בעיה בנטוויז'ן 013 ברק, כנראה חסימת פורטים, עזרה להתנתק עם התחייבות. - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה בנטוויז'ן 013 ברק, כנראה חסימת פורטים, עזרה להתנתק עם התחייבות.


DaNiEl360

Recommended Posts

שלום,

יש לי בעיה בהורדה של טורנטים בזמן האחרון, אני לא יודע מתי בדיוק זה קרה אבל אני יודע שב 28 לספטמבר טסתי לארה"ב וחזרתי ב 23 לאוקטובר לארץ, ושמתי לב שלפני שטסתי היו לי מהירויות נורמליות בהורדה ואחרי פשוט המהירויות צנחו, בדקתי פורטים במחשב והכל בסדר וה uTorrent מראה שהחיבור תקין והייתה לי הורדה למשל על 100 KB אחרי המון זמן ואז שהגדרתי מס' חיבורים מקסימלי לטורנט אז החיבור קפץ לכמה מאות חיבורים של Seeders אבל המהירות הגיעה רק ל150 KB ככה שאני כמעט בטוח שזה הם כי כבר שמעתי בעיות אצלם של חסימות פורטים.

עכשיו קראתי פה דיון מ 2007 על 012 ועל כל הספקיות והבנתי שיש אפשרות להתחבר זמנית לניסיון אצל 014 (בב"ל) ולראות באמת אם אצלם תהיה לי מהירות גבוהה ולהתנתק ולעבור שוב לנטוויז'ן דרך היוזר והסיסמא ולראות אם הבעיה אצלם באמת.

ואני מחויב לנטיוויז'ן עד אוגוסט 2009, שזה המון זמן, ואני רוצה לשאול אם במידה ואני אוכיח להם שאצל בב"ל זה עובד נורמלי ואצלם יש חסימת פורטים או דפוק ואטרטר להם בשכל, יש מצב שינתקו אותי ללא קנס?

אם כן אני אני אשנה מחיבור ללא חייגן מנטוויז'ן לחיבור רגיל (עברתי בגלל בעיות ראוטר שהוחלף, ואין קשר בין הראטורים לפרשה) ואבקש חיבור נסיון מבב"ל.

תודה מראש,

דניאל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 40
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אם תוכיח שהבעיה אצלם, יש סיכוי גבוה שיסכימו להיפרד ממך.

אם לא תוכיח, תצטרך לשלם קנס. 200 שקל בערך אני חושב.

הייתי עם סמייל זהב וידעתי שהם חוסמים אותי אבל לא היו לי הוכחות.

עברתי לבזק בינלאומי 3 חודשים לפני סוף ההתחייבות ובזמן הזה שילמתי לשני ספקים.

בעיקרון כל הספקים מגבילים, כל אחד ברמה שלו, אבל אומרים לך "תוריד קובץ מהאתר שלנו"(שמן הסתם הוא לא חסום)

ואז אתה מוריד אותו על מקסימום ואומרים לך שאין אצלם בעיה.

בב"ל חוסמים ברמה נמוכה ולכן הוא משתלם. מה שנקרא, הסתפקות במועט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם תוכיח שהבעיה אצלם, יש סיכוי גבוה שיסכימו להיפרד ממך.

אם לא תוכיח, תצטרך לשלם קנס. 200 שקל בערך אני חושב.

הייתי עם סמייל זהב וידעתי שהם חוסמים אותי אבל לא היו לי הוכחות.

עברתי לבזק בינלאומי 3 חודשים לפני סוף ההתחייבות ובזמן הזה שילמתי לשני ספקים.

בעיקרון כל הספקים מגבילים, כל אחד ברמה שלו, אבל אומרים לך "תוריד קובץ מהאתר שלנו"(שמן הסתם הוא לא חסום)

ואז אתה מוריד אותו על מקסימום ואומרים לך שאין אצלם בעיה.

בב"ל חוסמים ברמה נמוכה ולכן הוא משתלם. מה שנקרא, הסתפקות במועט.

לא מדויק.

אף ספקית לא מתחייבת לתת מהירות הורדה דרך תוכנות P2P למינהן, השאלה מה קורה בהורדות רגילות (FTP, HTTP).

אם יש בעיה בהורדות רגילות, אז יש קייס, אם לא אז הניתוק נתון להחלטה שלהם (כמובן שאם הלקוח ינדנד להם וכו', זה יכול לעזור להתנתק).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב הגבלות לא הגבלות אני רואה שאין הייתי מחובר לכל החברות אין שוני בין כולם מכולם הורדתי מהמקסימום מי שאומר שיש חסימה שישקול התקנה מחדש של הוינדוס או שישקול לקרוא שוב איך לשפר מהירות הורדה מתוכנות אלה זה לא בושה לטעות .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב הגבלות לא הגבלות אני רואה שאין הייתי מחובר לכל החברות אין שוני בין כולם מכולם הורדתי מהמקסימום מי שאומר שיש חסימה שישקול התקנה מחדש של הוינדוס או שישקול לקרוא שוב איך לשפר מהירות הורדה מתוכנות אלה זה לא בושה לטעות .

אתה חי בסרט או סתם שקרן. יש הגבלות, אצל כולם, לא בכל זמן ולא באותה מידה.

לענייני התנתקות ללא קנס, כשאתם בהתחייבות, אמרתי את דעתי מספר פעמים. זה תלוי רק במידת ההתעקשות שלך. תתקשר לתמיכה ולשירות הלקוחות 20 פעמים ביום, תסביר את הבעיה שוב ושוב, תתעקש שהבעיה אצלם (אם בדקת ונוכחת שאכן כך הדבר), תדרוש לדבר עם מנהלים, וכו', וכו'. הם יישברו מתישהו, ויחסית מהר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב הגבלות לא הגבלות אני רואה שאין הייתי מחובר לכל החברות אין שוני בין כולם מכולם הורדתי מהמקסימום מי שאומר שיש חסימה שישקול התקנה מחדש של הוינדוס או שישקול לקרוא שוב איך לשפר מהירות הורדה מתוכנות אלה זה לא בושה לטעות .

אני יודע טוב מאוד על מה אני מדבר. לך כנראה יש אינטרס לומר שאין הגבלות.

אז תעשה טובה, אל תוציא אותי דפוק כי אתה ממש לא נשמע טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני גם הייתי לפני שנה וחצי בברק אם אותה בעיה

שמתי שם משתמש וסיסמא של בינלאומי

ופתאום המהירויות בתוכנות שיתוף השתפרו פלאים

כדאי מאוד שתבדוק אם שם משתמש של בבל

ואם עדיין יש לך את אותה תופעה אולי באמת יש איזה משהו ספציפי אצלך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הרגשתי מספר ימים החמרה לפניי שבוע שבועיים מהירויות מאוד נמוכות בשעות העומס ( ערב ) וכעט זה חזר לקדמותו.

מהירות ההורדה מלאה בלילה ובשעות הבוקר צהריים.

אולי כדאי שתמתין. נטוויז'ן בדרך כלל נותנת תוצאות לא פחות טובות מבזק בנלאומי, כולם חוסמים ברמה זו או אחרת עם עליות וירידות במשך הזמן.

האם בדקת את כל האפשרויות ? לפעמים ישנם גורמים נוספים לאיטיות :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אצלי חסמו 100%, הייתי מוריד על 500, צנח לקבצים עם 400 ומעלה סידרים למהירות של 70 +-. דיכאון.

אני בקרוב אעבור להורדה בתשלום ניוזגרופ.

בכל מקרה אני גם מתכנן להתנתק מהם.

יש שמועות שבקרוב נצטרך לשלם כמו בקניית בשר.

לפי משקל.

תשלם לפי כמה שאתה מוריד בחודש, לטענתם " ההורדות חונקות את רוחב הפס שלהם".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה די הגיוני וצודק בהרבה מובנים.

נו באמת.. תחזור אחרי 5 שנים ונראה אם אתה תגיד אותו דבר.

כאשר בכל אתר תוכל לראות ברזולוציה מעבר ל-FULL HD ותגיד לי שכל אחד ישלם על הכמות שהוא צורך.

כל המהלך הזה הוא אדיוטי ומנוגד לכל אפשרות להתקדמות טכנולוגית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באמת?

בחשמל/מים/גז לא כל אחד משלם לפי הכמות שהוא צורך? למה באינטרנט זה צריך להיות שונה?

זה נראה לך הגיוני שמישהו שרק גולש מידי פעם, קורא אתרי חדשות ודוא"ל, ומצ'וטט בסקייפ, ישלם אותו דבר כמו מי שמוריד 24/7/365 בכל רוחב הפס שלו?

אם רוחב פס לא היה משאב יקר, זה באמת לא היה הגיוני, אבל הוא כן.

אתה סתם כועס כי ההצעה הזאת אומרת שיקחו ממך משהו שעד עכשיו היה חינם.

אגב, ברור שזה לא הגיוני לעשות תשלום לינארי לפי מגה/גיגה, כי אז יהיה הבדל של כמה סדרי גודל (אולי פי 1000, או פי 100,000) בין גולשים סתם וגולשים כבדים.

אבל שיטת חבילות הגיונית (כמו מה שנהוג בסלולרי למשל) דווקא יכולה להיות די טובה.

כי אולי כשזה יעלה יותר, כל מכורי ההורדות יפסיקו לטחון את רוחב הפס סתם כדי להוריד כל מה שקיים, רק כי אפשר. וככה אולי אנשים נורמליים יסבלו פחות מאיטיות והגבלות תעבורה (מאולצות) של הספקים כשהם רוצים להוריד משהו שהם באמת צריכים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה חי בסרט או סתם שקרן. יש הגבלות, אצל כולם, לא בכל זמן ולא באותה מידה.

לענייני התנתקות ללא קנס, כשאתם בהתחייבות, אמרתי את דעתי מספר פעמים. זה תלוי רק במידת ההתעקשות שלך. תתקשר לתמיכה ולשירות הלקוחות 20 פעמים ביום, תסביר את הבעיה שוב ושוב, תתעקש שהבעיה אצלם (אם בדקת ונוכחת שאכן כך הדבר), תדרוש לדבר עם מנהלים, וכו', וכו'. הם יישברו מתישהו, ויחסית מהר.

תפסיקו לקנאות זה לא בושה לטעות אין לי שום אינטרנס, מצידי שהחברות יפשטו רגל כולם ככולם, תעשו לי טובה אני לא עושה כאן אף אחד טיפש אלה עם כן הוא מרגיש כך, לא מאמין? אל תאמין למה אתה חושב שזה אכפת לי (חחחח) אין הגבלות ואני אומר את זה בלב שלם, הבעיה היא לרוב במחשב של האנשים או פשוט בשרת בחו"ל, אנשים לא מוכנים לקבל את זה כי אין להם גישה ליצור קשר עם בעלי שרת בחו"ל כדי לשאול אותם והם גם מעדיפים להאמין להם במידה ויש להם קשר איתם כי השירות ניתן בחינם, אבל בספקיות לא ניתן לאמין כי משלמים 30 שקל ממוצא ומתלוננים על משהו שגם לא הובטח מהתחלה.

פשוט אבסורד אני צוחק על מי שימשיך את איתי את הויכוח הזה עם בכלל קוראים לזה ויכוח, אני פשוט יתעלם ולא אגיב יותר כי זה פשוט אבסורד להלחם בקירות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תפסיקו לקנאות זה לא בושה לטעות אין לי שום אינטרנס, מצידי שהחברות יפשטו רגל כולם ככולם, תעשו לי טובה אני לא עושה כאן אף אחד טיפש אלה עם כן הוא מרגיש כך, לא מאמין? אל תאמין למה אתה חושב שזה אכפת לי (חחחח) אין הגבלות ואני אומר את זה בלב שלם,

אז כמו שאמרתי, אתה חי בסרט. אין מה להתווכח פה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...