פורסם 2008 במאי 918 שנים מחבר וכי למה? שהייתי ב Vgames הציגו אותה, והמערכת בה השתמשו כדי לקרר את ה QX9650(אם אני זוכר נכון)
פורסם 2008 במאי 918 שנים מחבר המחיר בארץ הוא כ 2000 ש"ח בערך, בכל מקרה האם המערכת הזו מסוגלת לקרר רק יחידה אחת כגון ה CPU?
פורסם 2008 במאי 918 שנים אולי זה יעזור http://www.pcper.com/article.php?aid=460או שאתה מחפש מישהו שיש לו את המערכת ?
פורסם 2008 במאי 918 שנים מחבר אני צריך לדעת איך המוצר בכלליותוהאם המוצר יכול לקרר בו זמנית נגיד את הגשר הצפוני ואת המעבד ע"י פיצול של הצינורות או משהוומהו הנוזל המיוחד למניעת קורוזיה וכל כמה זמן מחליפים אותו
פורסם 2008 במאי 1018 שנים בסכום נמוך או שווה אתה קונה מערכת קירור מים קטלנית,גם למעבד וגם לכרטיס מסך. דוגמא: 335$+70$ משלוח=405$=[glow=red,2,300]1417[/glow] ש"ח הזלמן הוא גימיק. .הוא עובד אך בתוך המסגרת היפה אין רכיבים איכותיים באמת.
פורסם 2008 במאי 1018 שנים לך על קירור אויר איכותי אם אתה רוצה ל"זרוק" כסף ,קנה ZALMAN XT או קנה את הערכה הבאה יקר יותר מפי 2 מחו"ל.
פורסם 2008 במאי 1018 שנים באמת שאין שום בעיה להזמין מחו"ל וזה לא כאב ראש(יותר כמו הרגשה שדפקת את המערכת ) http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=334831.msg2891667#msg2891667
פורסם 2008 במאי 1018 שנים מחבר יש לי את ה Thermalright IFX-14 עם 2 מאוררי Scyte עליו ועדיין ב OC המעבד Q6600 די מתחמם
פורסם 2008 במאי 1018 שנים כן אחלה קירור אבל אחרי שהייתי אצלך זה נשמע כמו מנחת למטוסי קרב ממלחמת העולם השנייה....אמרתי לך לחזור לBT VX .... הייתי קונה את הקירור מים של זלמן רק בגלל איך שהוא נראה.... כמו איזה מערכת לשיגור טילים
פורסם 2008 במאי 1018 שנים מחבר לא כל מה שנראה טוב מבחוץ הוא גם מבפנים תכף נבוא אלייך ונתחיל גם לעשות OC
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.