תוכן חדש
- בשעה האחרונה
-
ריצודים בזמן וידאו/סרט
גם אם המחשב חלש או מתתמם זה יגרום לסרט פשוט לגמגם ויהיו פריזים בתמונה מידי פעם ופתאום גם הסאונד לא יהיה מסונכרן לתמונה. אבל לא צריך להיות ריצוד קבוע.
- היום
-
ה-4K OLED נעשה זול יותר - ניסינו את MO32U24 של GIGABYTE
ענקית החומרה מביאה לשוק מוצר חדש שרוצה להנגיש את כל החידושים שבטכנולוגיית 4K OLED - עכשיו במחיר נמוך מבעבר - בדקנולכתבה
-
מתאם סיבים GF25C שאלה GoFiber
יש מתאמים שהם טיפשים לגמרי רק במצב Bridge טהור המתאם של גו פייבר GF25C הוא גם ברידג' וגם ראוטר בסיסי הוא יכול לחייג PPPOE לחלק כתובות DHCP עכשיו אם אני שם אותו במצב PPPOE אז אם אני אבנה ראוטר PC המאמץ לא יפול על המעבד כי יש למתאם סיב חומרה ייעודית SOC השאלה אם יש לזה SOC איכותי או NPU או ASIC חומרה ייעודית איכותית , אבל הבעיה העיקרית שאם אני שם את המתאם מדיה על מצב ראוטר זה אומר שיהיה דאבל NAT דאבל FIREWALL זה כמו ראוטר על ראוטר כל הגדרה שאני ארצה לשנות אני אצטרך גם לשנות במתאם סיב , לא יודע מה עדיף לעשות לשים אותו במצב ברידג' או ראוטר כי בהתחלה התלהבתי מצב " ראוטר " חשבתי שפתרתי את הבעיה של המעבד ראוטר פחות עומס אבל הדאבל NAT זאת הבעיה המתאם סיב יוציא כתובות וגם הראוטר PC שניהם יחלקו כתובות ואז זה יכול ליצור התנגשויות תשתית לא יציבה
- אתמול
-
אשמח לקבל מפרט למחשב גיימינג תקציב עד 10000 ש"ח
1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? 10000 אפשר חריגה קטנה אם יש צורך 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? משחקים כבדים ושימוש ללמידה 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? כן למעט עכבר 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) ללא עכבר ואוזניות גיימינג קיימים 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? לא חשוב 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? לא 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? כן מערכת הפעלה 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. אין העדפה לחנות. אזור השרון 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? בחודש הקרוב 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג לא 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) עכבר ואוזניות 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: שיהיה maximum preformance
-
אשמח לקבל מפרט למחשב גיימינג תקציב עד 10000 ש"ח
מעוניין במפרט מחשב נייח גימינג עד 10000 שח
-
Uri Aharoni הצטרף לפורומים
-
selemon S הצטרף לפורומים
-
מוטי טאוב הצטרף לפורומים
-
מחשב נייח עבור ילד בבית ספר יסודי ללימודים ומשחקים בסיסיים
היי. צריך המלצה למפרט מחשב עבור ילד בבית ספר יסודי. המחשב משמש ללימודים ומשחקים עם ביצועים גרפים בסיסיים כמו רובולוקס ומיינקראפט. אני מחפש מפרט במחיר משתלם, אבל בלי לחסוך במקומות הלא נכונים. 16 ג'יגה זיכרון, לוח עם עם חיבורי רשת אלחוטי וקווי. ציוד הקפי: מסך, מקלדת, עכבר, רמקולים. העדפה לקנייה ברשת KSP כולל רשיון לחלונות, הרכבה והתקנה. תודה
- השבוע האחרון
-
מפרטים
פעם היו מתפרסמים באתר מפרטים מומלצים. האם הם עוד קיימים, אני לא מצאתי.
-
Moshe Kotler הצטרף לפורומים
-
מחפש לפטופ 15.6" חדש עד 2,000 ש"ח - דגש מטורף על עמידות פיזית של הצירים והשלדה (לא טינקפד)
אולי לפני חמש עשרה שנה. בעצם גם אז לא. גם אם אתה מוצא מחשב נייד פושטי במחיר כזה, איכות הבניה, שילדה וצירים תהיה בינונית במקרה הטוב. וגם מחשב משומש לא תמצא בגימור כזה ובמחיר הזה. שלא לדבר על מסך 15 אינץ' ומקלדת מלאה...
-
מחשב למתכנת AI עד 6500 ש"ח
גם קח בחשבון שב-local llms יש בעיקר מודלים סינים. הם לא ברמה של קלוד ו-GPT:
-
אדם לשצינסקי הצטרף לפורומים
-
מחשב בניה עצמית קורס כל הזמן
נסה לנתק כוננים ותראה אם לא קורס תנסה לעלות עם מערכת לייב כמו לינוקס . בדיקת MEMTEST לזכרון איפוס BIOS והגדרת ברירות מחדל אם לא קורס ב POST . תעדכן לביוס אחרון . תבדוק אם מעבד מתחמם יותר מדי אולי קירור לא יושב טוב .
-
קונה חשבון Steam עם קונטר סטרייק בתוכו (עם מדליות)
מוכן לשלם 4 ספרות על חשבון וותיק ואיכותי. חשוב שזה יהיה מקורי שלך.
-
MEDIVAL משחק דפדפן ישראלי חדששש
https://game.medieval.co.il/login מדיבל משחק ישראלי חדש כנסו תהנו ותשפיעו בואו לעזור לנו להציל את אדרינל מדיי אוונטים שבאים מסעות קרבות מחכים לכם !!!!!
-
גבי אלול הצטרף לפורומים
-
קונה חשבון Steam עם קונטר סטרייק בתוכו (עם מדליות)
שלום, אם יש לך סטים מקורי שלך, שאתה כבר לא משתמש בו ואין לו חסימות (BANS) + אין לו הגבלות. אני מעוניין לרכוש את החשבון. חשוב שיהיה לך את ה CDKEYS והוכחות תשלום על המשחקים בחשבון במידה והחשבון יחסם על ידי Valve. לפחות 1000 שעות CS, לא רשום ל Faceit.
-
THUG LIFE BIG MOUTH הצטרף לפורומים
-
מחשב למתכנת AI עד 6500 ש"ח
אז לך על לנובו / אסוס עם מעבד שהציע ג'אברווק, או שאפשר להסתפק בלנובו שבחרת.
-
מחשב למתכנת AI עד 6500 ש"ח
אוקיי, ואם אני יסתפק בהרצת המודלים על הענן, איזה מחשב יתאים? (האם במקרה כזה ניתן להוריד את התקציב ועדיין לקבל מחשב מתאים?)
-
מחשב למתכנת AI עד 6500 ש"ח
טוב חטאתי ופשעתי וגם אני נעזרתי ב - A.I לראות מי נגד מי. אז אני לא אהיה המלפפון שיכה את הגנן, אבל ... בוא, אתה לבד יודע מה צריך ולמה. יש כמובן בעיה "קטנה" - תקציב. אז אחסוך לך בנושא הזה את ההתלבטות. אין קיצורי דרך. בטח לא היום = בזמן הנוכחי והקרוב. זו תקופה מחורבנת בלשון המעטה לקניית מחשב באשר הוא. איך אומרים ? הטיימינג הוא הכל בחיים ... נייד מתאים יעלה לך כפליים וצפונה ...
-
מחשב למתכנת AI עד 6500 ש"ח
כן, אני יצטרך בין היתר להריץ בAI מקומית על המחשב. @Jabberwock אשמח לדגמים ספציפיים שמתאימים. אני פחות יודע לחבר את כל הנתונים. תודה
-
פריצת נגן אנדרואיד
איזה קוד מקישים במצב מפתח בנגן והנגן נפרץ (לא פריצת קוד להיכנס לנגן אלא פריצה שיהיה מיני סמארטפון) בנגן מסוג Q6 של חברת iplatinum או כל שיטה אחרת לפרוץ אותו או לכל הפחות פריצה שיהיה ניתן להתקין אפליקציות ממקור אחר מאשר החנות המותקנת ופתיחת קובץ apk ואם אפשר גם שיהיה אפשר ללחוץ על הפעלת הwifi וזה לא מיד יתכבה
-
י.ר. הצטרף לפורומים
-
NOR107 הצטרף לפורומים
-
מחשב למתכנת AI עד 6500 ש"ח
מה בדיוק אתה מפתח? מערכת ב-WEB? פיתוח תוכנה? ה-AI של קלוד ו-cursor רצים בענן. כלומר לא נדרשת חומרה חזקה אצלך. זה רק שולח בקשות לשרתים שלהם והעיבוד אצלם. בשביל הרצת AI באופן מקומי (local), על המחשב שלך: לפי מה שאני יודע רכיב ה-NPU עדיין לא בשימוש כיום. מה שכן יכול להיות חשוב זה נפח זיכרון גרפי. 8GB זה כלום בשביל עולם ה-AI. במחשבים ניידים עם זיכרון משותף עם המעבד הגרפי יש יתרון של נפח. ויש מעבדים ספציפיים עם רוחב זיכרון מוגדל של 256 ביט כדוגמת AMD Ryzen AI MAX 395.
-
מחשב למתכנת AI עד 6500 ש"ח
היי ה - AI לא ממש תחום שלי, אבל ... הייתי מחפש נייד עם מעבד אינטל מהדור האחרון או, לחילופין מחפש נייד עם מעבד AMD כמו בנייד של לנובו ( השני ) בגלל ביצועי AI עדיפים בהרבה מהמעבד שבנייד הראשון. כל זה נכון אם כרטיס מסך לא כזה משנה במה שאתה עושה, וכאמור אני לא בקי בתחום. כלומר, אתה צריך לראות מה יותר חשוב, כרטיס מסך נפרד או מעבד .
-
מחשב למתכנת AI עד 6500 ש"ח
התייעצתי עם ג'מיני ואלו 2 אופציות שהגעתי: https://ksp.co.il/mob/item/414662 https://ksp.co.il/mob/item/445079 עדיין לא הצלחתי להכריע אם אני רוצה 14" או 16". אשמח לשמוע מה דעתכם על 2 המחשבים האלו והאם אפשר ומצוא דברים מתאימים יותר לדרישות. תודה רבה!
-
מחשב למתכנת AI עד 6500 ש"ח
הי, אני מהנדס תוכנה בין עבודות ורוצה להישאר עם ידיים בקוד ולהתפתח בAI. בניית סוכנים, ופיתוח בAI וכדומה בנוסף לשימוש בכלי GenAI כמו Cursor ו-Claude. 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? 6,500 ש"ח (עדיף לא לחרוג) 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? פיתוח בAI כמפורט בתחילת ההודעה. 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? לא. 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) לא. 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? 5/10 ומעלה 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? 14" - 16" 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? לא. 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. רשת מוכרת ומומלצת עם סניפים באילת. 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? בימים הקרובים. 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? עדיף שאפשר להטעין ברכב (Type-c?) 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) מסך HDMI 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות: עדיפות לאחריות כ-3 שנים בבית הלקוח.
- מוקדם יותר
-
רק הוט משתמשת בפרוטוקול IPOE ?
מי שעבד לאחרונה על ייעול היישום של PPPoE הם Netgate, במערכת שלהם pfSense. ניתן לקרוא כאן: Optimizing PPPoE Performance in pfSense® SoftwareThis release of pfSense CE software includes new features, additional hardware support, and bug fixes.
-
רק הוט משתמשת בפרוטוקול IPOE ?
אם אני אבנה ראוטר עם איי 5 2400 זה יהיה חלש מדי בשביל PPPOE ? ליבה אחת תעבוד 100% ב 1 או 2.5 גיגה סיבים ?
-
מחפש לפטופ 15.6" חדש עד 2,000 ש"ח - דגש מטורף על עמידות פיזית של הצירים והשלדה (לא טינקפד)
היי סיכוי קלוש עד לא קיים, בטח בתקציב הזה ...


