עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by dubilev,

    אני מתכנן לשים את המחשב בארון סגור (50*65*34) כרגע יש פתח אוורור בגודל 26*5 בצד, בחלקו האחורי של הארון. האם פתח זה מספיק לאוורור בריא? אם לא, מה הפתח המינימלי הנדרש? (מערכת I7 עם GTX 260 ללא OC) תודה

    • 17 תגובות
    • 5.3k צפיות
  2. מה קורה חברים?... אז כך קיבלתי לידיים שלי מעבד חדש לבדיקה מה שניקרא.. חח אולי אני ישמור אותו.. בכול מקרה הסטפינג שלו הוא החדש שיצא.. E6 LBBWE 0528 CPU-Z לא מזה לא את הדגם בכלל מוזר.. כניראה שהוא לא מכיר את החדשים... בקיצור קיבלתי אותו ממש הבוקר ושיחקתי איתו מעט והינה תוצאה יפיפיה... מקווה להגיע ליותר מ 3450 יציב!!! ואז להתחיל להיכנס לחברה הגדולים... בקיצור תהנו.. יחיאל http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=38960 [attachment deleted by admin]

    • 76 תגובות
    • 5.3k צפיות
  3. הי, אז בעוד שבועיים חבר שלי יחזור מניו יורק עם שנים כאלה http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16814127956 יש לי כרגע לופ למעבד ולכרטיס מסך ותהיתי מה החלקים הנוספים שאצטרך עבור חיבור שני הכטיסים ללופ. בדקתי באתר של EK אבל יש שם המון חלקים שנראים מתאימים. אשמח לקבל עצות דן

    • 33 תגובות
    • 5.3k צפיות
  4. שלום, ברצוני לרכוש מערכת קירור מים בשביל המחשב שלי,אני ארצה לקרר את המעבד שלי intel core i7 2600k ואת כרטיס המסך שלי hd 7950 ולעשות לשניהם oc גדול מאוד. התקציב שלי עומד על 1000+ ש"ח, עדיין אין לי תמונת מצב ברורה לגבי המחיר שאצטרך לשלם. בנוסף, ברצוני לקנות מאווררים המותאמים ללחץ סטטי בשביל הרדיאטורים. חשבתי על המאווררים הללו: http://ksp.co.il/?uin=14224 הבעיה היחידה שלי עם המאווררים הללו היא שצבע השמנת שלהם ממש מכוער לטעמי,הייתי רוצה לדעת אילו מאווררים נוספים ויותר אלגנטים יתאימו לי בקטרים של 120 מ"מ ן140 מ"מ. אשמח להמלצות ולתגובה מהירה. [glow=red,2,300] בברכת חג שמח וכשר, תומר.[/glow]

    • 55 תגובות
    • 5.3k צפיות
  5. http://goldberg--online.com/pcbox.JPG כמו שרואים בתמונה יש לי ארון ובו שלושה מכשירי חשמל שפולטים חום, פלוס המחשב שלי, ועם רשת אוורור שלא עוזרת בכלל. בנוסף הארון סגור עם דלת זכוכית שאוטמת את האוויר החם בפנים ולא נותנת לאוויר קר להיכנס. אני לא יכול להשאיר אותה סגורה כי כול הארון מתחמם יותר מדי ולא רק המחשב (יותר מדי זה 82 מעלות רק המעבד...) בכול אופן איזה פתרונות קרור אני יכול לעשות כאן מבלי להוציא את הדלת? תודה מראש לעונים!

    • 15 תגובות
    • 5.3k צפיות
  6. Started by woodk1d,

    אהלן, אני צריך לעשות underclock / downclock למעבד שלי המעבד הוא AMD Phenom 2 X4 955 3.2GHz ולוח אם GA-MA78LMT-S2 אני צריך איזה הסבר קצר איך עושים את זה, או עם יש איזה סרטון שמסביר, למרות שלא נראלי אבל בכל זאת תודה ושבוע טוב, ממש צריך תעזרה שלכם.

    • 41 תגובות
    • 5.3k צפיות
  7. Started by esaly,

    היי! יש לי מחשב עם פריסקוט(2.8GHZ) שמתחמם...מגיע ל65 מעלות בקלות... עשיתי לו כבר את רוב הטוויקים החומרתיים מבחינת קירור פיזי שכוללים ניקיון , החלפת גוף קירור ומאוורר ,כמו כן גם ריענון משחה טרמית... עדיין המחשב מאתחל את עצמו מידי פעם.. חשהתי אולי להאיץ את מהירות סיבוב המאורר של המעבד ע"י SPEEDFAN... מישהו יכול להדריך אותי? המון תודה מראש...

  8. Started by Rockstatement10,

    יש ברשותי SAPPHIRE HD7970 3GB DUAL-X הבנתי שיש לו יכולות OC טובות. לאיזה כרטיס אוכל להגיע בביצועים במידה ואעשה OC?

    • 14 תגובות
    • 5.2k צפיות
  9. כפי שאתם רואים יש לי 2 E6600... האחד עם קירור סטוק, עומר על 32 מעלות במנוחה, והשני עם נינגה עם 38 מנוחה, איך ייתכן ??? ניסית לשים משחה מחדש, יש לי את הזלמן STG1 http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_349&products_id=14460 מה זה יכול להיות ????

    • 56 תגובות
    • 5.2k צפיות
  10. מחפש בקר שאפשר לדעת דרכו את מהירות הסיבוב של המאווררים(RPM), ואפשרות לשלוט עליהם. מדובר בחמישה מאווררים, עם חיבור בעל שלושה פינים. אני מנסה לברר האם נתקלתם בבעיות תאימות לסוגים מסויימים של מאווררים, ועל עמידות המוצר.

    • 12 תגובות
    • 5.2k צפיות
  11. מצורפות תמונות מCPU-Z הבנתי שאני יכול להגיע ליותר מה1.80 שהוא בא איתו, ואני רוצה להגיע לשם. פה יש 2 שאלות 1. איפה אפשר למצוא מדריכים טובים? (אני מניח שפה, אבל לא הצלחתי למצוא) 2. הבנתי שכדאי לעלות בקפיצות מסויימות, וברגע שמפסיק לעבוד לרדת בקפיצות קטנות יותר, ולאט לאט לצמצם (או לפחות, לצמצם עד כמה שאפשר..) בכמה להעלות, ואיפה אפשר להתחיל? (כי אני לא חושב שיש סיבה להתחיל בקפיצות קטנות מ1.80, נכון?) בכל מקרה, המטרה היא לעשות את זה לאט וזהיר, כדי להגיע לתוצאות טובות יותר, אבל לא משהו טוב מידי (עוד פעם, שיהיה בטוח יחסית). קירור למעבד (כתוב במפרט) TT V1 שאר המפרט בפרופיל. גיא. [attachment deleted by admin]

    • 47 תגובות
    • 5.2k צפיות
  12. יש לי מחשב נייד של HP שנקנה לפני 4 שנים. הוא בעל חומרה טובה (בתקופת הקנייה הוא היה פצצה), אבל כל הזמן המאוורר שלו עובד בעוצמה מלאה. גם כשהמחשב נמצא על שולחן העבודה ולא מריץ שום משימה הוא מתחמם ברמות! למה זה קורה ומה אפשר לעשות? האם משטח קירור טוב יעשה את העבודה??? תודה וחג שמח!

    • 7 תגובות
    • 5.2k צפיות
  13. Started by ליאור שמש,

    המחשב שלי מלא אבק מבפנים השאלה היא מה כדאי לעשות בנושא? מצד אחד המחשב עובד אז אולי לא כדאי לגעת מצד שני הוא פועל רק בלי צד אחד של המארז ולפעמים בעומסים הוא נכבה(צפייה בסרטים באינטרנט בעיקר...) תודה לעונים

    • 64 תגובות
    • 5.2k צפיות
  14. היי, תהיתי לעצמי למה כשאופציית - HyperThreading כבויה, אני מקבל תוצאות הרבה יותר גבוהות כאשר היא פעילה ב - 3DMark. מישהו יודע מה הסיבה ואם זה הגיוני? תודה לעונים.

    • 2 תגובות
    • 5.2k צפיות
  15. Started by Seadoo,

    הבנתי שיש כאן כמה שממש מתמקצעים עם אוברקלוק יציב במערך SLI. אשמח לקבל טיפים לאוברקלוק אופטימלי כיוון שכרגע המערכת עובדת ״טוב יותר״ עם שלושה כרטיסים מאשר ארבעה. 4x GB 980Ti G1 5960X GB X99 UD7 CF תודה מראש!

    • 29 תגובות
    • 5.2k צפיות
  16. טוב אז לאחר שקיבלתי את המחשב אני פתחתי אותו וראיתי שיש מאוורר אחד שבכלל לא מחובר למחשב. אני חיפשתי מקומות במחשב שהכבל שהכבל של המאוורר יכול להתחבר אליהם אבל לא מצאתי. הנה התמונות של המחשב, מקווה שזה יעזור. המחשב כולו: http://i206.photobucket.com/albums/bb231/Idan_Ts/302593c7.jpg המאוורר: http://i206.photobucket.com/albums/bb231/Idan_Ts/1a8093e5.jpg המאוורר והכבל שלו: http://i206.photobucket.com/albums/bb231/Idan_Ts/dee50ec9.jpg הפתח של הכבל: http://i206.photobucket.com/albums/bb231/Idan_Ts/2af6a33b.jpg הספק כוח: http://i206.photobucket.com/albums/bb231/Idan_Ts/f6441650.jpg המחשב מקרוב א': http://i206.photobucket.com/albums/bb231/Idan_Ts/ef18171a.jpg המחשב מקרוב ב': http:/…

    • 4 תגובות
    • 5.2k צפיות
  17. Started by The_Byter,

    בלוק מערכת קרור: 31.8C- מעבד: 9.8C- vGPU: 2.07v צריכה אמיתית של הספק (ANTEC 550W EPS12v) 370W~ (ללא מסך ומערכת קרור גז) לא שמרתי את התוצאה הזו בטעות

    • 68 תגובות
    • 5.2k צפיות
  18. Started by DuDsAn,

    אהלן.. יש לי i7 920 2.67ghz ולאחרונה הוא התחיל לגמגם במיוחד במשחקים אשר דורשים מעבד חזק. הבנתי שעליי לעשות לו אובר קלוק אך לאור ניסיוני בעבר (שירפת כרטיס) אני באמת שלא מעוניין לעשות נזק נוסף. האם יש מקומות שאפשר לעשות בהם אוברקלוק? האם יש טכנאים שאפשר להזמין שעושים זאת? האם מישהו מהפורום רוצה להרוויח כמה גובות ? אשמח לשמוע הצעות.

    • 46 תגובות
    • 5.2k צפיות
  19. שדרגתי שילוש לאחר 4 שנים בדיוק. שמתי את הלוח החדש עם מעבד I7 4790K עם אותו קירור שהיה לי (NH-D14). מרחתי את המשחה Zalman Super Thermal Grease ZM-STG1. היא היתה סגורה חדשה בקופסה שלה, אך לפני שנתיים או יותר. המעבד לרוב יותר קר מהקודם, באיזור 32-35 מעלות. עם זאת, הטמפ' מגיעה ל-100 מעלות בבדיקה עם OCCT. תוך 2 שניות. בדקתי את המאווררים, שניהם עובדים, שניהם בכיוון הנכון (כלפי חוץ המארז). חשדתי אולי הקירור לא מחוזק היטב, אפילו הנחתי את המארז על צידו ככה שאם הקירור לא מחוזק, המשקל שלו ישב על המעבד. עדיין ללא שינוי. החשד שנותר לי הוא המשחה. למרות שחדשה מהקרטון, היא מלפני זמן רב. עדיין הייתה נוזלית סמיכה כמו תמיד. לא גושים או משהו מוזר. לכן כן מרחתי אותה. מהניסיון שלכם, …

    • 23 תגובות
    • 5.2k צפיות
  20. טוב אז ישבתי וחשבתי וחשבתי וחשבתי... (וזה ממש לא אני... מה לי ולחשוב? ;D) ואז החלטתי עכשיו אני שובר את מחסום 7K של הכרטיס שלי ולא מעניין אותי מה יהיה... לא ציפיתי שילך לי כל כך טוב... אני חושב שהכי טוב להראות בשלבים בדיוק כמו שעשיתי אז הנה ההתחלה.. מקווה שתהנו. ומאוד מקווה שיהיו הערות והארות! קרור: אין לי כרגע אפשרות לקנות קרור כל שהוא שלא נדבר על קרור מים ובטוח שלא גז.. מה עושים?? מסתכלים שמאלה וימינה ושוב שמא.... רגע! מה יש בצד ימין? מזגן!!! איזה יופי!!! תמונות! ** הדלת של המארז הייתה מלמטה בכדי לחסום אויר קר לצאת ולהשאר במארז השארתי פתח בדיוק כגודל הפתח של המזגן. *** יופי עד לכאן נראה טוב?!?! לא?! ;D השאלה הנשאלת כאן האם זה השפיע על הטמפרטורות? …

    • 55 תגובות
    • 5.2k צפיות
  21. היי, אני מצליח להגיע עם ה 5820K שלי ל 4200 MHZ במתח של 1.28. לפי שיטוט באינטרנט אנשים מגיעים אפילו ל 4500 במתח נמוך יותר. כל ההגדרות בביוס על AUTO חוץ מהמתח והמכפלה. המעבד במנוחה על 36 ובמאמץ על 68. קירור 110 CROSAIR זיכרון 2400 הגדרות XMP מצד שני חשבתי לעצמי גם ככה הוא חיה מבחינת מהירות אז אולי עדיף להישאר ככה ולנסות לעבוד על הורדת המתח? שאלה שניה ...שמתי לב שהמכפלה יורדת בחזרה מ 42 ל 12 שאין משהו רץ אבל המתח נשאר על 1.28 קבוע איך מגדירים בביוס שגם המתח יירד או שיישאר קבוע על 1.28? תודה רבה לכם!

    • 1 תגובה
    • 5.2k צפיות
  22. במחשב שלי המאוורר עובד ב"גלים" כלומר כאשר אני מפעיל משהו פשוט שצורך משאבים (אפילו סתם פתיחה של אקספלורר) פתאום אני שומע רעש חזק מהמאוורר. שמתי תוכנה שתעקוב אחר הסיבובים שלו וגיליתי שכשהוא עושה את הרעש הוא מגיע ל3800 RPM בעוד שבמצב הרגיל שלו הוא ב2000 RPM חשבתי שהמאוורר תקול ופרקתי אותו על מנת לקנות חדש. המאוורר עצמו (לאחר הפירוק מהלוח אם) כולל צלעות הקירור נראה במצב טוב (בקטנה אבק פה ושם). אציין כי התוכנה מראה לי שטמפרטורת הCPU שלי היא בין 60-70 מעלות! האם הבעיה היא באמת במאוורר? או במשהו אחר ואני הולך סתם להחליף מאוורר תקין? זה מאוורר שיושב על הCPU. תודה רבה!

    • 7 תגובות
    • 5.2k צפיות
  23. השאלה בכותרת.

    • 59 תגובות
    • 5.1k צפיות
  24. Started by EladOs,

    יש לי זוג כרטיסי 280X של GB, ואני לא מצליח לאפשר שליטה במתח, ניסיתי להגדיר "אוברקלוק לא רשמי" ולאפשר שינוי מתח בהגדרות ועדיין זה נעול, בשני הכרטיסים. עזרה?

    • 3 תגובות
    • 5.1k צפיות
  25. Started by D_N_A,

    [poll] למה אתם עושים אוברקלוקינג?! [opt] כרטיס גרפי [/opt] [opt] מעבד [/opt] [opt] אחר [/opt] [opt] להכל!!!! (מווו אה אה אה אה) :FIREdevil: [/opt] [/poll]

    • 23 תגובות
    • 5.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים