אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3559222,00.html לא יאומן .. אחד הקומיקאים המצחיקים והשנונים של המאה.. למי שלא מכיר: Religion is bullshit http://www.youtube.com/watch?v=MeSSwKffj9o rape CAN be funny http://www.youtube.com/watch?v=3av_qRR_DWc some people are stupid http://www.youtube.com/watch?v=oboyox3L_MI וכמובן: Seven Words http://www.youtube.com/watch?v=BTyzTJTNhNk יהי זכרו ברוך :-\
-
- 21 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
האם יש סכסוך בינינו לבין הערבים לסוגיהם? הסכסוך הישראלי-ערבי, הסכסוך הישראלי-"פלשתיני", הם ביטויים נפוצים. האם יש סכסוך בינינו לבינם או שמדובר בתופעה מסוג אחר? מה שקיים בינינו לבין הערבים איננו סכסוך, ואינו מזכיר את המושג סכסוך. כאשר הצד השני דורש את כל מה שיש לך, הוא דורש את השמדתך. הוא לא מסוכסך איתך, הוא רוצה לחסל אותך. האם נכנה את השואה, הסכסוך הנאצי-יהודי? האם נכנה את כיבוש פולין, הסכסוך הגרמני-פולני? האם נכנה את ההשתלטות על אוקראינה, הסכסוך הסובייטי-אוקראיני? היחסים הקיימים בינינו לבין הערבים הם של רוצח ערבי וקורבן יהודי, למזלו של הקורבן היהודי הוא החזק יותר, מה שמונע את הפיכתו לקורבן תמיד. הערבים מנסים להשמיד אותנו בכל דרך אפשרית, ה"סכסוך" הוא הזרוע הפוליטית של מ…
-
- 4 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3109372,00.html
-
- 20 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
רציתי לשתף אותכם בסרט הזה , תראו הוא סך הכל משהו כמו 45 דקות - שעה , על בן אדם חילוני שמת ,וחזר לחיים ומספר על מה שקרה ועכשיו הוא חזר בתשובה. ועכשיו אל תתחילו להגיד - כל החרדים האלה וזה.. אני בסהכ כמוכם - לא רב או "דוס" או משהו כזה. אז הנה הסרט : http://sratim.tora1.com/content/view/37/1/ מקווה שתיראו
-
- 8 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3871913,00.html
-
- 21 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
-
היי, אחרי הפוסט הקודם שלי על נוהל "וידוא הריגה" יש לי שאלה חדשה, מה דעתכם על נוהל "חניבעל" שהיה נהוג פעם? (גם אותו מופז הפסיק) בקצרה הנוהל אמר שאם יש נסיון חטיפה אז צריך לירות בחוטף גם אם זה אומר שתהרוג את החייל. אני באמת חושב שכן מוצדק לירות (הרי לא תכוון לחייל, אז יש סיכוי טוב יותר שתציל אותו מאשר שתהרוג אותו) הרי במקרה הרע הסיכוי שלו זה 50 50 מבחינת אנשים שנשבו וחזרו חיים אז המספרים בהרבה יותר קטנים. האמת שאת זה לא בדקתי אבל זה מה שהמפקד אמר לי וזה נשמע הגיוני. אם יש למישהו קישור לעובדות אחרות אני מבקש שיפרסם אותו פה בבקשה. ותחשבו, אתם הייתם יורים?
-
- 19 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
-
יצפאן והגורו שלו יגאל שילון הוכיחו שהם עברו כל גבול וגורמים רק לשינאה ייתרה ליהודים וישראלים עם המתיחות חסרות הטעם שלהם. אני אוהב את יצפאן וחושב שהוא אדם מוכשר ומתחיק אבל כנראה שלא יודע את הגבול ומעדיף רייטינג על פני קצת כבוד. ynet
-
- 19 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
זוכרים אותו משנה שעברה? הפעם הוא שם גרב במקום חשוב. ;D ולמי שלא מבין מה זה- המדינה קבעה חוק שאפשר למכור חמץ בחנות כי היא לא ציבורית??(ממש "לא פומבי" טיב טעם בנחלת בינמין) אז הוא על אותו משקל הוריד את בגדיו מכיוון שזה מקום "לא ציבורי". http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3697885,00.html
-
- 25 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
גררררררררר חלם זה כאן, להגמיש בנייה על הים ובמקרים מסויימים עד 30 מ', בטוח לדורות הבאים ישאר הרבה חוף. http://news.walla.co.il/item/2878732 מי בוחש בצלחת? מקווה שלא יעבור, אחד הנושאים הבודדים שאם יעשו משאל עם מעל 90% מהציבור יתנגד.
-
- 3 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
כזכור, פלוגה כ"ה היא הפלוגה אשר הייתה מוצבת בחברון, בה שירתו ארבעת החיילים שהיו מעורבים בהרג (רצח?) הצעיר הפלשתיני בחברון וכן 11 נוספים החשודים בעבירות תקיפה וגניבה של רכוש פלשתיני. כל הכבוד למצ"ח על החקירה שהתנהלה למרות הטיוח וכל הכבוד למפקד מג"ב, ניצב דוד צור, על הרחקת העשבים השוטים הללו מקרב שורות מג"ב.
-
- 1 תגובה
- 2.6k צפיות
-
-
מנפלאות youtube, כל מיני קליפים שאספתי בחודשים האחרונים. אתה יכול להיווכח שבשנות ה-70 וה-80 באמת היה מחריד כמו שאתה זוכר במעומעם (או שסיפרו לך). העניין הוא שחלק מהשירים דווקא מוצלחים ומושקעים. שיר ממש טוב של soft cell. אבל מה קרה לסולן? שילוב של רצועת מצח נגד זיעה עם מינון יתר של מוס לשיער? הזמרת גם מראה שנינט ובריטני ספירס לא חידשו שום דבר... פעם זכייה בארוויזיון הייתה קרש קפיצה לתהילת עולם. תשאלו את סלין דיון לדוגמא, אבל אין ספק שהגדולים מכולם היו אבבא, נפוליון אולי נכנע בווטרלו, אבל אבבא שיחקו אותה ב-1974. כאן אבבא באחד השירים היותר מוצלחים שלהם, מזכירים לנו שהסולניות נראו יותר כמו מורות לאנגלית מאשר כוכבות-על, הבגדים שלהם עוצבו כנראה באיקאה, האווירה הסטרילית…
-
- 29 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
פשוט מצחיק. 10 דקות של צחוק, (עדיין) בלי כימיקלים או חומרים "טבעיים". [ ]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3191429,00.html] long live blazer
-
- 24 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
https://twitter.com/Yediotha/status/643865954536026112 אז אתם בעד או נגד זה?
-
- 9 תגובות
- 2.6k צפיות
- 1 follower
-
-
http://messages.responder.co.il/1089779/123530885/25e0aab3f7d7589a08f3619752fa18ff/? http://www.imti.org.il/Upload/imti2015.pdf בדוח זה לוקטו עובדות מפעילותם של ארגונים ישראליים ופלסטיניים אשר עיקר עיסוקם בקידום דה לגיטימציה נגד מדינת ישראל, האשמתה בביצוע פשעי מלחמה והפרת הדין הבינלאומי וכן בקידום חרמות וסנקציות כלכליות עליה )BDS(. החוברת מבוססת על מידע שהיה גלוי וזמין בעת שבוצע המחקר, אשר התמקד בציר הזמן הקשור למבצע ”צוק איתן“. אנו מבהירים כי על אף המאמצים הרבים שהושקעו בעבודת הבחינה והעריכה, ייתכן כי ישנם מקורות נוספים אשר עשויים היו להשפיע על תוצאות המחקר ואשר לא הגיעו לידינו. על מנת שהדוח זה יהיה מדויק, נודה לכל מי שיוכל להביא לידיעתנו מידע נוסף. לראות ולא להאמין
-
- 4 תגובות
- 2.6k צפיות
- 1 follower
-
-
עוד פנינים מהארגון ה"נפלא" הזה שפשוט, איך להגיד, "אובייקטיבי", לפעמים נדמה כאילו כל הצרות נגמרו, ורק אנחנו, העם החסר בושה הזה הורס את הסדר בעולם ואת השלום העולמי. פשוט בושה לארגון כזה. לכתבה בוואלה! הוא כל כך חד-צדדי שזה מדהים. הוא לא מתחשב במצב, הוא מתנהג כאילו אנחנו בשוויץ, כאילו כבר "כיתתנו את חרבותינו לאתים".
-
- 35 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
כן רבותיי, כבר לא צריך מצע מדיני כדי לכבוש את הכנסת. או לגור בישראל. או לדעת עברית. רק תנו לעם לחם ושעשועים והוא יסגוד לכם, ממש כמו באמפריה הרומית קבלו את הטרנד הלוהט של סתיו 2006: ארקדי גאידמק! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3331193,00.html
-
- 25 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
אהלן יאללה תתחילו לפרשן על קופה אמריקה שנתפח היום לפנות בוקר.......... אל תתחילו ישר שברזיל לוקחים כי הם השאירו את הכוכבים בבית ונתנו לצעירים הזדמנות ארגנטינה לעומת זאת הביאה את כל התותחים שלה אבל נראה לי שהיא כמו הולנד זאתי עולה עולה ואז סתם פארשית מעיפה אותה אפשרי שפרו יקחו......................... יאללה הכל פתוח ואני לא מבין בקופה כל כך.......... אני אישית הולך להיכנס לזה עם הווינר רק מהרבע לראות מי טוב ומי לא
-
- 33 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/underworldriseofthelycans/
-
- 24 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
שלום לכולם. הנה כמה כותרות מתחום ה"תרצו תאמינו" https://news.walla.co.il/item/3079699 https://news.walla.co.il/item/3081399 להנאתכם, אולי.....
-
- 1 תגובה
- 2.6k צפיות
-
-
למה יש רק סרטי ילדים? יש את חתול במגפיים ואת הלורקס חצי שנה רצוף. את Prometheus ו- Avengers הראו לאיזה חודש ימים והורידו. למה? מה זה הטמטום הזה. הרי הם מקרינים את הסרטים בקולנוע ולא מוכרים דיסקים בגלל מלחמה בפיראטיות, אז הנה כשאני רוצה להוציא כסף על 2 הסרטים (באיחור, אני יודע, אבל בגלל תקופת מבחנים), אין את הסרטים האלה בקולנוע אצלי בעיר. מה ההגיון?
-
- 12 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-


