אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
אני כמובן מדבר על התוספת האחרונה לשורה נגללת ומתמשכת של "פניני חכמה" מפי העסקן האהוב על כולנו: http://news.walla.co.il/?w=/1/1727157 אז בתור אזרח רגיל במדינת ישראל, אני יודע שאין לו שום סמכות בנוגע לשום דבר בפוליטיקה, המילים שלו שוות כקליפת השום, והוא לא דובר/נציג ציבור וכו' של ישראל. אבל מהצד השני, של הפלסטינים ו/או דעת הקהל העולמית, ברגע שזה עלה לתקשורת, לא משנה מי אמר את זה, זו "הכרזה ישראלית". אני הפעם לא מעביר ביקורת על הקוקו המדובר, כי זה כבר מקרה אבוד. אבל למה לעזאזל התקשורת הישראלית מעלה אותו לכותרות כל פעם שהוא יוצא בהצהרה כזו? במקום לצמצם נזקים, מרחיבים אותם בעשרות מונים. עצוב ביותר.
-
- 40 תגובות
- 5.4k צפיות
-
-
טוב אני שומע רדיו , המילה האחרונה , עם אברי גילעד ואורי אורבך ... "מזל טוב ביתי מסיימת היום את הגן , והיום יש מסיבה בגן .... בטח הם יתחפשו לפרפרים וישירו על השלום .... והכל יהיה סוג של אופטימיות ..." , שמח אורי ואמר כי גם ביתו מסיימת גן , והוא כבל על כך שהורידו ריקוד אחד לביתו . אך בעוד אורי עומד לסיים את המשפט פורץ אברי שוב ומספר על מסיבת הגן של ילדי עזה . כן ילדי עזה מסיימים גן , והם מכסים את ידיהם בצבע אדום , כמעשה הלי'נץ בראמאללה . הם עושים את הצגת הגן בעזה , ומביימים לינ'ץ על חיילים . כמה שזה יהיה מזעזע , לא נבין את עומק הבעיה .
-
- 33 תגובות
- 5.3k צפיות
-
-
בשנת הלימודים תשס"ט היו זכאים 46.1 אחוזים מתלמידי ישראל לתעודת בגרות... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3905404,00.html לא ברור לי האם מדובר באחוז הזכאים מבין הניגשים, אחוז הזכאים מאלו שלמדו במערכת החינוך והיו אמורים לגשת, או אחוז הזכאים מכלל אלו שהיו אמורים ללמוד במערכת החינוך - משום מה, אתרי החדשות לא חושבים שזה עלול לעניין מישהו. הרי 46.1% מכלל התלמידים נשמע מספיק רציני. בכל מקרה זה לא כל כך משנה - היות וכולנו יודעים מהי מידת ה"קושי" שיש לעמוד בה על מנת להיות זכאי לתעודה במתכונתה הנוכחית, אני מקווה שישנו הסבר כלשהו לאחוז זכאות כה נמוך, כי אם הדבר נובע מטיפשות או טמטום - מצבינו בכי רע.
-
- 42 תגובות
- 5.3k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3482464,00.html לדעתי הנושא מעניין , מה דעתכם על העניין ? *עדכון* "הנסיעה במכונית תתייקר" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3486227,00.html עוד כתבה שקשורה "בעקיפין" לנושא - http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3485137,00.html פה מדובר על המכונית החשמלית , על ההיסטוריה שלה וגם מבט אל העתיד .
-
- 65 תגובות
- 5.3k צפיות
-
-
למה אני מפרסם את זה? כי זה משהו מעניין במיוחד לאור המיקום וגם בשביל להציג דוגמה ליהדות אחרת... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3979760,00.html
-
- 18 תגובות
- 5.3k צפיות
-
-
במסמכים של חברת מודיעין נכתב כי "הישראלים כבר השמידו את כל מתקני הגרעין שעל הקרקע כבר לפני כמה שבועות". עוד נכתב כי מתקפה באיראן תימשך 48 שעות. http://rotter.net/cgi-bin/go-news.pl?file=19842.html תמשיכו עם המודיעין הטוב.
-
- 24 תגובות
- 5.3k צפיות
-
-
http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/446/202.html יש לנו חממה של טרוריסטים ממש במשכן הכנסת.
-
- 57 תגובות
- 5.3k צפיות
-
-
שמתי לב לתופעה מרגיזה שהולכת ומתגברת, פרסומות בבי"ס. הכל התחיל ביסודי, כשמידי פעם הכניסו נציגים של מעריב לנוער שלקחו טלפונים (!!) מילדים, ע"מ להתקשר ולרשום אותם לעיתון. היסודי חלף ועבר, והתופעה מתעצמת.. אני רואה דוכנים של מר"צ מידי פעם בשער בי"ס, וגם בשער מקיף אחר, עומד בדרך קבע דוכן של מחזירים בתשובה -החוק דורש 50 או 100 מטר משער ביה"ס, אני באמת לא זוכר- שנה שעברה ראיתי פה ושם נציגים של סלקום מחלקים איזה פלאייר, או נציגים של יטבתה מחלקים שוקו בשקית בכניסה לבי"ס, לא משהו נורא- אבל אז באה ה"תפנית"- הבי"ס שלי החליט להביא חברה חיצונית שתשווק לוקרים בבי"ס עצמו. הלוקרים, עולים כ-150 שקלים לשנה, ונציגים של החברה (ואני חוזר, חברה- מסחרית לגמרי) מחתימים ילדים בתוך ביה"ס ומספקים…
-
- 40 תגובות
- 5.3k צפיות
-
-
-
שמעתי על תופעה שנקראת Shedding, שכביכול מי שעשה את החיסונים לקורונה עלול להשיל את החלבון ספייק שמקבלים מהחיסון, ובכך לגרום לתופעות לוואי של החיסון אצל אנשים שלא התחסנו. לדעתכם זה אפשרי?
-
- 24 תגובות
- 5.3k צפיות
- 2 followers
-
-
http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/107/757.html ידוע שישנם שלושה סוגים של שקרים - שקר, שקר גס, וסטטיסטיקה. בין אם הנתונים נכונים כבר היום או שיהיו נכונים בעתיד הקרוב, נשגב מבינתי, כיצד נבחר מדגם מייצג של תושבים, ממנו למדים על נתונים שעל פיהם יש לבחור מדגם מייצג.
-
- 46 תגובות
- 5.3k צפיות
-
-
בצעד לא יוצא דופן של טימטום, יצאו החרדים נגד הנחתת טיסת אל-על מלוס אנג'לס בישראל וזאת בגלל חשש לחילול שבת. תגידו לי, מה קרה לכל הרבנים האלה השתגעו? האנשים עברו פיגוע טרור והחרדים בצעד של טמטום ואטימות מתנגדים להחזרתם לארץ בגלל חשש לחילול שבת מה הלאה? לא יפנו פצועים קל בפיגועים שהיו בשבת בגלל שאין סיכון נפש? תגובותיכם בבקשה
-
- 37 תגובות
- 5.3k צפיות
-
-
האם בית"ר ירושלים הולכת ליהנות מיתרון על טבעי בעונה הבאה??? אורן "פסיכוקינזיס" זריף שלח מכתב לאיציק קורנפיין על כך שבכוונתו לרכוש את הקבוצה ולחייב את השחקנים לבצע מדיטציה לפני כל משחק. http://www.sport5.co.il/articles.aspx?folderid=64&docid=77302〈=HE
-
- 16 תגובות
- 5.3k צפיות
-
-
השבוע ישראל עורכת תרגיל רחב היקף המדמה, בין השאר, מתקפת טילים נרחבת על העורף משלוש חזיתות. איראן, סוריה, החיזבאללה והחמאס מחזיקים ביחד מאות אלפי טילים (חלקם בעלי רש"קים כימיים) המכסים את כל שטחה של ישראל. אני סבור שישראל לא יכולה להרשות לעצמה להיגרר למלחמת טילים נוספת נוסח "מלחמת לבנון השניה" בהיקף נרחב בהרבה, מה גם שישראל משתדלת שלא לפגוע בעורף האוייב גם כאשר האוייב מטווח את העורף שלנו ללא אבחנה. לדעתי, התרגיל שנערך השבוע נכשל עוד טרם החל. על ישראל לפעול בהקדם האפשרי להשמדת היכולות הלא קונבנציונאליות הקיימות ואשר נמצאות בפיתוח ע"י גורמים העויינים לישראל, ולקבוע באופן חד-משמעי שהיא לא תיגרר יותר למלחמות התשה, וכל מתקפת טילים (גם קונבנציונאלית) על מדינת ישראל תיענה באופן מ…
-
- 71 תגובות
- 5.3k צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=/1/1491247 מסתבר שבישראל ביתינו בזמן הבחירות לא היו רק דיבורים, הם גם מנסים לעמוד במה שהם אמרו.... חבל שאין מצב בעולם שגם אם יעבור בכנסת, אין מצב שהחוק הזה עובר בג"צ במתכונתו הנוכחית, אבל אני מקווה שהבסיס, הצהרת אמונים למדינה, כן יעבור. אם יצליחו להעביר את החלק של התניית אזרחות בהתחייבות לשירות אזרחי כלשהו (צבא/שירות לאומי/סוג אחר של תרומה התנדבותית) בכלל טוב, בנוסף לזה שהרבה אנשים יזיזו את התחת לעשות משהו מועיל, זה גם חוסך על הדרך כסף למדינה. עכשיו נחכה שהשמאלנים והחרדים יקפצו עם התנגדות, כרגיל...
-
- 76 תגובות
- 5.3k צפיות
-
-
-
טס ליוון לסוף שבוע -יש שם דברים שמשתלם לרכוש ?
-
- 12 תגובות
- 5.3k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3285793,00.html ירדן גם רוצה להצטרף לחגיגה של עלק ארגון טרור http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3285900,00.html לבנון לא רוצה לגמור עם החיזבלה והעיקר למהשיך עם החזית בצפון http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3285634,00.html הקוף המטומטם ממשיך עם השדמת הציונים ותוך כדי שהוא מחמש תארגונים המזוינים ומכין לעצמו אטום http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3284566,00.html לבנון הולכת לכסח אותנו בהאג go סנקציות http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3284852,00.html כרגיל פרס מזלזל באויב ומתגרה בכול העולם בזמן הכי לא מתאים http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3284828,00.html שמאלמארט עדיין לא החזיר תסרט לבלוק באסטר ועדיין בטו…
-
- 60 תגובות
- 5.3k צפיות
-
-
אני הולך על לילך הניג, מועמדת מס' 2 - בת 18 מפ"ת.
-
- 19 תגובות
- 5.3k צפיות
-
-
"נשמות טובות" ... הצילו ... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3826671,00.html
-
- 82 תגובות
- 5.3k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4690744,00.html זה אינו מיקרה יחיד . היו הרבה מקרים כאלו לאורך השנים ,כולל של קצינים בכירים ,שהעבירו מידע לאינטרסנטים שונים כגון משפחות פשע ,עורכי דין פרטיים, בלשים פרטיים ,חברות ביטוח ,אוליגרכים כולל, כאלו שגרים בחו"ל . לעיתים קרובות לא מדובר כלל בשוחד כספי כי אם בסחיטה באמצעות איום בחשיפת נטיותיו המיניות של האובייקט וסטיותיו (ולמי מאיתנו אין איזה שריטה/סטייה/סוד כולשהוא או סתם פנטזיה לא ממומשת שהוא מסתיר?), זה יכול להיות אדם נשוי שהוא דו-מיני ,שניפגש עם גברים,או סתם עם הפילגש ,עוסק בסאדו-מאזו ועוד אלף ואחד דברים ,שאם יתגלו עלולים להביך ולבייש את אותו אדם עד כדי התאבדות . דוגמא נוספת מהזמן האחרון הוא בעל בית זונות שהתקין מצלמות ניס…
-
- 28 תגובות
- 5.3k צפיות
-
-
-
-
אז דבר ראשון הכתבה מופיעה ב עיתון של היום ידיעות אחרונות. ומקס טיונינג זכה אפילו לפרסום. ואני רוצה להגיד לכם שגם פה הורידו מכוניות מהכביש שרק עשו שיפורים של יופי ולא של מנוע ושבמקום להתעסק עם מחבלים הם התעסקו עם אוהבי המכוניות שוב. אני רוצה לוסיף רק דבר אחד מי שלא קופץ שוטר :boid:
-
- 70 תגובות
- 5.3k צפיות
-
-


