שתחשב מסלול מחדש הייתי הולך על משהו כמו i5 13500 לוח B760 מכל סוג שהוא ומקסימום 32GB DDR4 באמת שאין צורך ביותר מזה.
  7. כמה יוצא לך כל השילוש ? (בוא נראה מה אפשר להכניס במסגרת התקציב הזה בארץ....)
  8. אז זה אמור להיות ממש כיף (הקפיצה מ7 ל11). אני דווקא מצדד ב11 בפרט אם בכל אופן עוד לא יצא לכם להתרגל ל10 (זו בדרך כלל הסיבה של האנשים שנשארים עם 10, בגלל ההרגל) אבל ברור של11 יש יותר מה להציע.
  9. קירור פחות טוב, כונן פחות טוב, זכרונות פחות איכותיים... האם יספיק ? יכול להיות. האם מדובר בחלקים איכותיים ? לא משהו....
  10. איך כל מה שכתבת עכשיו קשור לרפורמה ?
  11. אם בסביבות ה5000 הכוונה בין 5K ל6K אז התשובה היא כן. להלן 2 דוגמאות למה שאני הייתי בוחר במקרה שלך. מחשב נייד גיימינג Acer Nitro 5 AN515-58-78DQ - צבע Obsidian Black או- מחשב נייד Asus TUF Gaming F15 (2023) FX507ZV4-HQ043 - צבע Jaeger Gray בשביל הגדרות על High תקבל מהם חוויה חלקה (לא מבטיח את אותו דבר בUltra). אבל זו נקודת הפתיחה בעיני. אם אתה רוצה שיזרום טוב גם ב- Ultra לכאורה תצטרך להעלות את התקציב...
  12. אמרת את התשובה בעצמך... במסך של DELL אתה מקבל יותר בהירות, יותר עוצמה ברמקולים, 99%sRGB, ולכאורה גם מצלמה מובנית איכותית יותר, וכמובן Pivot אם זה שימושי בשבילך, לדעתי אם התקציב הוא בכל אופן 1.5K אין ענין לרדת לפחות מהמסך הזה אלא אם כן לקחת מסך QHD באיזור ה1,000 ש''ח ולקנות מצלמת רשת ורמקולים בנפרד כמו שכבר כתבתי.
  13. וואו ! @A-10 תודה שלא צפית את זה @IceScream תתחדש !
×
  • צור חדש...