כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום חברים יש לי 4850 SHAPPIRE כמה שאלות... אני רוצה לשדרג אותו.יש לי תקציב עד 1000. אני רוצה לקחת 4870 1G או 4890 השאלה אם לחכות איזה חודש עד שיצאו הכרטיסים עם DX 11 האם תהיה ירידה משמעותית בכרטיסים של 4870?או שרק איזה 100 שח אך הכרטיס הזה http://www.logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=16292 אני יודע שכל הכרטיסים של ATI אותו הדבר. יש למישהו מושג למה תמיד GIGABYTE עולה יותר מSHPPIRE.האם יש ביניהם הבדלי מהירות שעון או קירור??? מעבד Intel Core2 Duo 2.66GHz 6MB E8200 Box CPU AT 3.7GHZ Gigabyte GA-P35-DS3L P35 DDR2 ATX Motherboard לוח ספק כח HEC (Herolchi) WIN-550UB 20/24 pin ULTRA QUIET Po Eagle-Tech DRAGON No P/S Blue Black Red ATX Case זכרון OCZ OCZ2RPR8002GK 4-4-4-15 (…
-
- 9 תגובות
- 900 צפיות
-
-
אהלן, כבר 5 שנים שיש לי שני 260 GTX שסחטתי מהם את המיץ עד הפריים האחרון. נראה לי שהגיע הזמן לשדרג ובכלל להחליף את כל המחשב. נשאלת השאלה, בהנחה שאני לא כזה לחוץ, יש למה לחכות למרץ ש-NVIDIA תוציא את הסדרה הבאה או שאפשר לקנות כבר עכשיו? תודה, X
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מהירות העברת מידע כפולה מזו המוכרת לנו כיום תוכל לספק עורקי תקשורת מתקדמים יותר לא רק לכרטיסי המסך שלנו, אלא גם לאמצעי אחסון, מוצרי רשת - ומארזי עיבוד שיבוססו על הדור הבא של ה-Thunderbolt לכתבה
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
- 2 followers
-
-
Ethereum miners are renting Boeing 747s to ship graphics cards and AMD shares are soaring https://qz.com/1039809/amd-shares-are-soaring-ethereum-miners-are-renting-boeing-747s-to-ship-graphics-cards-to-mines/ שתגמר כבר השטות הזו. אנחנו רוצים בחזרה את כל הכרטיסים האלו בלוחות המשומשים מציפים אותם בהמוניהם...
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
יצרנית השבבים נאלצת להודיע למשקיעים שלה כבר עכשיו על עיכוב של חצי שנה לפחות במעבר אל תהליך ייצור מתקדם של 7 ננומטר - ועל גישה עסקית חדשה שלא תפסול על הסף שימוש בייצור שבבים חיצוני במסגרת חלק מהמוצרים לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום, האם למישהו יש ניסיון עם הליבה הגרפיות שצויינו לעיל ? האם מצליח לראות סרטי HD וגם ב1080P ? ומה ההבדל בין שני הגרסאות? משמעותי?
-
- 0 תגובות
- 659 צפיות
-
-
חברה יש לי כרטיס מסך gainward fx 5200 le אל תחשבו שהאותיות le מסמנות ביצועים גרועים זה הפיסיבי מהסוג הזה אז לנושא בדקתי וגיליתי שלליבה יש סטפינג b1 מה זה אומר ומה זה משפר? הינה תמונה
-
- 4 תגובות
- 613 צפיות
-
-
אני מדבר על כרטיס PRO לא SE של CONNEC3D 256BIT יש אפשרות להפוך כרטיס כזה ל XT עם ליבה 350 (לא בדקתי פיזית זה מה שמופיע) יש לכרטיס 128 זיכרון HYNIX 2.8ns hy5du283222a f-28
-
- 2 תגובות
- 672 צפיות
-
-
שמעתי שמועה שאומרת שבעוד 3חושים +- Nvidia הולכים להוציא ליבה חדשה מה אתה חושבים זה נכון או לא והאם שווה לחכות לזה כמה זה יעלה ?!
-
- 6 תגובות
- 941 צפיות
-
-
דור כרטיסי המסך החדש של AMD יגיע בעיכוב קל, אך אמור להציע לנו מגוון רחב יותר וגם יעילות משודרגת בכדי להצדיק את קיומו לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
מישהו מכיר אתר או מקום כלשהו שאני יכול לדעת דרכו מה הם הליבות של כל מיני כרטיסי מסך (בעיקר חדשים)?
-
- 5 תגובות
- 616 צפיות
-
-
שלום חברים! מישהו יודע אולי מה העניין של ליבת quadro בכרטיסי מסך? מה מבדיל אותה מה-geforce? כי מבחינת הנתונים של הכרטיסים אני לא רואה הבדלים. לדוגמא: 8800GTX ultra, ו-quadro fx4600. למה אחד 1000$ בערך והשני1800$? אני יודע שבמחשבי עריכה כבדים (וידאו) שמים quadro. למה? מה היתרונות? תודה.
-
- 3 תגובות
- 799 צפיות
-
-
NVIDIA מציגה את אחד הדגמים היחידים בסביבה שגורם גם ל-GeForce RTX 2080 Ti להחוויר בהשוואה אליו - בכל הצורות והקטגוריות לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
שמתי לב במפרטי מחשב נותנים הרבה את לידטק ולא את BFG ה-BFG הוא OC2 מהיר יותר מלידטק לא? מישהוא יכול להסביר לי מה קורה פה
-
- 23 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שימו לב: זההמחיר כמו הסומה 64 SE, יכולות הOC כמו שלידטק יודעים לעשות, פילטרים מעולים ו128 מגה זיכרון לעומת אותו מחיר לסומה עם 64 זיכרון. מה כדאי, והאם זה באמת הדגם המקורי(ללא כל מיני הורדות וכו', ראיתי שיש שם LE...) כמו כן, יש VIVO. עריכה- כמו כן, לפי האתר של לידטק, רוחב הפס הוא באותו הרמה של ה64 מגה. אולי אני קצת לא מעודכן, אבל פעם אחרונה שמעתי שהגרסאות של ה128 מגיעות ברוחב פס של 7GB לעומת 8GB ל64 מגה. עוד שאלה: האם בכל הכרטיסים הרציניים של GEFORCE4(סומה, לידטק, גיינווארד וכו') יש בטוח TVOUT?
-
- 12 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
חברה OK הבנתי שלשלב כרטיס גראפי עם כרטיס משחקים ע"י טכנולוגית SLI זה בלתי אפשרי (לפחות כרגע). האם יש דרך אחרת לעשות זאת ??? שמחשב אחד יעבוד עם שני כרטיסים אחד גראפי ואחד למשחקים ושהמעבר בינהם יהיה תוכנתי (לא חומרתי), כלומר שאני אוכל להחליף בינהם תוך כדי עבודה על המחשב ? :-\ תודה מראש,
-
- 9 תגובות
- 693 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי מערכת קולנוע ביתית עם לייזר דיסק היא קיימת אצלי 6 שנים והיא עובד נפלא עד היום, הבעיה היא שהעסק הזה נפל בשוק ולכן לא מייצרים יותר סרטים לליזר (מי של א יודע מדובר על תקליט בגודל כמו של פעם 33" ובנוי מאותו חומר של CD רגיל. אני עד היום משתמש בא בעיקר לשמע של מוזיקה על דיסקים רגילים, השאלה, באיזה פורמט (סרטים )אני צריך לצרוב CD רגיל בכדיי שהעסק הזה יעבוד ? (אם בכלל) תודה רבה .
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
ערב טוב לכולם. אני מאמין שהשאלה נמצאת כבר כולה בכותרת ההודעה. אני מחפש לבנות מחשב ליישומי גרפיקה בעיקר (פוטושופ וכדומה) ראיתי מספר כרטיסי מסך ומספר נתונים כלליים: -כמות זכרון 256, 512 מ"ב -סוג זכרון GDDR2 או GDDR3 -כמות ביטים במעבד הכרטיס: 128 מול 256bit. אז מה חשוב יותר ליישומים שציינתי? מה השילוב הממולץ? (אני מתכוון גם לשחק פה ושם אבל לא באופן כבד) אשמח גם לקבל המלצות לכרטיסים, כי ראיתי הרבה והתבלבלתי יש 7600GT ויש GS, יש 7900GT ויש GS ויש עוד הרבה. מה ההבדל בין הGT לGS? מה מומלץ יותר? תודה רבה רבה.
-
- 0 תגובות
- 573 צפיות
-
-
אני צריך לינק להזמנה מוקדמת של הריידון דחוף!!!! בתודה. ;D
-
- 10 תגובות
- 2k צפיות
-
-
הינה לינק לסיריאל של פוטושופ!!!!! <צונזר, ראה הוזהרת>
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי כרטיס Msi Radeon 9800 Pro ואני מעוניין בתוכנה/ות ומדירכים לאוברקלוק. לפניי שאתם נועלים, אם אפשר תנו לי לינק או לפחות הפנייה לדיון בנושא
-
- 0 תגובות
- 578 צפיות
-
-
שלום לפני שאני אוטוטו מזמין את כרטיס הטלוויזיה...אני רוצה להתייעץ אתכם בפעם האחרונה. בהתחלה הציעו לי על כרטיס Pinnacle PCTV Pro אחרי זה כשבאתי לחנות אמרו לי שיצא כבר דגם חדש...משהו כמו T-50.. . שני הכרטיסים עולים 400 שח (איך שאמרו לי בחנות...) אינ רוצה כרטיס טוב, איכותי ומPinnacle. אולי תמליצו לי? האם קיים דגם כזה (T-50) והאם הוא טוב יותר? תודה מראש עריכה בבקשה...
-
- 0 תגובות
- 559 צפיות
-
-
לכדתי עבור אלו שמתלבטים איזה כרטיס מסך לקנות ואלו שהזמינו ומחכים ולכולם תמונות מהדמו של הקוף לכרטיסי 9800 יש לי 9500פרו אבל עדיין הוא מריץ את זה יפה מאוד וחלק, לא העלתי את הקבצים ישר לדף בגלל שיש כאלו עם 56K שאני מרחם עליהם, אז תבחרו איזה קובץ אתם רוצים ותורידו אותו. http://photos.walla.co.il/hwzonem
-
- 4 תגובות
- 809 צפיות
-
-
היי! אני רוצה ללכוד ווידאו מתוך הטלווזיה אל המחשב. הבנתי שאני צריך כרטיס לכידת ווידאו, וכמה כבלים. אני מבקש קצת עזרה עם אלו - איזה בדיוק כרטיס לקנות ומאיפה כדאי וכו'. מקווה שזה בפורום הנכון בכלל תודה!
-
- 1 תגובה
- 562 צפיות
-
-
מחפש כרטיס טוב ללכידת וידאו אנלוגי לפורמט DVD בלי לאבד איכות וכן מאמרים וסקירת כרטיסים בנושא בבקשה מי שיוכל לעזור
-
- 2 תגובות
- 557 צפיות
-


