קיבלתי את ה-Emu 1212M, כרטיס מדהים! - עמוד 2 - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קיבלתי את ה-Emu 1212M, כרטיס מדהים!


anatoli

Recommended Posts

האמת היא שזה לא קשור לדיון, אבל שיהיה.

אם כהי חשוב סטריאו הייתי קונה את הכרטיס שיש לי עכשיו.

אם לא, ושניהם חשובים מאוד, אז קונים אודיופיל, אימו0404, ג'ולייט (אחד מהם כמובן) וקונים בנוסף איזה לייב 24ביט למשחקים, או איזה אודיג'י יד שנייה.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכיוון של 2.1 כל אחד מהכרטיסים יישמע לך טוב מאוד במוזיקה, ובמשחקים לא יהרוס בהרבה. עם זאת, הלייב יוכל לעזור לך לשפר קצת במשחקים.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת היא שאני לא יוצר ברמה כזו שאני צריך כרטיס כזה. מדיי פעם דברים לא רציניים מדיי, אולי קצת בקיובייס, בהחלט לא שום דבר רציני.

עם זאת, מצאתי את הכרטיס בעסקה טובה יחסית, ובגלל זה החלטתי לקחת אותו. הכוונה המקורית שלי הייתה להזמין מחול את האימו 0404.

למרות הכל, אני חייב לציין שהכרטיס היה שווה את זה, והוא נשמע פשוט מדהים במוזיקה ובמחיר הזה לא הייתה שלי שום אפשרות אחרת לקנות כרטיס/ממיר כלשהו שישמעו טוב יותר. כמו כן, מהרגע שקניתי את הכרטיס הזה אני חופשי למכור את האודיג'י 2ZS שלי, כך שהמכירה שלו תחזיר חלק מהסכום הזה.

וד"א, אם תיכנס לפורומים קצת יותר רציניים כמו head-fi לדוגמא, תראה כי רבים מהמשתמשים משקיעים בכרטיסים כאלו, ואף יותר יקרים לצורך האזנה למוזיקה. כל אחד והשיקולים שלו.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה.

טוב בהחלט, בא לך להגיע עם איזה כרטיס אחר לצורך השוואה קטנה?  ;D

Anatoli.

בכיף.

גם אני חשבתי בכיוון של שידרוג האודיופיל וה-CDP שלי עם DAC חדש (ואפילו התלבטנו קצת ביחד מעל דפי הפורום אם אתה זוכר  ;)) אבל זנחתי

את הרעיון הזה כרגע...

אתה יוצר מוזיקה?

כי אם לא, אז לקנות את הכרטיס הזה זה ממש בזבוז, זה כמו לקנות FireGL או בשביל לשחק משחקי מחשב..

אני מסכים עם אנטולי. למרות שמשתמשים ביתיים-אודיופיליים משלמים כסף "מיותר" גם על  A/D שהם לא צריכים בכרטיסים אולפניים, באלטרנטיבות

האחרות (DAC, CDP) ובקטגוריית ה-low budget (יחסית...) שאנו מדברים עליה, הם כנראה ישלמו הרבה יותר על אלמנט הפלצנות שבא Built-in

כמעט בכל מה שמתיימר להיות היי-אנד ולכן יקבלו פחות איכות ל-X שקלים. אולי יש יוצאי דופן, אבל לא הצלחנו למצוא אותם עדיין.

ולספקנים שביניינו: תראו לי DAC ב-165$ (לפי Froogle) שנשמע יותר טוב מה-1212 ועשיתם לי את היום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל לנו לשכוח כי למרות שמדובר ב165$ (700 שקלים) ומדובר ביד שנייה, עדיין מדובר על קנייה בארץ מה שאומר מחיר גבוה יותר מבחו"ל, כך שלטעמי הכרטיס יצא משתלם בהחלט.

ד"א,

שמעון מתי מגיעים?

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה עידכונים.

דבר ראשון, ככל שאני מקשיב יותר אני מגלה פרטים חדשים ומתרשם ומתפאל יותר מהאיכות של הכרטיס הזה. בהחלט כרטיס ברמה גבוהה מאוד.

אתמול עשיתי השוואה בינו לבין ה-אימו 0404 עם האוזניות שלי Audiotechnica ATH-A900 ועם האוזניות של 47 (זה הניק שלו) הלא הן ה-BD DT931. השתמשנו במגבר שאבא שלו הרכיב לפי התיכנון של ין מייר, של מגבר ה-קורדהHA1 עם יציאה של 120אוהם ושל 0אוהם גם כן. רשמים על האוזניות אני לא יפרסם כיוון שזהו לא העניין.

הבדל בין כרטיסי הקול, לטעמי ה-0404 נשמע צבוע מדיי, כשהשתמשו באוזניות שלו שהן בהירות יותר, ההבדל היה עצום, time של pink floyd נשמע לי צורם כששמעתי אותו עם הכרטיס הזה, לעומת גבוהים חלקים הרבה יותר עם ה-1212. הבאס היה חזק מעט יותר מאשר ב-1212, עם זאת היום העברתי את ה-1212 שלי ליציאות בלאנסד (+4 DBU) וזה נשמע עם אותה דינאמיות של ה-0404, ללא הצביעה של הצליל.

כמו כן, ניתן היה להבחין דיי בבירור בפירוט הנעלה של ה-1212 אשר הבליט כל צרימה קטנה שהייתה ברקע, כל מצילה וכל עלייה או ירידה בבקול.

אני חייב לציין כי היום לראשונה העברתי את היציאות של הכרטיס ל+4DB, וההפרש ניכר. גם בעת האזנה באותה העוצמה, הפירוט גבר עוד יותר, הדינאמיקה של הצליל השתפרה מאוד, והאוזניות פתאום נשמעות כאילו הבאס יורד נמוך יותר, ועמוק יותר.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...