Geforce2 400MX 64MB - קצת יותר מהיר מ Generic VGA - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Geforce2 400MX 64MB - קצת יותר מהיר מ Generic VGA


NickLess@TheMoment

Recommended Posts

זה בערך הקיצור של הבעייה... ( זאת לפי )...

כרגע אני מקבל 1254, בעוד שהכרטיס צריך לקבל 2919. זה לא רק על הדף, באמת משחקים פועלים _הרבה_ פחות מהר ממה שהם צריכים...

הג'יפורס הוא של Inno3d (נו טוב, זה מה יש).

המעבד Thunderbird 1,4GB

זיכרון 512SDRAM

ולוח אם 7zx-h של ג'יגה בייט.

וינדוז אקספי

אני כבר חודש פלוס מנסה לפתור את הבעייה (מסתובב בפורמים, קורא מדריכים וכו') ואין פתרון!

סנדרה 2002 נותנת לי 110% על כל שאר הרכיבים (אין לה בדיקה לכרטיס מסך).

המחשב כבר עבר פירמוט ואין שינוי...

אני אריץ כל בדיקה אחרי כל שינוי של פרמטר... רק תעזרו לי לפתור את זה בבקשה! :Nsnail:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
אורח R0ckF0rD

אני מקבל עם ה MX הרגיל שלי (לא 200, לא 400) בעל ה32Mb על מערכת מבוססת 3 במהירות 733 מגהרץ ו512 מגה בראם, 2873 נקודות. :-/

כמובן שהבדיקה מתבצעת ברזולוציה של 800x600 ב32 ביט, בלי A.A.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1280, 30 נקודות בשביל קצת איכות.

אבל כנראה שכאן לא הצוואר בקבוק.

איזה ביוס יש לך? צ'יפסט? סוג זיכרון?

מהן ההגדרות של הAGP שלך בביוס?

על איזה תדירויות הליבה והזיכרון שלך עובדים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יותר מפעם אחד... אבל אין בעיה לנסות שוב.

על מה אתה עכשיו?

והנה רעיון : אם אתה מוכן, תריץ את הבדיקה שוב פעם ב , ותביא את התוצאות, אולי יש ירידה רק בתחום מסויים (למרות שאני לא חושב )

התוצאות שלי :

Score 1254 3D marks

Game 1 Car Chase - Low Detail 20.1 FPS

Game 1 Car Chase - High Detail 12.0 FPS

Game 2 Dragothic - Low Detail 20.7 FPS

Game 2 Dragothic - High Detail 11.2 FPS

Game 3 Lobby - Low Detail 17.6 FPS

Game 3 Lobby - High Detail 10.3 FPS

Game 4 Nature No hardware support

Fill Rate (Single-Texturing) 85.1 MTexels/s

Fill Rate (Multi-Texturing) 153.2 MTexels/s

High Polygon Count (1 light) 11.7 MTriangels/s

High Polygon Count (8 lights) 4.2 MTriangels/s

Environment Bump Mapping No hardware support

DOT3 Bump Mapping 10.7 FPS

Vertex Shader 16.2 FPS

Pixel Shader No hardware support

Advanced Shader No hardware support

Point Sprite 2.4 MSprites/s

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה בדריברים ישנים בלי אוברקלוקינג

Operating System Microsoft Windows XP

DirectX Version 8.1

Mobo Manufacturer Intel Corporation

Mobo Model D850GB

AGP Rates (Current/Available) 4x / 1x 2x 4x

CPU Intel Pentium 4 1396 MHz

FSB 100 MHz

Memory 256 MB

Graphics Chipset NVIDIA GeForce2 MX/MX 400

Driver Name NVIDIA GeForce2 MX/MX 400

Driver Version 6.13.10.2751

Video Memory 32 MB

Program Version 3DMark2001 SE

Resolution 1024x768 32bit

Texture Format Compressed

FSAA Disabled

Z-Buffer Depth 24bit

Frame Buffer Double

Rendering Pipeline D3D Hardware T&L

Score 2714 3D marks

Game 1 Car Chase - Low Detail 45.6 FPS

Game 1 Car Chase - High Detail 21.4 FPS

Game 2 Dragothic - Low Detail 45.0 FPS

Game 2 Dragothic - High Detail 22.4 FPS

Game 3 Lobby - Low Detail 43.5 FPS

Game 3 Lobby - High Detail 24.9 FPS

Game 4 Nature No hardware support

Fill Rate (Single-Texturing) 196.5 MTexels/s

Fill Rate (Multi-Texturing) 339.7 MTexels/s

High Polygon Count (1 light) 16.1 MTriangels/s

High Polygon Count (8 lights) 4.1 MTriangels/s

Environment Bump Mapping No hardware support

DOT3 Bump Mapping 28.9 FPS

Vertex Shader 30.8 FPS

Pixel Shader No hardware support

Advanced Shader No hardware support

Point Sprite 5.4 MSprites/s

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכל אפשרי ;D

Core/Memory = 200MHz/166MHz

רגיל?

אגב הנה רעיון : הלוח אם שלי אמור לתמוך ב 266MHz FSB אבל אומר לי שהוא על 133MHz, (הזכרונות הם SDRAM)... אני לא מתמצא בתחום הזה... למישהו יש מושג?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...