AAD - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

AAD

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    18
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של AAD

Zone Newbie

Zone Newbie (1/6)

0

דירוג

  1. יש כמה משתנים שצריך לבדוק שגורמים לוידאו להיות כבד יותר לניגון. 1. הרזולוציה של הוידאו. 2. כמות הפריימים לשניה. 3. כמה דחסו את הוידאו. הביטרייט. זה בכללי לא משנה מה סוג הדחיסה. אז צריך לבדוק את שלושתם בוידאו הבעייתי לעומת הוידאו שלא בעייתי.
  2. נראה לי שרק אם ממש משאירים את הלוח רטוב. אם אחר כך מיבשים מיד וגם מסיימים עם ניקוי בחומר לניקוי מגעים, אז לא. גם אם לוח יתרטב לך במים רגילים ומיד תיבש ותנקה בחומר לניקוי מגעים, אז לא אמור להשאר נזק.
  3. נראה שלמדו מהסרטים של סוניק מה לא לעשות. אגב, איך הם היו בקופות? לדעתי הם היו סרטים שעשו אותם לגמרי לא טוב.
  4. כי במכשיר עצמו יש הסבר איך לעשות את זה והפניה לכלי. המכשיר סלולרי מזוהה במחשב והתהליך מתקדם עד לשלב שהמכשיר נכנס לפסט בוט. מהרגע הזה רשום פתאום שהמכשיר כבר לא מחובר למחשב. ניסיתי בשני הכלים של שיאומי ותמיד התהליך נתקע בפסט בוט ורשום שהמכשיר מנותק.
  5. כשפותחים קובץ תמונה או קובץ וידאו למשל בוואטספ ממקור לא ידוע, יתכן אפשרות שיהיה שם איזה קוד שמופעל בוואצאפ שמפעיל איזה וירוס או נוזקה. אני זוכר שהיה משהו עם פתיחה של קבצי סאונד. גם בקודי היה משהו כזה עם קיבצי כתוביות. אבל כשפותחים במחשב קובץ וידאו שרואים שהוא וידאו, בנגן וידאו כמו MPC או VLC, אי אפשר שיהיה שם איזה וירוס או נוזקה שתופעל בגלל ההפעלה שלו. במצב כזה מעולם לא נתקלתי וגם לא קראתי שקרה אי פעם. אותו דבר בקבצי תמונות שמופעלות בתוכנה כמו IrfanView בעבר היה איזה עניין עם וירוסים בקיבצי וידאו מסוג WMV שכבר פחות נפוצים היום. שהיו מזויפים וגרמו להדבקות בכל מיני נוזקות, אבל רק אם פתחו אותם בנגן של מיקרוסופט. בעבר הורדתי תיקיית ZIP ממקור לא ידוע, שזה כשלעצמו עדיין לא גורם להדבקה בוירוס או נוזקה. כשחילצתי אותה קיבלתי תיקיה. ואז הטעות היתה כשלחצתי דבל קליק להיכנס לתיקיה. כי זאת לא באמת היתה תיקיה. זה היה קובץ EXE שנתנו לו מראה כמו תיקיה. אם הייתי בודק יותר טוב, הייתי רואה שיש שם את הסיומת הזאת ומבין שזאת לא תיקיה.
  6. אתה יכול להראות דוגמה למשהו כזה שפורסם פעם שמקובץ וידאו או תמונה הופץ וירוס? ואני מדבר על קובץ ברור של תמונה או וידאו. ולא פתיחה של קבצים דרך כל מיני תוכנות כשלא באמת ברור מה סוג הקובץ.
  7. אתה צריך לעשות קודם פתיחה של המכשיר. או בשם אחר: unlock bootloader
  8. אם הורדת קובץ וידאו ולפי הסיומת זה קובץ וידאו באמת נגיד משהו כזה: ABC.MP4 והפעלת אותו בנגן כמו MPC או VLC אז אני מעולם לא ראיתי שאפשר לקבל ככה וירוס. הסיומת זה הכיתוב אחרי הנקודה האחרונה בקובץ. בשביל לדעת באמת מה הסיומת, צריך להגדיר שמערכת ההפעלה לא תסתיר סיומות של קבצים. אם מערכת ההפעלה שלך מסתירה סיומות של קבצים אז יכול להיות שהורדת קובץ כזה: ABC.MP4.EXE ואז אתה לא רואה את הסיומת האמיתית של הקובץ. ואז ההפעלה שלו בעצם יכולה להתקין וירוס. כי זה קובץ EXE ולא קובץ MP4. אם יש קובץ וירוס EXE כמו למשל: ABC.EXE ומישהו שינה את הסיומת שלו לזה: ABC.EXE.MP4 אז בהפעלה שלו עם נגן כמו MPC או VLC כלום לא יקרה. כי הנגנים האלה לא יודעים לפתוח קיבצי EXE.
  9. כבר אמרו יודעי דבר לפני, שההבדל בין אנדרואיד לאפל, זה שבאפל מספיק שתלחץ פעם אחת על משהו בשביל לקבל וירוס. ובאנדרואיד צריך יותר לחיצות ורק פעם אחת לא מספיקה.
  10. זה כמו שישפך לך מים או קפה על השלט או העכבר. מה תעשה? אפשרות אחת זה לזרוק אותם ולקנות חדש. אפשרות אחרת זה לפתוח את השלט ולתת ללוח שךן שטיפה רצינית בחומר לניקוי מגעים. ואת חלקי הפלסטיק לשטוף בים וסבון ולייבש. ואז אתה מחבר מחדש והשלט כמו חדש.
  11. חלק מהעבודה בסרטונים האלה זה ממש חידוש של כל ההלחמות על הלוח. עבודה מאוד מקצועית שלא כל אחד יכול לעשות. לא צפיתי בסרטון עד הסוף, אבל צפיתי בסרטונים אחרים ששם מנקים לוחות ומחדשים להם ממש את כל ההלחמות.
  12. בהתחלה הוא שוטף את הלוח עם מים. אבל אחר כך הוא מנקה אותו עם כל מיני נוזלים שהם לא מים. העבודה שהוא עושה וראיתי גם כל מיני סרטונים אחרים כאלה גם, היא לא שווה את המאמץ וגם מצריכה כל מיני חומרי ניקיון שאין לכל אחד בבית.
  13. יש כל מיני חומרים נוזליים לניקוי רכיבים אלקטרונים. אם זה מים, אז למה יש לו כפפות? מלבד זה, אם זה מים אז זה מים מזוקקים. שזה מים, אבל לא מים לשתיה. כאלה שלא מכילים בכלל מינרלים ואז לא גורמים נזק במגע עם רכיבים כאלה.
  14. אולי זה נעשה בכוונה. כמו שבשיאומי אפשר להקליט שיחות רק דרך החייגן של גוגל ואם מקליטים דרך אפליקציה אחרת אז או שאין סאונד מהצד שמדברים איתו, או ששומעים רשרושים לא ברורים.
  15. במחשב יש לפיירפוקס כל מיני הרחבות שיודעות לשמור סרטונים ממקו. צריך לבדוק אם בדפדפן בגרסה הסלולרית יש הרחבות כאלה גם. אבל במכשירים סלולרים מה שאני חושב שבדרך כלל עושים זה משתמשים באפליקציה שלוכדת את המסך. אפשר לשמור ככה וידאו גם כשמשחקים בכל מיני משחקים.
×
  • צור חדש...