עבור לתוכן

אזהרה: אי כיבוד אחריות בחנות KSP

Featured Replies

פורסם

שלום,

ניגשתי ב-10.9.2015 לחנות KSP בתלפיות (ירושלים) על מנת לקנות מוצר, הגעתי לחנות בסביבות השעה 6 בערב כאשר קיבלתי שירות אחרי חצי שעה של המתנה. ביקשתי לקנות קונן כשיח (Hard disk) של Western Digital בנפח 3 TB. המוכר הציע לי לקנות מוצר יותר זול עם אותו נפח של חברת Seagate שלטענתו יהיה יותר טוב. שמעתי לעצתו וקניתי את המוצר ב 530 ש"ח. יש לציין שהמוחר בחנות ביקש ממני לבדוק את תקינותו החיצונית של המוצר אבל משום שאינני אדם המתמצא בתחום הסתכלתי ובחנתי למייטב הבנתי. המוכר רק התבונן בי וחיכה עד שאומר לו שהכל בסדר. כשהגעתי הבייתה התקנתי את המוצר במחשב וזה לא פעל, לא זוהה בכלל אפילו כשניסיתי לבדוק את תקינות הכבל או החריץ שאליו חיברתי אותו. ביום למחרת (יום שישי) ניסיתי לבדוק אם אכן כל החיבורים תקינים והמוצר הוא זה שלא עבד. ביום ראשון שני ושלישי התקיים חג ראש השנה (13-15.9) ולא היה ביכולתי להגיע לחנות ולבקש מוצר חלופי מטעם האחריות שתקפה עליו (יש לציין שהמוצר מגיע עם אחריות לשנתיים). הגעתי לחנות ביום רביעי בבוקר (16.9) מייד לאחר החג, לאחר המתנה של כמעט שעה קיבלו אותי. אותו מוכר שמכר לי את המוצר הסתכל עליו עכשיו כאילו היה יהלום בחנות תכשיטים הוא שאל אותי מה התקלה והצביע על שני פגמים מזעריים בפינות הכונן הקשיח שלטענתו מעידים על מכות שקיבל המכשיר. הוא ציין בפני שיתכן וזה יביא לכך שהאחריות לא תהיה תקפה ושתוחזר לי תשובה תוך 14 יום לכל היותר. מרגע שקיבלתי את המוצר עד שהגיע איתי הבייתה והתגלה כלא תקין נהגתי בו בכל העדינות האפשרית, הוא לא נפל ולא נחבט בשום דבר גם בחזרה לחנות נהגתי בו בשיא העדינות והוא נמצא תמיד עטוף בעטיפה המגינה שהוא בא איתה מהחנות. איך המכות האלו שהמוכר תיאר הגיעו לשם או האם אלו בכלל מכות ולא הצורה שבה מיוצר המוצר או הצורה שבה הוא ניתן לי אני לא יודע אבל אני כן יודע שבחזקתי המוצר לא נפגע. קיבלתי תשובה דרך sms ב-22 בספטמבר, זה לשון ההודעה "לצערנו יש נזק פיזי ואחריות יצרן לא תקפה. ניתן לאסוף את המוצר בסניף...". כל הנסיונות שלי לפנות לשירות הלקוחות של החברה ולבקש את המגיע לי כשלו.

הדבר היחיד שהם הציעו לי זה לקבל מוצר חדש ב"הנחה" בסכום של 400 ש"ח. אחרי שכבר ביזבזתי 530 ש"ח הם רוצים לגזול ממני עוד 400 ש"ח זו באמת חוצפה.

אני לא יודע מה הנסיון שלכם עם החברה אם קיים אבל רק רציתי שתשמעו את הסיפור שלי ותיזהרו בעצמכם.

  • תגובות 64
  • צפיות 17.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

קרה לי מקרה דומה. קניתי מארז GX505 מ-KSP בסניף ביל"ו. קיבלתי אותו כשהוא ארוז היטב ומנויילן, אך משום מה, כשהגעתי הביתה, אני רואה שחלק מהפינות של המארז עקומות, כאילו מישהו שיחק עם האריזה, גם קצת קשה לסגור את הדלת בצורה חלקה. כמובן, דאגתי שיהיו מינימום תזוזות כשנסעתי במונית חזרה לבית. בניגוד למקרה שלך, המוכר לא ביקש ממני לבדוק שפיזית הכל תקין, לכן בכלל לא העליתי בדעתי שמקרה מהסוג הזה יכול לקרות. המוצר נרכש במהלך החגים, כך שהייתי מאוד עמוס וטרוד, ולא הזדמן לי לשוב לסניף להחליף את המוצר. כך או כך, מהביקורות שקראתי על החנות, כנראה שגם אם הייתי בוחר לעזוב הכל ולקחת את המארז בחזרה לחנות, אני מאמין שזה היה מלווה בטרטורים מיותרים, זעם וכסף שיוצא לשווא. אולי גם הייתי נענה בשלילה. במקרה שלי אני יכול לחיות עם המארז קיבלתי, אבל אתה כנראה נדפקת, ובגדול יש לומר. אין ספק שמדובר בחוצפה והתנערות מובהקת מאחריות. למי ששוקל לרכוש מוצר כלשהו, ממליץ מאוד לשקול פעמיים אם קניית המוצר תהיה כדאית ברשת KSP, ולחלופין לבחון אופציות אחרות כמו StartPC ו-TMS שאיתם לא היו לי שום בעיות, ואוכל להמליץ עליהם בלב שלם.

מאחל לך שתמצא פתרון הולם לבעיה זו, אין ספק שנגרמה לך כאן עוגמת נפש.

ערב טוב.

נערך על-ידי VoLcAnO11

פורסם

תיצור קשר עם SEAGATE העולמית.

פורסם

דיסק קשיח - אפילו מאריזת Bulk (קרטון של 20 יחידות) - מגיע אטום בתוך שקית אנטיסטטית מהמפעל. האם קיבלת אותו בשקית סגורה ? אם לא, הוא משומש/פורק ממערכת אחרת, והמוכר היה מחוייב ליידע אותך בעניין כבר במעמד המכירה

פורסם
  • מחבר

קיבלתי אותו בתוך אריזה אנטי סטטית אבל איך אני יכול לדעת שלא ארזו אותו מחדש או שהוא לא קיבל מכה כבר באריזה לפני שקיבלתי אותו בכלל

אני עד עכשיו לא בטוח שמה שהראו לי בחנות זה בכלל מכה. זה היה כל כך קטן שזה אפילו נראה כחלק מהצורה של הדיסק אבל באמת שאני לא מבין גדול בזה

נערך על-ידי PrinceofMadness

פורסם

תגובת KSP דרושה..

פורסם

זו תגובה טיפוסית של KSP. הם אוהבים לטעון נזק פיזי על כל דבר, גם כשאין שום נזק פיזי.

יעזור לראות תמונות של הכונן.

להבא - אם אתם מביאים מוצר לKSP וטוענים לגביו במעמד הקבלה שיש נזק פיזי, ואם חושבים שמחרטטים אתכם, תפעלו כך:

1) לצלם במקום את המוצר לפני שמוסרים להם. זה יכול לשמש עדות אם זה יגיע לבירור בבית משפט או במקרה של פנייה ליצרן, וכך לא יוכלו להרוס את זה במעבדה ולטעון שכך הבאתם את זה.

2) לדרוש שיכתבו בטופס שאתם חולקים על דעתם ומכחישים כל נזק פיזי, לפני שחותמים. זה לא מבטיח כלום, מן הסתם, אבל במקרה של בירור ו"מילה נגד מילה" זה ימנע מהם לשלוף את הטופס בבית משפט ולטעון שבעצם חתימתכם עליו הסכמתם לקביעה שלהם. להזיק זה בטח לא יכול. אני לא יודע כמה זה יעזור, אבל אני כן יודע שבפעם האחת והיחידה כשהבאתי מוצר לסניף וטענו שיש לו נזק פיזי (שלא היה ולא נברא, הנציג פשוט היה בטוח שצריך להיות שם עוד חלק שהתפרק, ובפועל לא צריך להיות שום חלק כזה), דרשתי שיכניסו את זה לטופס, ובסופו של דבר החליפו את המוצר בלי שום ויכוחים.

פורסם

ורק בשביל הספורט (אני פעם חבבתי את KSP כי זה מה שהכרתי).....

אבל באמת רק בשביל הספורט:

כנסו ל FACEBOOK של KSP ........................ ואח"כ כנסו לפייס של IVORY...... ותראו את ההבדל!

אפשר להתפלץ מהתגובות של הקונים ב KSP ... פשוט בושה וחרפה!!!!!

וIVORY ראיתי לא אחת ולא פעמיים בדיוק את ההפך! _ מחליפים, מפצים, שואלים, דואגים (כמובן כשזה נדרש.. ולא נטחן)

-

KSP עם כל המחסנים שלה...... אפשר לזרוק לה שם גפרור!

-

זה לא שIVORY חפה מפאשלות, אבל כזה לא שלם.... IVORY תדאג שיהיה שלם!

פורסם

אייבורי עשו בשנים האחרונות מאמץ מוצלח לשיפור הטיפול באחריות. זו אחת הסיבות שאני מעדיף לקנות אצלם מאשר בksp

פורסם

אני בשנים האחרונות קונה מIVORY את כל המוצרים שלי, חוץ מהמחשב עצמו, חברה שמכבדת את עצמה קצת יותר מKSP...

פורסם

פותח השרשור, אתה יכול לצלם תמונה של מה שגרם לביטול האחריות (כדי ללמוד מזה)?

לדעתי אתה צריך לתבוע אותם בתביעות קטנות, לא מסובך.

פורסם

^ ואם יפסיד, אתם יותר מידי ממליצים על זה מבלי לדעת את כל המידע. הפסד בתביעה זה לא פשוט, זה כולל בזבוז ימי עבודה ובסוף תשלום עלויות משפט.

פורסם

נפגע KSP יקר, דע את זכויותיך! על פי חוק הגנת הצרכן, נזק פיזי מהווה עילה לאי-כיבוד אחריות אך ורק אם ניתן להראות שהנזק נגרם עקב שימוש לא זהיר במוצר (קשה מאוד להכניס שריטה קטנה לקטגוריה הזו, גם אם אתה גרמת לה בטעות), ואך ורק אם ניתן להראות שאותו נזק פיזי הוא הסיבה לתקלה שבגינה הוחזר המוצר (את זה הם אפילו לא מנסים, כי הם סומכים על כך שהלקוחות אינם מודעים לזכויותיהם). יצויין שהאמור לעיל תקף גם אם הוא מנוגד לתקנון בית העסק, שכן החוק קובע מפורשות שכל סעיף בתקנון שנועד להפקיע מהלקוח את הזכויות המגיעות לו מכוח החוק אינו תקף ואף אינו חוקי.

אני מציע לך ללכת לחנות, לדרוש לדבר עם מנהל הסניף, ולהבהיר לו את האמור לעיל מול שאר הלקוחות הממתינים, תוך שאתה מקליט אותו בהפגנתיות. אם זה לא עוזר, תפנה לתביעות קטנות, אבל מנסיוני האישי במקרים דומים (גם הם בKSP, בשני סניפים שונים) לא תצטרך.

פורסם

גם עלי הפעילו KSP את השיטה הזו ולא כיבדו אחריות ללוח אם בגלל שריטה מיקרוסקופית שלא ברור בכלל אם יש לה קשר.

שרות על הפנים. חיכיתי חודש לתשובת המעבדה. לא קונה מ-KSP יותר כלום.

פורסם

מניסיון שלי עם KSP זה תלוי מאוד בסניף.

הסניפים בת"א יותר נחמדים כנראה מהיתר.

בכל מקרה, אני במקומך משתמש בנשק המחאה. פשוט מוכיח ללקוחות בכניסה שקניתי את מוצר א' דפוק ולא קיבלתי שרות ואחריות.

אפשר גם בעזרת שלט נחמד, תאמין לי תמיד יהיה כמה לקוחות שירימו גבה בכניסה.

מנהל הסניף מהר מאוד יפתור לך את הבעיה.

אגב, עמוד בכניסה לחנות במרחק מסוים שלא יטענו להפרעה.

נערך על-ידי urib

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים