פורסם 2005 במאי 1321 שנים יש כרטיסים למשל ה-6200 שיש להם צינורות סגורים (מוחבאים) ואפשר בעזרת תוכנה לפתוח אותם, אוברקלוק זה משהו אחר...
פורסם 2005 במאי 1321 שנים מחבר יש כרטיסים למשל ה-6200 שיש להם צינורות סגורים (מוחבאים) ואפשר בעזרת תוכנה לפתוח אותם, אוברקלוק זה משהו אחר... אז איך פותחים אותם ומה זה נותן?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.