מוצרי דל ב- KSP ואייבורי - לדל יש טענות כלפי החברות - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מוצרי דל ב- KSP ואייבורי - לדל יש טענות כלפי החברות


Drazick

Recommended Posts

  • תגובות 45
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אייבורי עשו קטע מסריח מאוד לחבר שלי פעם, ומאז אני יודע לא להתקרב אליהם

באשר ל-KSP-השירות שקיבלתי לא היה מקצועי וידידותי בלשון המעטה, אבל ה-3 מוצרים שקניתי שם בעבר (עכבר, כרטיס מסך, וזכרון) טובים ועובדים, ועל זה אין לי תלונות, מה גם שזה היה המחיר הכי זול שמצאתי לפריטים האלו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא חסרים יבואנים מקבילים של LOGITECH

ואם קראת את הכתבה, לא בהכרח מדובר על יבוא מקבילי, אלא על מוצרים שנקנים בתור מוצרים מחודשים/משומשים, ונמכרים בתור חדשים במחיר מעט זול יותר מהמתחרים...

זה סך הכל מוכיח את הדיונים שהיו בעבר כאן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא חסרים יבואנים מקבילים של LOGITECH

ואם קראת את הכתבה, לא בהכרח מדובר על יבוא מקבילי, אלא על מוצרים שנקנים בתור מוצרים מחודשים/משומשים, ונמכרים בתור חדשים במחיר מעט זול יותר מהמתחרים...

זה סך הכל מוכיח את הדיונים שהיו בעבר כאן.

טוב, אתה צודק ואני טועה

שמעת את מה שרצית? ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רגע

גם לי אז עשו את זה אני ישרוף להם את הסניףף

קניתי מהם מחשב של (לדוד שלי )

הכל טוב הוא טוב(כמובן שלא יצאתי מהחנות בלי שהוא עבר בדיקות)

שהיתקשרתי לדל לברר

אמרו שרק החליפו לו את הפאד והמחשב מעולה וחדש

ויש לו אחריות 3 שנים פחות חודש........

דיברתי עם באתונה.

האם יכול להיות שלמרות זה עבדו עליי ?

(הייה מקובל עליי שרק הפד הוחלף)

אבל אין מצב שדל שיקרו או משהו נכון ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה ממש אבל ממש לא מפתיע שאייבורי מוכרים מוצרים משומשים כחדשים.

הם כנראה עושים את זה לא רק בניידים של . אני מכיר יותר מדיי אנשים שקנו H.D מאייבורי והוא נדפק להם בשנה הראשונה אז נכון יש אחריות אבל מה עם כל המידע שהולך לאיבוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בניידים של אין בעיה לבדוק.

לכל מכשיר יש תווית שירות SERVICE TAG עם קוד המזהה את המכשיר ואת החומרה שבו, עד לרמה של הגדרת תוכנות שהותקנו בו מראש ולאן בדיוק שלחו אותו.

אפשר לראות כמה זמן באמת יש אחריות לחומרה מטעם . כפי שהוסבר על ידי הנציגה האיזורית ביוון האחריות אצלהם מתחילה שבועיים מהיום שהמכשיר נשלח מהמפעל. אם נשארו 7 חודשים אחריות מוגבלת בסיסית (שנה לחומרה בלבד) זה אומר שהמכשיר הסתובב 4 חודשים אצל לקוח והוחזר בגלל תקלה או אכזבה או אצל סוכן/חנות ולא נמכר מסיבה לא ברורה (פחות סביר).

מבחינת אין סיפורים ומעשיות - מה שקובע לאחריות מבחינתם זה הזמן המופיע במחשב שלהם.

רק לאחרונה הפסיקו לנהוג בניגוד לחוק והתחילו לתת תעודות אחריות בהן נרשם כי האחריות במעבדת החברה בישראל בלבד. זה מאפשר לתת אחריות לשנה מיום המכירה, במעבדה שלהם בלבד, למרות שהאחריות של כבר עברה כמה חודשים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם נשארו 7 חודשים אחריות מוגבלת בסיסית (שנה לחומרה בלבד) זה אומר שהמכשיר הסתובב 4 חודשים אצל לקוח והוחזר בגלל תקלה או אכזבה או אצל סוכן/חנות ולא נמכר מסיבה לא ברורה (פחות סביר).

דווקא מאוד סביר. אתה חושב שהיבואנים מזמינים מחשבים בודדים פר הזמנה ישירות מ-DELL? מה פתאום. מזמינים נגלה של כמה עשרות/מאות, שמגיעים למחסני היבואן ומשם מופצים לחנויות, לרוב כשיש הזמנה ספציפית. אז יחידות מסוימות יכולות להימכר תוך יומיים, ויחידות אחרות יכולות בקלות להיתקע אצל היבואן לכמה חודשים טובים.

יצא לי לקנות שני מחשבים של לנובו, כאשר באחד היה הבדל של 3 חודשים בין תאריך תחילת האחריות לבין התאריך שבו קניתי אותו, ובאחר ארבעה חודשים. וכן, המחשבים היו חדשים באריזה.

מבחינת אין סיפורים ומעשיות - מה שקובע לאחריות מבחינתם זה הזמן המופיע במחשב שלהם.

רק לאחרונה הפסיקו לנהוג בניגוד לחוק והתחילו לתת תעודות אחריות בהן נרשם כי האחריות במעבדת החברה בישראל בלבד. זה מאפשר לתת אחריות לשנה מיום המכירה, במעבדה שלהם בלבד, למרות שהאחריות של כבר עברה כמה חודשים.

מה שקורה בלנובו זה שאתה שולח אליהם (יותר נכון ל-IBM ישראל) בפקס עותק של חשבונית הקנייה שלך (שחייבת להיות מסוכן מורשה, כמובן), והם מעדכנים לך את האחריות ל-X שנים מיום הקנייה. העדכון מתבצע במערכת המרכזית של לנובו, ותקף בכל העולם, בלי צורך לשמור את החשבונית או כל תעודת אחריות מקורית או קקיונית. אם נוהגת אחרת בקטע זה, זה מצער.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...