כונני ה-SSD של מיקרון - כעת במחיר שטרם פגשנו - מבצעים והנחות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כונני ה-SSD של מיקרון - כעת במחיר שטרם פגשנו


yonatan.mendelson

Recommended Posts

מחיר דיי מעניין ל-SSD שכזה, כי אני כבר שנים עם ה-SSD של ואני רק מרוצה מהם, עובדים כמו סוסים בלי שום בעיות. אני כנראה אזמין מחר לעצמי עוד שניים כאלו, אני בדיוק צריך, אחד של 1TB והשני של 500GB. ה-500GB של מסדרת ה-MX500 באמת במחיר מפתיעה של 245 שקלים בלבד, הזוי שאצלינו בארץ ה- הזה בדיוק, מחירו רק מתחיל ב-400 שקלים ואף יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה-P1 הוא לא כונן מוצלח במיוחד. בפעולות מסוימות הוא מציג ביצועים נמוכים לעומת ה-MX500 וצריכת החשמל שלו גבוהה משמעותית, בעיקר כשהוא לא תחת עומס (רלוונטי בעיקר למי ששוקל להתקין כזה בלפטופ). מחלות ילדות די אופייניות לדור ה- הראשון. MX500 הוא קנייה יותר משתלמת נכון להיום אלא אם כן מדובר בשימוש מאוד צר שבו ה-P1 מציג ביצועים עדיפים. הרוב המוחלט של המשתמשים לא ירגיש בהבדל בין כונן SSD SATA ל-, אז ליחס עלות-נפח יש משמעות גדולה יותר לדעתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח מירון

לגבי תצורת M2 SATA האם זה נותן יתרון במחשב נייח לעומת כונני 2.5"? מבחינת טמפ' בעומסים גבוהים תצורת החיבור M2 סובלת מחסרונות? ראיתי שהרבה יצרניות מרכיבות מכסה עם פד טרמי לקירור השבבים והרכיבים האלקטרוניים השאלה האם זה יכול להגיע לאותו קירור טוב ויעיל כפי שב- 2.5 אינץ' מקבלים כשמציבים אותו בתא הכוננים המכניים, שאז יש ישיר ממאוורר של המארז מקדימה. נראה ש-99% מהתקלות שמדווחים עליהן עם כונני M2 SATA/MVMe קשורים באופן הדוק לטמפ' הגבוהות שאליהן כונני M2 מגיעים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של About:blank

ה-P1 הוא לא כונן NVMe מוצלח במיוחד. בפעולות מסוימות הוא מציג ביצועים נמוכים לעומת ה-MX500 וצריכת החשמל שלו גבוהה משמעותית, בעיקר כשהוא לא תחת עומס (רלוונטי בעיקר למי ששוקל להתקין כזה בלפטופ). מחלות ילדות די אופייניות לדור ה-QLC הראשון. MX500 הוא קנייה יותר משתלמת נכון להיום אלא אם כן מדובר בשימוש מאוד צר שבו ה-P1 מציג ביצועים עדיפים. הרוב המוחלט של המשתמשים לא ירגיש בהבדל בין כונן SSD SATA ל-nvme, אז ליחס עלות-נפח יש משמעות גדולה יותר לדעתי.

ה P1 הוא בערך ברמה של ה 660p שפורסם פה לא מעט בתקופת , ועדיין עלה יותר מה-P1 היום.

 

למיטב הבנתי בשימוש רגיל ה P1 יהיה מהיר יותר (גם אם לא תמיד בצורה מורגשת).

רק כשהוא מלא או בפעילות מאומצת הביצועים יורדים, וגם פה לא ראיתי שמתחת ל MX500.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...