פורסם 2004 ביולי 2921 שנים לכל אלו ששואלים אם המחשב שלהם טוב מספיק ולכל שאלה בקשר לחומרה הדרושה ולשדרוגים הדרושים לשם המשחק, האתר HARD OCP ומפתחת המשחק ID פרסמו מאמר שבו מדריך לחומרה הדרושה למשחק.לינק:http://www2.hardocp.com/article.html?art=NjQ0
פורסם 2004 ביולי 2921 שנים איזה מוזררשום שfx5900מפעיל יותר טוב מ9800pכנראה בגלל שיש יותר זיכרון לאףקס
פורסם 2004 ביולי 2921 שנים איזה מוזררשום שfx5900מפעיל יותר טוב מ9800pכנראה בגלל שיש יותר זיכרון לאףקסאולי. אבל מה שבטוח זה היתרון שיש לאנוודיה על ATI במשחק הזה.
פורסם 2004 ביולי 2921 שנים מעניין לראות אם היתרון שיהיה לATI בHL2 (שכנראה יהיה) יהיה משמעותי כמו היתרון שיש עכשיו לNvidia בדום3.
פורסם 2004 ביולי 2921 שנים id Software has maximized their install base by creating a game that will be available to more people than most ever imagined. Doom3 Will Work For All Of Us!!!לכל אלה שפחדו שהמחשב שלהם לא יספיק....אתם יכולים לחייך שוב@!!#@ איזו הקלה!!!!! DOOM3 ownz
פורסם 2004 ביולי 2921 שנים Hard OCP : "If you have a 1.5GHz Pentium and a 3D card that has been made in the last couple of years, you should be able to enjoy the DOOM 3 experience as it was meant to be"במילים אחרות, כל הפחדנים תירגעו, המחשב שלכם יריץ את המשחק ובצורה שחיקה למדי!
פורסם 2004 ביולי 2921 שנים לדעתי האיכות תמונה של ATi בדום 3 טיפה יותר טובה בגלל שהSoftShadow שלהם יותר מורגש.
פורסם 2004 ביולי 2921 שנים העיקר שיעבוד טוב, נקווה לפחות.למרות שכל הרעיון של ה128 MB למידיום ו256 לHIGH די מטופש, כי כל אלה בעלי כרטיסי 128 לא יפעילו את המשחק בצורה אופטימלית.למרות שהוא עדיין יספק חווית משחק טובה מאוד.
פורסם 2004 ביולי 2921 שנים דווקא היה רשום בכתבה שהם הצליחו להפעיל עם כרטיס של 128 באותה רמה עם כרטיסים של 256, מה שאומר שזה קשור בכרטיס הרבה יותר מאשר בכמות זכרון.דבר נוסף שנאמר בכתבה הוא שברזולוציות גבוהות אין בכלל(!!!)צורך ב antialiasing משום שרמת הטקסטורות ממש גבוהה, וזה אומר שאין צורך באיבוד פריימים וביצועים ע"י הפעלת antialiasing.
פורסם 2004 ביולי 2921 שנים דווקא היה רשום בכתבה שהם הצליחו להפעיל עם כרטיס של 128 באותה רמה עם כרטיסים של 256, מה שאומר שזה קשור בכרטיס הרבה יותר מאשר בכמות זכרון.דבר נוסף שנאמר בכתבה הוא שברזולוציות גבוהות אין בכלל(!!!)צורך ב antialiasing משום שרמת הטקסטורות ממש גבוהה, וזה אומר שאין צורך באיבוד פריימים וביצועים ע"י הפעלת antialiasing.אתה מחשיב את 1600X1200 רזולוציה גבוה?אז אם ככה התמונה אומרת הכלhttp://www2.hardocp.com/image.html?image=MTA5MDc4NzE0M1RPNjJBTU9FV1hfNF8xX2wuanBnאמרת לראות בקווים העקומים לגמרי, וגם אני חושב שהתמונה הזאתי תבעיר משהוhttp://www2.hardocp.com/image.html?image=MTA5MDc4NzE0M1RPNjJBTU9FV1hfNF8xMF9sLmpwZw==
פורסם 2004 ביולי 2921 שנים דווקא היה רשום בכתבה שהם הצליחו להפעיל עם כרטיס של 128 באותה רמה עם כרטיסים של 256, מה שאומר שזה קשור בכרטיס הרבה יותר מאשר בכמות זכרון.דבר נוסף שנאמר בכתבה הוא שברזולוציות גבוהות אין בכלל(!!!)צורך ב antialiasing משום שרמת הטקסטורות ממש גבוהה, וזה אומר שאין צורך באיבוד פריימים וביצועים ע"י הפעלת antialiasing.סתם שטויות , איפה ראית זה כתוב?עריכה : מצאתי אבל עדיין שטויות...
פורסם 2004 ביולי 2921 שנים שימו לב:על מערכת 3200AthlonXP 1GB Croasir and 5900 Ultra 256לעומת אותה מערכת רק עם 9800Pro 128MBההבדלים ב-1024X768 high aax0 afx0 היו 0.6 FPS לטבותהגיפורס....מה שאומר שחשיבות בין 128 ל256 לא כזו רצינית...לפחות לא במקרה הזה! D:
פורסם 2004 ביולי 2921 שנים http://www2.hardocp.com/article.html?art=NjQ0LDc= לפי זה 9800פרו יכול להפעיל את המשחק טוב אל 1024@768 ב-HIGH ו-9600XT גם באותה רזולוציה אבל MEDIUM והכרטיס שלי יותר טוב ממנו ויותר קרוב ל-9800פרו ויש לי מעבד 2400מה"צ והם עשו את הבדיקה אל 3200+ XP ... אז גם אני ישחק אל HIGH ;D
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.