אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, היום חיברתי לראשונה את המחשב שלי לחשמל. עדיין לא סיימתי את הבנייה אבל העלתי את ה bios כדי לראות שהכל עולה. הממתח על המעבד נראה לי גבוה וגם הטמפרטורה. המפרט שלי הוא: i7 4790K GA-z97m-d3h Asus r9 290 direct cu OC 8gb ram @1600 מארז: fractal design arc mini מגיע עם 3 מאווררים- 140ממ עליון 120ממ יניקה קדמי ו 120 ממ פליטה אחורי. קירור מעבד: scyte mugen 3 rev b + משחה טרמית של Noctua nt-h1. ספק: seasonic m12 II 620W כרטיס מסך לא מותקן כרגע. מארז פתוח משני צידיו. כשנכנסתי ל bios ראיתי את המסך המצורף למטה. נראה שהמעבד עובד ב 4.4ghz ב 1.416v עבור ה vcore. האם הלוח ממהיר לי את המעבד דיפולטיבית ? איך אני מבטל את זה ? המעבד מתייצב על 38 מעלות עם המאווררים בחצי מהמתח המת…
-
- 7 תגובות
- 5.1k צפיות
-
-
-
הי חברים, אחרי תקופה של יותר מחודש, אני מזמין אתכם לצפות בסרטון החדש בערוץ Yarimiz והפעם: OC ל-4790K ביחד עם MPOWER MAX AC וקירור NH-D14 בימים הקרובים סרטונים חדשים עם חומרה אפילו יותר מטורפת! תמשיכו לעקוב!אצפיה מהנה!
-
- 2 תגובות
- 5.1k צפיות
-
-
286Mhz FSB יציב ! רשמי בORB כרגע זה שיא עולם http://s6.invisionfree.com/underclock/index.php?showtopic=28 יש מתחרים?
-
- 18 תגובות
- 5.1k צפיות
-
-
ה-GPU מראה 64 מעלות C מה זה ? ה-HD מראה 36 מעלות C TEMP3 מראה 40-45 מעלות C FAN 1 מאוורר מעבד -970 -1000 RPM את הטמפ של הCPU אני לא רואה . היכן אפשר לראות טמפ מעבד ? האם זה ה TEMP3 בתוכנה זו ?
-
- 3 תגובות
- 5.1k צפיות
-
-
היי שידרגתי את הביוס לגרסת GHZ עם קובץ הפעלה פשוט EXE שלפי האתר הזה: http://en.expreview.com/2012/07/15/new-bios-turns-reference-hd-7970-into-ghz-model/24148.html עכשיו בבדיקת GPU Z זה מראה לי 1050 לליבה ו1500 לזיכרונות , זה פשוט מדהים הקובץ הזה.
-
- 17 תגובות
- 5.1k צפיות
-
-
קודם כל המפרט: מעבד: intel core i 5 4690k 3.5ghz-6mb l 3 chache - tray. לוח אם:asus z 97-a lga1150 ddr 3 1600. ספק כוח:antec truepower classic 750w gold active pfc 12 cm. psu tp 750 c . קירור מעבד :schthe mugen 4 cpu cooler scmg-4000. זיכרון ראם : 8gb כרטיס מסך : gtx 770 השאלות הם : האם שווה לעשות over clock ?. כי אני בדרך כלל משחק ב ארמה 3 וזה משחק שאמרו לי שהוא פועל בעיקר על המעבד . 2) והאם הקירור שלי והספק כוח מתאימים לפורצדורה כזו.? 3) ואם כן - אז עד איזה ghz כדאי לעלות את ה מעבד . מ 3.5 ל כמה ? תודה רבה ויום טוב.
-
- 4 תגובות
- 5.1k צפיות
-
-
שלום, מדובר במחשב חדש, מעבד i3-8300 עם המאוורר של אינטל (נקרא PCG 2015C). לוח אם - Gigabyte B360M-DS3H. בכל הפעלה של המחשב המאוורר מיד מגיע ליותר מ-3000 סל"ד, למרות שהמעבד ב"איידל" והטמפרטורה שלו היא בסביבות 32 מעלות בלבד. ניסיתי להעביר ב-BIOS ל-"Silent Mode", זה לא עושה כלום. לפי ההגדרות ב-BIOS בטמפרטורה הזו גם ב-"Normal Mode" המהירות של המאוורר אמורה להיות בערך 50% - אני לא בטוח כמה זה בסל"ד אבל לא נראה לי שמעל 3000. הרעש בלתי נסבל ☹️ להבנתי הבעיה ב-BIOS, אני צודק? ככה או ככה, מה אפשר לעשות? תודה!
-
- 18 תגובות
- 5.1k צפיות
-
-
15 אלף נקודות ב3DMARK 06 SLI 9600GT 740@1100@1850 טמפ' במנוחה, 49 לראשון ו-43 לשני(צריך להוסיף מאוורר מאחורי הראשון ואז גם הוא ירד קרוב ל40) טמפ' במאמץ, 56 לראשון ו49 לשני(לפי 3DMARK, אני יבדוק עם קרייסיס) העלתי את הPCI-E בביוס ל105, אפשר לעלות ל115? זה יתן עוד שיפור? איך זה בדיוק משפיע על הOC של הכרטיס, זאת אומרת מה זה בעצם עושה כשאני מעלה את זה? זה עובד כמו 'מכפלה' של המעבד? [attachment deleted by admin]
-
- 94 תגובות
- 5.1k צפיות
-
-
שמועות המתפשטות ברשת ממהרות להצהיר על יצרנית החומרה הקוריאנית Zalman כמתה. האמנם? לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%94%d7%90%d7%9d-zalman-%d7%91%d7%90%d7%9e%d7%aa-%d7%a0%d7%9e%d7%a6%d7%90%d7%aa-%d7%91%d7%93%d7%a8%d7%9a-%d7%9c%d7%a4%d7%a9%d7%99%d7%98%d7%aa-%d7%a8%d7%92%d7%9c/
-
- 34 תגובות
- 5k צפיות
- 1 follower
-
-
הייתי עם OC למעבד ול RAM פתאום הכל התאפס לא משנה כמה אני מעלה ב BIOS, לא משנה איזה הגדרות אני שם (וניסיתי הכל) זה חוזר לSTOCK אחרי ריסט מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 5 תגובות
- 5k צפיות
-
-
שלום לכולם, בעקרון כבר רשמתי את כל תהליך ה OC שלי בת'רד אחר כאן של "המלצה לקירור.." שפתח WIZI שאיכשהו התגלגל לפוסטים שלי על ה OC.. אז החלטתי לפתוח ת'רד חדש משלי כי אחרת גולשים פשוט לא ישימו לב לשאלות שלי שם.. אתמול קבלתי את ה X2-3800 מסטפינג E6 החדש שלי ולאחר שקניתי לו גם FREEZER 64 PRO התחלתי איתו ב OC. הרמתי אותו ל 2400MHZ והרצתי ORTHOS לחצי שעה בערך (מתח סטוק) והכל עבד לי יופי ללא שום שגיאות.. הטמפ' שלו נעה סביב ה 50-51 מעלות בעומס מלא ובמצב מנוחה בין 32-34.. החלטתי לבדוק אותו על תדר יותר גבוה והרמתי אותו ל 2700 (מתח נקבע בלוח ל 1.375V) הטמפ' לא ממש השתנו וגם כאן הוא הגיע למקסימום של 52 מעלות כאשר רוב המוחלט של הזמן הוא על 49-50 מעלות.. ברגעים אלו ממש ה ORTHOS רץ …
-
- 77 תגובות
- 5k צפיות
-
-
לאחרונה שודרג המחשב שלי (פרטים http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=417742.0) יש לי היום 1) מארז של ARCTIC COOLING SILENTIUM עם ספק כח של SEASONC 350W 2) לוח אם MA770 של GB http://www.giga-byte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=3097 3) KIT 2GB זכרונות 1066 4) מעבד AM3 QUAD 5) כרטיס מסך http://www.connect3d.com/radeon_hd_3850.htm משום מה המאווררים שעל ספק הכח לא עובדים וכל האיזור מתחמם. כרטיס המסך מגיע למצב שהוא כ"כ חם (אגב המאוורר שלו עובד) שהוא פשוט קורס אחרי חצי שעה של עבודה ואני נאלץ לכבות את המחשב האם יכול להיות שהמאווררים פשוט "גמרו את העבודה" (זה רץ כבר כמה שנים)? האם אפשר לעשות מעקף ולחברם בניפרד - לא ראיתי אפשרות כזאת, כי הם …
-
- 19 תגובות
- 5k צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש בעל המפרט הבא: ואני מתכוון לעשות OC כבד בעתיד, ואני מעוניין לדעת עם ה ALCU יעשה את העבודה שלו כמו שצריך וישמור על המעבד . אני לא יודע עם זה משנה אבל בנוסף קניתי גם 4 מאוררים של TT די חזקים אבל הם לא ממש קשורים למעבד אלא לשאר המארז... נ.ב אולי הייתי צריך לשאול את זה לפני שקניתי אבל לא עקרוני כרגע
-
- 57 תגובות
- 5k צפיות
-
-
הכרטיס מסך הזה שווה במחיר הזה עם הקירור הזה..?
-
- 57 תגובות
- 5k צפיות
-
-
שלום רק יש לי כרגע במארז שני מאווררי 120 מ"מ אחד גלובפאן 120 מ"מ שמגיע עם המארז (6A19) ואחד Vantec Stealth 120 עכשיו אני מעוניין להחליף את הוואנטק שלי באנרמקס 120 מ"מ בעל דחיסת אוויר טובה יותר, השאלה שלי היא האם יהיה הבדל מבחינת צריכת החשמל האם הספק שלי (HEC -300W) יחזיק את זה ? ועוד שאלה, האם יש הבדל בין חיבורי החשמל של המאווררים שנמצאים בצד הקידמי יותר של הלוח או בצד האחורי יותר? תודה רבה !
-
- 22 תגובות
- 5k צפיות
-
-
מה קורה חברים הרבה מאד זמן לא היתי פה (חודש וחצי) וטוב לחזור.. בקיצור לאחר שה7800 גי טי איקס שלי נהרס ונישלח לחברה (רק עוד חודשים אני יקבל חזרה תשובה) אז החלטתי שחבל סתם לבזבז את הזמן ואני מעוניין לשבור שיא עולם חדש !! עם הגיפורס 6200 הרגיל של גיגבייט והפעם אני יוכיח הכול.. בקיצור הכרטיס בכללי פשוט מטורף באוברקלוק.. לכן אני מקווה להצליח להגיע למקום הראשון בעולם או לפחות בעזור עם הכרטיס הזה... וכמובן בעזרת מודים וקרור גז משלו מקווה שאני יצליח חח.. בקיצור אז הינה הפעלה ראשונית עם פתיחה ל8 צינורות עיבוד ואוברקלוק של התחלה מ 300 ליבה ו500 זיכרון ל700 זיכרון ו551 ליבה!!! וזאת רק ההתחלה עם קרור סטוק והכול בסטוק.. מקווה עוד הערב להתחיל את האוברקלוק עם הגז.. כי מחר בסיס.. בקיצ…
-
- 82 תגובות
- 5k צפיות
-
-
ראיתי בפורום שמישהו כבר החליף את המשה המקורית של אינטל , ואמרתי לעצמי למה לא ? בוא נוריד כמה מעלות טובות . פתחתי בזהירות , ניקיתי את המשחה הקיימת ושמתי MX-4 סגרתי המעבד ואופס הטמפרטורה לא השתנתה. לאחר בירור קצר התברר לי שצריך משחה מסוג אחר (מתכת נוזלית-LIQUID ULTRA) . הזמנתי את המשחה הזו ואתמול סוף סוף הגיע , ואני בהתלהבות רוצה כבר להחליף, נכנס למחסן , מוציא המעבד , מנקה בזהירות את המשחה הקיימת ושם את החדשה, מרכיב את המעבד בחזרה,מדליק המחשב וכלום לא קורה . המחשב נדלק אך אין שום תגובה. מופיע לי בלוח הדיגיטאלי 00 . יש למישהו מושג מה הבעייה? הלוח הקיים הוא של אסרוק z87m oc formula . חיפשתי בחוברת את משמעות התקלה אך זה לא מופיע.
-
- 14 תגובות
- 5k צפיות
-
-
שלום, אני כבר הרבה זמן מתכנן להחליף מארז למארז full tower ולבנות מערכת קירור מיים. אתם יכולים להרכיב לי מפרט למערכת קירור מיים בסיסית למעבד (סוקט 775) בלבד (לבנתיים, בעתיד אוסיף עוד בלוקים, כמובן עד גבול מסויים שהרדיאטור יצליח לקרר אותם)? התקציב היא 600 ש"ח, ואני מנסה להשיג עוד. (כן אני יודע שזה לא יספיק, אני עושה מאמצים בכדי להשיג עוד כסף). אייך המערכת קירור מיים המובנית במארז armor lcs? במידה ואינני יקנה את הארמור (תלוי במערכת קירור הים), אז אני ככל הנראה יקנה את HAF 932 של cooler master, אייך הוא לבניית מערכת קירור מיים? בברכה, דני ליסיאנסקי.
-
- 64 תגובות
- 5k צפיות
-
-
-
תוכלו למצוא את המפרט שלי בצד.... יש לי זיכרונות 1333 רגילים של קינגסטון , ואני לא מעוניין להמהיר אותם בטירוף אני רוצה לעשות אוברקלוק רק למעבד ֿולהשאיר את הזכרונות בערך כמו שהם. כשאני עולה מעל תדר 147, הביצועים רק יורדים. ב-147 כשהמעבד על 3.1 יש שיפור בביצועים, אבל מעל זה התוצאות במבחנים יורדים בחצי. יש סיבה לעניין הזה? יש אופציה בביוס שאני צריך לשנות??? תודה ועוד משהו , עד כמה בערך נורמלי להגיע עם זיכרונות כאלה,אם אני עובד בלי מחלק?
-
- 31 תגובות
- 5k צפיות
-
-
היי חברים,הקיץ הגיע ואחרי הרבה חיפושים באינטרנט, לא מצאתי פתרון קירור לכרטיסי מסך שלי. יש לי 2 כרטיסי מסך g1 gaming 970 gtx שעובדים בSLI והם מתחממים בצורה לא נורמלית. זה פשוט תוקע לי את המשחק והכרטיסים פשוט קורסים. (בחורף לא היה קורה) אשמח אם יש למישהו פתרון או איזהשהיא חברה שיכולה להציע לי פתרון קירור אפילו אם זה אוורור למארז. צירפתי צילום של המחשב שלי.
-
- 13 תגובות
- 5k צפיות
-
-
טוב חברים, אני בעוד כמה ימים מקבל מחשב שתומך אך לא עבר אוברקלוק לפי מה שאני יודע לא קיים קירור מיוחד במחשב אלה מאוורר רגיל על INTEL על המעבד וגם אני לא בטוח כל כך לגבי הספק. רציתי לדעת איזה קירור אצטרך לקנות כדי להגיע לתוצאה חמודה ב OC אני לא מדבר עכשיו על תוצאה מקסימלית. והאם אאלץ גם להחליף ספק. אז ככה [h=1]i7-2700k[/h][h=1]DZ68BC[/h][h=1]4x4GB samsung 1600mhz[/h][h=1]r9 280X Dual-x 3GB[/h][h=1]CoolerMaster GX II 550W 80Plus Bronze rail 12v+[/h] תודה לעוזרים מראש.
-
- 5 תגובות
- 5k צפיות
-
-
שלום יש לי את המעבד הזה עם לוח z97-a ספק 750 txm corsair כשאני מריץ הכל על ברירת מחדל בביוס במאמץ מלא בaida64 החשמל שהמעבד מקבל הוא מקסימום 1.303 ראיתי אנשים שמריצים בכח הזה 4.6-4.7 אז נכנסתי להגדרה ידנית והזנתי 1.2 וולט הרצתי מאמץ ב aida64 וזה עכשיו על 1.2 ויציב אני רוצה להעביר לadaptive mode offset +0.05 אבל משום מה איך שאני מעביר לזה בבדיקת מאמץ זה שוב על 1.303 איך אני יכול לעשות ככה שבמנוחה זה לא יהי קבוע 1.2 ובכל זאת לא להגיע ל 1.3 במאמץ?
-
- 8 תגובות
- 5k צפיות
-
-
שלום לכולם שדרגתי את המחשב שלי ואני רוצה לדעת האם איך להתחיל עם או סי נתונים i7 47090k gtx 970 g1 gaming asus z97-a corsair 500R corsair 750w TXM mugen 3 push pull config האמת כל חיי הייתי עם לוח של גיגהבייט ואין לי ממש מושג איך להתחיל עם הלוח של אסוס אני מניח שהמעבד הזה יכול להגיע ל 4.8 די סבבה נכון לעכשיו המעבדשלי במנוחה 25 מעלות ובמאמץ של aida64 מקסימום על 65 pch temp 48-56 אשמח לעזרה בלוח הזה תודה מראש לכולם
-
- 1 תגובה
- 5k צפיות
-


