עבור לתוכן

מחפש חוות דעת על TMS

Featured Replies

פורסם

אהלן חבר'ה,

הייתי שמח לשמוע חוות דעת על החנות.

שלחתי בקשה ל'הזמנה טלפונית' מהם, אחרי שוידאתי שיש להם במלאי את כל החלקים של המפרט.

אבל עברו יומיים (למען ההגינות, זה היה ב-3 לחודש אבל אחר הצהריים, בסביבות 5 בערב כזה, אבל הם עובדים עד 7)  - ואף אחד לא חזר אלי, למרות שהיו לי עוד כמה שאלות ששאלתי במייל והם בסופו של דבר נענו, הכוונה שהשאלות במייל נענו, ההזמנה הטלפונית עדיין לא מומשה.

יכול להיות שיש להם עומס והכל, לא אומר שלא, אבל קצת מוזר לי שאני נשאר 'באוויר' עם הזמנה מבלי שאף אחד ידבר איתי ויגיד שיש עיכובים כאלה ואחרים (למרות שבמייל אמרו לי שכל הרכיבים במלאי, אז לא אמורה להיות שום בעיה).

אשמח לשמוע ממכם אנשים, כי אני כבר מתחיל לתהות אם כדאי לי לבדוק במקומות אחרים ולחסוך כאב ראש פוטנציאלי.

עריכה:

זו לא תלונה על החנות, זה נטו לשם חיפוש חוות דעת, כי אף פעם לא הזמנתי מהם ואני לא רגיל להמתנה כזאת ארוכה.

הנציג שדיבר איתי במייל היה מאוד אדיב עד כה.

  • תגובות 40
  • צפיות 14.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

.

פורסם

האמת שאני התעניינתי במוצר שלא נמצא באתר שלהם, שלחתי הודעה בצור קשר ותוך יום קיבלתי מייל שהוא זמין וגם עם אחלה מחיר. 
לא ביצעתי עדיין את ההזמנה, חייב לציין. 

פורסם

אז אל תחכה יותר מידי כי אין יבוא חדש של מוצרים ודי מהר הכל נגמר מהמלאי, כנראה יוצרים חוסרים בכוונה לדחוף מחירים אחר כך ולהאשים את הקורונה אבל היבוא לארץ מעולם לא נסגר שלא יעבדו עליכם. לפי מה שראיתי בבנדא וסי די לוג שמייבאים את רוב מוצרי הגיימינג.

פורסם
  • מחבר
ציטוט של mzn

האמת שאני התעניינתי במוצר שלא נמצא באתר שלהם, שלחתי הודעה בצור קשר ותוך יום קיבלתי מייל שהוא זמין וגם עם אחלה מחיר. 
לא ביצעתי עדיין את ההזמנה, חייב לציין. 

גם אני קיבלתי הודעה בצור קשר די מהר, זה מה שציינתי בהודעה המקורית.

בהמשך ההתכתבות בדקתי אם הכל במלאי והכל נראה תקין ונאמר לי שכן.

אבל מהרגע שמילאתי טופס הזמנה באתר - דממה.

מה שעולה לי בראש זה בעיקר 'עם מי אדבר כשאצטרך לממש אחריות?', יש כאן לפי דעתי קטע מוזר בקטע של שירות לקוחות.

והאמת שבשעה האחרונה גם לא הצלחתי לראות את הדיון שפתחתי, הוא נעלם ופתאום צץ שוב, חשבתי שאולי לא שלחתי אותו בסוף.

פורסם

אין אחריות באמת בחנויות האלה הכל עבודה בעיניים גם לא באייבורי וגם לא ב KSP אני קונה ב KSP מאז שהם היו חנות קטנטונת בחיפה ועדיין הם מתנהגים כמו זבל שאני בא לקנות שם או שיש בעיה עם איזה מוצר, על אייבורי בירושלים אין מה לדבר פשוט זוועה (בערים אחרות השירות יותר טוב ככה שמעתי מחברים שגרים במקומות שונים בארץ).

 

כל העסקים בוכים שאין עבודה בגלל הקורונה אבל בפועל זה הכל שקר הם לא עומדים בעומסי העבודה ומתעלקים על המענקים של המדינה.

פורסם

פעמים רבות קניתי מTMS, הסחורה הגיע מהיום למחר במשלוח מהיר תמיד.

גם לגבי מימוש אחריות, שלחתי וקיבלתי טלפון יום למחרת שמוצר באמת מקולקל ושלחו לי אחר עם דמי משלוח על חשבונם כמקובל ותוך יומים שלושה החומרה מחוברת חזרה למחשב.

 

מהתרשמותי חנות נהדרת עם צוות מקצועי.

פורסם

לגבי ההתנהלות בזמני הקורונה אין לי מושג.

פורסם
  • מחבר
ציטוט של No-One

פעמים רבות קניתי מTMS, הסחורה הגיע מהיום למחר במשלוח מהיר תמיד.

גם לגבי מימוש אחריות, שלחתי וקיבלתי טלפון יום למחרת שמוצר באמת מקולקל ושלחו לי אחר עם דמי משלוח על חשבונם כמקובל ותוך יומים שלושה החומרה מחוברת חזרה למחשב.

 

מהתרשמותי חנות נהדרת עם צוות מקצועי.

שמח לשמוע שככה יצא לך להתרשם מהם, ככה זה בהחלט צריך לקרות.

בכל מקרה, עוד יום עבודה נגמר (בשבילי) ועדיין לא הגיעה שיחה. מניח שאתחיל לבדוק בחנויות נוספות, קטע מוזר.

פורסם

אוסיף משהו ממני

מצטער מראש אם יש פה גם אנשים לא מרוצים, אין חנות מושלמת ב 100%

בזמן הקורונה כמות העבודה גדלה פי XXXX

גייסנו גם XXX עובדים חדשים

 

גם בשעות האלה אני נמצא מוך מחשב ועונה למיילים.

זמן תגובה קצת איטי יותר בגלל העומס, מי שצריך כאן עכשיו ודחוף שיגיע פיזית לחנות 

לשלוח הודעה בווטסאפ של חנות ואז להתקשר לחנות ולהגיד שכבר 20 דקות לא עונים לו שם, מקובל אבל זה המצב היום.

 

לקוח לנו בממצוע כרגע להגיע לכל הזמנה חדשה באתר בין 2-3 ולפעמים 4 ימי עבודה, זה לא בסדר אבל עובדים על זה

עובדים חדשים סיימו השבוע חפיפה מלאה על התוכנות ( באו עם רקיע מעולה מעלום החומרה ואין צורך ללמד אותם מ 0 ) וכך זמני טיפול שלנו בהזמנות ורמת השרות תשתפר עוד בשבוע הקרוב

 

גם המייל שלי נגיש לכולם 

 

פותח התרד אם יש לך שאלות מוזמן לשלוח לי מייל ואשמח לעזור

 

 

פורסם

אני חושב שצריך לגלות סובלנות כלפי בעלי עסקים בארץ בתקופה הנוכחית (כמובן מבלי שזה יבוא על מקצוענות ומימוש אחריות לדוגמא), בסופו של דבר העומס עליהם גורם להם להעסיק עוד חבר'ה חדשים ולהכניס אנשים למעגל העבודה במדינה, זה מבורך. 

 

פורסם
  • מחבר
ציטוט של mzn

אני חושב שצריך לגלות סובלנות כלפי בעלי עסקים בארץ בתקופה הנוכחית (כמובן מבלי שזה יבוא על מקצוענות ומימוש אחריות לדוגמא), בסופו של דבר העומס עליהם גורם להם להעסיק עוד חבר'ה חדשים ולהכניס אנשים למעגל העבודה במדינה, זה מבורך. 

 

מסכים.

בכל מקרה, חזרו אלי בדיוק וביצעתי את הרכישה.

האמת שלא ידעתי שהבחור שאיתו דיברתי במייל היה המנהל של החנות, אז זה די הרגיע אותי, כי הוא באמת היה נשמע אחלה.

מיותר לציין שאוסיף תמונות (ובדיקות עומס, לבדוק שהכל תקין ולראות סופסוף מה ההייפ סביב AMD :) )

עזרתם לי מאוד, חברים.

פורסם

קניתי מTMS מספר פעמים , השרות מצויין

פורסם

קניתי מהם 3 מערכות מחשב שלמות בחלקים כולל ציוד היקפי ב10 שנים האחרונות ועוד כמה מוצרים בודדים

השירות הכי טוב שקיבלתי בחנות מחשבים ובכלל.

ובקרוב הזמן להשתדרג אז ללא ספק משם.

לא הזמנתי כלום במהלך הקורונה אבל יכול להבין את העומס בתור אחד שגם בתחום.

 

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים