אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
קיבלתי היום את הדבר המדהים הזה אחרי שהזמנתי מהאינטרנט. עכשיו יש לו כאלה סימנים בתחתית, כמו טביעות אצבעות או ליכלוך מוזר כזה שאני לא מצליח להוריד.. ניסיתי גם עם נייר טואלט ספוג באלכוהול.. המשטח חלק לגמרי, אבל עדיין אני רוצה שהוא יראה כמו שצריך. יש הצעות? צירפתי תמונה... אבל מחקו אותה משום מה.. למרות שהיא הייתה רק 97k... טוב העלתי אותה ב-Geocities.. http://www.geocities.com/bi0d0me2002
-
- 8 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
היי יש לי כמה שאלות על OC שאשמח אם תוכלו לעזור לי בהם , המפרט שלי בצד - למי שצריך פרטים , 1. אני כרגע עובד עם המעבד E2180 2Ghz@3.4Ghz , כיוונתי את כל המתחים שיהיו יציבים ועובד עם מהירות הזיכרונות ביחד של 1:1 , שנותן לי מהירות של 670MHZ , אם אעלה את המהירות שלהם , זה ישפיע על יציבות המערכת ? 2. שאלה קצת יותר מורכבת , גם מתחומים אחרים , אבל הנושא הוא OC בגדול - אני רוצה לשדרג את המעבד והזיכרונות , חשבתי על מעבד מסדרת Q9XXX (כרגע יותר - Q9400 או Q9550) וזיכרונות לנפח גדול יותר - במקום 2X1GB ל 2X2GB או 4X2GB . השאלה שלי כאן - האם כמות הזיכרונות משפיעה משמעותית על ה OC ? אם נגיד אקח 4X2GB (אני עורך בפוטושופ = זולל ראמ , שוקל גם לשדרג לוינדוס 7) , זה ישפיע משמעותית על ה OC…
-
- 13 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
-
רק המחשב הראשון שלי תהיו נחמדים בבקשה איך זה נראה לכם? ושוב תודה לכולם
-
- 11 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
מפרט: מפרט זה הורכב ב - www.tms.co.il - רשת חנויות המחשבים האמינה והמקצועית בישראל מעבדים: Intel Core i7 9700K / 1151 Tray כמות: 1 - מחיר: ₪ 2014 קירור למעבדים: Noctua NH-D15 CPU Cooler כמות: 1 - מחיר: ₪ 395 לוחות אם: ASUS PRIME Z390-A כמות: 1 - מחיר: ₪ 861 זכרונות RAM: Corsair DDR 4 32G (16Gx2) 3200 CL16 Vengeance LPX Black CMK32GX4M2D3200C16 כמות: 1 - מחיר: ₪ 1432 ספקי כוח: Corsair RM650x 650W PSU 80+ Gold Modular כמות: 1 - מחיר: ₪ 531 כונני SSD: Samsung SSD 1.0TB 970 EVO NVMe M.2 כמות: 1 - מחיר: ₪ 1265 כוננים קשיחים: Seagate HDD 4.0TB 256MB SATA3 BarraCuda כמות: 1 - מחיר: ₪ 517 כרטיסי מס…
-
- 2 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אז ככה, E7200 ב4.5GHZ על אוויר, 1.575V מהביוס(אני דיי בטוח שהוא יכול פחות פשוט לא ניסיתי) סגור בתוך המארז עם הTTBT - ראו תמונה : שמרתי תמונה עם SUPERPI וREALTEMP ותוצאה של 11.625 ב1MB אבל זה לא נשמר משום מה(הטמפרטורות היו דיי גבוהות כבר בסביבות ה75) http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=379243 אולי בסופ"ש אני אוציא אותו מהמארז ונראה מה הוא שווה עם מזגן על 16 מעלות וכמה מאוררים מהצדדים אני דיי בטוח ש4.7GHZ אפשרי או אפילו יותר.. נחיה ונראה עידכון : CPUZ וSPI 1MB על 4.5 וVALID של 4598.. : http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=379581 ו4.5GHZ SPI 1MB :
-
- 17 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
מה נחשב חום סביר ? ומה נחשב חום גבוהה מידי עבור מעבד מדובר באינטל פרסקוט 3.0
-
- 19 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
יש לי במארז בדלת בצד מאוורר 200MM , אבל הוא לא דוחף אויר בשיט הוא בקושי מכניס איזה רוח...איך אני מגביר אותו?
-
- 16 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
המאוורר ב-Mugen 2 שלי החליט להפסיק להסתובב ואני מקבל הודעה על כך בזמן האתחול. הטמפרטורה בזמן מאמץ מגיעה למקסימום של 59 מעלות. עד כמה זה צריך להטריד אותי מ- 1-10?
-
- 11 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
המחשב יציב כמו בלוק! הפעלתי גם Prime 95+SuperPi ו ICQ ו WINAMP הכל בו זמנית זמן רב המחשב יציב בבאס של 260 המחשב פעל הכל טוב ויפה אך בבדיקות של יציבות לא הלך... אז ככה: מעבד Amd 2500+ NF7-SL Samsung pc3200 256MB התזמונים עומדים כרגע על 3,4,4,9 אני לא האמנתי שהזיכרון הגיע למצב כזה של באס 258 המתח ללוח הוא 1.6 המקורי של הלוח! למעבד על 1.75 ולזיכרון 2.7 הטמפ': מעבד: idle : 38 use : 43 שזה כשהפעלתי את הכל בו זמנית לוח: idle : 19 use : 22 אם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לשאול! [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 51 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
יש לי מעבד E4600 והורדתי את התוכנה REAL TEMP ובהגדרות TJ ברירת מחדל נמצא על 90 על כמה זה אמור להיות ? הסטפינג שלו זה D . רשום גם M0 ב CPUZ
-
- 17 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום, יש לי מארז Fusion V2.0 (נקרא גם Fusion 430) ובתוכו לוח אם Gigabyte MA-78GM-S2H, ועליו AMD Athlon X2 5200 45w. המארז עצמו מגיע עם שני מאווררים 120 מ"מ שמוציאים אוויר, וכרגע מחובר רק קירור הסטוק של המעבד. לNB יש רק צלעות קירור נמוכות שהגיעו עם הלוח. הבעיה: בעת ניגון סרטי HD המעבד מגיע למשהו כמו 60 מעלות, וה Northbridge מגיע לאזור 100 מעלות צלזיוס. מקריאה בהרבה אתרי םבאינטרנט עולה כי כנראה זו לא באמת הטמפ' של ה NB, אבל לצורך הענין הוא מתחמם במשהו כמו 15-18 מעלות בעת מאמץ. אני רוצה להתאים למעבד ול NB קירור, אבל מאד מוגבל במקום. הם יושבים ממש צמוד אחד לשני, ויש לי גם מגבלת גובה בגלל המארז. אם למשל אני ממקם Mini Ninja, המארז נסגר על המ"מ, ואני לא חושב שאני אוכל להכניס עוד…
-
- 17 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום לכולם לפני כשבוע וחצי בערך עשיתי OC די רציני למערכת הנחמדה שלי (פחות או יותר העלאה של שליש) כאשר התחלתי להבחין בכך שהלוח פשוט מתנהג מוזר לפעמים הביוס לא עולה שמדליקים את המחשב, לפעמים בהתעוררות ממצב "שינה" המחשב לא עולה ודורש ניתוק מהחשמל ולפעמים פשוט ההגדרות כולן חוץ מהמכפלה חזרו לברירת מחדל כל זה במצב שבדקתי את יציבות המעבד והזכרונות כמה וכמה פעמים והכל היה מצויין לפני יומיים החזרתי את המצב לקדמותו כדי לראות אם זה באמת הOC וכן, הלוח חזר לעבוד כשורה יש לכם הצעות מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 28 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
1) איך הקירור הזה? קראתי הרבה ביקורות טובות - אבל מצד שני בהרבה השוואות למשל פה בטופ 10 http://www.frostytech.com/top5heatsinks.cfm זה אפילו לא מופיע 2) מה הקירור למעבד הכי טוב באתר של www.pandas.co.il או איזה יותר טוב מ MUGEN II שם? תודה מראש
-
- 20 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
מישהוא מוכן להסביר לי את זה ..??? http://www.innovatek.de/sites/TurboPLL.html
-
- 8 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום! יש אצלי שני מאווררים שהוצרתי ממחשב ישן והרכבתי אותם במחשב שאני עובד עליו עכשיו המאווררים מחוברים לכבל עם ארבעה צבעים (צהוב אדום שחור שחור) ויש את המאוורר של המעבד שמחובר ללוח אם ואני תוהה האם יש תוכנה שנותנת לי שליטה על מאווררי המחשב ועל מאוורר המחשב תודה לכל מי שעוזר
-
- 2 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום. אתמול פתאום המעבד שלי הפך להיות תנור כאשר הטמפ" עמדה על 50 מעלות במנוחה וליותר מ 60 במאמץ עד אתמול הטמפ" במנוחה היתה 38 ובמאמץ 50!! החלפתי משחה, ניקיתי את גוף הקירור, איפסתי ביוס, ניסיתי אפילו עם קירור אחר טוב יותר אבל כלום מה יכולה להיות הבעיה ??? * חשוב לציין שגם הטמפ" בביוס גבוהות!! תעזרו לי
-
- 20 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום. יש לי מחשב עם מעבד CORE i 5 750 ולוח אם של Inetl DP55WB .( ספק כח של OCZ 600W אם זה משנה.) המארז של EZCOOL. יש לי כרגע קירור סטוק על המעבד + מאוורר צד על המארז. עם תוכנת מאמץ (Heavy Load אם מישהו מכיר) המחשב מגיע לטמפרטורה של 80 ++ מעלות (לא השארתי הרבה זמן לבדיקה כי פחדתי). בנוסף, במהלך משחקים, אני שומע את המאווררים ממש רועשים. גם שאני לא מפעיל עליו משהו ממש כבד, הוא כבר מתחמם; לדוגמא, עכשיו אני מפעיל סרט ברקע והוא נמצא על 70 ומשהו מעלות . מצורף תמונה. בזמן שאין משהו מיוחד שפעיל, הוא נמצא על 50 מעלות בערך. השאלה מה אפשר לעשות, אני רוצה ומעונין להשקיע. איזה קירור לשים? איזו משחה מומלצת? יש מה להוסיף או לשנות במארז, אולי מאוורר צד חדש איכותי יותר? עריכה: קראתי קצת…
-
- 12 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
היי, יש לי מעבד amd phenom ii x4 955 שיושב על לוח אם gigabyte ga 880gm ud2h. מכיוון והמאוורר הנוכחי מתחיל לקרוס (אשכרה צריך לתת לו פוש ידנית כשמדליקים את המחשב, ואין בו טיפת אבק) אני זקוק למאוורר חלופי בדחיפות. אשמח לעזרה במציאת מאוורר חלופי. הדרישות: - שקט. אני ישן לרוב עם המחשב דולק ממש ליד המיטה. - חזק. אין צורך אמיתי ב-OC אבל מעדיף שתהיה אפשרות. - מחיר בין 100-200 ש"ח - כמובן שלא יהיה גנרי. מאמין שמחיר כזה יכול לספק איכות. תודה מראש לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
יש לי מארז מיני ואין בו מקום לעוד ארדיסק שקניתי במזל טוב, בשבוע הבא אני מקבל מגירה נשלפת לארדיסק... אבל עד אז... אין לי איך לחבר אותו!!!!!!!!!! יש למישהו רעיון יצירתי?! (ד"א: לא בא לי להשאיר את המחשב פתוח!)
-
- 8 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום לכולם. היום הייתי בKSP אחרי שאתמול מסרתי להם כרטיס מסך שכנראה נשרף עקב OC לא מבוקר. עכשיו הם אמרו לי כמה דברים לגבי אוברקלוקינג ורציתי לדעת אם זה נכון. 1. אם אני עושה אובר לכרטיס מסך שלי האם יש חשש שהלוח יישרף עקב גדילה של המתח אל הסלוט של הכרטיס מסך? אני מדבר על PCI-E. 2. האם אפשר לבדוק בקובץ הלוג של הביוס של הכרטיס מסך עם עשיתי אובר לכרטיס או לא? איך אפשר לדעת עם עשיתי לו אובר דרך הלוג פייל של הביוס? 3. האם כרטיסי המסך GS פחות מתאימים לאובר מאשר הGT? זה מה שהם אמרו. שהGS הוא כמו הסלרון של אינטל.
-
- 36 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
כניראה אני לא בטוח שהלכו להם 1500 שקל של כרטיס מסך HD5850 1g toxic בגלל טעות באוברקלוק..... השתמשתי ב-msi afterbruner ובטעות לחצתי על memory clock וזה קפץ לי ל1400 והמסך התחיל להבהב והאפשרות שהוא יעלה תאובר קלוק שעושים ריסט הייתה מסומנת כן...ועשיתי 2 ריסטרטים עד שהחזרתי את זה למצב הקודם... עכשיו יש מצב שהכרטיס עצמו נפגע או שנהיו לו צלקות או משהו או שהכל בסדר ואין מה לידאוג למה אני מוטרד מזה....חרם עליו כולה שבועיים יש לי אותו וכניראה גם אין כסף לחדש...בכל אופן החזרתי תמצב להגדרות של היצרן והכל עובד פיקס לבנתיים הרצתי OCCT לרבע שעה ולא היו ארטיפקטים אפשר חוות דעת בבקשה למה אני בחרדות כלפיו.... נ.ב הדבר היחידי ששמתי לב אליו זה שאחרי כל הבלאגן נכנסתי לבאטלפילד 2 וראיתי ארטיפ…
-
- 21 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
עשיתי אובר קלוק ל2450 והכל הלך טוב... אחר כך העלתי מתח ל1.520 ואז הצלחתי 2550 נתקעתי ואז העלתי מתח לזיכרונות 2.7 עכשיו אני תקוע ב2650 זה כותב שגיאה בפריים העלתי מתח לזיכרון ולא עוזר... מה יכול להיות צ'יפ? עוד פעם מעבד אחרי 200 מגה הרץ? טמפ' מעבד: 52 מאמץ מלא פריים SYSTEM : 40 פריים כדי שלא תשאלו סתם המפרט בחתימה... תודה יונתן
-
- 40 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
הי כולם יש לי מחשב חדש ומעבד אתלון טירה חדשה +3200 מעבד תותח (לפי דעתי לקנות +3400 זה סתם ביזבוז כסף ) ועכשיו לשלאה ראיתי כאן נושים רצים בקשר לקרורים לאתלון 64 אז אני מתלבט בין כמה קרורים 7000b alcu tt venos tt silentbost tt polo מה כדאי לי לקחת ? אני לא הולך לעשות אובר קלוקינג או משהו כי גם ככה המערכת שלי חזקה אני רק רוצה קרור טוב ששימור לי על החלקים להרבה זמן ושהחום לא יהורס לי אותם גם כן רצווי שהיה שקט אז בבקשה תגובות מה הכי כדאי מבחינת קירור רצחני ושקט?
-
- 43 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום יש לי פנטיום 4 3G ואת הטמפרטורות הבאות בזמן עבודת חישוב וידאו: temp1 47 temp2 57 HD0 38 HD1 42 1) האם זו טמפרטורה תקינה? 2) האם בכלל אין לי איבוד כח חישוב (כי כך אני מרגיש) עקב האטת שעון? 3) מה מומלץ? יש לי מארז עם מאורר כניסה ויציאה (2 מאוררים) בתודה, יהודה
-
- 17 תגובות
- 2.1k צפיות
-


