אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
היום שודרה התוכנית הקרב על הבית ואני אומר לעצמי בוקר טוב... אתם שואלים מדוע? אפחד במדינה הזו לא עושה כלום נגד דברים שהופכים תמדינה שלנו לממש חארא ואחרי 20 שנה נזכר. מבחינתי היום הדברים מהסוג הזה הם תאונות דרכים וגניבות. אז רגע לפני הבחירות... ממ סליחה שחכתי, אפחד לא מהם לא ממש מעניין אותו לטפל בנושאים חשובים באמת.
-
- 45 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
פחות משבוע לאחר שהסתיימו ההפרעות בקליטת השידורים הודיעה החברה על הפיצוי ללקוחותיה: פותחת את כל הערוצים לכל הלקוחות ללא תוספת תשלום, לתקופה של שלושה חודשים. שווי ההטבה: 400 שקלים ללקוח. המנכ"ל: אנו מודים ללקוחותינו שצעדו איתנו ברגעים קשים. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3460399,00.html לדעתי, פיצוי הולם.
-
- 34 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
-
מי פה ראה אתמול צחוק מעבודה? שמתם לב ששחר חסון נעלם? איזה פרק עלוב היה... =\ מישהו יודע אם הוא הלך רק לפרק אחד או לתמיד? ואולי למה? תודה
-
- 19 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
שמעתי שעכשיו העלו לסדר יום את החוק... למשהו יש מושג מתי זה מתחיל, לילידי איזה שנה, וכו? אני ב22 לספטמבר בן 17 ואני כבר לומד ויודע.. השאלה האם עד שאני יוכל לגשת לטסט אז יהיה לי חצי שנה מלווה? בכל מקרה מי שיודע על פרטים בחוק שיספר תודה
-
- 36 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=/22/1837654 אני לא מבין למה באמת צריך רזרבות כאלו גדולות לשעת חרום... ובו בזמן עבור כל זקן\נכה הם מוציאים את הנשמה עד שרואים מהם קצבה אני באמת לא מבין את ההגיון שבזה - מילא להחזיק רזרבה לשעת חירום (שזה דבר הגיוני) אבל רזרבה כזאת נראית לי מטורפת
-
- 19 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3223697,00.html לפי קראית התגובות אפשר לראות שרבים מן המגיבים מתייחסים לנוהל ה-48 שעות. הנוהל קיים, לא סתם (אם כי נוהלים אחרים כן) אלא בגלל שלמעלה ממחצית הנעדרים חוזרים בריאים ושלמים תוך יממה וכמעט כל השאר ביממה השניה ועם כמות האמהות הפולניות בארץ - יש הצדקה לנוהל כזה. לפני שאתם קופצים, גם אני יודעת יפה מאד כמה אנשים אפשר להרוג ב-48. עכשיו מה שנכון היה לגבי הנוהל הזה כשנקבע (כשהדינוזאורים הלכו עלי אדמות) לא נכון היום. כיום כשרוצים לאתר נעדר אפשר להשתמש בתדר ממכשיר הסלולרי שלו, מה שיש כמעט לכולנו, גם אם אנו חיים מתחת לקו העוני... פרוצדורה כזאת לא דורשת הרבה כוח אדם או תקציב - מספיק טלפון/פקס לחברת הסלולר וזהו. שלא לדבר על כך שאני מצ…
-
- 41 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//933309 טוב אני יסביר תעילות המישפטיות לגלאון וחבריה למרות שאני לא מישפטן או במילים אחרות החמאס הוא האויב שלנו ולעשות איתו שלום באידיולוגיה הנוכחית שלו זה לא אפשרי במילחמה צריך לנטרל תאויבים ואנחנו במילחמה חברי החמאס כולל הדרד המדיני הם אויבים מבינה גברת גלאון ? מבינים שמאלנים?
-
- 65 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
-
אז ככה. יום האישה הבינלאומי. בזמנו זה היה רק "יום האם". אבל האם אנחנו צריכים יום מיוחד בשנה שיזכיר לנו את "המין היפה"? להזכיר לנו שיש לנו אמא שמבשלת, מנקה ומכבסת בשבילינו, שנשאה אותנו 9 ירחים ברחמה והביאה אותנו לעולם אחרי 36 שעות של צירים או השד יודע מה בחדר הלידה, ובאמת צרייך יום כזה בשביל הכרת תודה על כל אותם דברים שנשים תורמות לנו ולחברתינו? ועתה נעבור לסטטיסטיקות. אביא לכם בקצרה מהסריקה החופפת של העיתונים. הנשים בארץ הן מסתבר יותר משכילות מגברים אבל הפער בשכר עדיין גדול (36%, לא הגזמנו???). תלמידות, יותר מתלמידים זכאיות לתעודות בגרות, יותר סטודנטיות מסטודנטים לומדים כרגע לתואר ראשון באוניברסיטאות (כן, אז זה לא פיזיקה גרעינית אולי ברוב המקרים אבל מה זה משנה?). עו…
-
- 46 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
-
לפני יומיים קראתי כתבה בWALLA שבא מייקל ג'קסון מאשים את היהודים בהאשמות חמורות מאוד ומשתמש בהערות אנטישמיות תגידו הבחור התחרפן? :2gunsfiring: :argue: http://news.iol.co.il/?w=/30/667039 http://www.eonline.co.il/content.asp?id=24013&sid=15
-
- 26 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
קראתי היום את הכתבה הזאת באתר Cracked.com, אתר מאוד מאוד אהוב עלי בשל הכתבות ההומוריסטיות והכותבים המוכשרים שלו, אך גם בשל פקיחת עיניים לכל מיני דברים (ואני לא מדבר ספציפית על הכתבה הזאת, יש שם ים חומרים נדירים ביותר). האתר גם ידוע בעוקצנותו. הוא בהחלט לא חבר של האיסלאם, הערבים, הפלסטינאים או כל דבר אחר. מאידך, הוא גם צוחק על טיפשותם של הרדנקים. אפשר לומר שהוא נייטרלי לגמרי, ואישית לא יצא לי לקרוא שם כתבה שמצדדת בעם/דת/גזע מסויימים. הכתבה להלן, מציגה חמש "עובדות" שהרבה מאוד אנשים לוקחים כמובן מאליו, ומפריכה אותן: http://www.cracked.com/article_18911_5-ridiculous-things-you-probably-believe-about-islam.html אני לא יודע האם כל הדברים שנאמרו שם נכונים, ואין לי כוח להתחיל עבו…
-
- 24 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
-
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000682847 היה ברור שאין הרבה מה לעשות עם התקציב. בתחום הדיור אין שם בשורות גדולות. כן יש שם שנתיים נוספות של חינוך חינם אבל מה שכן יש שם בתחום הריכוזיות, (מועדת הריכוזיות) מהווה מהפכה של ממש. אם ההמלצה הזו תתקבל ברובה ותקויים במהירות, שזה אומר בחקיקת חוקים עד הבחירות, תוך כמה שנים תהיה לנו מדינה אחרת לחלוטין.
-
- 29 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
http://reshet.ynet.co.il/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/News/Domestic/CultureEntertainment/Article,41990.aspx כתבה מערוץ 2 שבו עמיר בניון מסביר לתשקורת הסמאלנית למה שהשיר הזה לא קשור לפולטיקה ובכל הזאת היצור\הטרול הזה עודד בן עמי לא מבין את זה ומנסה בצורה עלובה ביותר "להפליל" אותו. ומי שעדין לא מבין גם לאחר ההסבר של בניון המקרה שלו אבוד. השיר המלא כולל מילים, http://www.kikarhashabat.co.il/%D7%A2%D7%9E%D7%99%D7%A8-%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%9F.html
-
- 32 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
לאחר התנגדות קשה מצד צפון קוריאה ופריצה לחברת סוני, החברה החליטה לבטל לעת עתה את הקרנת הבכורה של הסרט השנוי במחלוקת, ובכך מאפשרת להאקרים לנצח לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%90%d7%a7%d7%a8%d7%99%d7%9d-1-%d7%97%d7%95%d7%a4%d7%a9-%d7%91%d7%99%d7%98%d7%95%d7%99-0-%d7%a1%d7%95%d7%a0%d7%99-%d7%9e%d7%91%d7%98%d7%9c%d7%aa-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%a7%d7%a8%d7%a0%d7%aa/
-
- 15 תגובות
- 3.9k צפיות
- 1 follower
-
-
-
ויש גם "בונוס" מפתה במיוחד... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4339423,00.html
-
- 14 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
-
הפגנת ימין עם דגלי ישראל באום אל פאחם - אסורה. אבל אין שום הטיה פוליטית במערכת החוק הישראלית, מה פתאום? אגב, שימו לב לכך שאמצעי התקשורת הנפוצים מקפידים לקרוא (ובצדק) לאלו שרוצים להפגין באום אל פאחם "ימין קיצוני", אבל לאלו שרוצים להפגין בת"א מקפידים לקרוא "שמאל". כי מה קיצוני בהפגנת תמיכה באויב בזמן מלחמה?
-
- 35 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
טוב אז ככה למקרה שאני לא זוכר משהו והוא לא רשום אז תגידו והוא יהיה ב3.0 מתישהו בעתיד בכל מקרה צפיתי בכל המסע בין כוכבים הרגילים -כל הפרקים בכל בבילון 5 והספינוף בכל Battlestar Galactica 2004 אבל רק התחלתי עם המקורי ברוב הדברים ביתר הסדרות האחרות ואני במהלך לצפות בכל הפרקים שעדין לא צפיתי בכל מקרה לדעתי וויגר הכי טובה כי אני פשוט מת על "הבורג" שהם חלק מרכזי בסדרה אבל מאז "הדור הבא" או STNG איך שהמעריצים אומרים כולן היו טובות רק לD9 לקח זמן להתבשל בבילון 5 מאוד טובה סטרגיט עד יונבורס היו נחמדים חוץ מהסדרה המצוירת גלקטיקה 2004 לא אהבתי אבל התחלתי לצפות במקורית שמאוד נחמדה מלחמת הכוכבים המצוירת פונה לילדים ואני צופה רק משעמום בה בכל מקרה חלק מהסדרות לא אמרו את המי…
-
- 23 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3815593,00.html
-
- 18 תגובות
- 3.9k צפיות
-


