פורסם 2010 באפריל 615 שנים אז ככה, יום לפני ערב חג פסח המקלדת שלי זכתה לשלוק אספרסו קטן אבל המשיכה לעבוד. בכל זאת החלטתי לפתוח אותה ולבצע בה ניקוי פסח הגון. הפתיחה היא די קלה, כמה ברגים ומקשים נשלפים ניגוב פה ניגוב שם והכל חוזר למקום בשלום. אולם, לאחר הניקוי וסגירת המקלדת היא הפסיקה להגיב לכל מקש חיוני למעט מקשי המקרו (G) ומסך ה LCD פניתי לבאג לבדוק מה אפשר לעשות למרות שהסתיימה האחריות הם אמרו לי שכלום אבל אנסה לבוא למחרת.(המנהל יהיה) בערב בשיטוטים אחר מקלדת חדשה ברשת וכמה כמעט'ים של לחיצה על BUY NOW החלטתי באופן לא הגיוני לפנות לשירות הטכני של לוגיטק בארה"ב ושטחתי בפניהם את המצב. כמובן שציינתי שאני מעורה בתחום המשחקים בישראל וממליץ עליהם בפורומים השונים וכו וכו באותו הערב הם החזירו לי תשובה וביקשו מידע נוסף על מה עשיתי כדי לפתור את הבעיה. למחרת קפצתי לבאג ולפנים משורת הדין הסכימו לקחת את המקלדת למעבדה לבדיקה. בינתיים בלוגיטק העבירו אותי לזרוע האירופאית שלהם כי אמריקה זה קצת רחוק והתחילו לטפל בבעיה ברצינות ובכובד ראש למרבה הפתעתי: ההפתעה הגדולה היתה כשקיבלתי את ההודעה הזו : [attachment deleted by admin]
פורסם 2010 באפריל 615 שנים שמעתי ביקורות טובות על השירות של לוג'יטק העולמית,לא פעם על מקרים של אנשים שיצאו חסרי אונים מול החנות/יבואן בארץ ואילו במשלוח מייל קטן לחו"ל - נפתרה בעייתם.
פורסם 2010 באפריל 615 שנים מחבר שירות מעל ומעבר (לים) תענוג לדעת שגם המוצרים טובים וגם השירותמגניב לגמרי.. יצאת מורווח מכל הכיוונים.. מוכר את אחת המקלדות?הממ.. הרווח פה פחות חשוב כמו השירות המדהים של לוגיטק,כלקוח ותיק מאוד שלהם (יותר מ 10 שנים) הם גרמו לי להמשיך לקנות מוצרים שלהם המקלדת בתיקון וכנראה תחזור עם דיווח על קורוזיה, היא לא תימכר.
פורסם 2010 באפריל 715 שנים אני לא יודע מאיפה באג מקבלת את הדברים אבל אני יודע שהשירות של היבואן הרשמי בארץ(מעתק) הוא מעל ומעבר גם כן ובמידה ומוצר נקנה אצלם גם לאחר סיום תקופת האחריות בדרך כלל ישרתו אותך נאמנה.
פורסם 2010 באפריל 715 שנים לוג'יטק היא אחת מהחברות שאני הכי תופס מהן כבר שנים כי הם עושים הרבה בשביל הלקוחות וכל מוצר שלהם נעשה מהשורה הראשונה. על השירות אני שומע בפעם הראשונה וזה עוד יותר מעלה את ההערכה שלי לחברה הזו. תתחדש, מקלדת נהדרת. (גם אני פתחתי אותה בשביל לנקות לא מזמן אגב- צריך נורא להזהר על הכבלים וכל החלקים הקטנים)
פורסם 2010 באפריל 715 שנים מחבר אני לא יודע מאיפה באג מקבלת את הדברים אבל אני יודע שהשירות של היבואן הרשמי בארץ(מעתק) הוא מעל ומעבר גם כן ובמידה ומוצר נקנה אצלם גם לאחר סיום תקופת האחריות בדרך כלל ישרתו אותך נאמנה.צודק.אני זוכר שפעם ניגשתי אליהם עם גיימפד שעברה האחריות והפסיק לעבוד.בכל זאת שירתו אותי.
פורסם 2010 באפריל 715 שנים אחת החברות, יש לי ולכמה חברים שלי סיפורים די מדהימים על השרות לקוחות שלהם, חבל שחברות וחנויות בארץ לא עובדות ברמה שלהם
פורסם 2010 באפריל 815 שנים מחבר תם ונשלם.UPS הגיעו ואיתם החבילה שירות מדהים של לוג'יטק כן ירבו[attachment deleted by admin]
פורסם 2010 באפריל 815 שנים תתחדש...וסתם בשביל להיות בטוח, רשמת להם שנשפך לך אספרסו על המקלדת והם בכל זאת שלחו לך חדשה?!
פורסם 2010 באפריל 915 שנים יום יבוא וגם בארץ נקבל שירות כזה ...אחלה פירסומנת סידרו לעצמם, אחלה מוצרים יש להם.ישר הכוח.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.