עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by סקיווקר,

    איבחנתי בסאמסונג 730B שלי מריחות צבע קלות (בלי קשר לזליגת אור), למשל שמזיזים חלון עם העכבר ומנסים לראות מה כתוב באותו זמן רואים מריחה או שמתסכלים על תמונה ומזיזים את החלון גם היא מעט נמרחת. ככה שזה לא מדויק להגיד שמתחת ל 12MS אין מריחות נראה לי... כי ככה גרמו לי לחשוב. אם זאת לא נראה לי שזה כבר ממש קריטי יחסית לעבר.

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. Started by nec_000,

    שנון ביותר: the way it was meant to be paid

    • 0 תגובות
    • 719 צפיות
  3. לא ראיתי שכתבו על זה פה והרגשתי שחשוב להעלות את הנושא. מבדיקות שנעשו בימים האחרונים מסתמן שיש בעייה בכל כרטיסי ה GTX970 שגורמת שירידה חדה במהירויות הגישה לזיכרון. הבעיה לא משפיעה על כל הכרטיסים באותה המידה, בחלק מהכרטיסים הירידה בביצועים היא רק בגישה ל 500MB האחרונים אבל בחלקם ניתן לראות ירידה בביצועים בגישה ל 1GB האחרונים. כרגע NVIDIA רק שחררו הודעה קצרה בפורום שלהם שאומרת שהם בודקים את העניין, עוד לא ברור אם אפשרי לפתור את הבעיה עם דרייבר או שיהיה צורך בעדכון firmware או אפילו RECALL לכל הכרטיסים. מקורות: http://www.guru3d.com/news-story/does-the-geforce-gtx-970-have-a-memory-allocation-bug.html http://www.overclock.net/t/1535502/gtx-970s-can-only-use-3-5gb-of-4gb-vram-…

  4. לאחר שכבר כמה שבועות אף אחד לא עונה על השאלה שלי בפורום מפרטים, אז החלטתי לכתוב את השאלה כאן (קישור לדיון). הנה המפרט שהרכיבו לי בפורום כאן: זה החבילה בכולל. עכשיו השאלה שלי הייתה: תודה רבה

    • 9 תגובות
    • 2.9k צפיות
  5. Started by black T.I,

    אני רוצה מעבד חחלומי ואני רוצה שתרכיבו לי אותו

  6. שלום לכולם. השאלה בכותרת. במחשב של הילד התקנתי כרטיס מסך GTX 1080 שהחליף כרטיס R9 290. האם המעבד יגביל את הביצועים של הכרטיס מסך החדש? שאר המפרט: לוח אם של אסוס מבוסס צ'יפסט H87, עם 16 ג'יגהבייט זיכרון DDR3 1333, כונן קשיח ראשי - מכאני 1TB 7200 סלד וכמובן מעבד I5 4570. מה דעתכם?

    • 18 תגובות
    • 4.2k צפיות
  7. Started by miz,

    מה רמת הגרפיקה, בהרצת משחקים ובאופן כללי לצרכים השונים שמשמתמשים בגרפיקה במחשב נייד מעבד I7-2630QM עם כרטיס INTEL HD GRAPHICS 3000

    • 3 תגובות
    • 2.3k צפיות
  8. Started by EgoManiac,

    ברשותי מעבד PHENOM 8450 על OC 2.8 ואני רוצה לרכוש GTX 260 192SP האם המעבד ממש יגביל אותו?

  9. http://science.slashdot.org/article.pl?sid=05/03/15/0124218 סוף סוף התקדמות ממשית בפיתוח כרטיס המסך האידיאלי. המעבד תומך בAPI OpenRT ובמהירות של 90mhz בלבד מהיר בהרבה ממעבדים סטאנדרטיים שרצים בתדירויות גבוהות פי 30 ממנו בחישובי RT. כל הישומים שנעשו עד עכשיו בOpenRT רצו על רנדור תוכנתי בזמן אמת והציגו תוצאות נחמדות ביותר יחסית לעובדה שכרטיס המסך לא היה מעורב בשום פרט מתהליך הרינדור והכל נעשה בעזרת הCPU בלבד. RTRT in games http://graphics.cs.uni-sb.de/RTGames התוצאות שאליהן הגיעו עם השבב המדובר http://graphics.cs.uni-sb.de/~jofis/SaarCOR/DynRT/DynRT.html לא נראה משהו אבל בהתחשב שזה האב טיפוס הראשון(אפילו אי אפשר לקרוא לו ככה) ושום דבר חוץ מהמעבד "המסכן" שרץ ב90mhz לא …

    • 4 תגובות
    • 681 צפיות
  10. שלום כיום יש לי מעבד I5 8400 עם מאיץ גראפי מאז העדכון האחרון (לפני כיומיים) פורטנייט עובד מאוד לאט מבחינה גרפית (עד לעדכון עבד מעולה) במנהל המשימות תצרוכת ה CPU עולה ל100% כאשר מעלים את המשחק האם רכישת כרטיס מסך חיצוני תפתור את הבעיה? מה הכרטיס מסך המומלץ?

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. הסתכלתי קצת בפורומים בחו"ל ונתקלתי בכמה הודעות\בעיות של אנשים ש: אנשים קנו את ה X1900XT או כרטיס טוב יותר (לגבי ה X1800 לא ראיתי הודעות עם בעיה כזו) בעלי מעבד 3000 או 3200 ונתקלו במה שנקרא : "צוואר בקבוק" ונצתרכו לעשות אובר קלוק או להחליף מעבד למי שלא הצליח לעשות אובר קלוק של יותר מאיזור ה 3500 ....(2.4GHZ) עכשיו השאלה שלי מזה אומר בפועל שהם נתקלו בצוואר בקבוק ? מה קורה ? המחשב נופל לאחר כמה זמן משחק ? הפריימים יורדים לריצפה ? כי אני שוקל לקנות את הכרטיס הזה בחו"ל (יש לי מעבד 3000) ואני דיי מפחד ...כי אובר קלוק לא הצלחתי להגיע למי יודע מההה...(2.2 GHZ) מה אני עושה ? (אגב הספק שלי בסדר זו לו הבעיה ...LIBERATY 400) נ.ב לא ידעתי איפה זה יותר מתאים , פה או בפורום מעבדים . …

    • 8 תגובות
    • 756 צפיות
  12. Started by לביא2112,

    בס''ד למה אני יצטרך לשדרג בשביל שהכרטיס מסך הזה AMD Radeon™ HD 6770M יעבוד נורמלי בלי הקטנות איכות משחק אם אפשר כמה אפשרויות שהכי זולות להפעלות המשחקים האלו :Portal 2,Crysis 2,Brink PC ,Call Of Duty: Black Ops,Assassin's 2\3,world of warcraft וכו' ואיך זה ? NVIDIA GeForce GTX 460M תודה לעוזרים!!!

    • 20 תגובות
    • 2k צפיות
  13. Started by law89,

    היי נניח שיש מעבד ללא כרטיס מסך מובנה ובלוח אם יש יציאות מסוימות למסכים. האם הכרטיס מסך שקונים צריך להכיל את כל היציאות של הלוח אם כדי שכל היציאות יעבדו?

  14. שלום. מפרט המחשב שלי הוא כדלהלן: לוח אם: GA-8I945GZME-RH מעבד: pentium 4 cpu 3.06ghz 2GB זיכרון הוא משמש לגרפיקה ועבודתו איטית להחריד. - עד שהוא סוגר קובץ יוצאת הנשמה. רציתי לדעת האם נראה לכם שכרטיס מסך טוב יזרז את העבודה במידה ניכרת או שאין כבר מה לעשות עם כזה מעבד ישן. כמו כן רציתי לשאול האם ספק כח של 350W יחזיק לי כרטיס כמו GTS450. תודה רבה למגיבים

    • 32 תגובות
    • 2.8k צפיות
  15. Started by vale,

    לאחר שהתקנתי את הכרטיס התאפשר לי לשחק ב-GEARS OG WAR על ההגדרות הכי גבוהות וברזולוציה של 1680 1050. כמובן שהמראה מאוד השתפר והפירוט של כל הפרטים במשחק באמת מצויין, אבל משום מה יש לי כאלו טיקים במסך(מן גלים כאלו), ובשלבים מסויימים המשחק קצת נקטע ולא רץ חלק(לרוב הוא רץ חלק) ובעקבות זאת אני מעריך שאני מקבל FSB קצת נמוך, בסביבות ה-30 ואולי נמוך מזה, עכשיו GOW זה לא קרייסיס, זה צריך לרוץ חלק לגמרי ונראה לי עכשיו שהמעבד כמו שכבר אמרתם לי אכן קצת מגביל את הכרטיס ונראה לי שאני אחליף אותו(אשמח לקבל המלצה), חוץ מזה החלטתי להחליף למארז קצת יותר מרווח עם פתרונות קירור מובנים כי הספק והכרטיס יצרו שם קצת בלגן ואין זרימת אויר טובה. ואולי אתם יודעים איך להגדיר שמהירות המאוורר של ה-260 ת…

    • 12 תגובות
    • 943 צפיות
  16. Started by maazg,

    היום ראיתי כתבה ש- AMD מוציאים לשוק את הגרסה החדשה של המעבדים של 28 ננו (ואני לא יודע אם זה CPU או GPU) השאלה האם ישנו שיפור משמעותי בביצועים במעבדים? והאם יהיה הבדל במחיר? והשאלה היותר חשובה הם הודיעו שהמוצר יצא ב 6.12 , אז מתי "באמת" יגיע לחנויות ומתי אחרי זה בישראל? אני שואל את השאלות האלה כי אני מת לקנות מחשב למשחקים אבל האם כדאי לחכות עוד חודש וחצי - או שזה בעצם חצי שנה או יותר? תודה

  17. Started by RoverBoy,

    אהלן חברה יש לי מחשב עם מעבד AMD 4200 athlon64 x2 2.2GHZ ועוד אחד AMD 5200 athlon64 2x 2.7GHZ אם אני שם לכל מחשב כזה 8800GT יש מצב שיהיה לי צואר בקבוק? אני מאמין שב5200 לא יהיה אבל ב4200?

    • 2 תגובות
    • 658 צפיות
  18. Started by KoM,

    ביגוד לכל שבבי הגראפיקה עד עכשיו ה-R300 דווקא כם נהנה ממעבדים חזקים יותר ויותר ולא רק בבנצ'ים סטאטים, כמו שניתן לראות בשתי התמונות הבאות הכרטיס פורח ועולה ככל שכוחו של המעבד עולה, ושימו לב כי העלייה לא נהיית מתונה יותר ככל שמהירות המעבד עולה דבר שאומר כי אם הטבלה הייתה ממשיכה גם הגראף לא היה מפסיק, בניגוד ל-TI4600 אשר נעצר לו כבר במהירות מעבד ממוצעת של 1400 מגה הרץ. האם נוצר מצב אמיתי שכרגע המעבדים שברשותינו הם החולייה החלשה של המערכות כיום ובעתיד הקרוב, גם לקראת בואו של ה-NV30 שיהיה אפילו חזק יותר ?

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. Started by Burkey,

    אני מקווה שאני לא חוזר על שאלה שנשאלה כמה פעמים. המעבדים החדשים של אינטל, כמו ה - core i3, מכילים שבב גרפי. לוח אם מתאים, עם צ'יפסט H55 של אינטל, מכיל חיבור VGA ו - DVI. האם זה אומר שאני יכול לחבר מסך גם אם אין כרטיס מסך אחר, מובנה או נפרד ? והמחשב יעבוד רק על בסיס השבב במעבד ? כמו כן, אם אני כן מחבר כרטיס מסך נוסף, ליציאת PCIE, האם המחשב יודע לנצל גם את כוח העיבוד של השבב הגרפי במעבד ? (במקרה שאני מחבר את המסך לחיבור של כרטיס המסך). תודה !

    • 3 תגובות
    • 664 צפיות
  20. Started by Seraphim,

    ברשותי מחשב נייד בעל יצאת וידאו מסוג VGA בלבד (סטנדרטית כחולה). אני מעונייןלחבר את המחשב לטלוויזיה אשר מצויידת רק בחיבור SCART, RCA ו- S-Video. האם לצורך העניין מספיק מתאם פשוט מסוג חיבור אחד לשני או שיש צורך במפענח כלשהו על מנת להמיר את האות?, אם מדובר במעביר בלבד אשמח לקבל אינפורמציה היכן ניתן לקנות אחד, אם יש צורך בממיר כלשהו אשמח לקבל גם כן המלצה מה כדאי לרכוש שיעשה את העבודה בצורה סבירה אך בעלות מינימלית ככל האפשר. תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 3.2k צפיות
  21. Started by House M.D.,

    החלטתי לחבר את המסך הישן שלי כמסך משני, כי הוא סתם היה במחסן בלי שימוש-וחבל. כדי לשים את סמן העכבר במסך השני אני פשוט צריך להזיז אותו מעבר לשוליים של המסך הראשון והוא עובר לשני. כך גם עם גרירת תוכנות וכו'. הבעיה היא שאם משחק על מסך מלא מופעל במסך הראשי, ואני רוצה לעבור עם העכבר למסך השני, הוא לא עובר. אפילו אם אני עושה pause וכאשר מוצג התפריט מנסה להעביר את הסמן למסך השני, הוא לא עובר. אני חייב למזער את המשחק. יש משחקים שאם ממזערים אותם ואז חוזרים אליהם הם פשוט נתקעים לי אז זה לא פיתרון טוב. כרטיס מסך : HD4770. Windows 7

    • 1 תגובה
    • 2k צפיות
  22. Started by ofird,

    אני מעונין לקנות כרטיס מסך תומך 3D (כנראה את הATI 6450 או 6670 או 6770) כרטיסי מסך אלו דורשים ספק חזק ולעיתים חיבור 6PIN לכרטיס מסך עצמו הבעיה אצלי שהמארז שלי הוא של AC (יש לי את הדגם הישן של זה - http://www.arctic.ac/en/p/cooling/pc-case/80/silentium-t-eco-80.html?c=2184) עם ספק כח הזה - ספק כח זה הינו חלש לסחוב כרטיס ובמארז הנוכחי שלי ניתן רק לשדרג לספק כח מתאים וחזק יותר (יש רק אופציה אחת) - המחיר של ספק זה + משלוח הינו 60$ אני מתלבט אם לרכוש אותו (אינני בטוח אם יש לו בכלל את הCONNECTOR לכרטיס מסך) או שאולי שווה לי להשקיע במארז חדש + ספק? אם להשקיע בחדש - אשמח גם להמלצות שקטות במיוחד(!) כי המחשב דולק רוב הזמן

    • 7 תגובות
    • 877 צפיות
  23. Started by Senator Stupidity,

    לא הייתי בטוח שהנושא הזה שייך לכאן. נו טוב, בשביל זה יש מודים מישהו יודע אם יש תכניות של אחת מחברות השידור (Yes/Hot) להתחיל לשדר תכנים דיגיטליים (כלומר HD)? אם כן, עד כמה העתיד הזה רחוק?

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by TheDiesel,

    יש לי כרטיס מסך RTX 2060 של NVIDIA האם שווה לעבור לכרטיס של AMD? הם פשוט יותר זולים.

    • 8 תגובות
    • 2k צפיות
  25. Started by davidt99,

    שלום, הכרטיס מסך שלי גוסס. יש ברשותי Nvidia 5500 FX של Inno 3d בערך 4 שנים והוא מראה סימני מצוקה. היה לי אותו כרטיס בדיוק והוא התקלקל לפני שנה בערך עם אותו סימפטומים (הבהובים שחורים, פתאום המסך נמרח כולו בצבע והמחשב נתקע). אני רוצה לעבור לבנתיים לכרטיס מסך המובנה עד שאני אקנה מחשב חדש. אני צריך לנתק את הכרטיס מסך הרגיל, לחבר לסלוט של המובנה, להתקין את הדרייברים שלו וזהו? יש דברים מומלצים לעשות אולי? תודה מראש!

    • 3 תגובות
    • 667 צפיות

דיונים חדשים בפורומים