אתר TMS החדש! - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

אתר TMS החדש!


Kirill-TMS

Recommended Posts

מבלי להכנס לזה יותר מדי, בשלב כלשהוא בתהליך המארז שלך חייב לעבור דרך היבואן, לא ?

אתה קונה את המארז מהחנות והחנות קונה את המוצר מה...יבואן ?

אתה לא עוקב, מדובר במחשב שחזר מתיקון...

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
  • תגובות 33
  • נפתח בתאריך
  • תגובה אחרונה

אומנם זה לא כתוב מפורשות, אך אני הבנתי מהדברים שהמחשב נשלח לתיקון בקרטון שלו ל- TMS וחזר עם אותו קרטון מחוזק עם סרט הדבקה של CD-LOG. לא שזה נושא כזה עקרוני...

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
  • 1 חודש מאוחר יותר...

רוצים חוות דעת אני אתן לכם חוות דעת!

TMS וולקום נחשבת לבדיחה! זבל של חנות במלוא מובן המילה.

קניתי את המחשב ב14/09/09 מTMS גרניט בחיפה (שהיו חנות מקצועית ביותר ונתנו שירות מעולה)

לפני כיומיים הייתה לי בעייה במחשב ועכשיו אני חושב כבר שהספק הלך (יש לי עליו 5 שנות אחריות)

אני מתקשר לאותו מספר- 1700-508-506 עונה לי בחור רוסי ואומר לי שהחברה שקנית ממנה את המחשב פשטה את הרגל ואין לי אחריות על שום דבר כבר.

אמרתי לו תגיד לי אתה רציני או שאתה צוחק עליי קנית את המחשב כולה לפני כשנה בערך ואתה כבר אומר לי שאין אחריות על שום דבר?!?

הרוסי: שמע מצידי תתבע אותם אנחנו נשארנו TMS עם אותו מספר טלפון אבל ספק אחר, וקנינו את האתר שלהם.

פעם היינו מטפלים קצת בלקוחות מTMS גרניט היום כבר אנחנו לא עושים את זה.

אני: אז מה אני יכול לעשות, אתה יכול להביא רק לדבר עם טכנאי או מישהו שמבין בחומרה אני רוצה להסביר לו על הבעייה במחשב?

הרוסי: אין אצלנו שירות בטלפון בכלל על בעיות חומרה אנחנו רק חנות שמספקת חלקים ואף אחד פה לא מבין בזה.

אני: אתם לא מרכיבים מחשבים?

הרוסי: זה המעבדה עושה אבל אין שום דרך ליצור איתם קשר אין טלפון למעבדה ולא תוכל לדבר עם טכנאי.

אני: יש דרך ליצור עם TMS הקודמת, זה לא מקובל עליי שאין לי אחריות, זה כסף!

הרוסי: לא יודע וזה לא מעינייני

בקיצור זבללל של חנות! אני לא ממליץ לאף אחד לקנות משם, שירות גרוע מרגישים שמדברים איתך והם בעצמם לא מבינים כלום במחשבים, יחס עלוב, שירות לא מקצועי.

מה עם האחריות שלי אני לא יקנה עכשיו ספק 700W UCP חדש! שי לי אחריות על הספק שלי!

אחריות מ COOLERMASTER, יש איזה דרך לנצל את האחריות דרך היבואן כי TMS וולקום כנראה לא רוצים לעכשות את זה?

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
בקיצור זבללל של חנות! אני לא ממליץ לאף אחד לקנות משם, שירות גרוע מרגישים שמדברים איתך והם בעצמם לא מבינים כלום במחשבים, יחס עלוב, שירות לא מקצועי.

אבל מה אתה רוצה מהם? החברה שקנית ממנה את המחשב לא קיימת יותר.

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

מצטרף לעמיתיי. מה בדיוק לא הבנת מ "TMS מתה, אין יותר TMS.

TMS החדשה זו חנות המפעל של היבואן CD-LOG עם אותה רשומה ברשם החברות ועם אותו סלוטייפ על קרטון המחשב שתקנה מהם(לפי עדות כאן בפורום).

מה שיש שם זה משהו אחר לחלוטין עם לוגו של TMS. הם השאירו את הלוגו כדי לקנות מוניטין של מקוםש מוכרים בו מחשבים ולקוחות שיחזרו לשם לקנות.

אז אין לך על מה להתלונן, זו פשוט חנות ובעלים שונים לחלוטין

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

למרות ששלושת הנכבדים פה צודקים, יש הגיון מסויים בתלונה של tuvi123 - היא מתארת טוב מאוד מה באמת קורה בשטח מול הבטחות של הבעלים החדש בתחילת הדיון לנסות ולדאוג ללקוחות ה"ישנים".

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

קיריל בהצלחה,

הלוואי ותהנו ממוניטין טוב ומוצדק.

בכל אופן עצם זה שכתבת פה מראה שאתה מודע ליכולת של תגובות שליליות להשפיע על המכירות, זה כשלעצמו לא הולך ברגל.

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אני מבין שבן אדם לא מרוצה מהשרות שהוא קיבל אבל כמה גזענות בתגובה אחד...אם המתלונן דיבר בצורה הזאת גם בטלפון אז בכלל לא מגיע לו לקבל שרות משום מקום.

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

שלום לך. דבר ראשון לא צריך להיות גזען ולהשתמש בכינוי "רוסי"

אם התשובה שקיבלת מהנציג היא כפי שרשמת פה אז צער לי.

לגבי הנושא של אחריות . מTMS וולקום טכנולוגיות אכן לא קנית שום דבר.לא שילמת לנו שקל.בכל זאת אנו נותנים שרות ללקוחות שרכשו מחשבים בטי אם אס גרניט ויש הרבה לקוחות אולי לא בפורום זה שיכולים לחזק את הדברים שלי. בכל מקרה אתה תמיד יכול לפנות דרך "צור קשר" באתר או ישירות לאימייל שלי kirill@tms.co.il

אם אתה רוצה לקבל עזרה. אם חשבת שאתה יכול לדבר עם טכנאי שיתן לך פיטרון בטלפון אז ככה לא עובד - כי יש מספיק מקרים שמגיעים לבתי משפט כי לקוחות טוענים שהם עשו משאמרו להם לעשות בטלפון. כמו כן כל הנציגים שלנו הם בעלי ידע מקצועי רב ואולי ההסבר שאתה לא יכול לקבל ייועץ בטלפון לא היה מקובל עליך.

כמו כן אם לא שמתם לך כל החברי הפורום שכל הבעיות שצצות פה שייכות לתקופת העבר של TMS שחלק מהמוצרים נרכשו מיבואנים לא קיימים בארץ - גלובאלטק למשל. אין שום בעיות הקשורות למוצרים אשר נכרשו מחודש אוקטובר 2009 אחרי שחברה עברה לבעלות חדשה.

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אני קניתי מערך אצל TMS ולאחר תקופה מסויימת המאוורר באחד הכרטיסים התחיל להרעיש בצורה יוצאת דופן.

יש לציין שבכלל לא שומעים את המאווררים של הכרטיסים ולגבי הויכוח עם המוכר בחנות שכל עוד הכרטיס עובד אז הכרטיס בסדר, אני מסביר לו שיש לי כרטיס נוסף שמחובר 5 ס"מ ממנו ולא שומעים אותו כלל כך שמן ההיגיון המרעיש לא תקין אפילו אם זה רק מאוורר. המאוורר הוא חלק מהכרטיס.

אתה לא קונה ואומרים לך הווישרים לא עובדים אבל הרכב עדיין נוסע אז הכל בסדר. פשוט הזוי שמתנערים מאחריות בכל הנוגע למאווררים.

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...

בראש החדשות:

חדש באתר