יום האישה הבינלאומי - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יום האישה הבינלאומי


Merrymoon

Recommended Posts

אז ככה.

יום האישה הבינלאומי. בזמנו זה היה רק "יום האם". אבל האם אנחנו צריכים יום מיוחד בשנה שיזכיר לנו את "המין היפה"? להזכיר לנו שיש לנו אמא שמבשלת, מנקה ומכבסת בשבילינו, שנשאה אותנו 9 ירחים ברחמה והביאה אותנו לעולם אחרי 36 שעות של צירים או השד יודע מה בחדר הלידה, ובאמת צרייך יום כזה בשביל הכרת תודה על כל אותם דברים שנשים תורמות לנו ולחברתינו?

ועתה נעבור לסטטיסטיקות. אביא לכם בקצרה מהסריקה החופפת של העיתונים.

הנשים בארץ הן מסתבר יותר משכילות מגברים אבל הפער בשכר עדיין גדול (36%, לא הגזמנו???). תלמידות, יותר מתלמידים זכאיות לתעודות בגרות, יותר סטודנטיות מסטודנטים לומדים כרגע לתואר ראשון באוניברסיטאות (כן, אז זה לא פיזיקה גרעינית אולי ברוב המקרים אבל מה זה משנה?). עוד שנשים הן בעצם רוב (בארץ על כל 100 גברים יש 103 נשים) אבל היחס אליהן הוא כמו למיעוט. מרבית האנשים שחיים כיום מתחת לקו העוני בארצינו הם בעצם נשים. כמות הנשים בעשירון העליון היא פחות ממחצית מאשר הגברים. רק 4% מהקצינים הבכירים הן קצינות, ולאו דווקא בגלל שמרבית הנשים בוחרות לפרוש מהקריירה הצבאית אחרי שירות חובה אלא שבאמת קשה להתקדם בצבא כשאתה הוא בעצם את. במרבית המשרות הבכירות במשק מחזיקים גברים וכמו בצבא, לא רק לנשים לקבל קידום גם במשרה אזרחית. כיום יש רק 15% נשים בכנסת (אם אינני טועה) בעוד שבאוכלוסיה הנשים מייצגות 51%. נתון כואב יותר, אחת מכל 4 נשים בעולם היא קורבן להתעללות או לאונס.

בגלל הילדות המתוסבכת שלי אני לא מי יודע מה קשורה לאמי, היא (כמו שאר משפחתי) כמו עוד בנאדם זר שמסתובב וחי בבית אבל בכל זאת החלטתי שאחרי הבסיס אני אקח לי את הדרך הארוכה הביתה שתעבור בכספומט ותתרום חלק ניקר ממשכורתי המגוכחת לקניית זר פרחים מרשים ואולי איזה גוש מרציפן.

מה איתכם? מחשבותיכם אנא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 46
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

תעשה לי טובה, כל השנה היא שלכם...

אתם מקבלים שכר יותר גבוהה, מתקדמים יותר מהר בסולם התעסוקה, אתם אפילו (בארץ לפחות) יכולים להיות סרבני גט, לברוח מהארץ ולהשאיר את האישה עגונה בעודכם מתערטלים עם פריחה בת 24 וחוטיני...

תגובות יותר רציניות בבקשה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קל להגיד "אתם מרווחים יותר" "אתם מתקדמים יותר מהר בסולם העבודה"

זה אולי בגלל שאנחנו עובדים בהרבה יותר מהנשים וקורעים תתחת בעבודה

ואל תשכחי שרוב הגברים הם המפרנסים של המשפחה.

ולא הבנתי מה זה כל השנה שלנו?!

מאיפה הקרצת את זה

בטח את תגיבי ותרשמי שיום המשפחה כולל את "יום הגבר"

אז זהו שלא

*אם זה היה נקרא יום האם הייתי מסכים לזה

למרות שאין יום האב

אבל זה עוד סביר

אבל סתם לקרוא לזה יום האישה הגזמנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא עושה כלום ביום הזה. ואמי בכלל שונאת תיום העלוב הזה עקב כל הסטטיסטיקות שציינת למעלה..

עכשיו אני: מה זה השטות הזאת זה כמו יום הכבאים או יום איך זה נקרא miners שעובדים במכרות פחם. קודם מי המציא תימים האלה ומאיזה מדינה זה בא. כי ברוסיה כל יום שהו אם זה כבאים או פחם או שוטרים או אשה זה רק בשביל להרים עוד כוסית.

עכשיו זה שבצבא פחות נשים זה בגלל שכרגע בעולם שולט הגיון גברי. יש תקטע הזה של הגיון נשי וגברי דברים שונים

כמו לפי איזה תבנית המוח הנשי עובד ונשים בדרך כלל יותר רגשניות וכל החרטה הזה. אין מה לעשות. הכל בגנים

כמו שגברים ניהיהם קרחים ונשים לא.

צריך לחשוב ככה תורידו את כל הבגדים מעצמכם ואת כל הטכנולוגיה. מי יצא לציד ? ומי יכין תאוכל במהרה וישמור על הילדים ........

אני לא בניתי תעולם ולא יצרתי תגנים שלנו אז אל תבוא אלי עכשיו בטענות על השורה האחרונה ^ ^ ^ ^ ^ ^

כל השאר אפשר להתווכח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכולם.

נתחיל מהתחלה. נשים לא עשות לנו טובה שהן מולידות ילדים, סוחבות אותם 9 חודשים ברחמן וסובלות 36 שעות בחדר טראומה מצירים קשים.

אישה עצם טבעה גם רוצה להתעבר ללא שום קשר לרצונו של הגבר.

בזמן שנשים בוכות כי הן מבשלות בל נשכח שהגבר מביא פרנסה. נכון זה היה בימי הביניים והיום יש נשים קריריסטיות ולכן העשייה של הבישול נופל על הפועל הזר והפיליפינית. נוציא להם יום ? יום הפיליפיני.

יש יותר סטודנטיות מסטודנטים? זה כמובן נכון היות וגבר (רובם) עושים שירות ארוך בצבא, ואם הוא ממש שומר על המדינה אז יזיכרו לו כל שנה להגיע ל-30 יום למעין פעילות מחנה קיץ כזה. מה שלא קורה לבני מיעוטים ונשים. ואם נשים גם הולכות לפעילות "קיץ " מיוחדת שכזו, הן יכולות בקלות לדאוג לביטולו.

אני חושב שהטיעונים לבכי מצד גברים מספקים לעת עתה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכוונה היא שאם אין לכם מה לומר מלבד לתגובות בבוניות בסגנון "למה אנחנו קורעים כל היום את התחת ולכן יש פיליפינית", עדיף שלא תגידו כלום בכלל. אתם חושבים שאנחנו יושבות ורואות ריקי לייק כל היום בזמן שאתם בעבודה? חוצמזה, נראה לי שמרבית המגיבים פה עדיין לא בוגרים דיים להוציא כרתיס עובד.

ומה זאת ההפלצה הזאת שלנשים הקרייריסטיות יש פיליפינית? ראיתם יותר מדי סדרות ניו-יורקיות, המצב בשטח הוא שהאישה שיוצאת לעבודה בבוקר, חוזרת בערב כדי לבשל ולנקות ולטפל בילדים. תסתכלו בבית. רוב הנשים שיש להן קריירה כלשהי לא מרוויחות מספיק לפיליפינית מאלף ואחת "סיבות".

ותעשו לי טובה עם המילואים... תראה לי גבר אחד שהיה מסכים שאישתו תצא למילואים ותהיה שם בסביבה זרה בבסיס שורץ גברים חרמנים ושאר סיבות שבגללן אביה של חברתי הארמנית לא הסכים שהיא תלך לצבא. הרכושניות הזאת של הגבר לאישתו, כאילו היתה כבשה של איזה בדואי, פשוט לא תאפשר יציאת נשים למילואים. וגם שרובכם תסכימו ש"מזה מילואים של אישה? לעשות קפה ולמצוץ ז... של איזה קצין???". ולמה אנחנו משרתות פחות? Well, כידוע לך, נשים בישראל מתחתנות בגיל 24 בממוצע שמסוף שירותן עד לגיל הזה זה בערך הזמן שבו הן מבססות מערכת יחסים וזה אינטגרלי להקמת משפחה, הבאת ילדים ושמירה על רוב יהודי בארץ.

אל תקחו אותי ואת הת'רד שלי כמו משהו שבא לתקוף את כל המין הזכרי, אני דווקא מאד אוהבת גברים, רוב המעגל החברתי שלי מורכב מגברים ואני מסתדרת איתם יותר טוב מאשר עם נשים. אני רק רוצה שתחשבו רגע שאותה אישה קטנה עם כל הצרות האלו על הראש שלה, אל תחשבו שזאת אני, הקרצייה הזאת פה בפורום שבאה לזיין לכם את השכל (I know you love me...), אלא תחשבו על אמא, על האחות הקטנה או על הסבתא או החברה.

ואגב, יש דבר כזה יום האב. משום מה אבל אנו לא זוכרים אפילו מתי הוא...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

when talking about the difference in salary you need to remember it's not per job, it's the average of all jobs. looking at it per job women makes the same salary, it's not our fault that women CHOOSE to take lower paying jobs like teaching, arts, cashiers, cleaning and etc. or that they don't care about climbing up the corporate ladder, because they want to be able to spend more time with the children or what not. women are not willing to make the same sacrifice to get a better paying job like men do and that their own damn fault.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי שום בעיה עם יום אישה בינלאומי.כל שנה אני מביא לאמא פרחים ומברך את כל הנשים במשפחה (גם סבתא) עם חג שמח.

אני לא מבין מה הבעיה של הגברים בפורום הזה לברך את אימא שלהם או את חברה שלהם או כל בחורה שהם מכירים? מה זה עולה

לכם כסף?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...