עבור לתוכן

אתר TMS החדש!

Featured Replies

פורסם

לחברי הפורום שלום רב!

שמי קיריל ואני המנהל החדש של האתר TMS.CO.IL.

ברצוני להבהיר לכולם אחת ולתמיד את השינויים שעברו על החנות ועל מצבה כעת.

כידוע לכולם בתחילת דרכה החנות הופעלה והייתה בבעלותו של גיא גרניט. לפני מספר שנים החנות התאחדה יחד עם האתר FOXPC והצדדים התאחדו תחת מותג חדש וחברה חדשה TMS AND FOXPC.

החנות החדשה מכרה מוצרים שנרכשו אצל היבואנים המקומיים וכן כמות לא מבוטלת של מוצרים שיובאו על ידה. בחודש אוקטובר אשתקד החברה החדשה נקלעה לקשיים ונכנסה להליכי פשיטת רגל.

שתי החברות ( גם הישנה של גיא וגם החדשה ) נסגרו. משמעות הדבר מבחינת הלקוחות: אין יישות משפטית או גוף כלשהו שיתן שירות למוצרים שנמכרו באתר, אין למי לפנות, אין ממי לדרוש, אין על מי להתלונן ואין את מי לתבוע.

בעקבות פנייתו של גיא גרניט החליטה החברה וולקום טכנולוגיות בע"מ לרכוש את האתר והמותג TMS.CO.IL.

החל מ 15.10.2009 האתר הופעל על ידה חברת וולקום והחשבוניות שיצאו היו של וולקום.

פה ברצוני להבהיר, כל המוצרים שנרכשו לפני ה 15.10.2009 נרכשו מהחברות הקודמות ואין חברת וולקום מחוייבת בצורה כלשהי לטפל במוצרים הללו.

למרות זאת, חברת וולקום הגיעה להחלטה שעליה לעשות את כל המאמצים האפשריים על מנת לדאוג ללקוחות ולנסות לתת שירות גם למוצרים שנמכרו ע"י החברות הקודמות.

לכן, במידה ויש בידכם מוצר תקול באחריות שנרכש מהחנות TMS גם קודם ל 15.10.2009 אתם מוזמנים לפנות אלינו ונעשה 120% מאמץ על מנת למצוא לכם פתרון אצל היבואנים.

מוצרים עבורם לא ניתן יהיה לקבל שירות בכל מקרה:

1.מוצרים שיובאו על ידי TMS AND FOXPC.

2.מוצרים של יבואנים ש TMS AND FOXPC נשארה חייבת להם כסף. אנו ממליצים לכם לפנות ישירות ליבואנים הללו על מנת לנסות ולקבל שירות.

3.מוצרים עבורם לא ניתן לאתר את היבואן.

רוב המוצרים שנמכרו באתר TMS נקנו אצל היבואנים המקומיים לכן אני מאמין ומקווה שמספר המקרים בהם לא נוכל לעזור ללקוחות יהיה נמוך מאד.

בכל מקרה את השירות של בדיקת מחשב וזיהוי תקלה גם אם הרכיבים לא שלנו נעשה בחינם.

מיותר לציין שחברת וולקום מחוייבת ע"פ חוק כלפי כל מי שרכש מוצרים באתר TMS תחת ניהולה ( לאחר 15.10.2009 ) וקיבל חשבונית מס של חברת וולקום.

עד חודש יולי השנה גיא גרניט עבד בחברת וולקום ולימד אותי ואת הצוות החדש את שיטות העבודה שלו. אנחנו למדנו ונדע לתת את השירות באותם סטנדרטים שהציב גיא ואף יותר.

אני לא ראיתי שמישהו התלונן על השירות שנתנו למוצרים שנמכרו על ידינו באתר TMS ובכל דרך אחרת, ואנחנו מפעילים את האתר TMS כבר כמעט שנה.

לגבי חברת וולקום, החברה אינה בבעלות של יבואן כלשהו ולכל "המומחים" שטוענים אחרת אבקש מכם לא לכתוב דברים שאינם מבוססים או נכונים כלל. במידה ויש לכם בסיס לטעון כך אשמח עם תפרטו לי אותו, במידה ולא חבל שאתם מפיצים שמועות שאחרי זה יכולות לפגוע בגופים שונים.

בתחילת דרכה ( לפני 4 שנים ) החליטה חברת וולקום החלטה אסטרגית חשובה, לרכז את פעילות מול יבואן אחד גדול, ותיק וחזק בענף. בזכות החלטה זו החברה נהנית מיתרון במחירים, שירות, הספקות וכו.

את כל היתרונות מהם אנחנו נהנים אנחנו פשוט מעבירים לכם הלקוחות. אתם נהנים ממחירים טובים יותר, הספקות מהירות יותר ושירות טוב יותר. הסניף שלנו בנתניה נמצא ממש צמוד למחסני היבואן ולכן אנו נהנים ממחסן מוצרים זמין בגודל של 3000 מ"ר. איזה עוד חנות בארץ מחזיקה כזה מלאי ענקי של מוצרים?!

כיום אנחנו מעמידים לרשות הלקוחות שתי נקודות איסוף ושירות, בנתניה ובראשל"צ. לצערינו כרגע נאלצנו לסגור את החנות בחיפה.

כל הלקוחות שרכשו מוצרים מחברת וולקום בחנות TMS בחיפה אין לכם מה לדאוג!!! דאגנו לכם לשירות איסוף והחזרה על חשבוננו. פשוט תתקשרו לסניף בנתניה ומשם נדאג לכם.

שירות האיסופים ינתן רק ללקוחות שרכשו בחנות TMS בחיפה בין התאריכים 15.10.2009 ועד 15.08.2010. בעתיד הלא רחוק אנו מקווים שנפתח שוב את הסניף של חיפה.

לסיכום חברים,

רוב הלקוחות כן יוכלו לקבל שירות למוצרים תקולים ולפחות נמזער את הנזקים שלהם למינימום האפשרי.

אני בהחלט מבין שזה לא הפתרון המושלם ועדיף היה ש TMS הישנה הייתה ממשיכה לפעול כבעבר אבל זה הרבה יותר טוב מחברות אחרות שנסגרו ( למשל מרדנית שהשאירה את הלקוחות בלי כלום ).

אני נמצא קבוע בסניף נתניה אם יש לכם שאלות נוספות אתם מוזמנים להתקשר אלי, לפנות אלי בפרטי או בפורום אשמח לענות לכם לשאלות נוספות.

קיריל TMS

  • תגובות 33
  • צפיות 10k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

מוצרים עבורם לא ניתן יהיה לקבל שירות בכל מקרה:

1.מוצרים שיובאו על ידי TMS AND FOXPC.

2.מוצרים של יבואנים ש TMS AND FOXPC נשארה חייבת להם כסף. אנו ממליצים לכם לפנות ישירות ליבואנים הללו על מנת לנסות ולקבל שירות.

3.מוצרים עבורם לא ניתן לאתר את היבואן.

שזה אולי 99% מהאנשים שנשארו חסרי גוף תומך ומי שיספק להם שירות / אחריות.

כל האנשים שקנו את שאר המוצרים לא נתקלו כלל בבעיה - פונים ישירות ליבואן שסיפק את המוצר.

הבעיה האמיתית טמונה במוצרים שייובאו ע"י TMSFOX ויבואנים שלא מוכנים לספק שירות עקב זה שהחברה חייבת להם כספים!

אני לא ראיתי שמישהו התלונן על השירות שנתנו למוצרים שנמכרו על ידינו באתר TMS ובכל דרך אחרת, ואנחנו מפעילים את האתר TMS כבר כמעט שנה.

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=472109.0

ממש מתחת לאף.

פורסם

נכנסתי לאתר - נראה טוב מקווה שגם השרות - בהצלחה .

פורסם

הלוואי, רק שאתם ואנחנו נרוויח, אבל תצטרכו להתאמץ קצת יותר בשביל אלו שהתאכזבו\התייאשו.

הבעיה האמיתית טמונה במוצרים שייובאו ע"י TMSFOX ויבואנים שלא מוכנים לספק שירות עקב זה שהחברה חייבת להם כספים!

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=472109.0

פורסם
  • מחבר

שזה אולי 99% מהאנשים שנשארו חסרי גוף תומך ומי שיספק להם שירות / אחריות.

כל האנשים שקנו את שאר המוצרים לא נתקלו כלל בבעיה - פונים ישירות ליבואן שסיפק את המוצר.

הבעיה האמיתית טמונה במוצרים שייובאו ע"י TMSFOX ויבואנים שלא מוכנים לספק שירות עקב זה שהחברה חייבת להם כספים!

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=472109.0

ממש מתחת לאף.

מקרה נ"ל כבר טופל לפני החגים. לקוח כנרא עוד לא פרסם את סוף הסיפור. אתה יכול לבדוק מולו בפרטי. כפי שאני ציינתי פה קודם,גם במקרה שלו לוח נרכש מ-TMS בבעלות הקודמת כך שוולקום לעולם לא קיבלה שקל מלקוח זה. עזרנו לו לממש אחריות על המוצר וסיפור בסופו של דבר יסתיים טוב.

פורסם

התגובה שלי תבוא ביום יומיים הבאים, בשירשור המקורי שלי.

פורסם

בתחילת דרכה ( לפני 4 שנים ) החליטה חברת וולקום החלטה אסטרגית חשובה, לרכז את פעילות מול יבואן אחד.

הסניף שלנו בנתניה נמצא ממש צמוד למחסני היבואן ולכן אנו נהנים ממחסן מוצרים זמין בגודל של 3000 מ"ר.

אז למרות שמשום מה לא הזכרת ולו במילה את שמו של אותו "יבואן" זה אומר שהחנות בניהולך שקנתה את ה-LOGO של TMS היא למעשה "חנות המפעל" של היבואן CD-LOG או שהאחד שייך לשני ? פשוט בדקתי והפרטים כולל תיבת הדואר של שתי החברות זהים לחלוטין 1:1.

"סי.די. - לוג בע"מ":

http://147.237.72.24/WebOJSite/CompaniesDetails.aspx?id=512867896

"וולקום טכנולוגיות בע"מ":

http://147.237.72.24/WebOJSite/CompaniesDetails.aspx?id=513702191

פורסם

TMS המקורית, בניהולו של גיא גרניט, קנתה את שמה בזכות שירות לקוחות יוצא מן הכלל.

המוניטין של החנות נבנה במשך שנים ע"י אותו שירות, שגם אני זכיתי פעם לקבל שם.

עכשיו גם אתם צריכים לחכות כמה שנים, ע"מ לבנות את אותו מוניטין של TMS המקורית.

בינתיים הדבר היחיד שמשותף הוא השם שנקנה.עד שנשמע על חוויות קניה

מלקוחות מרוצים אתם עוד חנות ולא יותר.

פורסם

יענו אתה אומר - "חנות מדבקה" :lol:

פורסם

נראה נחמד,בהצלחה .

פורסם

הנסיון שלך לנתק את את וואלקום מCDLOG גובל בבדיחה רעה .. :nono:

למען הגילוי הנאות לדעתי יש מקום לבוא ולהודות על האמת.

תקן אותי אם אני טועה כמובן.... ::)

פורסם

למען האמת אני מקבל בינתיים שירות מעולה מTMS החדשה, אפילו יותר טוב מTMS הישנה (לפחות מהנסיון שלי)

בכל מקרה בנוגע לנושא של CD-LOG, טוב, מבחינתי TMS החדשה קשורה באיזושהי דרך לCD-LOG, אם לא, אז איך קיים סרט הדבקה גדול של CD-LOG בתחתית קופסאת המארז שלי?

DSCN1816-1.jpg

http://i3.photobucket.com/albums/y72/ORILA/DSCN1816.jpg

פורסם

אני לא יודע מה איתך אך רואים בבירור בתמונה שהחזירו לך את הכלב מקולקל, לזה אתה קורא שירות ?!

פורסם

נראה לי היה לו רק בעיות עם הביוס, עשה מיאו במקום הב הב :lol: :lol: :lol:

פורסם

בכל מקרה בנוגע לנושא של CD-LOG, טוב, מבחינתי TMS החדשה קשורה באיזושהי דרך לCD-LOG, אם לא, אז איך קיים סרט הדבקה גדול של CD-LOG בתחתית קופסאת המארז שלי?

מבלי להכנס לזה יותר מדי, בשלב כלשהוא בתהליך המארז שלך חייב לעבור דרך היבואן, לא ?

אתה קונה את המארז מהחנות והחנות קונה את המוצר מה...יבואן ?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים