מחפש חוות דעת על TMS - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש חוות דעת על TMS


Saar Namir
 Share

Recommended Posts

אהלן חבר'ה,

הייתי שמח לשמוע חוות דעת על החנות.

שלחתי בקשה ל'הזמנה טלפונית' מהם, אחרי שוידאתי שיש להם במלאי את כל החלקים של המפרט.

אבל עברו יומיים (למען ההגינות, זה היה ב-3 לחודש אבל אחר הצהריים, בסביבות 5 בערב כזה, אבל הם עובדים עד 7)  - ואף אחד לא חזר אלי, למרות שהיו לי עוד כמה שאלות ששאלתי במייל והם בסופו של דבר נענו, הכוונה שהשאלות במייל נענו, ההזמנה הטלפונית עדיין לא מומשה.

יכול להיות שיש להם עומס והכל, לא אומר שלא, אבל קצת מוזר לי שאני נשאר 'באוויר' עם הזמנה מבלי שאף אחד ידבר איתי ויגיד שיש עיכובים כאלה ואחרים (למרות שבמייל אמרו לי שכל הרכיבים במלאי, אז לא אמורה להיות שום בעיה).

אשמח לשמוע ממכם אנשים, כי אני כבר מתחיל לתהות אם כדאי לי לבדוק במקומות אחרים ולחסוך כאב ראש פוטנציאלי.

עריכה:

זו לא תלונה על החנות, זה נטו לשם חיפוש חוות דעת, כי אף פעם לא הזמנתי מהם ואני לא רגיל להמתנה כזאת ארוכה.

הנציג שדיבר איתי במייל היה מאוד אדיב עד כה.

נערך על-ידי Saar Namir
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז אל תחכה יותר מידי כי אין יבוא חדש של מוצרים ודי מהר הכל נגמר מהמלאי, כנראה יוצרים חוסרים בכוונה לדחוף מחירים אחר כך ולהאשים את הקורונה אבל היבוא לארץ מעולם לא נסגר שלא יעבדו עליכם. לפי מה שראיתי בבנדא וסי די לוג שמייבאים את רוב מוצרי הגיימינג.

נערך על-ידי Red Siskin
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של mzn

האמת שאני התעניינתי במוצר שלא נמצא באתר שלהם, שלחתי הודעה בצור קשר ותוך יום קיבלתי מייל שהוא זמין וגם עם אחלה מחיר. 
לא ביצעתי עדיין את ההזמנה, חייב לציין. 

גם אני קיבלתי הודעה בצור קשר די מהר, זה מה שציינתי בהודעה המקורית.

בהמשך ההתכתבות בדקתי אם הכל במלאי והכל נראה תקין ונאמר לי שכן.

אבל מהרגע שמילאתי טופס הזמנה באתר - דממה.

מה שעולה לי בראש זה בעיקר 'עם מי אדבר כשאצטרך לממש אחריות?', יש כאן לפי דעתי קטע מוזר בקטע של שירות לקוחות.

והאמת שבשעה האחרונה גם לא הצלחתי לראות את הדיון שפתחתי, הוא נעלם ופתאום צץ שוב, חשבתי שאולי לא שלחתי אותו בסוף.

נערך על-ידי Saar Namir
בלבול בין עם לאם, בכלל, אני כותב את ההודעות האלה בזמן שאני עושה מליון ואחד דברים במקביל, עמכם הסליחה
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין אחריות באמת בחנויות האלה הכל עבודה בעיניים גם לא באייבורי וגם לא ב KSP אני קונה ב KSP מאז שהם היו חנות קטנטונת בחיפה ועדיין הם מתנהגים כמו זבל שאני בא לקנות שם או שיש בעיה עם איזה מוצר, על אייבורי בירושלים אין מה לדבר פשוט זוועה (בערים אחרות השירות יותר טוב ככה שמעתי מחברים שגרים במקומות שונים בארץ).

 

כל העסקים בוכים שאין עבודה בגלל הקורונה אבל בפועל זה הכל שקר הם לא עומדים בעומסי העבודה ומתעלקים על המענקים של המדינה.

נערך על-ידי Red Siskin
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פעמים רבות קניתי מTMS, הסחורה הגיע מהיום למחר במשלוח מהיר תמיד.

גם לגבי מימוש אחריות, שלחתי וקיבלתי טלפון יום למחרת שמוצר באמת מקולקל ושלחו לי אחר עם דמי משלוח על חשבונם כמקובל ותוך יומים שלושה החומרה מחוברת חזרה למחשב.

 

מהתרשמותי חנות נהדרת עם צוות מקצועי.

נערך על-ידי No-One
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של No-One

פעמים רבות קניתי מTMS, הסחורה הגיע מהיום למחר במשלוח מהיר תמיד.

גם לגבי מימוש אחריות, שלחתי וקיבלתי טלפון יום למחרת שמוצר באמת מקולקל ושלחו לי אחר עם דמי משלוח על חשבונם כמקובל ותוך יומים שלושה החומרה מחוברת חזרה למחשב.

 

מהתרשמותי חנות נהדרת עם צוות מקצועי.

שמח לשמוע שככה יצא לך להתרשם מהם, ככה זה בהחלט צריך לקרות.

בכל מקרה, עוד יום עבודה נגמר (בשבילי) ועדיין לא הגיעה שיחה. מניח שאתחיל לבדוק בחנויות נוספות, קטע מוזר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שצריך לגלות סובלנות כלפי בעלי עסקים בארץ בתקופה הנוכחית (כמובן מבלי שזה יבוא על מקצוענות ומימוש אחריות לדוגמא), בסופו של דבר העומס עליהם גורם להם להעסיק עוד חבר'ה חדשים ולהכניס אנשים למעגל העבודה במדינה, זה מבורך. 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של mzn

אני חושב שצריך לגלות סובלנות כלפי בעלי עסקים בארץ בתקופה הנוכחית (כמובן מבלי שזה יבוא על מקצוענות ומימוש אחריות לדוגמא), בסופו של דבר העומס עליהם גורם להם להעסיק עוד חבר'ה חדשים ולהכניס אנשים למעגל העבודה במדינה, זה מבורך. 

 

מסכים.

בכל מקרה, חזרו אלי בדיוק וביצעתי את הרכישה.

האמת שלא ידעתי שהבחור שאיתו דיברתי במייל היה המנהל של החנות, אז זה די הרגיע אותי, כי הוא באמת היה נשמע אחלה.

מיותר לציין שאוסיף תמונות (ובדיקות עומס, לבדוק שהכל תקין ולראות סופסוף מה ההייפ סביב :) )

עזרתם לי מאוד, חברים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קניתי מהם 3 מערכות מחשב שלמות בחלקים כולל ציוד היקפי ב10 שנים האחרונות ועוד כמה מוצרים בודדים

השירות הכי טוב שקיבלתי בחנות מחשבים ובכלל.

ובקרוב הזמן להשתדרג אז ללא ספק משם.

לא הזמנתי כלום במהלך הקורונה אבל יכול להבין את העומס בתור אחד שגם בתחום.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
  • צור חדש...