G15 Gaming Keyboard - שבקה חיים והסתיימה האחריות אבל... - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

G15 Gaming Keyboard - שבקה חיים והסתיימה האחריות אבל...


simonsix

Recommended Posts

אז ככה, יום לפני ערב חג פסח המקלדת שלי זכתה לשלוק אספרסו קטן אבל המשיכה לעבוד.

בכל זאת החלטתי לפתוח אותה ולבצע בה ניקוי פסח הגון.

הפתיחה היא די קלה, כמה ברגים ומקשים נשלפים ניגוב פה ניגוב שם והכל חוזר למקום בשלום.

אולם, לאחר הניקוי וסגירת המקלדת היא הפסיקה להגיב לכל מקש חיוני למעט מקשי המקרו (G) ומסך ה LCD

פניתי לבאג לבדוק מה אפשר לעשות למרות שהסתיימה האחריות הם אמרו לי שכלום אבל אנסה לבוא למחרת.(המנהל יהיה)

בערב בשיטוטים אחר מקלדת חדשה ברשת וכמה כמעט'ים של לחיצה על BUY NOW החלטתי באופן לא הגיוני

לפנות לשירות הטכני של לוגיטק בארה"ב ושטחתי בפניהם את המצב.

כמובן שציינתי שאני מעורה בתחום המשחקים בישראל וממליץ עליהם בפורומים השונים וכו וכו

באותו הערב הם החזירו לי תשובה וביקשו מידע נוסף על מה עשיתי כדי לפתור את הבעיה.

למחרת קפצתי לבאג ולפנים משורת הדין הסכימו לקחת את המקלדת למעבדה לבדיקה.

בינתיים בלוגיטק העבירו אותי לזרוע האירופאית שלהם כי אמריקה זה קצת רחוק

והתחילו לטפל בבעיה ברצינות ובכובד ראש למרבה הפתעתי:

:cool2:

ההפתעה הגדולה היתה כשקיבלתי את ההודעה הזו :

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמעתי ביקורות טובות על השירות של לוג'יטק העולמית,לא פעם על מקרים של אנשים שיצאו חסרי אונים מול החנות/יבואן בארץ ואילו במשלוח מייל קטן לחו"ל - נפתרה בעייתם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שירות מעל ומעבר (לים) תענוג לדעת שגם המוצרים טובים וגם השירות

מגניב לגמרי.. יצאת מורווח מכל הכיוונים.. מוכר את אחת המקלדות?

הממ.. הרווח פה פחות חשוב כמו השירות המדהים של לוגיטק,

כלקוח ותיק מאוד שלהם (יותר מ 10 שנים) הם גרמו לי להמשיך לקנות מוצרים שלהם

המקלדת בתיקון וכנראה תחזור עם דיווח על קורוזיה, היא לא תימכר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע מאיפה באג מקבלת את הדברים אבל אני יודע שהשירות של היבואן הרשמי בארץ(מעתק) הוא מעל ומעבר גם כן ובמידה ומוצר נקנה אצלם גם לאחר סיום תקופת האחריות בדרך כלל ישרתו אותך נאמנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לוג'יטק היא אחת מהחברות שאני הכי תופס מהן כבר שנים כי הם עושים הרבה בשביל הלקוחות וכל מוצר שלהם נעשה מהשורה הראשונה.

על השירות אני שומע בפעם הראשונה וזה עוד יותר מעלה את ההערכה שלי לחברה הזו. :)

תתחדש, מקלדת נהדרת. (גם אני פתחתי אותה בשביל לנקות לא מזמן אגב- צריך נורא להזהר על הכבלים וכל החלקים הקטנים)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע מאיפה באג מקבלת את הדברים אבל אני יודע שהשירות של היבואן הרשמי בארץ(מעתק) הוא מעל ומעבר גם כן ובמידה ומוצר נקנה אצלם גם לאחר סיום תקופת האחריות בדרך כלל ישרתו אותך נאמנה.

צודק.

אני זוכר שפעם ניגשתי אליהם עם גיימפד שעברה האחריות והפסיק לעבוד.

בכל זאת שירתו אותי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...