עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. טוב עוד לא ראיתי אבל למי שלא יודע יצא סרט חדש שהוא בעצם הקדמה לסרטים האחרים יש שם את קפטן קריק הצעיר ועוד דמויות מישהו ראה כבר ? יכול לתת רשמים ?

    • 40 תגובות
    • 2.9k צפיות
  2. Started by Rafi921,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3706419,00.html

    • 36 תגובות
    • 2.9k צפיות
  3. http://images.maariv.co.il/cache/ART471728.html ללא מילים...

    • 19 תגובות
    • 2.9k צפיות
  4. "אל תפגשו את הגיבורים שלכם", נכון? אז הנה אחד חדש "אל תצפו בגיבורים שלכם יותר מדי שעות" אמלק; ברוקלין 99 - הסדרה המשעשעת הכי עלובה שתראו. פריקת עצבים של פוסט בינג' במהלך הסמסטר המקוון הזה, ברוקלין 99 מילאה לי הרבה שעות פנויות (והרבה שעות על חשבון לימודים אובווייסלי) והרבה חוסרים. הסדרה היתה מקום המפלט שלי, השעות הכי מבדרות וטובות ביום, ואפילו החברים שהתקשורת איתם דעכה הימי קורונה: ג'ייק היה הגיבור המגניב והשטותניק האהוב; איימי הייתה ה-ocd הכי משעשעת בשכונה; טרי היה הבריון הכי עדין ומתחשב שאפשר - בקיצור אחלה חברה, אחלה סצנה ואחלה דינמיקה. אחרי מאות שעות צפיה חוזרת ונשנית, הנה הטייק הנוכחי שלי על הסדרה: -צדקנית ומתחסדת באופן מעורר הקאה. -מתקתקה להחלי…

  5. הייתי די קטן אז ואני לא זוכר, למה היא נפלה? אני לא זוכר שהשנים שהוא היה בשלטון היו גרועות במיוחד, והם היו הרבה פחות גרועות מהמיתון והמצב הביטחוני שהיה לפני שנתיים שלוש אז מה הפיל אותו?

  6. קמפיין חדש יעלה בקרוב למניעת הפצתם של דיסקים לא חוקיים בטענה כי הם מממנים כסף לפעילויות טרור. (תמונה מ-ynet) ynet

    • 25 תגובות
    • 2.9k צפיות
  7. Started by mrraz,

    כנראה שאצלם הפראיירים לא מתים הם רק מתחלפים

    • 21 תגובות
    • 2.9k צפיות
  8. ביולי 2006 מדינת ישראל יצאה למבצע צבאי בלבנון בעקבות חטיפת שני חיילי צה"ל (אלדד רגב ואהוד גולדווסר) בידי החיזבאללה, והחיזבאללה הגיב בירי אלפי טילים על צפון מדינת ישראל. לאחר שבועיים של מלחמה, בה הממשלה וצה"ל היו בטוחים שהם מנטרלים את הקטיושות של החיזבאללה ומביסים אותו באמצעות חיל האוויר בלבד, סוף-סוף מישהו הבין שמדובר במלחמה והתחילו בגיוס מילואים. במהלך המלחמה, הדרג המדיני חשש שצה"ל עשוי בטעות לכבוש את לבנון, ולכן כל יחידה שהתקדמה קצת יותר מידי קיבלה הוראה לסגת או לעמוד במקום ולהוות מטרה נוחה לכוחות החיזבאללה. כאשר צה"ל כמעט הגיע לליטאני, והיה מסוגל אולי להגיע לשלושת החטופים שלצורך שחרורם פרצה המלחמה, הממשלה החליטה לקבל תנאים גרועים ביותר של הפסקת אש ונסיגה מלאה של צה"…

    • 26 תגובות
    • 2.9k צפיות
  9. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3666003,00.html מה דעתכם? לדעתי זה נכון, בעיקר משחקי מחשב.

    • 25 תגובות
    • 2.9k צפיות
  10. Started by amitaiasaf,

    שלום רב אני סטודנט מאוניברסיטת בן גוריון אנחנו עורכים מחקר בפסיכולוגיה חברתית על פעילות פוליטית בשיתוף פעולה עם אוניברסיטת מיינז בגרמניה. אנחנו מאוד נשמח אם תוכלו לענות על המחקר זה יעזור לנו להבין תהליכים פסיכולוגיים של האדם בהקשר החברתי ויקדם את המדע. קישור לשאלון https://www.soscisurvey.de/studysociety/

    • 2 תגובות
    • 2.9k צפיות
  11. Started by matteo,

    האתר עת עת מוציא אותי מהכלים http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3739825,00.html בכתבה הבאה, על אף שברור שאלו ערבים, ynet לעולם לא ירשום ערבים אבל כשמדובר ב- פעיל ימין, חרדי, מתנחל וכיוצא בזאת, הם לא יפסיקו להדביק לו את כל שמות התואר שקיימים באותה משפחה פשוט אתר נבזה, עצוב שזה מקור החדשות במדינה שלנו

    • 28 תגובות
    • 2.9k צפיות
  12. http://www5.ocn.ne.jp/~magi9/isracame.htm שווה להכנס ולקרוא את כל הכתבה הזאת. הצירוף מקרים הזה נראה משכנע מתמיד...

    • 27 תגובות
    • 2.9k צפיות
  13. http://news.walla.co.il/?w=//1102771

    • 43 תגובות
    • 2.9k צפיות
  14. Started by Merrymoon,

    האב ששמע את ביתו קוראת לעזרה בעוד תוקף מנסה להפשיטה רץ לעזרתה, התקוטט עם התוקף וקשר אותו לעץ וקרא למשטרה והציל את ביתו מאונס. צל"ש - עכשיו! כשאין אדם המגן על האזרח, האזרח לוקח את החוק בידיים. http://www.nrg.co.il/online/1/ART/793/484.html

    • 31 תגובות
    • 2.9k צפיות
  15. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4024061,00.html http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4024099,00.html אותי אישית זה מצער - מאות של עובדים כרגע מחוסרי עבודה ופשוט סניף שלם עם המון סחורה - הלך. מה שהכי מעצבן זה כל התגובות המכוערות בנוסח "אנטישמיים / גזעניים", "מגיע להם" וכו'.. אנשים חסרי שכל. נו טוב, לפחות יש פה סניף בראשל"צ

    • 14 תגובות
    • 2.9k צפיות
  16. Started by zahiz007,

    ראיתי חדשות. זו הייתה חוויה נהדרת. לא נותנים לשגרירים לדבר. "מדינת אפרטהייד", פשוט מגוחך. תמיד חשבתי שיש איזשהוא צד שפוי שיודע מה "האמת". אך נראה לי שאנחנו מפסידים במערכה הזו.

    • 29 תגובות
    • 2.9k צפיות
  17. Started by lee,

    תעשיית המשחקים פיראטיות שלום לכולם. הרבה זמן אני מתלבט האם לכתוב את הרשימה-מאמר הבאים. תעשיית המשחקים מאשימה בפירטיות את שחקני המחשב (גם האקס-בוקס) לאורך מספר השנים האחרונות, תעשיית המשחקים פוגעת בעצמה באופן שיטתי על ידי מספר גורמים, אותם אמנה כאן. משחקיי המחשב נחלקים לכמה קטגוריות, אך בסופו של דבר קטגוריית המשחק לא משנה את התוצאה הסופית- איכות המוצר. בחודשים האחרונים, יוצאים מספר כותרים, להם מצפים מיליוניי גיימרים ברחבי העולם. עם זאת למעט מספר מועט של כותרים איכותיים אותם אפשר לספור בשתי אצבעות, הכותרים היוצאים היום הם: זילזול באינטיליגנציה של השחקנים משחקים עם מים המרות הכותרים מהקונסולות (אקסבוקס ופלייסטיישן3) למחשב, גורמות לנו לקנות מוצר נחות שהושקע…

    • 28 תגובות
    • 2.9k צפיות
  18. המשטרה פשטה במפתיע על מועדון האוהדים והחרימה רימוני עשן - אחד האוהדים נעצר. אוהד: "אין גבול לרדיפת המשטרה אחרי אוהדי הפועל" http://one.co.il/cat/articles/artic...?id=92129&bz=11 מטומטמים וחצופים. מתלוננים על זה שתפסו אצלם אמל"ח? שילכו אתם יודעים לאן... עאלק רודפים אותם. אחרי זמן מה הותר לפרסום: תוכנן כי רימון ההלם יזרק בדרבי לכיוון אבי נמני, שחקן מכבי ת"א היריבה השנואה. לא יאומן(דווקא כן, אחרי ניסיון רצח שמעון גרשון באותן הנסיבות לפני מספר חודשים ובמקום זאת פציעת שחקן הפועל, יוסי אבוקסיס, שלא גינה את אוהדי קבוצתו והצהיר כי הוא "סולח להם" על ניסיון ההתנקשות בחבר למקצוע): חשד מבוסס כי אוהדי הפועל רצו לזרוק רימונים על אבי נמני בדרבי במחזור האחרון. http://one.co.il/cat/a…

    • 25 תגובות
    • 2.9k צפיות
  19. המפעל דרש בתחילה אישור ל6Kמ"ק מים, היום הוא שואב 120K מ"ק מים ושואף אף להגדילו על חשבון השמורה, על חשבונינו. אל תתנו לזה יד. המפעל פוגע בשמורת הטבע הנדירה הזאת. אנחנו נוכל להסתדר גם בלי המים המינרלים שלהם... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3270457,00.html

    • 18 תגובות
    • 2.9k צפיות
  20. Started by artyom,

    נכון או לא? http://news.walla.co.il/?w=/2/1144372

    • 32 תגובות
    • 2.9k צפיות
  21. Started by Guy King,

    אומר בוש http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3291273,00.html להאמין לו?

    • 46 תגובות
    • 2.9k צפיות
  22. Started by Peach,

    http://rotter.net/forum/scoops1/6630.shtml מי לעזאזל נותן לאנשים כאלה אישור לעלות ארצה? מתי יתחילו לפקח וקצת להקשות על כל מי שדורש אזרחות?

    • 28 תגובות
    • 2.9k צפיות
  23. אני שרוף על בארסה, אבל ריאל לוקחת

  24. גיבשתי רעיון לרפורמה בחוק הגיוס שמצד אחד "רותם" את כולם לשוויון בנטל ומצד שני מאפשר לאלה שמסלול הגיוס לא מתאים להם שלא להתגייס . אני מציג את הרעיון קודם כל כאן בפורום ואשמח לשמוע את דעות הגולשים. הרעיון הוא כזה: כל אזרח בהגיעו לגיל 18 יזומן להתייצב בלשכת הגיוס, במידה והוא מוכן להתגייס לשירות צבאי רגיל – מה טוב ומה נעים. במידה והמועמד מסרב להתגייס מכל סיבה שהיא הוא יוכל להגיש בקשה מנומקת לפטור מגיוס. הבקשה תועבר לועדה שתוקם לצורך כך ובמידה והועדה תאשר את הבקשה המועמד יקבל פטור מהגיוס לצבא ויעבור למסלול "שוויון בנטל". במסלול "שוויון בנטל" האזרח יחוייב לשלם לצבא מעין מס כספי על פי סכום מסויים שייקבע מראש (200,000₪ למשל) אותו ישלם מדי חודש לפי גודל ההכנסות שלו(כ-30%-50% מההכנ…

    • 10 תגובות
    • 2.9k צפיות
  25. Started by Milford Cubicle,

    נענע - נטלי פורטמן בראיון בעברית אחחח... אין לה מושג כמה היא הרוויחה מזה שהיא לא גדלה במדינה הזאת... נ.ב. מי שלא רוצה לראות את הסרטון דרך החלון המציק של נענע, יכול לגשת אליו ישירות מכאן

    • 14 תגובות
    • 2.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים