שאלה למנויי חבילת טריפל של HOT - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה למנויי חבילת טריפל של HOT


Zeev86

Recommended Posts

לפני כחצי שנה שדרגתי לחבילת טריפל אצל . עם השדרוג הביאו לי ממיר HD.

עם הזמן התחילו להעלם לי ערוצים. תחילה זה היה ערוץ MGM HD (לא ידעתי שהוא מגיע עם חבילת אקסטרה), ולאחרונה נעלמו לי בכלל כל הערוצים של חבילות אקסטרה.

התקשרתי לנציג תמיכה טכנית, אמרו לי שיחזירו לי את הערוצים. אכן כל הערוצים חזרו חוץ מערוץ MGM HD.

וכעת נוצרה בעיה חדשה - הHOT VOD, שבקושי עבד במשך כל התקופה מאז שדרגתי לטריפל, עכשיו בכלל מסרב לעלות וכל פעם יש לי הודעה "נתק את הממיר מהחשמל וחבר לאחר 2 דקות".

בנוסף לזה כל השירות של HOT מתחיל ליאש אותי כבר. זאת לא הפעם הראשונה שבעיות קורות לי אצל . נוסף לזה היו לי מקרים:

1. כחודש ימים האינטרנט פשוט לא זז. אני מתקשר לתמיכה טכנית, מסבירים לי שיש תקלה איזורית שנמשכת כשבוע ימים. אני מנסה להסביר לנציג שהבעיה נמשכת אצלי כחודש ימים, וכי יתכן שזה לא קשור לתקלה איזורית, והוא ממשיך בשלו לטעון לי שהבעיה נובעת מתקלה זמנית ש.. נמשכת כשבוע ימים.

2. הזמנתי טכנאי. ביטלתי יום עבודה. בבוקר אני מקבל הודעת SMS "טכנאי אמור לבוא מ11:00 עד 13:00". אני מתקשר גם בטלפון לשירות לקוחות כדי לוודא שהכתובת תקינה ושהכטכנאי אמור לבוא, ואכן כל הפרטים נכונים.

כעבור חצי יום - אף אחד לא בא.

אני מתקשר לשירות לקוחות אחר הצהריים, אף אחד לא יודע ולא ידע שאמור לבוא אלי טכנאי.

3. הדבר שהכי מרתיח אותי, זה לא התקלה בממיר HD, אלא שלאחר שהתקשרתי, אף אחד בכלל לא טרח להתנצל על זה ששילמתי להם כסף וחצי מהשירות פשוט נעלם יום אחד.

אני מבין אם יש תקלה אחת, אבל תיארתי לכם תקלה בכל שירות HOT אפשרי שקרתה לי בזמן כל כך קצר.

אז השאלה שלי אליכם, האם זה רק אני, או שבאופן כללי השירות של HOT על הפנים? האם זה קורה גם בYES? כי אני כבר חושב שאולי כדאי לי לעבור אליהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני גם עשיתי מנוי לטריפל של לפני כמה ימים

היו אמורים לפתוח את כל הערוצי אקסטרה ובנתיים לא עשו את זה (עשיתי בחמישי).

אני יתקשר ביום ראשון לברר, חוץ מזה בנתיים אין לי תלונות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תתקשר לתמיכה, אני חושב שהם יכולים לסדר לך את הבעיה גם בשבת (לפני כשעתיים דיברתי עם תמיכה וסידרו לי לבינתיים את הבעיה עם VOD)

למרות זאת עדיין נציגים של HOT טוענים שMGM HD לא כלול בחבילת אקסטרה, למרות שהערוץ מופיע בחבילה באתר hot.net.il

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אותו סיפור עם ערוץ 505 Zone HD... אחרי תקופה ממש ארוכה שהיה לי את הערוץ (הייתי בטוח שהוא כלול בחבילת הבסיס - הגיוני כי זה בדיוק כמו ערוץ 5 רק HD) פתאום יום אחד הוא נסגר בלי שום התרעה וצריך להזמין אותו בתשלום הזוי של 20 שקלים לחודש.

התקשרתי למוקד שלהם ושם אמרו לי שהם החליטו לפתוח אותו לכולם תקופה מסוימת להתנסות, ועכשיו בא להם לסגור אותו ולדרוש עליו תשלום. די מוזר כי בד"כ כשערוץ פתוח להתנסות כל כמה זמן כתוב בלוח השידורים שלו "הערוץ יסגר בתום תקופת התנסות בתאריך X". באינטרנט, טפו טפו טפו, אין לי בעיות, אבל הרבה פעמים קורה שבערוצי HD יש shattering (גמגומים, תקיעות, צפצופים בקול) ובערוצים רגילים יש בעיות עם סנכרון הכתובויות - הן מופיעות בדיליי ענק של 5 שניות.

הכי עצוב שגם אם אני אתקשר אליהם כל מה שיגידו לי זה לנתק ולחבר את הממיר מהחשמל וטכנאי גם בספק יעזור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום JupitersCock,

קראתי את הודעתך וברצוני לסייע. על מנת שאוכל לבצע את כל הבדיקות ועל מנת לבצע בדיקה לנתוני התשתית אצלך בבית ולטפל בנושא,

אנא שלח אלי את פרטי המנוי שלך לתיבת המייל : hot.socialmedia@hot.net.il ונציג מטעמנו יצור איתך קשר.

המשך יום נעים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום JupitersCock,

קראתי את הודעתך וברצוני לסייע. על מנת שאוכל לבצע את כל הבדיקות ועל מנת לבצע בדיקה לנתוני התשתית אצלך בבית ולטפל בנושא,

אנא שלח אלי את פרטי המנוי שלך לתיבת המייל : hot.socialmedia@hot.net.il ונציג מטעמנו יצור איתך קשר.

המשך יום נעים.

שלחתי, תודה.

על פי חוק הינך זכאי לפיצוי כספי בשל אי הגעת טכנאי

מה הפיצוי המגיע לי? לפי דיון אחר בפורום זה (לפני כחודש) ראיתי שזה עומד על סך 600 שקל.

קיבלתי חודש חינם, שזה 300~ שקל.

על הערוצים שנעלמו לי, לא קיבלתי שום פיצוי. אפילו לא סליחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

לא היית צריך להסכים לפיצוי של חודש חינם ( אם תחשוב בתאכלס זה לא עולה לחברה כסף הם לא מוציאים כלום)

על פי חוק הטכנאים אם הטכנאי לא מגיע כלל או מאחר ב5 שעות מסיום חלון הזדמן שניתן לך נגיד אמרו לך יגיע בין 10 ל12 והוא הגיע ב18:00

מגיע לך פיצוי של 600 שקלים ויכולת לעמוד על שלך ואפילו לקבל זאת במזומן בצ'ק ולא זיכוי בחשבונית.

לגבי הנושא ביס אני ומשפחתי מנויים בחברה מיום הראשון שלהם בשוק כמאט,אצלי בחדר יש מקסק טוטאל (לא זקוק לסטרימר) ומעבר לעובדה שאני מרוצה מהתוכן אין שום בעיות טכניות מדי פעם בחורפים ממש ממש סוערים יכולים להיות הפרעות שב90 אחוז מהזמן יעברו בעצמן אלא אם כן נפגעה הצלחת ואז דרוש ביקור טכנאי,אבל גם במקרה כזה לרוב ניתן לצפות בתוכניות מוקלטות אלא אם כן נשרף המקס.

חוץ מזה יס גם שולחת מדי פעם טכנאים ביום שבת שעד כמה שידוע לי היא החברה היחידה שעושה זאת

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר...

אחרי חודש וחצי שוב ערוצי HD נעלמו לי. :yelclap:

ועכשיו לפי מידע של חבילת HD באתר של הוט, שמגיעה לי בחינם (למנויי טריפל), חלק מהערוצים בכלל לא היו מופעלים אצלי מההתחלה. (או שהם הוסיפו אותם לאחרונה בחבילה הזאת. (http://www.hot.net.il/heb/tv/channels/hotchannels/hdfullpack/.aspx)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בגלל שהסכמת לפיצוי של לא מגיע לך כבר כלום.

חבל כי זה באמת לא עלה להם כלום להבא תידע אי הגעת טכנאי בכלל או איחור של 5 שעות מחלון הזמן שניתן לך פירוש צ'ק מהחברה על סך 600 שקלים.

אני מנוי ביס עשר שנים בסלון מקס אצלי מקס טוטאל תוכן הרבה יותר טוב מהוט אין שום בעיה מול השירות לקוחות או הטכני כי אין לי סיבה להתקשר וכשהייתה כזאת טופלה במהרה.

בחורפים אכן יכולים להיות שיבושים כי בכל זאת תקשורת לווין ומעבר לכך כמו שנאמר השיבושים עוברים לרוב בעצמם וניתן לראות תוכניות מוקלטות ללא בעיה.

\אכן יס היא החברה היחידה ששולחת טכנאים גם בשבת אם מדובר בתקלה בכל הבית ינסו לתאם טכנאי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...