אני עורך וידאו במקצועי, ואשמח לעזור למשתמשים בנושא עריכות וידאו - עמוד 2 - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אני עורך וידאו במקצועי, ואשמח לעזור למשתמשים בנושא עריכות וידאו


tal h

Recommended Posts

הפ הפ הפ ! בוא תעצור כאן כי לא הבנת מי אני בכלל !!!

אני לא נציג של שום חברה, ואין לי קשר עם "ערוץ 10 "של בטלויזיה.

אני נקרא "ערוץ 10 צילום והפקות" - סטודיו ומשרד לצילום אירועים הרבה לפני שערוץ 10 קמו בטלויזיה,

ואין לי שום קשר אליהם !!!

** פה אני מפסיק לענות להערות מסוג זה כי לא בשביל זה פתחתי תרד **

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 423
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לא, אבל זה קשור לעריכה ואני שוקל להתחיל שיירד הלחץ של העבודות...

מה שכן תוכנה מעולה שממש בא לי להיות עליה "תותח" היא AFTER EFFECT - גם שימוש בה במשך 3 שנים- אתה תדע רק חצי מה שהיא מציעה, במקרה הטוב.

תוכנה מעולה שמשמת לכל דבר כיום- בעיקר תוכניות TV ופרסומות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בסדר גמור, תודה על התשובה.

בקשר ל-AFTER EFFECT, היא באמת מציעה יותר מידי, על כל סרט\סירטון\משהו שעשו באחד מתוכנות המידול בתלת מימד שציינתי עבר "שיפוצים" אחרונים על ידי התוכנה AFTER EFFECT.

אפשר לישאול איך ניכנסתה לתחום, ואיך הגעתה למה שאתה כיום?

(ואם זה לא אישי מידי כמה אתה מרוויח +\-)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכל אלו ששאלו מדוע רק אינטל ולא AMD

אז בתור אחד שמתעסק עם מחשבים בכל מני תחומים וביניהם גם קצת העברת וידאו לדיסקים ול DVD בצורה ביתית

מצאתי תוכנה אחת די חביבה ,ללכידת וידאו + קידוד לפורמט MPEG2 בזמן אמת ואני משתמש בה כי אני לא צריך לבצע עריכה מלאה על הסרט אלא רק לכידה ,חיתוך,סידור,מעברים  וצריבה.

התוכנה היא PowerDirector ומנסיון שהיה לי איתה בשלושה לוחות שעברתי בתקופה האחרונה זה מה שהתקבל :

בהתחלה היה לי AMD 2500+ לוח NF7

השתמשתי בתוכנה ללכידת וידאו ממצלמה דיגיטלית ,כאשר התוכנה דוחסת בזמן אמת את החומר הנשמר ,כלומר אם תסתכלו בספריית ה TEMP שלה תראה קבצים זמניים בנפח של 40 מגה כ"א שאותם התוכנה דוחסת תוך כדי לכידה מפורמט DV לפורמט MPEG2 ,כך שבסוף הלכידה אתה מקבל סרט MPEG2 הנפח של 3GB לשעה.

בתוכנה ישנו מד שמראה בזמן הלכידה את הייחס בין הזמן אמת לבין אחוזי הדחיסה שכבר נעשו.

במעבד 2500 המד עבד באמצע הסקלה ואחרי שהסתיימה הקרנת הסרט לקח לתוכנה עוד איזה 5-10 דקות לדחוס את שאר החומר שנאגר ב TEMP ...

אחר"כ קניתי לוח גיגבייט עם מעבד אינטל 2800 ושם המד עמד על 100% כלומר המעבד הצליח להדביק את קצב ההקרנה של הסרט ,בסוף ההקרנה נשארו איזה 10 שניות לסגירת הדחיסה וזהו ...

עכשיו אני עם לוח של גיגבייט ומעבד 3000 64 וגם כאן בסוף הלכידה המעבד עובד עוד איזה 4 דקות .

כמה זה אומר הסיפור הזה אני לא יודע ,אבל בטוח שמעבדי חזקים יותר בתחום החישוב והקידוד ..

אשמח לשמוע קצת על נושא קידוד חומרתי

תודה

תוספת:

ברצוני לתת טיפ למשתמשים הביתיים ולשאול את המומחים בנושא מה דעתם

חשבתי לעצמי ,מדוע קונים כרטיסי לכידה אנלוגים כ"כ יקרים ,במקום זה אפשר לקחת מצלמת דיגיטלית שיש לה VCR ,כלומר גם כניסת ולא רק יציאה, ואז אתם מחברים את המכשיר וידאו/מצלמה האנלוגיים למצלמה הדיגיטלית וממנה מעבירים את ה FIREWIRE למחשב ולוכדים בפורמט DV  באיכות הרבה יותר גבוהה.

ניסיתי את זה ואכן זה שיפר בהמון את התוצאות .

אני מבין שלכרטיסים היקרים יש גם את תוספת החומרה שמסייעת לתוכנה בדחיסה,אבל באופן כללי ,מי שירצה להשתמש רק במעבד יוכל בדרך הזו שהצעתי ,לחסוך המון כסף מקיניית כרטיס אנלוגי יקר .

האם אני צודק ???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טל,

אני עובד עם פרימיר כבר כמה שנים , מאז שלמדתי לעבוד עם התוכנה בתיכון ,

על התוכנה AVID שמעתי כבר מזמן ,ולאחרונה התקנתי את התוכנה וגם השגתי דיסק של הדרכה.

הבעיה היא , שאני לא מוצא אף יתרון ממשי של AVID מול פרימייר, בסופו של דבר הם עושים את אותה עבודה.

לפי מה שהבנתי AVID נחשבת לסטנדרט עבודה, ושאתה לוקח קורס עבודה על AVID , זה נותן לך משהו (כמו תעודה או משהו)

ובעוד פרימייר נחשבת לפחות מקצועית.

בוא תנסה להבהיר לי את העניין,

נניח אני עולך לעשות סרט , מה פרמטרים שיקבעו באיזה תוכנה להשתמש?

ובאיזה תוכנה משתמשים רוב היוצרים המקצועיים ממש (קולנוע וטלויזיה)

וגם , תגיד מה אתה חושב על הציוד שלי:

מצלמה:

Sony DCR-VX2100

מחשב:

p4- 3.0

ASUS P4P800SE

ATI 9500 PRO

2*512 זיכרון

WD 200G

תודה.

ולטיפ של amiry , זה באמת מה שאני עושה, למשל אם מקליטים מVHS אז כמובן שהקלטת תהיה הצוואר בקבוק של האיכות.

פשוט מחבר את הVHS לכניסה של הVX2100 ומקליט. לא צריך שום כרטיס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי, הייו לי ימים עמוסים בצילומים ולא היה לי זמן לענות....

ראיתי ששאלתם הרבה, אז אני ינסה לענות לכולם :

תגיד אחי אני אין לי צורב די.וי.די אז אני פשוט מקודד לפורמת אס וי סי די איזה תוכה תציא לי למה אני משתמש ב אנופס פרו קודר

תודה מראש :xyxthumbs::jump:

לא הבנתי מה שאלת, נסח מחדש את השאלה...

אפשר לישאול איך ניכנסתה לתחום, ואיך הגעתה למה שאתה כיום?

(ואם זה לא אישי מידי כמה אתה מרוויח +\-)

אני בתחום הצילום המון שנים. שמתי לב שאני מוציא המון כסף, על עריכות -לתת לעורכים ,לערוך את הסרטים שלי .

אמרתי , "למה אני לא ילמד לערוך, ובעצם ירוויח-כלומר יחסוך את ההוצאות על העריכה?"

וככה נכנסתי לתחום הזה גם.

מבחינת רווח- אני לא יגיד מחירים, אבל אני יכול להגיד לך דבר אחד ברור- התחום הזה רווחי מאוד מאוד, ומה שטוב פה שהשוק קטן- אין היום הרבה עורכים, וזה מה שטוב.

מחירים- אני יכול להגיד לך דבר כזה- על עריכה של חתונה אחת, עריכה בלבד לוקחים בין 800 ל 1200 שקל, תלוי מה וכמה...

נסה להבין לבד אם זה רווחי או לא... ;)

1. חשבתי לעצמי ,מדוע קונים כרטיסי לכידה אנלוגים כ"כ יקרים ?

2.  מעבירים את ה FIREWIRE למחשב ולוכדים בפורמט DV  באיכות הרבה יותר גבוהה.

3. ניסיתי את זה ואכן זה שיפר בהמון את התוצאות .

1. כדי לעבוד בצורה נוחה ,בזמן אמת, עם יציאות למוניטורים בשבמן אמת, ולא להמתין 20-90 שניות לרנדור כל אפקט קטן ,בזמן העבודה.

שתתחיל לערוך, ותקנה כרטיס תבין על מה אני מדבר... ;)

**אני מוכר כרטיס עריכה קודם שהיה לי, אם מישהו מעוניין בפרטים, נא לפנות אליי לפרטי**

2. לא נכון! אפילו שאתה מקבל נתונים מכל ה DV, לכאורה, אך הפריימים המוזנים לך למחשב הם אנלוגיים לכל דבר! אתה מקבל איכול של רגילה ונחותה.

תחשוב על שרשרת חזקה, אבל חוליה חלשה אחת - היא זו שתקבע את חוזק ה"משיכה" של השרשרת. מבין את המשל ?

3. שוב, כמו שכתבתי ב 2 , אז מצטער אם אני לא מאמין...

מה שכן, זה שיפר לך איכות בצורה פסיכולוגית...  ;D (זה גם טוב)

1. בוא תנסה להבהיר לי את העניין,

נניח אני עולך לעשות סרט , מה פרמטרים שיקבעו באיזה תוכנה להשתמש?

ובאיזה תוכנה משתמשים רוב היוצרים המקצועיים ממש (קולנוע וטלויזיה)

2. וגם , תגיד מה אתה חושב על הציוד שלי:

מצלמה:

Sony DCR-VX2100

מחשב:

p4- 3.0

ASUS P4P800SE

ATI 9500 PRO

2*512 זיכרון

WD 200G

1.  תלוי איזה סרט /קליפ / עבודה. לי אישית- פרמייר עושה הכל! (עם כרטיס עריכה טוב וחזק כמובן,אחרת היא לא שווה כלום!)

בטלויזיה ובקולנוע משתמשים בפורמטים שונים לגמרי...

לא פרמייר ולא AVID עושות את העבודה.

אני מכיר מישהו, שיוצר פרסומות רבות לערוץ 2, הוא הראה לי עבודות שלו- הרזולוציות שם זם רזולוציות שלא הכרתי-פשוט מדהים!

הפורמטים מובאים לשידור ולכן הפרמטרים שונים.

2. לגבי המחשב שלך-

מעבד- אחלה.

לוח - האמת, לא משהו... תשקול שדרוג ל P4C800E DELUX, לו יכולות טובות יותר עם .

כ.מסך- כל רדאון טוב. אך הכרטיס שלך חלש- ולכן לא תוכל להתשמש באופציה שימושית ביותר- REAL TIME PREVIEW

(לראות בזמן אמת דברים ואפקטים,ללא צורך לרנדר אותם!)

אופציה טובה, כמו שלי- 9600 XT (חזק מאוד לוידאו).

זיכרון- אתה עובד על מינימום שבמינימום. 512 זה ממש קצת לוידאו.

ממליץ על לפחות 1 GB, או 1 וחצי. 2 יהיה מעולה (ויקר).

הארד דיסק- אני יגיד את זה ככה "כמה שיותר יותר טוב"

וידאו איכותי (כמו שאני משתמש) תופס המון נפח .

לי יש 2 הארד דיסקים של 120, 3 של 200 , ולא מספיק לי... בקרוב אני יקנה עוד 200 אחד... אולי אני יצליח להסתדר...  :-\

זהו, מקווה שהספקתי לענות לכולם...

אם יש עוד משהו אני כאן :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1.  תלוי איזה סרט /קליפ / עבודה. לי אישית- פרמייר עושה הכל! (עם כרטיס עריכה טוב וחזק כמובן,אחרת היא לא שווה כלום!)

בטלויזיה ובקולנוע משתמשים בפורמטים שונים לגמרי...

לא פרמייר ולא AVID עושות את העבודה.

אני מכיר מישהו, שיוצר פרסומות רבות לערוץ 2, הוא הראה לי עבודות שלו- הרזולוציות שם זם רזולוציות שלא הכרתי-פשוט מדהים!

הפורמטים מובאים לשידור ולכן הפרמטרים שונים.

מעניין אותי לדעת שמות של תוכנות עריכה מהטופ אוף דה ליין, אפילו אם הם לא עובדות על מערכות בייתיות, סתם בשביל לקרוא עליהם מידע.

אבל אני מבין שאתה לא כל כך מכיר.

כי שאני מנסה לחפש לבד שמות בגוגל למשל , זה סתם מביא אותי לכל מני תוכנות חובבניות שמשווקות את עצמן בתור מה שאני כותב בחיפוש.

זיכרון- אתה עובד על מינימום שבמינימום. 512 זה ממש קצת לוידאו.

ממליץ על לפחות 1 GB, או 1 וחצי. 2 יהיה מעולה (ויקר).

למשתמש הקודם יש 1GB של כי הוא רשם לך 512 כפול 2 ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב שלום

לגבי הטיפ שהצעתי לחבר מכשיר וידאו אנלוגי למצלמת וידאו דיגיטלית וכך להעביר את הסרט למחש ,כמובן התכוונתי העברה בזמן אמת ולא הקלטה חוזרת לקלטת .

ולגבי האיכות,אולי בתנאי החומרה שלך אתה לא תרגיש הבדל,כי מסתבר שהכרטיס עריכה שלך והמצלמה הדיגיטלית עושים את העבודה באותה רמה,אבל אני מדבר על הבדלים בין כרטיסים ביתיים ,ששם אני מבטיח לך הפרשים שממעותיים באיכות.

ולמעשה בין אם כך או כך, בכל מקרה ההצעה שלי שווה המון , למשתמש הבית היא תתן תוצאות שהוא בחיים לא יוציא מהחיבור האנלוגי שלו ,ולמשתמש המקצועי היא יכולה לחסוך הוצאות מיותרות (אנלוגיות) ,כמובן שזה לא יכסה את נושא קידוד החומרה שהזכרת.

כאן אני חוזר לשאלתי ,איזה סוגי כרטיסי עריכה מסייעים בקידוד שלאחר העריכה ?(אני לא מדבר על שלב הלכידה)

ואיזה תוכנות יודעות לנצל כרטיסים אלו ,כי פעם הזמנתי למישהו כרטיס של PINNACLE ולא היה לו דחיסה בזמן אמת MPEG והטכנאי בחברה אמר לי שהכרטיס מסייע לתוכנה בקידוד, ולא הבנתי איך זה בדיוק עובד ???

לגבי מערכת לעריכת סרטים

רציתי לשאול האם בדקת פעם את לוחות אינטל בנושא ?

אני אסביר לך מה העניין,כפי שציינתי עברתי עד היום כמה חברות של לוחות ,(אסוס עלית אביט גיגבייט ) ורוב הפעמים בחרתי על פי המלצות של חברים מפורום חומרה

אבל תמיד הסתפקתי האם ההמלצות שם הם אכן של אנשים בעלי נסיון או כמו שכתבת ,כאלו שמה שמעניין אותם זה רק משחקים ו- OC ,

אני תמיד חפשתי לוח חזק שיתאים לעבודות קשות ,משום שאני מפעיל הרבה ישומים בבת אחת, וכאן אני חושב שדווקא התחום שלך יכול להיות מבחן שטח לכאלו דרישות.

מאוד מעניין אותי לדעת איך לוחות אינטל בתחום הזה, כי מאוד מפליא אותי שאני תמיד לקחתי לוחות מחברות טובות ,וחברים שלי שלא מתמצאים במחשבים לקחו לוחות אינטל ואף פעם לא ראיתי לוח שהמערכת עולה בו במהירות כמו בלוחות אינטל ,אני מדבר על מערכת שמותקנות בה מלא תוכנות והיא עולה לך ב 20 שניות,

הספק שלי הוא , אולי הלוח הוא רק מהיר אבל לא חזק לעבודות מאומצות ? האם ראית פעם מערכות עריכה שבנויות על לוחות ? האם ידוע לך על פורומים שבהם אוכל לקבל תשובה לדבר ?

שוב תודה ולהתראות

, קראתי את הדיון שלכם בנוגע לוחות , היה לי פעם לוח ויתכן שהם לוחות אמינים ,אבל לדעתי הם גם קצת איטיים ,וכך גם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעניין אותי לדעת שמות של תוכנות עריכה מהטופ אוף דה ליין, אפילו אם הם לא עובדות על מערכות בייתיות, סתם בשביל לקרוא עליהם מידע.

אבל אני מבין שאתה לא כל כך מכיר.

כי שאני מנסה לחפש לבד שמות בגוגל למשל , זה סתם מביא אותי לכל מני תוכנות חובבניות שמשווקות  את עצמן בתור מה שאני כותב בחיפוש.

כל תוכנה שיודעת לערוך פורמט של HD היא מהTOP.

זהו פורמט ענק, ואיכותי להחריד.

אם DV = 720X572 (אם אני לא טועה),  פורמט HD מדבר על 1800 על משהו ,אז נסה להבין הבדלים ואיכות. לא זוכר בדיוק (המספרים מייצדים פיקסלים לפריים).

תוכנה למשל שתומכת היא EDIUS 3 , אך היא לא רלוונטית לגביך, כי היא עובדת רק עם כרטיס קנופוס.

אם אתה רוצה לחפש נסה לחפש:

hd format

hd video

לשאלות של amiry :

אני ישתדל לענות על הכל-

הבנתי את כוונתך, לגבי הקומבינה של החיבורים, אך זה לא יהיה איכותי כמו כרטיס עריכה שבנוי לכך? למה ? כי זה מורכב מידי... ;)

1. למשתמש הבית היא תתן תוצאות שהוא בחיים לא יוציא מהחיבור האנלוגי שלו ,ולמשתמש המקצועי היא יכולה לחסוך הוצאות מיותרות (אנלוגיות) ,כמובן שזה לא יכסה את נושא קידוד החומרה שהזכרת.

2. כאן אני חוזר לשאלתי ,איזה סוגי כרטיסי עריכה מסייעים בקידוד שלאחר העריכה ?(אני לא מדבר על שלב הלכידה)

ואיזה תוכנות יודעות לנצל כרטיסים אלו ,כי פעם הזמנתי למישהו כרטיס של PINNACLE ולא היה לו דחיסה בזמן אמת MPEG והטכנאי בחברה אמר לי שהכרטיס מסייע לתוכנה בקידוד, ולא הבנתי איך זה בדיוק עובד ???

3. רציתי לשאול האם בדקת פעם את לוחות בנושא ?

1. מה ז"א "מהחיבור האנלוגי שלו" ? אם יז לו כניסה אנלוגית במחשב, אז מיותר לעשות את הקומבינה הזו, כי היא סתם סבך חוטים שעלול לפגוע באיכות. כניסה אנלוגית רגילה תתן תוצאה דומה- ששניהם לא באיכות גבוהה (שמע לי,יש לי נסיון רב).

משתמש מקצועי- לא יחפש לחסוך כסף. כמו שאמרת , הוא "מקצועי" , כלומר זה המקצוע שלו. פה לא מסתכלים על הוצאות, כי ההכנסות מכסות אותם לאחר זמן מה.

ואלתשווה בכלל את האמור לעיל, לבין כרטיס מקצועי עם כניסות אנלוגיות.

2. שלב הדגימה (לכידה ,אבל תגיד "דגימה" מהמילה לדגום חומר) הוא שלה פשוט ובסיסי וגם אני לא מדבר עליו. הוא תמיד יהיה 1:1 בזמנים.

כרטיסים פשוטים לא יעזרו לך הרבה בקידוד.

אני ילמד אותך משהו- ישנו ביטוי שנקרא "זמן אמת" , כלומר 1:1. שעה סרט=שעה קידוד.

מחשב ללא כרטיס בכלל, יעשה שעה סרט בטיפה פחות מ 4 שעות (סרט איכותי כמובן,אני לא מדבר על פחות מזה).

(איכותי= קובץ AVI, לא  דחוס, 720X576 פיקסלים, 25 פריימים לשניה,וסאונד לא דחוס.  בקיצור קובץ ענק)

כלומר - בשניה אחת יש 25 פריימים. אם הקידוד נעשה ב 25 פריימים לשניה, זה אומר שהוא מקודד 1:1 (שעה סרט יהיה שעה עבודה).

עד כאן מובן? נמשיך...

ישנם כרטיסים שיקודדו  ב 18, ויש פשוטים שב 10-15 . מחשב ללא כרטיס יעשה את זה ב 4-8 תלוי בחוזק שלו, ובחומרה.

הכרטיס שלי עושה 25, זמן אמת . (לפעמים נותן לי בונוס-מגיע ל 26) זה נחשב TOP!

כל תוכנת עריכה מקצועית תדבר עם הכרטיס המקצועי, ותתן תוצאות.

ישנם כרטיסים של PINNACLE - תלוי איזה דגמים.

אני מוכר את הקודם שלי, DV500 , הדגם החדש והחזק, שמגיע כמעט לזמן אמת עם מיוחדים.

שאמרו לך "עוזר" - הכוונה שהוא יקודד על נאמר 15 פריימים לשניה, שזה בעצם יותר מהר מ"בלי כרטיס" , שכמו שאמרתי יקודד לך לאט יותר.

3. האמת לא. לא מכיר גם עורכים שעובדים איתם.

זמני העלאת מחשב לא אכפת לי, משנה לי עד כמה הלוח ידבר עם הכרטיס , ועד כמה יהיה יציב, כי כרטיס צורך המון המון משאבים , וצריך תקשורת מדויקת ומתוזמנת על הלוח-הזכרונות-והמעבד.

(ואגב,אם הזכרת, המחשב שלי עולה בהרבה פחות מ 20 שניות...)

הכוונה שלך היא לחסוך 200 שקל? לא כאן ידידי...

וצדקת, אותם מעניין רק משחקים ו OC... יגידו לך דברים אחרים לגמרי.

יש מבין ?

שאלות ?  ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני ישתדל לענות על הכל-

הבנתי את כוונתך, לגבי הקומבינה של החיבורים, אך זה לא יהיה איכותי כמו כרטיס עריכה שבנוי לכך? למה ? כי זה מורכב מידי... ;)

1. מה ז"א "מהחיבור האנלוגי שלו" ? אם יז לו כניסה אנלוגית במחשב, אז מיותר לעשות את הקומבינה הזו.

2. שלב הדגימה (לכידה ,אבל תגיד "דגימה" מהמילה לדגום חומר) הוא שלה פשוט ובסיסי וגם אני לא מדבר עליו. הוא תמיד יהיה 1:1 בזמנים.

כרטיסים פשוטים לא יעזרו לך הרבה בקידוד.

אני ילמד אותך משהו- ישנו ביטוי שנקרא "זמן אמת" , כלומר 1:1. שעה סרט=שעה קידוד.

1:חיבור אנלוי של משתמש ביתי מתחיל מאופציית בכרטיס מסך שלו או כרטיס FLYVIDEO או אפילו DAZZLE וכאלו שיעלו 1500 שח

בכל אלו הם לא יקבלו איכות כמו זו שיקבלו מתוך המצלמה הדיגיטלית באופן שאני הצעתי .

2 ,לגבי זמן אמת,שנינו מדברים למעשה על אותו "זמן אמת" רק שאתה מדבר על קידוד חומר נתון בקשיח ואני מדבר על קידוד שמתבצע ישירות מהמצלמה

ובדר"כ המשתמשים הביתיים מחפשים את העבודה הקלה הזו לשמר את החומר שיש להם בבית בקלטות.

לגבי פורמט HD האם אתה מתכוון לסרטים באיכות שבקישור הזה

http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/content_provider/film/contentshowcase.aspx

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1.לא שווה לקנות כרטיס כזה, כי אפשר להשיג כרטיס עריכה איכותי יד שניה במחיר דומה.

2. קידוד מתבצע אחרי שלב העריכה, כי החומר ,נואט למעשה חומר גלם ואין אנו רוצין את כולו.

נכון , אני מקצועי ואני חייב לערוך, אבל גם משתמש פשוט שמצלם יום הולדת, היה רוצה לערוך ולהוציא קטעים, רק שאין לו "כוח" לזה.

היום , אם רוצים לקודד בזמן אמת תוך כדי דגימה- אפשרי.

תלוי כמובן איזה חומרה יש .

בכרטיס שלי למשל, אני יכול לדגום 3 מצלמות באותו זמן, או לחילופין, לדגום אחת רגילה, דגימה שניה תיהיה ישירות מקודדת לMPG,

וגם לעבוד על הפוטו שופ ולגלוש באינטרנט, באין אחד מפריע לשני!

שוב- תלוי איזה כרטיס יש.

רוב הכרטיסים היום לא עושים דגימה בMPG בזמן אמת ואלה שכן, (הפשוטים יחסית) עושים את זה באיכות ירודה יחסית, וצריכים

מהמחשב את "מלוא תשומת הלב" כלומר - "נגעת במחשב,אני עוצר"...

תכלס, זה רק קטע של "להרוויח זמן" או "לא לעבוד קשה" - אך בסופו של דבר- חובבני לחלוטין.

יצא לי לדגום בצורה כזו, אבל זה היה שלקוח ביקש דיסק שיהיה דומה למקור ללא עריכה.

לגבי ה HD - כן ולא.

זה אותו פורמט אבל אני מדבר על תוכנות לעריכה ולא לצפייה.

התוכנות יקרות , הכרטיסים שתומכים יקרים להחריד, ושלא מנדבר כמה עולה שמסוגלת לצלם HD...

מה שכן- בנתיים לא נראה את זה בזמן הקרוב...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

OK

תודה רבה לך על הכל

על שהחכמת אותנו ועל הרצון הטוב לתרום לאחרים מהידע שלך, אני יודע מה זה  בתור טכנאי שעוזר קבוע באחד הפורומים ,שכל שעות היום והלילה אני מטלפנים לשאול שאלות ועד שכבר יש זמן פנוי ,תורמים אותו לחברי הפורום בלי שום תמורה .

תודה ובהצלחה בתחום ..

אגב כשכתבת 800 ש"ח על עריכה מינימלית

אתה מדבר עריכה משלב הדגימה מחומר מוכן על קלטות ולא כולל את הצילום עצמו ,אכן ?

ועל עריכה כזו לוקחים 800 ,יפה ! ועוד יותר יפה שיש כאלו שמוכנים לשלם סכומים כאלו ..לצערנו בטכנאת זה לא כך :'( ...על איזה אורך סרט מדובר ,מה כוללת עריכה ,מעברים פס קול כיתובים אפקטים ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...