פורסם 2024 בפברואר 191 שנה לא ממש הבנתי מה הם רוצים אם הם ימצאו שהכונן תקין, מה הם יעשו? בעקרון מדובר בכונן 18TB עם 120 סקטורים פגומים בתוך NAS עם 8 כוננים זהים מה לגבי המשלוח? איך שולחים לחול?
פורסם 2024 בפברואר 191 שנה ציטוט של iSolt מה לגבי המשלוח? איך שולחים לחול? סנונית אפריקאית . טריוויאלי .
פורסם 2024 בפברואר 191 שנה מחבר ציטוט של yoavke סנונית אפריקאית . טריוויאלי . לא חשבתי שיש הומור באתר כזה רציני
פורסם 2024 בפברואר 221 שנה חשוב להבהיר שאתה לא מממש שום דבר מול אמזון... אתה מדבר עם חנות צד-3 שבמקרה פשוט פרסמה את עצמה ב"קניון" של אמזון, ושבעצמה בכלל שולחת אותך לממש אחריות מול היצרן. אני לא הייתי מתעסק איתם בכלל, והייתי בוחר באחת משתי האפשרויות: 1. לפנות, כמו שהם המליצו לך, ליצרן. 2. לפנות לאמזון עצמם, בצ'אט. הם בד"כ מאוד יעילים ויתנו לך תשובות רציניות יותר.
פורסם 2024 בפברואר 241 שנה מחבר ציטוט של Milford Cubicle חשוב להבהיר שאתה לא מממש שום דבר מול אמזון... אתה מדבר עם חנות צד-3 שבמקרה פשוט פרסמה את עצמה ב"קניון" של אמזון, ושבעצמה בכלל שולחת אותך לממש אחריות מול היצרן. אני לא הייתי מתעסק איתם בכלל, והייתי בוחר באחת משתי האפשרויות: 1. לפנות, כמו שהם המליצו לך, ליצרן. 2. לפנות לאמזון עצמם, בצ'אט. הם בד"כ מאוד יעילים ויתנו לך תשובות רציניות יותר. אצטט מאתר אחר אם אירופה, קישור מכאן: https://www.toshiba-storage.com/warranty-claims מוביל אל: https://www.storrepair.com/toshiba_products מה אני אמור לעשות עכשיו?
הצטרפ/י לדיון
בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.