פירוש חלומות? - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פירוש חלומות?


imac

Recommended Posts

  • תגובות 63
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

אני אף פעם לא הצלחתי לחלום חלום "צלול" כי תמיד ברגע שאני קולט שזה חלום אני מתעורר באופן אוטומטי, אין לי מושג למה.

אבל זה לא קורה הרבה כי כמעט אף פעם אני לא קולט שזה חלום.

פעם היו לי חלומות עלילתיים עם סוף מפתיע שהיה אפשר להפוך אותם בקלות לסרט קצר...ולרוב הם היו כ"כ מצחיקים שהייתי מתעורר כשאני מתפוצץ מצחוק באמצע הלילה וההורים שלי היו חושבים שהשתגעתי, ואז הייתי חוזר לישון בלי לזכור על מה חלמתי.

אבל היה חלום אחד שהחלטתי לכתוב בשביל לא לשכוח אותו, הוא הולך ככה:

הרקע לחלום זה ששנה שעברה היה לי מורה פרטי לפיסיקה, ובמקום שהיה בא אלי הביתה היינו נפגשים ולומדים בספרייה של הקמפוס..

כמעט כל שיעור הייתי מאחר, והוא היה כזה טיפוס רגיש וכל פעם היה אומר לי "אני קצת נפגע שאתה לא בא בזמן" או משהו כזה...כמובן שבציניות..

אז בחלום אני מאחר לשיעור, וחושב "פאק איט, נמאס לי לצאת המאניאק שתמיד מאחר" אז באתי ואמרתי לו "מצטער שאיחרתי, אבל אני חייב לספר לך על הסיבה האמיתית שאני מאחר לשיעורים איתך כל הזמן. אני סוכן סמוי של היחידה ללוחמה בסמים, ואני כבר חודשיים במעקב אחרי איזה קרטל והיום הייתה לו עסקת סמים ענקית, והיינו חייבים לצאת מהמערב ולעצור את כולם, והצלחנו לעצור את כולם חוץ מהקרטל שהצליח לברוח".

תהרגו אותי אנשים, אבל אין לי מושג מאיפה הבאתי את זה בחלום.

אז הוא מסתכל עלי במבט זועף ביותר ואומר "אז זה אתה שדופקת לי את כל העסקאות !!!"

באותו רגע התעוררתי וכמעט נפלתי מהמיטה מרוב צחוק. :silly:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי מישהו פה יכול לעזור לי בחלום הכי הזוי בעולם?

אז ככה, חלמתי שאני רואה את עצמי בגוף שלישי מקליד משהו בסלולרי שלי והתעוררתי, לא יחסתי לזה משמעות אמרתי סתם חלום

אחר כך בערב שיחקת עם המכשיר פתאום אני רואה באיזה חור במכשיר (6600) שנקרא פנקס את הדבר הבא (העותק מילה במילה)

"מטוס התרסק ואז ראיתי עץ זית שהקרניים של השמש חדרו דרכו ואז לביאה שניסת להגיע אלי והתעוררתי"

זהו, זה החלום, מישהו יכול לפרשן לי אותו? תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

...any of you had some thing like...you dream something,you wake up thinking "odd dream" then after a few days whatever you saw in the dream happens... like you see something and go like "wtf? ive seen this" ever happend to someone other then me

? ???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חלמתי פעם בלילה שאני הולך בדרך לבית ספר ויש שורת מכוניות (את הדגמים ראיתי במדויק) ואז בבוקר כשהלכתי לבית ספר כל המכוניות עמדו בדיוק במקום שהם היו בחלום.. FUCKIN WEIRD OR WHAT

גם לפעמים יש לי חלומות כאלו שאני חוזה מה יקרה מחר או מחרתיים.. אבל בזמן האחרון זה הפסיק :sleep: :sleep:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדבר היחיד שאני עושה בלילה זה מפליץ לא חלמתי חלום כבר כמה שנים טובות, אחד שאני זוכר.

היה לי חלום שהייתי ממש קטן בן 6 בתקופה הזאת חלמתי בלי הפסקה ומשום מה עד עכשיו אני זוכר אותו, בחלום אני נמצא על גשר עם חורים ומתחת יש נהר עם מלא תנינים ואני רץ וקופץ מעל החורים סטייל סופר מריו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי מישהו פה יכול לעזור לי בחלום הכי הזוי בעולם?

אז ככה' date=' חלמתי שאני רואה את עצמי בגוף שלישי מקליד משהו בסלולרי שלי והתעוררתי, לא יחסתי לזה משמעות אמרתי סתם חלום

אחר כך בערב שיחקת עם המכשיר פתאום אני רואה באיזה חור במכשיר (6600) שנקרא פנקס את הדבר הבא (העותק מילה במילה)

"מטוס התרסק ואז ראיתי עץ זית שהקרניים של השמש חדרו דרכו ואז לביאה שניסת להגיע אלי והתעוררתי"

זהו, זה החלום, מישהו יכול לפרשן לי אותו? תודה.

[/quote']

שאני אבין, חלמת שכתבת משהו בפלאפון ואז כשהתעוררת ראית את ההודעה שכתבת בזמן שישנת ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני יספר לכם על חלום מוזר שהיה לי..

אני זוכר חלקים מהחלום מעורפל אז קצת קשה לתאר אותו..

מה שאני הכי זוכר שהייתי בבית ספר ולמדנו בחושך, השרת והמוכר של הקיוסק היו בשביתה (לא יודע על מה) ורצו להצית את הבית ספר, אז פתאום אני רואה את חברים שלי (שבמציאות הם אפילו לא אומרים שלום, הם בקושי מכירים אחד את השני, ויש להם אישיות שונה לגמריי) ביחד עם כוס וודקה, הם היו שיכורים, אז אמרתי להם שיביאו את הוודקה לשרת ולמוכר של הקיוסק כדי שיעזור להם לשרוף את הבית ספר..

פתאום בלי קשר אני בבית של חבר שלי (אותו אחד השיכור) והוא הביא בחורה, עשו מה שעשו (הפעם זה כן מה שאתם חושבים..) פתאום החבר הזה אמר לחבר השני (גם השיכור, אבל הוא שמן מאוד מאוד מאוד, אין לי מושג איך חלמתי על זה בכלל!!) אם הוא רוצה לנסות עם הבחורה, והוא אמר לו סבבה.. פתאום באמצע ההורים של החבר נכנסים.. ואז התעוררתי.

זה אחד מהחלומות היותר FUCKING מוזרים שלי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא קראתי הכל אבל בתחילת הת'רד דובר על מוות בחלום. לי יש תופעה מוזרה שאני רואה אנשים מתים והם באמת מתים.

לפעמים זה אנשים שאני מכירה, לפעמים לא. הדבר הכי "מדהים" שקרה זה שראיתי את סבא שלי מצד האמא שברוסיה מת בחלום ואז התעוררתי מצילצול טלפון ב-3 בבוקר ומי כבר יכול להתקשר? הבנתי שמתקשרים מרוסיה כי משהו ממש רע קרה ואז חשבתי שאולי באמת סבא שלי נפטר, והבכי של אמא שלי שהרימה את הטלפון רק אישר את ההשארה שלי. הוא באמת מת בלילה שחלמתי שהוא מת.

דברים אחרים ראיתי מישהי מתה ממנת יתר ולא ממש זכרתי מי זאת היתה, בסוף זאת היתה מכרה שלי שהתדרדרה לרחוב שמישהו הזריק לה והיא התעלפה, היתה על הגב וממה שחברה שלה שהיתה איתה מספרת, היא התחילה להקיא ונחנקה כי אף אחד לא הפך אותה על הצד.

בחלום אחר ראיתי מישהו מהבי"ס ולא ראיתי מי, שאבא שלו נפטר. עוד פעם האיר אותי טלפון וקראו לי לבוא לאזכרה של אבא של ילד מהכיתה שלי.

כשהייתי בטירונות נחטף החייל אולג שייחט ז"ל, ומישהי שהיתה איתי בטירונות הכירה אותו וכל הזמן בכתה והיתה היסטרית. כל הזמן ניסיתי להגיד לה שאין לה מה לדאוג כי בטח רוצים אותו בשביל להתמקח על עצירים ואין להם טעם להרוג אותו, אבל בפנים ידעתי שזה לא נכון כי ראיתי מישהו מת בחלום שחלמתי אז.

       עכשיו יש לי שאלה... לפני יומיים ראיתי את עצמי מתה... ונולדת מחדש ללא מלבד לאירוע אחד ונדמה לי שראיתי שחור לבן כשנולדתי מחדש בחלום. יא, אני אוולד בתור כלב?  :smile1:

אה, וכן, יש דרך לזכור חלומות. Dream recall זה נקרא. לפני שאתם הולכים לישון, כשאתם במצב של בין שינה לעירנות, נסו לדמיין בראשכם כמו על מסך מחשב, תמונה של פח אשפה כזה גדול, מהצפרדע הירוקים האלו, כן! אח"כ תנו תמונה ויזואלית של כל הדברים שמטרידים אתכם ביומיום כמו לימודים, הורים, עבודה, כסף, בלה בלה, ואת כל הדברים האלו, תדמיינו הולכים לפח המחורבן הזה ולא חוזרים. אח"כ לדמיונכם להצמיח לפח הזה גלגלים ושהוא יתגלגל לו ממסך המחשבה שלהם עד שהכל ריק ותתרכזו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה אני אוכל בחלומות בזמן האחרון !

אתמול חלמתי שהיה איזה דג גדול ומכוער שרצה לאכול אותי, ואז יצאתי מהמים והתחלתי לצחוק עליו...ואז בא מישהו והפך את הדג לבן אדם ואז הוא התחיל לרדוף אחרי...ואז בחרתי ממנו והוא הדביק אותי, ולבסוף הסתתרתי בתוך איזה חדר מוזר ואז התעוררתי. :kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...