"הנסיעה במכונית תתייקר" - עמוד 2 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

"הנסיעה במכונית תתייקר"


Armageddon1

Recommended Posts

  • תגובות 65
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

וואלה? אז בוא כל החברות יתנו נתונים שגויים על עצמם שיגרמו להם להיראות טוב ולנו הרי לא אכפת.... אם הם לא עומדים בזמנים שלהם אז שישנו את הלוז שלהם או שישפרו את השרות בכל דרך אפשרית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הרכבות בארץ לא יכולות לנסוע ב200 קמ"ש בגלל הסיבובים ומערי הפסים... לא כי לא רוצים...

גם אין לה מספיק מסילה כדי להאיץ ולבלום במהירויות כאלה... תגיע ל200 קמ"ש ואחרי שתי דקות תצתרך להתחיל להאיט כדי לא לפספס את התחנה.

נכון, מקריית גת לבאר שבע יש כל כך הרבה תחנות כמו... באר שבע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת היא שרכבות יכולות לנסוע מעל 300 קמש אבל לא על פסי רכבת כמו שיש בארץ. יש רכבות שנעות אפילו על מגנטים. כך יש פחות חיכוך.

לא נראה לי שאי פעם יוותרו על תחבורה פרטית וילכו על ציבורית. לפעמים זה פשוט נוח ולפעמים לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון, מקריית גת לבאר שבע יש כל כך הרבה תחנות כמו... באר שבע.

נו באמת... מה זה הדוגמא המפגרת הזו?

לקחת בערך את שתי התחנות הכי מרוחקות בארץ (ונעזוב רגע את ירושליים, כי הרכת בקושי סוחבת את העליות ב90 קמ"ש... במקרה הטוב)... 20 וקצת דקות נסעה מהירות ה"רגילה"...

לרכבת יקח סביבות ה5 דקות להאיץ ו5 דקות לבלום במהירויות האלה (ל90 קמ"ש לוקח לה סביבות הדקה להגיע). בד"כ הרכבת נוסעת סביבות ה15 דקות בין תחנה לתחנה במהירות הרגילה שלה (בין התחנות שבין חיפה לת"א, ומשם ללוד ודרומה).

מה גם שהרבה מהסיבובים הרכבת לא יכולה לקחת ב200 קמ"ש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו באמת... מה זה הדוגמא המפגרת הזו?

לקחת בערך את שתי התחנות הכי מרוחקות בארץ (ונעזוב רגע את ירושליים, כי הרכת בקושי סוחבת את העליות ב90 קמ"ש... במקרה הטוב)... 20 וקצת דקות נסעה מהירות ה"רגילה"...

מה גם שהרבה מהסיבובים הרכבת לא יכולה לקחת ב200 קמ"ש.

ומה בדיוק לא בסדר בדוגמא שלי? :bash::s07:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תרגיעו.

מה שIG התכוון אליו הוא שנתת דוגמה קיצונית לקו ארוך בזמן שברוב קווי הרכבת בארץ יש הרבה תחנות ובמרחקים יותר קצרים זו מזו, כמו במרכז ובצפון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ומה בדיוק לא בסדר בדוגמא שלי? :bash::s07:

א.

תרגיעו.

מה שIG התכוון אליו הוא שנתת דוגמה קיצונית לקו ארוך בזמן שברוב קווי הרכבת בארץ יש הרבה תחנות ובמרחקים יותר קצרים זו מזו, כמו במרכז ובצפון.

ב. גם אם תאיץ ל200 בין ק. גת לב"ש, תסע בערך 5 דקות (במקום ה-2 שכתבתי מקודם עבור תחנות קרובות יותר) עד שתצתרך להאיט.

זה לא יהייה משתלם לנסוע כמעט כל הזמן בתאוצה או האטה, והבלאי שנוצר בסיבובים יהייה משמעותית גדול יותר במהירות גבוהה יותר.

רכבות של 200 קמ"ש מתאימות למקומות שבהם יש לך מסילה ישרה כמעט, עם תחנה כל 200~300 ק"מ... לא כל 50 (במקרה הטוב).

מצטער על ה"מפגרת" אם זה פגע בך... זה לא נועד להעליב או משהו כזה... אולי הייתי צריך להשתמש במילה קצת פחות קיצונית...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בשביל להרים מערך רכבות המסוגל להגיע ל 200 קמ"ש, יש צורך בהחלפת כל תשתית המסילות, הקטרים והקרונות בישראל.

המסילות בארץ לא בנויות למהירויות נסיעה העולות על 160 קמ"ש. קטרי הדיזל המהירים ביותר מגיעים למהירות של 145 קמ"ש (למעט מערכי הקרונועים/IC-3, המסוגלים להגיע למהירות תיאורטית המתקרבת ל 180-190 קמ"ש)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם מדברים על הרכבות למרות שהבעיה הכי גדולה היא בתוך הערים.

בחיפה למשל -שני קווים מאוד מרכזיים - 37 ו- 28 - אוטובוס כל 15 דקות, הראשון יוצא ב- 5:35 והאחרון ב-23:35 (נכון לקו 37, מאוד דומה גם ל-28). אני לא מדבר על קווים משניים יותר, שמגיעים בתדירות נמוכה יותר ונגמרים בשעות מוקדמות כמו 19:30.. לעזאזל אתם יודעים כמה תאונות דרכים אפשר היה למנוע אם היו מפעילים אוטובוסים 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע בתדירות מינימאלית אפילו (נניח שבימי שבת ובלילה יהיה אוטובוס כל חצי שעה)? זה יגרום להרבה אנשים, ובעיקר צעירים, להשתמש באוטובוסים במקום במכוניות בשביל להגיע למקומות הבילוי.. אני בכלל לא מדבר על רכבות ורכבות תחתיות..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בשביל להרים מערך רכבות המסוגל להגיע ל 200 קמ"ש, יש צורך בהחלפת כל תשתית המסילות, הקטרים והקרונות בישראל.

המסילות בארץ לא בנויות למהירויות נסיעה העולות על 160 קמ"ש. קטרי הדיזל המהירים ביותר מגיעים למהירות של 145 קמ"ש (למעט מערכי הקרונועים/IC-3, המסוגלים להגיע למהירות תיאורטית המתקרבת ל 180-190 קמ"ש)

וזו דוגמא לטמטום של רכבת . השקיעו מיליארדים בתשתית שאולי מתאימה לרכבות של שנות ה-50.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התשתית לא מותאמת לשנות ה50, אין מה לנסוע במהירות גבוהה יותר ממה שיש עכשיו עד שתאיץ למהירות הזאתי תצתרך להאט, זאת ארץ קטנה אין מה לעשות אורך כל מסילות הרכבת בארץ קצר יותר מכל אורך המסילות בתחנה מרכזית במטרופולין ארופאי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לעזאזל אתם יודעים כמה תאונות דרכים אפשר היה למנוע אם היו מפעילים אוטובוסים 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע בתדירות מינימאלית אפילו (נניח שבימי שבת ובלילה יהיה אוטובוס כל חצי שעה)? זה יגרום להרבה אנשים, ובעיקר צעירים, להשתמש באוטובוסים במקום במכוניות בשביל להגיע למקומות הבילוי.. אני בכלל לא מדבר על רכבות ורכבות תחתיות..

מידי פעם עולה מחדש תוכנית ל"קווי אוטובוס ליליים" שיעברו ויאספו צעירים למקומות בילוי מרכזיים.

אבל זה נעלם כמו שזה מופיע כי אנשי פשוט לא רוצים לצאת לבלות באוטובוס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צריך פשוט להוריד קצת את מחיר הנסיעה באוטובוס ולהפוך אותם לזמינים יותר.

לי אישית אין בעיה לנסוע בחמש השנים הבאות בתחבורה ציבורית. יש עוד עניין שחורה לי ואפילו דיברתי עם השירות לקוחות של אגד בנוגע אליו -

אוטובוסים שמתפוצצים בבני אדם ולאף אחד לא אכפת מזה. אתם מכירים את התופעה אבל לא מפריע לכם כי התרגלתם.

מילא אני ועוד חבר'ה צעירים צריכים לעמוד, לא כזה אכפת לי (למרות שפאק איט, שילמתי כסף על נסיעה כדי לשבת ולא לעמוד...), אבל לראות עשר נשים מבוגרות עומדות עם סלים זה מעצבן. אם למישהו כאן יוצא לנסוע בקו 123 בחיפה הוא בטוח מבין על מה אני מדבר.

הפתרון ממש פשוט-לעבור לאוטובוס עירוני של 54 מקומות. אבל יותר נוח לחסוך כסף ולתת לאנשים לעמוד, הם כבר התרגלו הרי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...