עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by SubX,

    קירור אויר : SK7 + SF2 on 4900Rpm ___________________________ באס : 200MHZ מכפלה : 13X מהירות שעון : 2600MHZ מתח: 2.15V מעלות : 37 במצב הזה הכל יציב. ___________________________ באס : 200 מכפלה : 15.5X מהירות שעון : 3100MHZ מתח : 2.3V מעלות : 43 לא יציב, לא הצליח להגיע לטעינה של הווינדוס - זה היה רק פוסט..

    • 49 תגובות
    • 3.9k צפיות
  2. שלום בשבוע האחרון סיימתי להרכיב את המערכת שתצנן את התנור לקראת הקיץ יש לציין שלידטק עשו עבודה טובה עם ה6800GT, אבל אפילו הקירור שלהם לא מספיק לצרכי אוברקלוק כבד לדוגמא, בתדר ליבה 410 כבר היו מופיעים ארטיפקטים קלים וב420 הכרטיס היה מתפחלץ ונתקע מה גם שהטמפרטורה הייתה 52 במנוחה ו73 במאמץ, חום בלתי נסבל מבחינתי לכן, בנקודה זו אמרתי "לא עוד!" והשקעתי את מיטב כספי במערכת הבאה: *משאבה טבולה Atman AT-107 300 ש"ח מחנות הדגים השכונתית *בלוק DangerDen MAZE4 GPU Acetal 40$ מאיביי *רדיאטור CoolingWorks CoolRad-22T, סינקים לזכרונות Akusa, שני מאווררים Arctic Cooling AF12025, משחה טרמית Arctic Silver 5 70$ מפרוזן סי-פי-יו *10 ליטר מים ירוקים לרכב, 6 מהדקים, 3 מטר צנרת 80 …

  3. אני הולך כנראה להביא את המעבד הזה מחירו בגרסאת BOX הוא 1000 שקל. ובגרסאת הTRAY בערך 890 . האם כדאי לקנות את הTRAY ולהוסיף קירור חיצוני בהפרש או לקנות את הBOX ב1000 וזהו . מתוכנן OC קטן ולא רציני מ2.66 אולי ל2.8-3 מה דעתכם ?

    • 18 תגובות
    • 3.9k צפיות
  4. אני רוצה לקנות קירור חדש למעבד, ויש לי כמה דרישות, 1.שיהיה שקט ממש שקט (אני חייב שקט שאני יושן). 2.שיקרר טוב. 3.שיהיה עם מד לכוון את העוצמה של הקירור. 4.שלא יעבור 120 שקל. ואני צריך עזרה איזה מבין ה-3 לבחור: 1. http://www.hexus.net/review.php?review=525 2. http://www.pch.co.il/docs/pd709723685.htm 3. http://www.pch.co.il/docs/pd1033592915.htm ואם יש לכם אפשרויות יותר טובות בטווח אז סבבה (ואני לא עושה אוברקלוק)

    • 58 תגובות
    • 3.9k צפיות
  5. Started by Kirma,

    כבר כמה שנים שהמעבד נמצא ב OC ל 3Ghz והחלטתי להגדיל אותו עוד קצת המפרט: CPU: Intel Core 2 Quad Q6600 CPU Cooler: Zalman CNPS9500 Led Motherboard: Gigabyte GA-X48-DS5 Case: CoolerMaster CM690 + Window + x6 120MM Fans Memory: Corsair XMS2 DHX 800Mhz CL4 (1Gx4) OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64 השאיפה היא להגיע ל 3.4 -3.6 כרגע אני נמצא על 3.24 לפי הטמטפרטורות לאחר בדיקה של כחצי שעה ב Prime95 מה אתם אומרים, זה אפשרי מבלי לשרוף את המעבד ? אגב, במהלך הבדיקה נגעתי בגוף קירור והוא לא חם בכלל (חמים, כאילו המחשב ב idle) זה הזמן להחליף משחה טרמית ? אשמח שתעירו לי במידה ועשיתי משהו שגוי !! תמונiת

    • 37 תגובות
    • 3.9k צפיות
  6. לאור הצלחתה הרבה של ערכת המדבקות הקודמת שפרסמתי באתר (יותר מ 2000 הורדות!), והביקוש הרבה לערכה נוספת כזו. The Grey Matter Studios גאים להציג את הערכה המושלמת (כמעט) של מדבקות למארז (Vol. 2). הערכה החדשה כוללת את כל מה שלא היה בגרסא הקודמת ועוד הרבה יותר. מכיוון שהגרסה הסופית תהיה מוכנה רק לקראת סוף השבוע הבא החלטתי להציג בפניכם תמונת Preview של הציורים שיכללו בערכה שתוכלו להדפיס ולעטר באמצעותם את מארזכם. כל הצעה או רעיון לציורים נוספים יתקבלו בברכה. ועכשיו לPreview שציפיתם לו: הקובץ המלא (כנראה בגרסת PDF ) ישחורר בסוף שבוע הבא, בלעדית ל HWzone.

    • 40 תגובות
    • 3.9k צפיות
  7. שלום לכולם. הפדים שבאו עם הכרטיס מסך GTX260 התייבשו כנראה וגופי הקירור נפלו :-\ . עכשיו אני מחפש משהו לא יקר להרכיב אותם חזרה, כי כנראה במילא הכ.מסך יוחלף בקרוב. אני יודע שאפשר לעשות את זה בשני דרכים בעיקרון דבק תרמי או פדים. להדביק בקומבינה עם אפוקסי\דבק מהיר ומשכה תרמית בנפרד אני לא רוצה. מה עדיף לקנות שיעשה את העבודה? (בארץ או בחו"ל) במה אתם משתמשים למקרים כאלו? עריכה: הגופי קירור אצלי הם מהצד התחתון של הכ.מסך. מה שאומר שהם צריכים להיות תלויים\מודבקים לפד והפד צריך להיות מודבק לזיכרון.

    • 12 תגובות
    • 3.8k צפיות
  8. ;D המעבד שאני הולך לקנות הוא AXP 1700+ ההיטסינק-Thermalright AX-7 29$ המתאם-120MM to 80MM Fan Adapter 17$ המאוורר-YS TECH FD1212387B-2R 120mm Fan 17$ סה"כ זה יוצא 63$, יקר מאד, לפי שער הדולר היום ( ), זה יוצא כמעט 300 שקל. לא ציפיתי למחיר זול, בעיקר עם המוצרים האלה... אבל שלא כמו ברב הפעמים, אני ישתדל להסתכל על הצד החיובי-הביצועים. כנראה שיהיה גם AS3, אז בכלל. אז מה דעתכם? להחליף את המאוורר או משהו אחר או להשאיר הכל ככה? יש פה איזה משהו שלא יתאים אחד לשני?

    • 38 תגובות
    • 3.8k צפיות
  9. Started by nadaw,

    חבריות צהריים טובים... יש לי במארז מאוורר 80 מאחורה מוציא.. ומאוורר 120 של הספק.. התקציב.. כ150 שקלים חדשים.. שמתי עין על זה : https://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_124_166&products_id=2269 זה 4 מאוררי 80 עם הספק טוב מאוד.. יותר טוב מהאנרמקס 80 למשל.. + פאנבאס... ב150 שח.. מה אתם אומרים? תנו עוד הצעות... ועוד משו.. כמה cfm נותן הסטוק של אמד? נ.ב... שימו גם דברים יותר יקרים.. אבל שבאמת שווים את זה...

    • 51 תגובות
    • 3.8k צפיות
  10. Started by adlanm,

    שלום אני רוצה להכיב לאחי מחשב במכונית החדשה שלו אבל... יש לי את בעית המעלות עובדה: מכונית חונה בשמש יכולה להגיע ל100 מעלות. האם זה מזיק למחשב גם שהוא כבוי? ואם כן, איך אי יכול לקרר?

    • 12 תגובות
    • 3.8k צפיות
  11. Started by dp92,

    עשיתי oc עם i7 4770k ל 4.5ghrz ב1.35 וולט הבעיה הראשונה היא שהתוכנה (occt) מזהה 1.37 וולט בעוד שהגדרתי בביוס 1.35 הבעיה השניה היא שאני לא מצליח ליצב את המעבד עם הגדרת הoffset נסיתי לעשות offset של 0.1וולט ושמתי לב שהמעבד משתנה בין 1.24 ל1.37 אבל הוא לא יציב... הבעיה האחרונה היא שמהירות הבס שלי היא 99.8 למרות שהגדרתי 100 אבל זאת בעיה קוסמטית בלבד... כאילו הלוח אם מתנהג טיפה שונה ממה שאני מגדיר לא כרגע הבעיה שהכי מציקה לי שאני לא מצליח לעשות oc עם offset ואני חייב כל הזמן לרוץ על מתח סטאטי לוח אם הוא ga z87 hd3 תודה רבה לעוזרים (:

    • 4 תגובות
    • 3.8k צפיות
  12. שלום, רכשתי מאייבורי את המאורר הזה: Scythe Gen Typhoon 4250RPM http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=11446 אתר: Gentle Typhoon 120 mm High RPM: CPU Kֳ¼hler, Lֳ¼fter, Lֳ¼ftersteuerung, PC Netzteile von Scythe המאורר הגיע עם 2 מולקס של 4פין (שמתחברים לספק, זכר ונקבה) ומחבר אחד של 3פין אבל רק עם חוט אחד. הנה כך בדיוק: השאלה שלי היא: איך אני מחברת את העסק הזה לבקר המאוררים? אתם רואים את החוט האחד הזה, אז תסתכלו בתמונה בצד ימין, יש שם שני חוטים דקים שמתחברים למולקס. מהמאורר עצמו יוצאים 3 חוטים דקים, הצהוב השחור והאדום, השחור והאדום מתחברים למולקס. אז איך אני עובדת עם זה? תודה

    • 18 תגובות
    • 3.8k צפיות
  13. Started by Iv0ry,

    מדובר במעבד שמיועד לשרתים והתקנתי אותו על המחשב שלי מעוניין ב-OC קטן בשבילו כרגע אני עם Arcitic cooling freezer 7 ומחפש משהו חזק יותר טצפרטורה במנוחה - ארבעים וחמש במאמץ (ללא OC) - שישים וארבע מעלות תודה 8 GIG RAM KINGSTONE 460 COOLER MASTER PSU P35-DS3L GIGABYTE MB 320 GB WD HDD תקציב סביבות 200 שח יכול לקנות גם מהאינטרנט או יד שניה

    • 17 תגובות
    • 3.8k צפיות
  14. היי, שדרגתי אתמול את המחשב שלי בהחלטה ספונטנית (או שלא) בעקבות סיום התואר אז (ובבקשה בלי "למה קנית את זה ולא את זה", כי WHAT'S DONE IS DONE) כעת אני יושב עם E6600 (עדיין) ו ABIT AB9-PRO (עדיין) אבל החלפתי את הזכרונות ל (OCZ 2X2GB PC-6400 CL4) והחלפתי את הקירור סטוק של המעבד ל CM TX2 עכשיו השתמשתי במדריך הזה http://forums.hexus.net/hexus-hardware/103676-c2d-overclocking-guide-beginners.html והעלתי את הFSB ל 350 (בינתיים) והשארתי את הגדרות המתח על AUTO במנוחה טמפ' המעבדת נמצאת ב 33-37 מעלות, ואחרי שהרצתי חצי שעה של מאמץ עם Orthos, הטמפ' ישבה על 55 מעלות... מה אני אמור להסיק מהנתונים האלו? האם יש טעם לדחוף עוד את ה FSB? האם יש מה לשחק עם הזכרונות? תודה

    • 66 תגובות
    • 3.8k צפיות
  15. אז ככה... חומר רקע לחלקים : http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=247693.0 בשני הלוחות יש ביוס אחרון והבעיה מוזרה מאוד. אם אני מנסה להגדיר בביוס באס של 400 אחרי COLD START אז המחשב נכבה, נדלק ל2 שניות, נכבה וחוזר חלילה. ניסיתי כל מיני זכרונות, ספקים, קרורים כ. מסך ומה לא. מה שמוזר זה שאם אני נכנס לביוס, מעלה ל 333 או 350, עושה BOOT, ואז מעלה ל400 אז הכל עובד פיקס! יציב כמו סלע, מריץ פריים, 3DMARK ללא בעיות. אם אני מכבה את המחשב ומדליק שוב (מכבה, לא אתחול), שוב חוזרת התופעה של הדלקה/כיבוי כל הזמן. אני מיואש. התופעה קיימת בשני הלוחות עם מעבדים שונים (E4300 ו E6600). יש עצות? מישהו שמע משהו על זה? אני שרוט ומפספס משהו? (בביוס נתתי את כל המתחים המתאימים למה שצריך,OC ז…

    • 33 תגובות
    • 3.8k צפיות
  16. שלום אנשים, לאחרונה הוספתי HD7950 חדש למחשב שלי. הכרטיס נמצא בתוך Antec 300 ואני רוצה לדאוג לסירקולציה אופטימלית במארז. עד עכשיו היו לי במארז 3 מאווררים: 1) 120 מ"מ של ארקטיק קוליג (AF12025) בלי PWM שמכניס אוויר בקדמת המארז. 2) 120 מ"מ של אנטק (Tricool) שמוציא אוויר מאחורי המארז. 3) 140 מ"מ של אנטק (Tricool) שמוציא אוויר מגג המארז. עכשיו אני רוצה להוסיף מאוורר נוסף, גם כדי לקרר את הדיסקים הקשיחים וגם כדי לשפר את הסירקולציה במארז. ניסיתי לחבר עוד AF12025 שהיה מונח לי בבית ליציאת 3PIN בלוח האם אבל הוא פועל על מהירות מקסימלית משום מה וזה מעט רועש לי. (ה12025 שמחובר ליציאת 4PIN בלוח אם פועל על מהירות נמוכה יותר, למרות שאין לו חיבור 4PIN או PWM). חשבתי לקנות את המאוורר הבא: ht…

    • 15 תגובות
    • 3.8k צפיות
  17. Started by DORAZABI,

    ראיתי בכתבות באתר שפורסם מדריך של אוברקלוקינג..יש לי GTX770,אם אני לא מבין כלום בהמהרה אתם ממליצים לי בכל זאת לנסות את המדריך?

    • 1 תגובה
    • 3.8k צפיות
  18. Started by Iv0ry,

    אני רוצה לעשות OC ל-E8400 לGHZ 3.6 יש לי לוח אם GA-P35-DS3L זכרונות 4.00 GB Dual-Channel DDR2 @ 399MHz (5-5-5-18) של חברת MUSHKIN ספק 460 W של CM האם יהיה הבדל משמעותי בין E8400 ללא OC לבין E8400 עם OC ל3.6? תודה

    • 23 תגובות
    • 3.8k צפיות
  19. Started by esaly,

    היי חבר'ה, אני מנסה להמהיר את המעבד הנ"ל מתדר 2.5 לתדר 3.0 - הבנתי מחיפוש בגוגל שזה די אלמנטרי אפילו עם קירור סטוק (יש לי קירור BIG TYPHOON), כשאני מנסה להעלות את תדר המכפלה מ333 ל400 ושומר, המחשב נכבה וחוזר להגדרות ברירת המחדל. אשמח אם תוכלו לסייע. תודה מראש לכולם.

    • 12 תגובות
    • 3.8k צפיות
  20. עם התוצאות שרצות היום ברשת זה לא נחשב מי יודע מה אבל עם כרטיס כל כך לא מוצלח באוברקלוק להגיע למהירויות כאלה ובמרחק נגיעה מהמקום הראשון שווה פירסום אז THE BYTER נתן לי לשחק קצת עם מערכת קירור לכרטיס מסך שהוא בנה מחובר בלוק של swifttec עם פלטיר 80W לפניכם התמונות שימו לב שהמעבד על אוויר בנתיים ועם חיבור הגז למעבד אני מניח שיהיה עוד שיפור של 100-200 נקודות שאני אהיה על 5גיגה(והמקום הראשון נראה קרוב מתמיד) אז בקיצור הרבה תודות וברכות לEMP ולאליאור בפרט על הצעצוע החדש קישור לORB http://service.futuremark.com/compare?3dm05=1421649

    • 34 תגובות
    • 3.8k צפיות
  21. Started by Barsl,

    שלום לכולם המחשב שלי עושה המון רעש ונראה לי שזה בגלל שהכרטיס מסך מתחמם או משהו הוא מגיע לאיזה 70 מעלות תמונה: http://img14.imageshack.us/my.php?image=27929495.jpg מה אפשר לעשות? תודה

    • 12 תגובות
    • 3.8k צפיות
  22. Started by avihaizipel,

    שלום רב, אני חדש פה נעים מאוד שמי אביחי. יש לי מעבד AMD PHENOM 3 720 פתחתי למעבד את הליבה ה4 והכל תקין. עכשיו אני רוצה לעשות OC ואני צריך קצת עזרה. מה אני אמור לשים במכפלת HT link frequency בביוס? כרגע זה על אוטו' עשיתי גם OC מ-200 ל-230 עם מכפלה של 14 ומתח העלתי רק באחד (0.25), מה שזה אומר שלא נגעתי במכפלה והפעלתי OCCT ולא היו שגיאות עם מעלות שהגיעו ל-45-49... עכשיו הבעיה שלי היא כזו קניתי Mugen II ואני לא מצליח להגיע באחד יותר מ-230 ניסיתי לעשות 231 וזה עשה לי שגיאה והמחשב בכלל לא זז לי ממסך הפתיחה. נ.ב. שכחתי לשאול מזה אומר CPU NorthBridge Freg גם מה עושים שם? סליחה על החפירה ואם אפשר לא לדבר איתי בשפת מחשבים גבוהה כי אז אני סתם ישלח לא הבנתי שוב ושוב ושוב (סליחה שאני …

    • 17 תגובות
    • 3.8k צפיות
  23. המאוורר של כרטיס המסך שלי, GTS 250, חופר לי בשכל. משום מה אני לא מצליח להוריד לו את המהירות עם שום תוכנה, לא speedfan, לא riva tuner, ולא שום דבר אחר... המאוורר מחובר לכרטיס עם חיבור של 2 חוטים בלבד (כלומר ללא ניטור), האם זאת הסיבה? האם יש דרך אחרת להחליש אותו? האם יש פיתרון קירור צד 3 שקט לחלוטין (אוויר כמובן) שמתאים ל-GTS 250? מה מומלץ? תודה

    • 31 תגובות
    • 3.8k צפיות
  24. שלום. יש לי לוח MSI Z77 MPOWER. בלוח הזה יש חמישה מחברי מאווררים, אחד CPU_FAN וארבעה SYS_FAN, כולם ארבע פין PWM. אני צריך לשלוט על שני דברים: מאווררי PWM (שלושה דרך מפצל Akasa מיוחד ל-PWM) משאבה MCP655-PWM. שני הצרכנים הנ"ל ניזונים באותה הדרך: מולקס (חוטים אדום ושחור 12V) ישירות לספק (עקב צריכת חשמל גבוהה) ושני חוטים (ירוק\לבן+כחול) ישירות ללוח האם לשליטה ובקרה. אממה? רק מחבר CPU_FAN נותן PWM "אמיתי", משמע? הוא משנה את ה-PWM שגורם למאווררים לשנות את מהירותם. מחברים SYS_FAN כאילו עם שני פינים ליופי, אם אחבר אליהם חוט רק של "שליטה ובקרה" (ירוק\לבן+כחול ללא אדום ושחור) לא יקרה כלום. ואם אחבר מאוורר ישירות, המהירות תשתנה, ואני מעריך שזה קורה כי הלוח פשוט שולט במאוורר אנלוגית,…

דיונים חדשים בפורומים