המהרה למערך 980Ti - עמוד 2 - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המהרה למערך 980Ti


Seadoo

Recommended Posts

כרטיס אחד נדפק לי בגלל טעות בהתקנת קירור עליו.

רוצה לציין שלג׳יגהבייט יש חרא של שירות.

נקנה באמזון לא אחראיים אחרי 30 ימים וגיגהבייט שולחים אותך לאמזון.

זאת התגובה שלהם:

Thank you for your kindly mail and inquiry. About the issue you mentioned, because our warranty service is provided by the original supplier and the distributor in that area, if you want to RMA/repair/replace your product, please contact with your original supplier (where you bought this product) for further help.

Regards,

GIGABYTE

פשוט חוצפה, בחיים שלי לא נתקלתי בכזה יחס מזלזל לבן אדם שהשקיע מעל 14,000₪ בכרטיסי מסך.

אין עם מי לדבר והכרטיס היום יכול לשמש כמעמד לכוס קפה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לקח לכולם לקנות מחו"ל.

הייתי מציע לך לאפות אותו, אבל נראה לי יקר מדי בשביל זה ואולי כן תפתור את הבעיה (לא באפיה).

לא מומחה לאלקטרוניקה נראה לי שזה גם לפי מה שקרה זה לא משהו שאפייה תעזור....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לקח לכולם לקנות מחו"ל.

הייתי מציע לך לאפות אותו, אבל נראה לי יקר מדי בשביל זה ואולי כן תפתור את הבעיה (לא באפיה).

לא מומחה לאלקטרוניקה נראה לי שזה גם לפי מה שקרה זה לא משהו שאפייה תעזור....

מה הקטע הזה עם האפיה? נתקלתי כבר בכמה סרטונים כאלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחי תפנה לGIGABYTE המרכזית. יש להם את המעבדה המרכזית בחיפה. תעשה ותלחץ עליהם. יש מצב שיעזרו לך שם.

בדיוק מה שעשיתי אמרו לי תביא ננסה לעשות מה שאפשר לא מבטיחים כלום.

יפה מצידם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בנוסף ממה שאני יודע יבואן/מעבדה רשמית מחוייבת לתת את האחריות על המוצר . אפילו שנקנה בחו"ל.

אני קצת מכיר את ״הסחורה״ של היבואנים בארץ שלנו ולצערי אם השיחה איתם מסתיימת בניתוק בפנים המצב עוד סביר.

בנוגע למעבדה השאלה היא אם המעבדה הזו אכן מטעם ג׳יגהבייט העולמית או מטעם היבואן (זה מה שאמר הנציג איתו דיברתי).

בכל מקרה מחכה לתשובה מגיגהבייט העולמית.

התגובה שלהם לא הפתיע אותי ממש.

קראתי קצת על ה RMA שלהם והשירות לא בשמיים.

רוב הפורומים העולמיים משבחים את השירות של .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

אז מה נסגר עם הכרטיס,  תיקנו? 

אגב,  אני קונה רק כרטיסים של בגלל האחריות הבין לאומית שלהם. כבר יצא לי לממש אחריות והכל הלך חלק. קניתי GTX670 בארה"ב בNewEgg וכשפתחתי RMA אמרו לי לשלוח לגרמניה להחלפה. אחרי שבועיים קיבלתי לידי כרטיס אחר. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...