עבור לתוכן

Doom 3 - הדיון הראשי

Featured Replies

פורסם

יש לך sdram?! איך אתה חי? :o

טוב קצת הגזמתי אבל הזיכרון שלך חדש מאד.

  • תגובות 1.4k
  • צפיות 108.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

לכל אלו ששואלים אם המחשב שלהם טוב מספיק ולכל שאלה בקשר לחומרה הדרושה ולשדרוגים הדרושים לשם המשחק, האתר HARD OCP ומפתחת המשחק ID פרסמו מאמר שבו מדריך לחומרה הדרושה למשחק.

לינק:

http://www2.hardocp.com/article.html?art=NjQ0

פורסם

איזה מוזר

רשום ש

fx5900

מפעיל יותר טוב מ

9800p

כנראה בגלל שיש יותר זיכרון לאףקס

פורסם

איזה מוזר

רשום ש

fx5900

מפעיל יותר טוב מ

9800p

כנראה בגלל שיש יותר זיכרון לאףקס

אולי. אבל מה שבטוח זה היתרון שיש לאנוודיה על ATI במשחק הזה.

פורסם

מעניין לראות אם היתרון שיהיה לATI בHL2 (שכנראה יהיה) יהיה משמעותי כמו היתרון שיש עכשיו לNvidia בדום3.

פורסם

id Software has maximized their install base by creating a game that will be available to more people than most ever imagined. Doom3 Will Work For All Of Us!!!

לכל אלה שפחדו שהמחשב שלהם לא יספיק....אתם יכולים לחייך שוב@!!#@

איזו הקלה!!!!! DOOM3 ownz

פורסם

OMFG OWNAGE

;D ;D ;D :D :D :D

פורסם

Hard OCP : "If you have a 1.5GHz Pentium and a 3D card that has been made in the last couple of years, you should be able to enjoy the DOOM 3 experience as it was meant to be"

במילים אחרות, כל הפחדנים תירגעו, המחשב שלכם יריץ את המשחק ובצורה שחיקה למדי!

פורסם

לדעתי האיכות תמונה של ATi בדום 3 טיפה יותר טובה בגלל שהSoftShadow שלהם יותר מורגש.

פורסם

העיקר שיעבוד טוב, נקווה לפחות.

למרות שכל הרעיון של ה128 MB למידיום ו256 לHIGH די מטופש, כי כל אלה בעלי כרטיסי 128 לא יפעילו את המשחק בצורה אופטימלית.

למרות שהוא עדיין יספק חווית משחק טובה מאוד.

פורסם

דווקא היה רשום בכתבה שהם הצליחו להפעיל עם כרטיס של 128 באותה רמה עם כרטיסים של 256, מה שאומר שזה קשור בכרטיס הרבה יותר מאשר בכמות זכרון.

דבר נוסף שנאמר בכתבה הוא שברזולוציות גבוהות אין בכלל(!!!)צורך ב antialiasing משום שרמת הטקסטורות ממש גבוהה, וזה אומר שאין צורך באיבוד פריימים וביצועים ע"י הפעלת antialiasing.

פורסם

דווקא היה רשום בכתבה שהם הצליחו להפעיל עם כרטיס של 128 באותה רמה עם כרטיסים של 256, מה שאומר שזה קשור בכרטיס הרבה יותר מאשר בכמות זכרון.

דבר נוסף שנאמר בכתבה הוא שברזולוציות גבוהות אין בכלל(!!!)צורך ב antialiasing משום שרמת הטקסטורות ממש גבוהה, וזה אומר שאין צורך באיבוד פריימים וביצועים ע"י הפעלת antialiasing.

אתה מחשיב את 1600X1200 רזולוציה גבוה?

אז אם ככה התמונה אומרת הכל

http://www2.hardocp.com/image.html?image=MTA5MDc4NzE0M1RPNjJBTU9FV1hfNF8xX2wuanBn

אמרת לראות בקווים העקומים לגמרי, וגם אני חושב שהתמונה הזאתי תבעיר משהו

http://www2.hardocp.com/image.html?image=MTA5MDc4NzE0M1RPNjJBTU9FV1hfNF8xMF9sLmpwZw==

פורסם

דווקא היה רשום בכתבה שהם הצליחו להפעיל עם כרטיס של 128 באותה רמה עם כרטיסים של 256, מה שאומר שזה קשור בכרטיס הרבה יותר מאשר בכמות זכרון.

דבר נוסף שנאמר בכתבה הוא שברזולוציות גבוהות אין בכלל(!!!)צורך ב antialiasing משום שרמת הטקסטורות ממש גבוהה, וזה אומר שאין צורך באיבוד פריימים וביצועים ע"י הפעלת antialiasing.

סתם שטויות , איפה ראית זה כתוב?

עריכה : מצאתי אבל עדיין שטויות...

פורסם

שימו לב:

על מערכת 3200AthlonXP 1GB Croasir and 5900 Ultra 256

לעומת אותה מערכת רק עם 9800Pro 128MB

ההבדלים ב-1024X768 high aax0 afx0 היו 0.6 FPS לטבותהגיפורס....מה שאומר שחשיבות בין 128 ל256 לא כזו רצינית...לפחות לא במקרה הזה! D:

פורסם

http://www2.hardocp.com/article.html?art=NjQ0LDc=

לפי זה 9800פרו יכול להפעיל את המשחק טוב אל 1024@768 ב-HIGH ו-9600XT גם באותה רזולוציה אבל MEDIUM והכרטיס שלי יותר טוב ממנו

ויותר קרוב ל-9800פרו ויש לי מעבד 2400מה"צ והם עשו את הבדיקה אל 3200+ XP ... אז גם אני ישחק אל HIGH ;D :D

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים