Try HWzone in English English
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Dom1no

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    129
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • זמן מחובר

    11יום 5ש' 37דק' 49שנ'

דירוג

0 ניטרלי

אודות Dom1no

  • דרגה
    Zone Newbie
  • יום הולדת 01/01/1980
  1. מסכים לגבי אמזון. רכשתי כרטיס מסך מאמזון והחלטתי להחזיר אותו לפני חודש. מלבד סיבת החזרה לא דרשו ממני כלום או שאלו. שלחו לי מדבקות שצריך להדביק על המשלוח חזור (מבוצע בקלות מכל סניף דואר) קיבלתי זיכוי מלא על הכרטיס + עלויות משלוח באותו יום שהמשלוח הגיע אליהם. אם אתה דורש החלפה (לא החזרה) הם שולחים את המוצר החדש ישירות מבלי לקבל את הישן קודם ואז כבר השירות לקוחות יוצר קשר לגבי החזרה אם צריך. כך שבמקרה של SSD לא הייתי חושב פעמיים.