עבור לתוכן

Featured Replies

פורסם

לא ממש הבנתי מה הם רוצים

 

 

אם הם ימצאו שהכונן תקין, מה הם יעשו?
בעקרון מדובר בכונן 18TB עם 120 סקטורים פגומים בתוך NAS עם 8 כוננים זהים
מה לגבי המשלוח? איך שולחים לחול?

image_54.png

פורסם
ציטוט של iSolt

מה לגבי המשלוח? איך שולחים לחול?

סנונית  אפריקאית . טריוויאלי . 

פורסם
  • מחבר
ציטוט של yoavke

סנונית  אפריקאית . טריוויאלי . 

לא חשבתי שיש הומור באתר כזה רציני

פורסם

חשוב להבהיר שאתה לא מממש שום דבר מול אמזון... אתה מדבר עם חנות צד-3 שבמקרה פשוט פרסמה את עצמה ב"קניון" של אמזון, ושבעצמה בכלל שולחת אותך לממש אחריות מול היצרן.

אני לא הייתי מתעסק איתם בכלל, והייתי בוחר באחת משתי האפשרויות:

1. לפנות, כמו שהם המליצו לך, ליצרן. 

2. לפנות לאמזון עצמם, בצ'אט. הם בד"כ מאוד יעילים ויתנו לך תשובות רציניות יותר.

 

פורסם
  • מחבר
ציטוט של Milford Cubicle

חשוב להבהיר שאתה לא מממש שום דבר מול אמזון... אתה מדבר עם חנות צד-3 שבמקרה פשוט פרסמה את עצמה ב"קניון" של אמזון, ושבעצמה בכלל שולחת אותך לממש אחריות מול היצרן.

אני לא הייתי מתעסק איתם בכלל, והייתי בוחר באחת משתי האפשרויות:

1. לפנות, כמו שהם המליצו לך, ליצרן. 

2. לפנות לאמזון עצמם, בצ'אט. הם בד"כ מאוד יעילים ויתנו לך תשובות רציניות יותר.

 

אצטט מאתר אחר

 

אם אירופה, קישור מכאן:
https://www.toshiba-storage.com/warranty-claims

 

מוביל אל:
https://www.storrepair.com/toshiba_products

 

מה אני אמור לעשות עכשיו?
 

 

 

image_57.png

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

דיונים חדשים