מתחילים את הספירה לאחור: דור המעבדים הביתיים הבא של AMD יוצג ב-Computex - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מתחילים את הספירה לאחור: דור המעבדים הביתיים הבא של AMD יוצג ב-Computex


yonatan.mendelson

Recommended Posts

יש שתי שאלות גדולות החשובה מבינהן האם יהיה שיפור משמעותי ל ipc? וכמה ליבות יכילו המעבדים החדשים, אני מקווה ל 16 אבל קשה לי מאוד להאמין שאכן תהיה קפיצה כה גדולה מה גם שזה יקרסם משוק ה שלהם. אבל כיף לראות את גורמת לאינטל מבוכה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתערוכת CES בשמיני לינואר נקבל הצצה ופרטים על הדור הבא, אבל ההשקה תיהיה כניראה ליקראת אמצע השנה. ובטח יהיה מורכב משתי פיסות סיליקון אבל האם ליפתוח את כל ה16 או לא- בטח נידע רק ליקראת ההשקה כי גם עוקבים אחרי התגובה של אינטל, אם אינטל תנסה לעשות שריר הם יחטפו גירסת 16 ליבות, ממש כמו שקרה בהשקה של הת'ריידריפפר 2990WX, בהתחלה תכננו להשיק רק מקזסימום גירסת 24 ליבות אבל מכיין שאינטל ניסתה ליגנוב ההצגה עם "מעבד 28 ליבות ב5.0GHZ" שכולם זוכרים- בחרה ללכת עד הסוף ולהשיק גירסת 32 ליבות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי כמות הליבות תהיה ביחס לאינטל _ (גם רוצים כבר להרוויח) כרגע השיפור בתוך IPC לא יהיה רציני (אם בכלל) אולם יש רמזים שבתחילת העשור הבא עלינו לטובה יהיה שיפור בIPC (בדרך זו או אחרת)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח איציק

16 ליבות פיזיות בדגם העליון? כנראה שלא, אם כי אולי 10 ליבות זה משהו שיכול לתת בראש לI9 של . לגבי ה- IPC, אמור להיות שיפור של כמה אחוזים ככה שיחד עם תדר גבוה יותר יהיה מדובר על מוצלחים מאוד ביחס לדור הנוכחי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח מוטי

גם אני תוהה אם מעבדים שברמת כניסה יכילו 8 ליבות וה- 3 2200/2400G יפנו מקומם לטובתם. האם השינויים שיבואו רומזים לכך שיחלפו הימים בהם נצטרך לקנות מעבדי 8 ליבות במחירי דולר תלת סיפרתיים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ההדלפות מתחילות:

AMD 3000 Specs & Prices Leaked, Upto 16 Cores & 5.1GHz on AM4

https://wccftech.com/amd-ryzen-3000-specs-prices-leaked-upto-16-cores-5-1ghz-on-am4/

 

למרות שזה בערבון מוגבל- עדיין בכל ההדלפות האחרונות היה קצת אמת והמס' הללו לא תלושים מהמציאות, ניראה האמת הגיוני שיהיה 9 ביגלל ה-i9  של , והייצור עולה להם גרושים אז מה הבעיה? גם בדור הראשון 8 ליבות היה משותף בין הדסקטופ לHEDT אז כניראה השנה 16 ליבות יהיה משותף בין השניים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוף, מאוגוסט אני מחכה לקנות מחשב חדש, ועצרו אותי כי "תכף תושק חומרה חדשה", הוציאו סדרה שממש לא לה ציפיתי, אמרו לחכות לינואר, ועכשיו זה כבר לאמצע 2019, בינתיים המחשב שלי ישיש ובקושי סוחב. מתלבט האם להשקיע 1500 שקל במחשב משרדי עד שAMD ישלחו משהו לארץ, רעיונות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מוזמן ליקנות כבר מחשב מבוסס לוח עם מעבד עד ~800 שקל ובעתיד פשוט תישלוף את המעבד הישן ותחליף בדור החדש, עבודה של כמה דקות ואת המעבד הנ"ל תימכור או תרכיב מחשב בסיסי אחר מבוסס לוח זול.

 

עריכה: No-one

 

ראיתי שיש לך מחשב מבוסס Core2due  ישן ו8600GT נכון? אם ככה אתה יכול בכיף ליבנות מחשב מבוסס X470 + 2200G ותבקש המלצות מיפרטים מחברי הפורום, ובעתיד שיצאו המעבדים וכרטיסי מסך החדשים מתי שיהיה לך נחוץ ונוח כלכלית תשדרג בכיף למעבדים מהדור החדש, הם יתאימו ללוח :-).

 

חבל ליסבול עוד חצי שנה, פשוט תיקח לוח עם יציאות HDMI/DP בהתאם למסך שיש לך ואתה מסודר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רעיון נחמד, רק שכשיצא המעבד החדש יצאו לוחות שיתמכו בPCI 4 ,וכל המשתלשל מזה, ככה שגם לוח אני אצטרך, כל המשותף זה מארז ספק וזכרונות, השאלה האם להשקיע מחיר של מעבד+לוח לתקופה זמנית, ואח"כ לעשות ממנו מחשב משני. או להרכיב משהו זול לבינתיים (שזה לפחות 1500 שקל להערכתי)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...