עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. מה יהיה בסוף? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3319460,00.html, ציטוט מהכתבה: כדי להבטיח שרוסיה תתמוך במהלך להטלת סנקציות על איראן במועצת הביטחון החליטו שלוש נציגות האיחוד האירופי לאפשר לה להמשיך לבנות את הכור גם אם הסנקציות ייכנסו לתוקף. גם ארצות הברית אותתה שהדבר יהיה מקובל עליה .

    • 28 תגובות
    • 2.6k צפיות
  2. בתור פג תוקף של יום הכיפורים, הוא כבר אמור לדעת שלזלזל ביכולות האויב זו טעות. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3284852,00.html

    • 28 תגובות
    • 2.6k צפיות
  3. יש הרבה על מה להתלונן - אני מדבר כרגע על חלוקת התיקים לשרים. עזבו אפילו שמסתבר שלא צריך להבין משהו בתחום בו המשרד שלך עוסק - אבל מה תגידו על מצב בו קיים ניגוד אינטרסים חד וברור בין טובת המשרד לבין עמדת המפלגה ממנה מגיע השר? כמה דוגמאות להמחשה: - שר התקשורת בכנסת הקודמת היה ממפלגת ש"ס. נכון, אותה מפלגה שמנהיגיה הרוחניים זועקים חדשות לבקרים שטלויזיה ורוב רובו של האינטרנט הם תועבה אחת גדולה. - בכנסת הנוכחית, (סגן) השר לענייני בריאות מגיע מיהדות התורה. נכון, אותה מפלגה שרבניה הנכבדים מתנגדים בתוקף למחקר "חילוני", כולל זה המקדם את הרפואה, ושנכבדיה התנגדו למיגון והרחבת בית החולים באשקלון עקב קברים עתיקים שכביכול נמצאו במקום. - שר השיכון מגיע גם הוא מש"ס. איפה ניגוד האינטרסים, א…

  4. היום פורסם כי החל מהראשון בדצמבר יאלצו וואלה שופס, נטאקשן, אולסייל, P1000 וסקאל להכליל את דמי המשלוח במחיר המוצר.

    • 15 תגובות
    • 2.6k צפיות
  5. טוב, אחרי החלטתי שלא בא לי עליו כי זה היה אמור להיות למשחק מחשב והסרטונים שהיו אמורים להתלוות למוזיקה התפקששו תחת. אז גם לא המשכתי לעבוד על המנגינה...התחלתי להכין, לעבד ולאסוף ביטים (חלקי סאונד קטנים) והרכבתי את זה למשהו התחלתי. לא עבודה של יותר מ.... 12 שעות? לא ספרתי, ועשיתי אלף ואחת דברים באמצע. ההקלטה שתשמעו היא עירבוב של שתי מלודיות שהורכבה למאסטר. מאסטר זהו טראק פשוט, שעליו מלבישים ביטים נוספים, אפקטים מסויימים, מילים אם רוצים, כלי נגינה נוספים אם רוצים, ומשני מאסטרים או שלושה או מאה או יותר, יוצא פינאלי, שזה הטראק הבערך-מוגמר. קיצר המאסטר שתשמעו זה כמו גרסאת ALPHA של דמו למשחק מסויים. אני מתכנן על פינאלי שבנוי מלפחות ארבעה מאסטרים. בקיצור תהנו. הערות, הארות, …

    • 15 תגובות
    • 2.6k צפיות
  6. Started by Dark_Phantom,

    http://news.walla.co.il/?w=//471990

    • 24 תגובות
    • 2.6k צפיות
  7. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3470708,00.html החלטה מפגרת נוספת מבית משרד החינוך. אוקי, הבנתי שאין לבתי הספר זמן להכין תלמידים לבגרויות (לא שצריך הרבה הכנה במקצועות הומנים), אבל מה עם אותם נבחני משנה ותלמידים אקסטרנים שחייבים לעשות לשפר/להשלים בגרויות כדי להירשם בזמן לאוניברסיטה? אנחנו מדברים על עשרות אלפי נבחני משנה (ואני אחד מהם) שעומדים להידפק. אנחנו מדברים על עשרות אלפי נבחני משנה שיאלצו להתחיל ללמוד ב-2009 במקום 2008 בגלל ביטול מועד החורף.

    • 12 תגובות
    • 2.5k צפיות
  8. Started by lev-27,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3885336,00.html אני פשוט לא מבין את המפגינים. המדינה שלהם קורסת, תוכנית קיצוצים רחבה זו האפשרות היחידה להציל את המדינה והם מתפרעים. מה המפגינים מציעים? האם קיימת אלטרנטיבה כלשהי? אני מבין לחלוטין את המדינות העשירות באיחוד שלא מוכנות להזרים כסף ללא תוכנית התייעלות מצד המדינות הקורסות. מה אתם אומרים? איחוד אירופאי ז"ל או שיש תקווה?

    • 23 תגובות
    • 2.5k צפיות
  9. משהוא שמע על האירגון הזה http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A9%D7%9E%D7%90%D7%9C_%D7%95%D7%99%D7%9E%D7%99%D7%9F_%D7%91%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%98%D7%99%D7%A7%D7%94 ^^^לינק בטעות עריכה: זה הלינק הנכון http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A0%D7%A9%D7%99%D7%9D_%D7%91%D7%9B%D7%97%D7%95%D7%9C_%D7%9C%D7%91%D7%9F אני לא שמעתי עליהם אבל כל הכבוד להם נשים בכחול לבן אוהבים אתכם משהוא ראה פעם את הארגון הזה בפעילות (עוד דוגמה לתקשורת השמאלנית שעל WATCH שמעתי ועל זה לא)

    • 24 תגובות
    • 2.5k צפיות
  10. www.btfnet.net . . . . . . . . . . . (לכל המלעיזין, האתר סגור ואין כאן דיון על שיתוף של דברים לא חוקיים רק חלוקת כבוד לאתר שמת לו)

    • 25 תגובות
    • 2.5k צפיות
  11. מענין שידיעה כזו נעלמה מעיני הקוראים............... הצעת חוק: צנזורה על האינטרנט וחסימת אתרים שתתבצע על ידי פקידים ממונים במערך הממשלתי http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3795561,00.html

  12. קישור לכתבה ב YNET http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3226252,00.html אומנם כרגע זה בגדר דיבורים אבל אל תישכחו שהדברים שלו משקפים את עמדת רוב אירופה. יש עוד הרבה זמן עד שיתחילו להתעסק איתנו בעניין הזה אבל מתי שהוא זה יקרה ואנחנו לא יודעים מה בדיוק תהיה עוצמת הרצון שלהם לטפל בגרעין שלנו. שילכו לכול הרוחות האירופאים האלה. יש להם את החוצפה לדבר אלינו כך, הבעיה שיש להם כוח ואנחנו צריכים להתחיל לחשוב כבר עכשיו מה לעשות ואיך להתמודד עם זה שייפנו אלינו ועד כמה ארצות הברית תהיה לצידנו בעיניין .

    • 22 תגובות
    • 2.5k צפיות
  13. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3434834,00.html "התשובה למשתמטים - המתחזים"

  14. לא ייאמן - חבר המושבעים זיכה את מייקל ג'קסון מכל אשמה.

    • 29 תגובות
    • 2.5k צפיות
  15. Started by הגיימר,

    ואחד האחראים לגימרגייט אחד הכתבות המצחיקות שראיתי עליו ( הסתכלו בחצי הכתבה ) http://mida.org.il/2017/02/20/עיתונאי-ימני-והומו-מוצהר-מילו-יאנופול/ דעתכם ?

    • 1 תגובה
    • 2.5k צפיות
  16. Started by Sheik Yerbouti,

    היי לכולם, מאז ההתרסקות אני מחפש חלופה טובה לפנדורה. בינתיים ניסיתי את Musicovery: http://www.musicovery.com/ גישה שונה לעניין ההיכרות עם מוזיקה לא ידועה, ממשק נחמד ופשוט אבל מבחר מוגבל. אפשר לבחור ז'אנר, טווח שנים מסויים ואת האווירה של המוזיקה, רגוע-סוער, בהיר-כהה וגוונים ביניהם. האתר יבחר לכם רשימת השמעה מקושרת לפי הבחירות שלכם. Blogmusik: http://www.blogmusik.net/ שילוב של בלוג אישי ורשימות השמעה רגילות וחכמות, נראה מאוד מבטיח, ניתן גם להעלות קבצי קול אישיים. ממשק מעולה, קהילה אקטיבית מאוד ומבחר ענק, ניתן גם לשלוח בקשה לדברים שאין. האלגוריתם שמניע את הרשימה החכמה לא מוצלח כמו פנדורה. LastFM: http://www.last.fm/ פשוט לא הסתדרתי עם הממשק, וחלק מהשירים נקט…

    • 16 תגובות
    • 2.5k צפיות
  17. Started by frenzy,

    בדיוק ברגעים אלו, יורד ברד ברחבי ראשון לציון... ;D

    • 18 תגובות
    • 2.5k צפיות
  18. כל מילה מיותרת .

    • 15 תגובות
    • 2.5k צפיות
  19. Started by stone cold,

    אני מדבר על סרטים שמאוד ציפיתם להם ,אבל אכזבו אני יתחיל ראיתי כרגע את Men In Black 3 ,לא סרט גרוע אבל סופר מאכזב זה הרגיש שקימצנו הרבה באפקטים ופעולה ,לטובת בדיחות קרש לא מצחיקות הסרטים הקודמים גם היו פעולה קומדיה אבל לטעמי היו הרבה יותר טובים בסרט הזה הכל הרגיש מאולץ ונגרר ,רוב הסרט משעמם ופה ושם כמה חלקים בסדר, בקיצור מאוד מאכזב כי ציפיתי להרבה

    • 19 תגובות
    • 2.5k צפיות
  20. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3403087,00.html נו כוסעמק שינתקו את החשמל בעזה ויתחילו להפציץ ירי ארטילרי בתוח הערים תוך יום יומיים הם ירגעו. ערבים מבינים רק כוח

  21. Started by roybar,

    הימורים ??? אני אומר 8 שנים

    • 14 תגובות
    • 2.5k צפיות
  22. Started by Decktor,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3316960,00.html מזל שזה לא ככה בארץ במיוחד כי הספקים בארץ עוד בטח היו ממשיכים לחייב על אותה חבילה שהתחברת אליה במקור "בגלל ההתחייבות"

    • 22 תגובות
    • 2.5k צפיות
  23. Started by (G),

    זה אחד מסרטי הילדות שלי, אחד מסרטי הקולנוע שיזכרו אותם למשך שנים. כל הכבוד ל-YNET, הפתיעו בכתבה טובה. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3977398,00.html

    • 0 תגובות
    • 2.5k צפיות
  24. ואני שוב שואל..... WTF?!? שוב אין על מה לבזבז את הכסף והזמן? חייבים להתעסק בשטויות האלה? הם היו בשטח שלא היו צריכים להיות וזהו... מה לא מובן? לכתבה

    • 23 תגובות
    • 2.5k צפיות
  25. כך בדיוק חושבת אושרת קוטלר מערוץ 2. עם קטעי וידאו "רלוונטיים" מאושוויץ.

    • 29 תגובות
    • 2.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים