HDR Techdemo פשוט מדהים!!!!! - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

HDR Techdemo פשוט מדהים!!!!!


X_Dror

Recommended Posts

http://www.daionet.gr.jp/~masa/archives/rthdribl_1_2.zip

דרוש Pixel Shader 2!!!

דמו מדהים שמדגים את האפקטים ש- מסוגל לעשות.

זה מה שצפוי להיות בשלבים המיוחדים שיצאו ל- hl2 שיהיו מיוחדים לכרטיסי ה- high end של ati.

עם מפרט כמו שלי ב- 1280X1024 4Xmultisampling זה רץ על 10 fps עם glare ובלי gkare על 27-25 fps.

הדבר הזה אינטרקטיבי והוא פשוט מדהים!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 51
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לא אפשר להריץ על כל כרטיס כמעט, הדמו הספציפי הזה עובד על כל כרטיס עם תמיכה בPS2.0 אפילו FX5200.

הHDR שעשו למשל בFarCry המשחק, נעול ל6800 בלבד, וגם מוריד את הביצועים באיזה 80% :lol:, בדמו החדש של קרייטק אפשר להפעיל על כל חומרה(לפחות על R3XX+ ןNV4X) עם עיבוד של כ10% בביצועים על הכרטיסים של ATi.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חמוד הדמו אבל בישביל כמה כדורים גולגולת ואיזה ביגלה עקום הכרטיס עומד על 115 FPS אז תחשוב אם היה מישחק ברמת פירוט כזו מעניין על כמה ה FPS היה נמצא בטח על 40-60 אם לא פחות וזה אצלי הדור של הכרטיסים היום לא משו נקווה שבעתיד נוכל ליראות רמת פירוט(במשחקים) כזו על כרטיסים שיצאו ונקווה שיצאו באמת כרטיסים חזקים...ומזה ה הזה מה התכונות שלו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

HDR = HIGH DYNAMIC RANGE והכוונה היא ל"טווח" תאורה. כאשר אנחנו מצלמים תמונה אנחנו בעצם "מקליטים" רק חלק קטן מהטווח או הסקאלה שבין בהירות מלאה לכהות מלאה הקיימים במציאות. בבסיסה היא טכניקה של צילום מספר פעמים את אותה סצינה כאשר בכל פעם משנים את רמת החשיפה (אם לפשט) - ולאחר מכן שילוב המידע מכל התמונות לכדי קובץ אחד המכיל - בהתאם למספר התמונות המרכיבות אותו - חלק גדול יותר מהסקאלה או הRANGE של הבהירות הקיימת באותה סצינה במציאות. זה כבר מעניין ושימושי לצלמים - אבל לצורך העניין -

לאחר מכן קובץ הHDR הנ"ל שנוצר משמש בתוכנות תלת מימד כגון MAYA או MAX כדי, בגדול, ליצור רינדורים יותר ריאליסטיים. למשל אובייקט שנוצר באחת התוכנות הנ"ל או אחרות יכול להיות מואר ע"י המידע הרב הקיים בקובץ הHDR בצורה יותר ריאליסטית מאשר היה אפשר ליצור ע"י מספר אפילו רב מאוד של מקורות אור סינטטיים - שכן הHDR הוא יותר קרוב לתאורה מציאותית.......אני מאוד מאוד מפשט....צריך גם מנועי רינדור שיידעו מה לעשות עם המידע בHDR וכו' וכו' וכו'

בעיקרון כרגע אין אפילו משהו שמתקרב להיות יכול לרנדר בעזרת בזמן אמיתי (היינו כרטיסים גרפיים) ולכן אני מניח שנעשה ביישומים שאתם מציינים תהליך "BURNING IN" (או שם אחר - תלוי בתוכנה שייצרה את הדמו או המשחק) בו בעצם מקובעת טקסטורה של כאילו "HDR" על האובייקט המסויים - זתומרת - תאורת ה מקובעת על האובייקט וגם זה רק במצב אחד שלה. זה עובד יפה ו"מרשים" בעיקר על משטחים עם השתקפות....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, למרות שיש דמויים שמדגימים בזמן אמת(מולטי פאסינג, ושימוש אינטנסיבי בoff screen frame buffers>render to texture), במשחקים משתמשים בדרך כלל במפות אור מחושבות מראש, ובטקסטורות בפורמט או OpenEXR.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...