פורסם לפני 1 שעה 1 שעה יש מתאמים שהם טיפשים לגמרי רק במצב Bridge טהור המתאם של גו פייבר GF25C הוא גם ברידג' וגם ראוטר בסיסי הוא יכול לחייג PPPOE לחלק כתובות DHCP עכשיו אם אני שם אותו במצב PPPOE אז אם אני אבנה ראוטר PC המאמץ לא יפול על המעבד כי יש למתאם סיב חומרה ייעודית SOC השאלה אם יש לזה SOC איכותי או NPU או ASIC חומרה ייעודית איכותית , אבל הבעיה העיקרית שאם אני שם את המתאם מדיה על מצב ראוטר זה אומר שיהיה דאבל NAT דאבל FIREWALL זה כמו ראוטר על ראוטר כל הגדרה שאני ארצה לשנות אני אצטרך גם לשנות במתאם סיב , לא יודע מה עדיף לעשות לשים אותו במצב ברידג' או ראוטר כי בהתחלה התלהבתי מצב " ראוטר " חשבתי שפתרתי את הבעיה של המעבד ראוטר פחות עומס אבל הדאבל NAT זאת הבעיה המתאם סיב יוציא כתובות וגם הראוטר PC שניהם יחלקו כתובות ואז זה יכול ליצור התנגשויות תשתית לא יציבה
הצטרפ/י לדיון
בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.