iSolt פורסם פברואר 19 Share פורסם פברואר 19 לא ממש הבנתי מה הם רוצים אם הם ימצאו שהכונן תקין, מה הם יעשו? בעקרון מדובר בכונן 18TB עם 120 סקטורים פגומים בתוך NAS עם 8 כוננים זהים מה לגבי המשלוח? איך שולחים לחול? ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yoavke פורסם פברואר 19 Share פורסם פברואר 19 ציטוט של iSolt מה לגבי המשלוח? איך שולחים לחול? סנונית אפריקאית . טריוויאלי . ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
iSolt פורסם פברואר 19 מחבר Share פורסם פברואר 19 ציטוט של yoavke סנונית אפריקאית . טריוויאלי . לא חשבתי שיש הומור באתר כזה רציני ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם פברואר 22 Share פורסם פברואר 22 חשוב להבהיר שאתה לא מממש שום דבר מול אמזון... אתה מדבר עם חנות צד-3 שבמקרה פשוט פרסמה את עצמה ב"קניון" של אמזון, ושבעצמה בכלל שולחת אותך לממש אחריות מול היצרן. אני לא הייתי מתעסק איתם בכלל, והייתי בוחר באחת משתי האפשרויות: 1. לפנות, כמו שהם המליצו לך, ליצרן. 2. לפנות לאמזון עצמם, בצ'אט. הם בד"כ מאוד יעילים ויתנו לך תשובות רציניות יותר. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
iSolt פורסם פברואר 24 מחבר Share פורסם פברואר 24 ציטוט של Milford Cubicle חשוב להבהיר שאתה לא מממש שום דבר מול אמזון... אתה מדבר עם חנות צד-3 שבמקרה פשוט פרסמה את עצמה ב"קניון" של אמזון, ושבעצמה בכלל שולחת אותך לממש אחריות מול היצרן. אני לא הייתי מתעסק איתם בכלל, והייתי בוחר באחת משתי האפשרויות: 1. לפנות, כמו שהם המליצו לך, ליצרן. 2. לפנות לאמזון עצמם, בצ'אט. הם בד"כ מאוד יעילים ויתנו לך תשובות רציניות יותר. אצטט מאתר אחר אם אירופה, קישור מכאן: https://www.toshiba-storage.com/warranty-claims מוביל אל: https://www.storrepair.com/toshiba_products מה אני אמור לעשות עכשיו? ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
הצטרפ/י לדיון
בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.