omrik10 פורסם 2010 במאי 15 Share פורסם 2010 במאי 15 יש לי בעייה שרוחב הפס בשעות העמוסות יורד מ 2.5 מגה ל פחות מ 1 מגה. לדוגמא אתמול בערב היה 0.7 מגה, עכשיו מוקדם בבוקר יש 2.5 מגה.ניתקתי את הראוטר חיברתי את המחשב ישירות למודם, ועדיין הבעייה קיימת. זאת אומרת שהבעייה אצל הוט ולא אצל הספק.דיברתי עם התמיכה של הוט והם בדקו ואמרו שהכל תקין ובעצם אין מה לעשות.אני רוצה לדבר מחר עם השרות לקוחות שלהם. רציתי לדעת לפני זה, האם יש מה לעשות? או שככה זה בכבלים? האם ב UFI הבעייה לא קיימת? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ירח אפל פורסם 2010 במאי 15 Share פורסם 2010 במאי 15 זה לא הוט אשם.זה הספק אינטרנט אשם.תעשה חיפוש בפורום על תיעדוף. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omrik10 פורסם 2010 במאי 15 מחבר Share פורסם 2010 במאי 15 קראת את כל מה שכתבתי?אני מנתק ראוטר מהמחשב, מחבר מודם הוט ישירות למחשב והבעייה עדיין קיימת.זאת אומרת שהבעייה עדיין קיימת גם כשאני לא מחובר לספק. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ירח אפל פורסם 2010 במאי 15 Share פורסם 2010 במאי 15 מה הקשר לנתב? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
XTZ-Mike פורסם 2010 במאי 15 Share פורסם 2010 במאי 15 איך נראה לך שאתה מקבל אינטרנט אם אתה לא מתחבר לספק??אם היתה דרך קסומה "לדלג" על הספק אתה לא חושב שכולם היו עושים אותה??בכל מקרה , ענו לך , הספקיות בארץ עושות Traffic Shaping , משחקות עם רוחב הפס לפי הצריכה.מאוד הגיוני שבשעות הערב (שעות עמוסות) תקבל מהירויות נמוכות יותר...אין קשר לכבלים או ADSL , זה בספקיות נטו.מי הספק שלך? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omrik10 פורסם 2010 במאי 15 מחבר Share פורסם 2010 במאי 15 הקשר לנתב שרק דרכו אני מתחבר לספק, כשהוא לא מחובר לא מפעיל שום חייגן לחיבור לספק.לא אמרתי שיש לי אינטרנט, אין לי אינטרנט, אבל לכתובת הזאת http://speed.hot.net.il/, אני יכול להתחבר גם שאין אינטרנט, רק דרך החיבור של התשתית של הוט. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
XTZ-Mike פורסם 2010 במאי 15 Share פורסם 2010 במאי 15 תשמע , אצלי המודם של הוט מחובר ישירות למחשב בלי נתב (והחיבור הוא קבוע ללא חייגן) , באמת שאני לא מבין איך הגעת למסקנה שהבעיה בהוט.הסיבה שאין לך אינטרנט כשאתה מחבר את המודם ישירות זה כי בהגדרות אצל הספקית שלך אתה מוגדר בחיבור עם חייגן.בשורה התחתונה , הבעיה היא אצל הספקית שלך - אם בהוט בדקו את התשתית ואמרו שהיא תקינה , הבעיה ככול הנראה לא בתשתית. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Posford פורסם 2010 במאי 15 Share פורסם 2010 במאי 15 תחבר את המודם ישירות.ואל תתחבר לספק, תכנס לאתר של התשתית ותעשה בדיקת מהירות ואז תדע אם הבעיה מהתשתית או מהספק. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omrik10 פורסם 2010 במאי 15 מחבר Share פורסם 2010 במאי 15 ^זה בדיוק מה שעשיתי, ולכן גם הגעתי למסקנה שהבעייה בתשתית, אבל אנשים פה מתעקשים שזה לא ככה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
mchip פורסם 2010 במאי 15 Share פורסם 2010 במאי 15 הבנת הנקרא חברים, לאתר הפנימי של הוט אי אפשר להכנס כשמחוברים לאינטרנט, אז מן הסתם הוא בודק את המהירות מול התשתית בלבד.ככל הנראה, אתה נמצא בשכונה שרוב האנשים מחוברים לאינטרנט דרך הוט במהירויות גבוהות וזוללים את כל רוחב הפס בשכונה.אין הרבה מה לעשות חוץ מלנדנד להוט כל יום, אולי בסוף הם יגדילו את רוחב הפס לאותו איזור\שכונה, או פשוט להתנתק ולעבור למתחרה.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
hack2003 פורסם 2010 במאי 15 Share פורסם 2010 במאי 15 אם אתה נכנס בחיבור ישיר בין המחשב למודם לאתר בדיקת המהירות של הוט ואתה מקבל מהירות נמוכה ממה שאתה אמור לקבל אתה פשוט פונה להוט בטלפון ואומר להם ככה "שלום יש לי בעיית איטיות, הפנו אותי מספקית האינטרנט לאתר בדיקת המהירות של הוט, והמהירות שאני מקבל היא לא מה שאני משלם עבורה. אני רוצה שתמצאו לי את הגורם לבעיה בבקשה."יכול להיות שמדובר בבעיה במחשב שלך או בציוד שלך ולא בציוד שלהם.אבל הם מצידם צריכים להוכיח שהכל תקין.במידה והתוצאה לא תקינה הם שולחים טכנאי הבייתה שיגיע עם מחשב נייד ויראה לך מה קורה עם מחשב תקין שאמור לגלוש סבבה.אם אצלו בנייד הכל עובד סבבה תביא מישהו שיטפל לך בתקלה במחשב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
idf4343 פורסם 2010 במאי 16 Share פורסם 2010 במאי 16 מאיזה איזור אתה בארץ?יש אזורים ידועים בארץ שהם ידועים בעומסים שלהם קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
arikam פורסם 2010 במאי 16 Share פורסם 2010 במאי 16 לי קרה מקרה דומה, דיברתי עם HOT והבטיחו שזה יטופל תוך שבוע.אחרי שבוע שוב הבטיחו שעוד שבוע.... ככה היה חודש שבסופו פשוט התנתקתי מהם בלי לשלם קנס כיוון שהם בעצם הפרו את ההתחייבות שלהם ועברתי אל החברה המתחרה.אגב הכי מצחיק היה שאמרו לי אל תדאג עוד מעט יגיע אליכם UFI ואז הכל יהיה סבבה, עד היום אין את זה באזור שלי וכל המקרה היה לפני כמה חודשים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omrik10 פורסם 2010 במאי 16 מחבר Share פורסם 2010 במאי 16 מאיזה איזור אתה בארץ?יש אזורים ידועים בארץ שהם ידועים בעומסים שלהםכוכב יאיר - צור יגאלדיברתי עם השרות לקוחות שלהם היום, שהחזירו אותי לתמיכה, שכרגע שמו את המודם למעקב ל 24 שעות, שלאחריהן נראה לי שאני יתנתק מהם ויעבור לבזק. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Niseg פורסם 2010 במאי 16 Share פורסם 2010 במאי 16 בשעות העומס בדיקה מול השרת של HOT צריכה עדיין לעבוד ב100% או לפחות 80% . בבדיקת speedtest.net לרוב תקבל 100% כי כנראה שספקי האינטרנט נותנים לאתר הזה תיעדוף בשמיים או מזיפות תוצאות (בשני המקרים זה יגיד שהתשתית בסדר). אני לא יודע בדיוק איזה אחוז נחשב לתקלה בhot כי אתה גולש גם עם השכנים על אותו רוחב פס. אני לא יודע בדיוק אם יש להם מרכזיות או מה רוחב הפס הכולל של הרשת שלהם. עד כמה שידוע לי בבזק מהירות הורדה צריכה להיות משהו בסביבות ה90% ומעלה אפילו 80% זה עוד יכול להחשב עובר. אני גם חוויתי בעית תשתית כמו שאתה מתאר בבזק (משהו שהיה בכל השכונה) אבל זה הסתדר אחרי איזה 4 - 5 ימים. זה כנראה בגלל השדרוגים שהם עשו ברשת. אני די הצקתי להם וגם ידעתי את השכנים שיש בעיה באינטרנט . לפי מה שראיתי בwikipedia הכבלים בגרסה 2 עובדים על ערוץ אחד שבו מהירות ההורדה היא 42 מגה ביט לשניה לכל ערוץ. מה שמעניין זה כמה אנשים הם שמים בכל ערוץ. וחוץ מזה כמה ערוצים משמשים לאינטרנט. בגרסה 3 או מה שנקרא בהוט UFI אפשר להשתמש ב4 ערוצים בו זמנית מה שמאפשר ניצול אופטימאלי של הקו וגם מהירות גבוהה יותר . הם מדברים שם שיש מרכזיה שכונתית או עירונית אבל אני לא בדיוק בטוח מה רוחב הפס שלהם. חברות האינטרנט והתשתית לרוב לא נותנות כזאת אינפורמציה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.