עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by Component,

    שלום שלום, היום סיימתי להכין את החלון למארז שלי, והרי התוצאות: http://photos.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=guest.folder&path=200308282242372889&user=comp0nent. שיטת ההכנה: החלון עשוי מזכוכית. החריטה נעשתה באמצעות חול (Sand Blasting). אבא שלי הביא יריעת פלסטיק עם דבק מצד אחד. הדבקתי אותה על החלון, וחתכתי את הלוגו. לאחר מכן אבא שלי לקח את החלון למפעל שלו, ושם התיזו עליו חול במשך 4 שניות. כל מה שנותר לי לעשות לאחר מכן הוא לחבר שלושה לדים כחולים מלמעלה, ושלושה ירוקים מלמטה. התוצאות לפניכם. הערה: בתמונה האחרונה המאוורר נראה עקום לעומת החריטה, אך אין הדבר כך במציאות. עריכה: הלינק תוקן.

    • 16 תגובות
    • 2.5k צפיות
  2. Started by noambaum,

    שלום לכולם! אני מחפש פילטר למאוורר 80",מצאתי אצל הדובים אך אין להם במלאי וגם לא יהיה. מישהו פה מכיר חנות שמוכרת? תודה

    • 48 תגובות
    • 2.5k צפיות
  3. Started by TechnoSheep,

    שלום לפורום OC (: המפרט שלי הוא כזה: E2140 1.6GHZ MSI P35 NEO G.Skill 2GB 800Mhz 5-5-5-15@1.8~2.0v 8800GT כמו שאתם רואים יש לי חתיכת צוואר בקבוק אז אני מנסה לעושת OC אבל לא כל כך הולך לי למען האמת. אף פעם לא עשיתי OC.. לפי מה שאני יודע אני יכול להרביץ עם הזכרון הזה 3.0GHZ דיי בקלות אבל אני פשוט לא מצליח. אחרי כמה נסיונות הצלחתי לייצב את המחשב על 2750MHZ עד עכשיו שנהייתי תאב בצע וניסיתי להגיע ל3GHZ אבל לא הצלחתי ועכשיו גם ל2750 אני לא מצליח לחזור. כרגע אני עובד על 2GHZ מסריחים... ניסיתי להעלות את המתח של המעבד קצת והזכרון היה על יחס של 1:1.25. בתזמונים עוד לא נגעתי. המכפלה 8 וכרגע הבאס הוא 250MHZ. spread spectrum מבוטל כמובן וגם הEIST. חשבתי להעלות קצת את המתח של הזכרונות …

    • 34 תגובות
    • 2.5k צפיות
  4. Started by Bug2000,

    ישר ולעיניין - נתקעתי באוברקלוק ב 400FSB עם הלוח הזה . המעבד הוא B3 , אבל הוא כנראה לא המגבלה פה (הוא עולה חופשי גם ב 3.8). אחרי 400 FSB לא משנה איזה מתח אני נותן למעבד או ללוח המחשב עולה ואז נתקע בהרצה של SUPER PI על ההתחלה - יותר נכון לא נתקע אלה יש שגיאה ב PI . אבל הקטע הוא שהמחשב כן עולה. נגיד עכשיו המחשב עובד על 450X8 שזה 3600 כמו 400X9 והמחשב עולה ונקע ב SUPER PI . שום עליית מתח ללוח אם לא עוזרת כנ"ל משחק עם מהירות זיכרון. (הזיכרון 1:1, גם הוא לא מגבלה הוא עובד חופשי עד 1100MHZ) האם הבעיה היא בביוס או שיש מגבלה ללוח אם הזה עם מרובעי ליבה מעבר ל 400FSB?

    • 34 תגובות
    • 2.5k צפיות
  5. Started by SD Project,

    אחרי שהחזרתי לדוד את הלוח שלו (P4S800D) אני רוצה לצרוב ביוס על הלוח שלי (P4S800D-X) את הביוס שלו... יש לו אותו על דיסקט והכל. הקטע הוא שאין לי CrashFree לשחזר אותו במקרה שלא יצליח. לעשות את הצעד הזה ?! הביוס שלו מעולה לOC... מתחים מכפלות הכללל... תודה לעוזרים, ניאו.

    • 30 תגובות
    • 2.5k צפיות
  6. איזה קירור הכי מומלץ לדעתכם למערכת שכזו, למקרה שאחליט לעשות OC? כרגע אני חושב על: Arctic Cooling Freezer i11 VS Scythe MUGEN 3 REV B VS קירור מים Asetek 510LC - כולל מאוורר 120MM. רדיאטור 120MM יש לציין ש: 1. מעולם לא השתמשתי קודם בקירור מים, ואין לי מושג כמה זה משתלם... 2. יכול להיות שאשנה את הלוח אם (למרות שלא נראה לי שזה משנה הרבה) אשמח לשמוע את דעתכם בנושא. תודה רבה.

    • 3 תגובות
    • 2.5k צפיות
  7. ב2500 שקל המפרט שלי הוא MSI K8N NEO 2 PLATINUM 6800GT AMD 64 3000 PDP PATRIOT שווה או לא? ועוד משהו, עכשיו אני לא מצליח לעבור את ה220 באס למעבד, אתם חושבים שאני יצליח לעבור את זה עם הקירור או שזה לא קשור?

    • 39 תגובות
    • 2.5k צפיות
  8. Started by wrecker,

    שלום המעבד שלי (I5 3570K ,Z77-UD3H) כרגע על OC של 4.2 דרך הביוס, ביצעתי רק מיכפלה של הטורבו ל42 וזה יציב (ככה מאז שקניתי את המחשב) אני מנסה מידי פעם לעלות ל4.5 אבל לא מצליח להגיע למצב שהמחשב עובד בצורה יציבה לאורך זמן, מה גם שהמאוורר מרעיש מידי (ZALMAN 9700) במידת הצורך אין לי בעיה לקנות קירור חזק יותר, אבל לפי פורומים בחו"ל נראה שהמעבד מקבל יותר מידי מתח וזו הסיבה שהוא מתחמם כלכך.. ניסיתי לעקוב לפי מדריכים אבל המחשב הפך להיות לא יציב במיוחד ואף לא עלה בכמה מקרים. אשמח אם מישהו יש נסיון עם המעבד הזה או יכול לתת לי כמה נקודות מה עלי לשנות? לאילו ערכים? אני יודע ש4.5 זה לא בעיה בשביל המעבד הנ"ל ואנשים גם עברו את זה. תודה רבה

  9. Started by Maxim Levitsky,

    כמעט סיימתי לבנות מערכת קירור, אבל מאד חושש שמכס יעשה לי בעיות עם קנייה של נוזלי קירור, במיוחד משהו שמבוסס על ethylene glycol שהמליצו לי הרבה פעמים בשביל עובדה טובה של ה loop לאורך הזמן בלי הרבה התעסקות איתו. בתכלס כל אנטיפריז מכיל את זה ומוכרים את אנטיפריז בארץ חופשית, אבל זה עדיין חומר מאד רעיל. איזו מנוזלי קירור אפשר להשיג בארץ? יש אולי איזשהו חנות בארץ לזה? או מה אפשר לקנות בחול כדי שזה יעבור מכס?

  10. Started by BeNzZy-BoY,

    ברגע זה ממש אני וחבר שלי באמצע פרוייקט בניית Fan-control. נתקלנו בבעיה באנחנו לא יודעים מהו הרגל של הפלוס ומהי הרגל של המינוס בלד???? יש אחת קצרה ויש אחת ארוכה מהי כל אחת מהם ???? עזרה בבקשה אנחנו תקועים.... בתודה בנצי ורן D: עריכה.. --------- ועוד משהו ששחכנו לשאול בתמונה הזאתי : עכשיו תסתכלו איפה שמתחבר הנגד ללד (למשל הלד האדום לפניו יש נגד..) אז הנגד מתחבר לפלוס או למינס של הלד?

    • 11 תגובות
    • 2.5k צפיות
  11. בע''ה, שלום חברים, לאחרונה המחשב התחיל לתת לי ירידות FPS רציניות במשחק GTV IV. אני חושש כי הירידות הללו נובעות מההתחממות של המחשב בזמן האחרון בתוך המשחק. חשוב לציין שאני לא מאמץ אותו יתר על המידע בהגדרות המשחק וכי הוא בכל זאת רותח. אני חושב שהמאווררים ככל הנראה לא מספיקים. נ.ב, המחשב נקי, חשבתי שהבעיה בגלל האבק אבל לא. מפרט: מעבד INTEL E8400 כ.מסך: ZOTAC GTX 260 מארז: CM 690 ראיתי שהאתר מציע תוכנות לבקרה ובדיקה של טמפרטורה אבל אני לא מבין בזה ממש אז אשמח אם תוכלו לתת לי את שם התוכנות, אני אוריד ואתקין ואגיד לכם מה התוצאות, במידה ויש צורך בקניית מאווררים אשמח לשמוע הצעות בקיצור, יש לי על המעבד מאוורר של AC Alpine 7 ובמארז קיימים המאווררים המקוריים שלו (ללא שינו…

    • 19 תגובות
    • 2.5k צפיות
  12. Started by natan805,

    המחשב עושה לי בעיות ופתאום נתקע ואני חושב שהמעבד מתחמם יותר מדי. רציתי לדעת כמה טמפ' מומלץ שיהיה במצב מנוחה ובמצב של מאמץ? זכור לי שאצלי במנוחה הוא על 60 ובמאמץעל 80 או 90 .

    • 16 תגובות
    • 2.5k צפיות
  13. Started by chenrp,

    שלום, יש לי מעבד E6600, עם קרור סטוק עם משחה MX1. האם יתכן כי הטמפ' היא על 55 מעלות? לאחר הורדת מתחים של המעבד ע"י תוכנת RM CLOCK הטמפ עם 53 (ד.א. תוכנה מומלצת מאוד). יש לי לוח של אינטל ללא יכול OC. במארז יש מאוורר 120 מלפנים, 90 מאחור. עד לTJ יש לי מעל 35 מעלות... השאלה אם זו קריאה נכונה? הנייד שלי רץ קר יותר מזה (והוא בוודאות חם יותר). נתוני EVEREST: מעבדים 1 ו 2 רצים על 46. GPU על 45 וכונן קשיח רץ על 34. אין קריאת חום לוח אם כי הEVEREST האחרון (5.30) לא קורא את הנתון הזה אצלי ב WIN7. אשמח על המלצות. תודה. עריכה: תמיד הטמפ' היו כך, הם לא עלו באופן פתאומי...

    • 22 תגובות
    • 2.5k צפיות
  14. היי יש לי בעיה סופר מעצבנת שאני לא מצליח לפתור, ניסיתי לשאול כאן בעבר ולא היו תשובות, אז אני מנסה שוב... הבעיה היא כזאת, אני קובע OC מסויים נאמר ל 4GHZ עם מתח 1.28V ( כמובן קובע גם את שאר המתחים לוח זכרון וכו" ) עושה בדיקות מאמץ והמחשב מחזיק יפה כל מה שאני זורק עליו ( OCCT , PRIME 3DMARK ) עד כאן הכל טוב ויפה, אני מכבה את המחשב ללילה, חוזר אליו אחרי כמה שעות בודק OCCT עם אותם הגדרות בדיוק שהשארתי לילה קודם והמחשב קורס אחרי שניות עד דקות אחדות... ממזמז קצת את הביוס שוב משנה מוריד ומעלה, המחשב חוזר להיות יציב עד הכיבוי הבא.... במצב הזה פשוט אי אפשר להיות ב OC ( אפילו פשוט ) 24/7 מה לעזאזל לדעתכם אשם בזה ?! פגשתי בבעיה הזאת במערכות קודמות שהיו לי, חשבתי שיפתר במערכת…

    • 28 תגובות
    • 2.5k צפיות
  15. Started by allammo,

    נשברה לו התושבת, כרגע אני בחיפוש אחר חדשה, האם התושבת היא הגורם לרעש? כאמור יש לי BT וזה בטוח ממנו...

    • 35 תגובות
    • 2.5k צפיות
  16. בתחילת שבוע שעב ראיתי מכשיר זה בהום סנטר ב125שח!!! כן נראה נורא זול, אך האם הוא מספיק טוב. בקיצור קניתי אותו (אם אשבור אותו הפסדתי רק 125 שח ולא 600 מהמכשיר של DREMEL ). מבדיקת ערכת החיבורים השונים גיליתי שהיא קתנה ולא מסודרת - מגיעה בשקית קטנה - אך מספקת. בינתיים מה שניסיתי לחתוך היא HS (הלך נהדר). פרסטפקס (גרוע - שברתי שלוש דיסקיות ניסור). דלת מארז ( מצויין - חלק ונקי). גם ניסיתי לשייף את אותו HS וגם הלך מצויין. הציון שלי הוא [glow=red, 2, 300]9 [/glow] בעיקר בגלל המחיר וחוץ מזה ניתן לקנות ראשים שונים של DREMEL ויש לכם דרמל בזול.

    • 21 תגובות
    • 2.5k צפיות
  17. אני פשוט סובל כאשר אני מדליק את המחשב הגדול, הוא עומד מתחת לשולחן וכאשר אני עובד איתו החום שיוצא מתחת לשולחן פשוט מבשל אותי. כבר חשבתי על לבנות תעלה לחלון שתוציא לשם את כל החום אבל זה לא אסטטי במיוחד. לשבת עם מזגן כל הזמן גם לא פתרון מבחינתי. למזלי רוב הזמן אני עובד עם השרת הורדות שיש לו מפרט בסיסי ביותר שאני לא מרגיש שהוא עובד. מה אתם עושים? והאם אני היחיד שסובל מזה?

    • 17 תגובות
    • 2.5k צפיות
  18. על המעבד שלי היתה כבר חצי שנה משחה טרמית Zalman STG-1 . הוא התחיל להתחמם ל 72 מעלות במאמץ והמשחה נגמרה אז קניתי את: Gelid GC2. שאלתי עליה בפורום ואמרו לי שהיא בערך ברמה של MX2 . ניקיתי את הישנה טוב עם אלכוהול 95% ומרחתי את החדשה בשיכבה אחידה כמו שצריך. הדלקתי את המחשב. 80 מעלות במאמץ מה אתם מציעים לי לעשות? קירור ג'נרי של COOLERMASTER. נכון הקירור לא משהו אבל לפי ההגיון המעלות לא אמורות לעלות ועוד שמשחה טרמת חדשה ואמורה להיות יותר טובה מהקודמת.

    • 3 תגובות
    • 2.5k צפיות
  19. למה 95%? על הדלת הלכו 4 לדים אדומים בתחתית הפרספקס... :\ עד אז זה 95%!..

    • 31 תגובות
    • 2.5k צפיות
  20. קניתי מעבד פנטיום 2.66 קניתי לוח אם gigabyte 8sq800 ultra מסתבר, שהלוח הזה מסרב לעשות post, אם מעלים את ה-fsb מעבר ל-155, שזה "שיפור" של 22 ב-fsb זה פשוט פתטי, אומלל, עלוב. בזבוז של כסף. הלוח אם הזה פשוט איום ונורא. אל תגעו בו, אל תסתכלו עליו, אל תחשבו עליו. זוועה.

    • 26 תגובות
    • 2.5k צפיות
  21. שלום לכולם! לאחרונה אני שוקל לפנק את המחשב בקירור מים איכותי (כרגע לופ אחד למעבד)מבחינת תקציב , באיזור ה300+ דולר כולל משלוח. המטרה היא לבצע OC גדול יותר למעבד ולמקסם את הביצועים שלו - כרגע הוא על 3.2 בערך , רוצה להגיע כמה שיותר גבוה. לאחרונה נחשפתי למס' קיטים מוכנים (כלומר רק לחבר פלטה אחורית ואת הרדיאטור) כגון הcoolIT ECO ALC (וכמובן הדגם המקדים שלו הדומינו) ואת הקורסייר H50 (בגירסתו השלישית אאל"ט) ולעומתם את הקיט שמכיל את כל מה שאני צריך רק להרכבה ועצמית כגון הSwiftech H20-220 Ultima XT. http://www.sidewindercomputers.com/swh2edukit.html אני אתחיל בזה שברור לי ששניהם לא נמצאים אפילו קרוב אחד לשני מבחינת מחיר וסביר להניח (סביר לי) שגם הביצועים לא יהיו דומים. 1.האם בכלל …

    • 18 תגובות
    • 2.5k צפיות
  22. Started by HAIMBIN,

    אשמח להמלצות לקירור מעבד i7-6700k תודה

    • 5 תגובות
    • 2.5k צפיות
  23. אני הולך ביום חמישי לעשות overclocking למאיץ שאני הולך לקבל מחר, hercules ti-500, עכשיו אני מעונין כאן בבקשה שיגידו לי בדיוק מה לעשות, איך למנוע כול סיבה או יכולת של הכרטיס להישרף ולא יודע, איך בדיוק להמהיר את הכרטיס בצורה הטובה ביותר ואיך אני מפעיל בכלל את הriva tuner. תודה מראש

    • 20 תגובות
    • 2.5k צפיות
  24. טוב קודם כל תורידו את התוכנה:MSI Afterburner ממדור ההרדות של האתר : http://hwzone.co.il/downloads/diagnosis/performance_and_stability/?download=467&section=665&version=459 ותכסו לתוכנה: תלחצו על Settings ותלחצו על שלושת האחרונים ואז OK ואז תוכלו לשנות את המתח לליבה. טוב,אחרי זה תגדירו את הנתונים הבאים: (Core VoLtage(mV שזה מתח הליבה:1012 (Core Clock (MHz שזה תדר הליבה:750 (Memory Clock (MHz שזה תדר הזיכרונות:1800 ואז ללחוץ Apply וזה אמור להראות ככה: ואז תריצו:MSI Kombustor שבאה עים התוכנה הנ"ל או תריצו OCCT את שתי הבדיקו תתריצו לחצי שעה. ויש לכם OC של 10-20% תלוי איזה כרטיס יש לכם בכל זאת תוספת הביצועית תהיה מינימום :10% ותוכל להגיע ל:25% רום מסיקה

    • 4 תגובות
    • 2.5k צפיות
  25. Started by ביז'ו המוס,

    המחשב הוא של רועי שפי מעבד 3400+ קירור סטוק לוח אם DFI Lan party UT 250GB זיכרון גיגה ראם סמסונג TCCC 443 כרטיס מסך 6800GT של גיגה בייט ורמקולים travel sound no-cfw5300 ועכשיו נתן לתמונות לדבר [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 49 תגובות
    • 2.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים