vmaddog פורסם 2019 בינואר 27 Share פורסם 2019 בינואר 27 היום גיליתי משהו חדש על ksp. הם לא נותנים שירותי מעבדה למחשב שלא נרכש אצלהם או נגמרה לו האחריות. הסניף שהגעתי הינו סניף עם מעבדה. (חיפוש בגוגל למעבדת מחשבים הביא אותי לסניף הזה) לא ראיתי בשום מקום התיחסות לזה שנותנים שרות רק למוצר שנרכש אצליהם ברשותי מחשב שנרכש ברשת אחרת או בחלקים ( אני לא בטוח יש לנו עשרות מחשבים בעבודה) הגעתי אליהם עם אבחון מלא. וההיתי מוכן לשלם על בדיקה תיקון וחלפים. (ולחתום על כל מה שצריך. הסרת אחריות וכדומה) ונאמר לי במפורש לא בגלל שהמחשב לא נרכש אצלנו אני לא יכול לעזור לך. . צינתי להם שאני רוכש הרבה אצלם. ( כ15000 בשנה. (המוכר אפילו אימת את זה במחשב) אבל זה לא שינה לו שום דבר. האם כך זה בכל הרשתות הגדולות? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
napoleon45 פורסם 2019 בינואר 27 Share פורסם 2019 בינואר 27 תפנה לשירות הלקוחות שלהם. תראה מה המדיניות. אולי יש עומס במעבדה א שזו המדיניות. אין לי מושג. תקבל תשובה משירות לקוחות, נהיה יותר חכמים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
vmaddog פורסם 2019 בינואר 27 מחבר Share פורסם 2019 בינואר 27 לא היה עומס. פשוט לא רצו לתת שירות. פניתי לשרות לקוחות בהודעה. טרם קיבלתי תשובה. ברגע שיהיה העדכן בכל מקרה מחפש מעבדה מומלצת באזור צפון תל אביב או הרצליה פיתוח קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Liad344 פורסם 2019 בינואר 27 Share פורסם 2019 בינואר 27 בשביל מה ? הרבה דברים אפשר לעשות לבד . קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
djelectric פורסם 2019 בינואר 27 Share פורסם 2019 בינואר 27 זו המדיניות ברשת כמדומני מזה כבר כ-3 שנים לפחות. הם הפסיקו לתת שירות מעבדה בשל הרבה דרישות שהם כנראה לא משתלמות להם במיוחד. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
vmaddog פורסם 2019 בינואר 28 מחבר Share פורסם 2019 בינואר 28 אם כך אז הם מטעים את הציבור במכוון, כי בחיפוש של מעבדת מחשבים הם נמצאים גבוהה ברשימה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
andralamusya פורסם 2019 במרץ 20 Share פורסם 2019 במרץ 20 כשהייתי בסניף שלהם לא הייתה בעיה לבצע בדיקת מעבדה למחשב שלא נרכש דרכם לפני מס' חודשים. כמובן בדיקת מאמץ\תקינות, בלי תיקון ובלי מימוש אחריות מול יבואניות או יצרניות. הם מביאים לך אלטרנטיבות לרכישה של מוצר חדש שיחליף את התקול כל זה יעשה בעלויות של בדיקה+הרכבה+הרכיב אם אתה דורש מעבר - תפנה לרשת שממנה רכשת או ליבואנית הרשמית. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Dima Lebed פורסם 2019 במרץ 27 Share פורסם 2019 במרץ 27 שמע הם פשוט לא רוצים לגעת במחשב שלא הם הרכיבו מהפחד שיהיה משהו דפוק במחשב ואז הלקוח יגיד שהם עשו את זה, בתכלס אני חושב שפשוט נפלת על עובד דפוק, תנבה לדבר עם השרות לקוחות שלהם קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.