מיקרוסופט מתקנת את בעיות ההווה, ומסמנת את מטרות העתיד - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מיקרוסופט מתקנת את בעיות ההווה, ומסמנת את מטרות העתיד


yonatan.mendelson

Recommended Posts

בזמן שהגרסה המתוקנת של עדכון אוקטובר הגדול עדיין נמצאת בשלבי הכנה, בחברה מצהירים על יישום שיתקן איבודי ביצועים כתוצאה מ-Spectre - וגם על יכולת עתידית לשלוט טוב יותר על היישומים המותקנים במערכת שלכם

לכתבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח אבא של בילי

העידכון הזה עלה לי ביוקר!!!! עידכנתי בלי לבדוק באינטרנט שהוא בעייתי ומיד אחרי שהגירסה עודכנה ועשיתי ריסטראט התחלתי לשחק בOVERWATCH ותוך מספר דקות קיבלתי BLUESCREEN ונשרף לי הכרטיס מסך. הוא לא עלה לBOOT אחרי המסך הכחול, וכשניתקתי את הכרטיס מסך מסתבר שכן. שלחתי את הכרטיס לבדיקה ונאמר לי שהוא גמור. צירוף מקרים חריף ? לא מאמין .... בחיים לא היו לי בעיות עם המחשב למרות שהוא כבר יחסית ישן סוקט 1155 עם i7 3370k בלי OC וכרטיס מסך של פעם 4870 .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעודי לא הבנתי למה אנשים מורידים עדכונים, חוץ מהגישה של "אם זה עובד, עזוב אל תיגע", אבטחה? יש המון תוכנות שמטפלות בכל סוגי האבטחה, להוריד איזה משהו בתפריט? עוד לא הבנתם שגם אם העדכון לא ידפוק לכם משהו רציני במערכת, הוא בטוח יאט אותה(אולי למי שיש חומרת היי אנד לא מרגיש, לי אין אז לא יודע) מעולם היה איזה שהוא עכדון שביחס נזק\תועלת של ששווה? להדליק את המחשב שכאתה חייב לשלוח איזה מייל או לעשות משהו ולחכות למסך הכחול הדפוק שיסיים לטעון, וכנ"ל גם כשמכבים כדי לשמור על הסוללה של הנייד ובמקום להתכבות היא נלעסת על משהו שעדיף שלא היה כופה את עצמו על המחשב . ומה שאני בכלל לא מבין שבאמת משלמים משכורות עתק ומשאבי אנוש כדי להוציא ולפתח עוד ועוד?! למה.

מלבד מה שלאחר בערך שנה של שימוש שוטף עם עכדונים רצים, נכנסים לרשימת העדכונים המותקנים ורואים שם רשימה ארוכה ובלתי מבוטלת. למה הם עושים את זה תמיד בצורת פאצ' אחד על השני באופן שצריך להיות 30 עכדוני אצלי במחשב, למה העכדון הבא לא מוחק את הקודם ומחליף אותו.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יוסף חיים מה אתה מקשקש. עדכונים הם כל מה שיכול להיות חשוב במערכת הפעלה. נסה להשתמש באחת ממערכות ההפעלה הבאות: Symbian S60 v2 WM 2003 WP 7.5 Windows Before SP1 XP 2001 Before SP1 Windows 98 first edition תעדכן אותנו איך היתה החוויה (אבל בלי עדכונים, בפאצ'ים). יש ביקורת על שיטת העדכונים של מייקרוסופט בה משתמשי הום משמשים כבטא טסטרס לערוץ האנטרפרייז, אבל גם ככה אין לנו ברירה וווינדוס הום יגיע כ OEM על ידי היצרניות. אבל מה הקשר לצורך בעדכונים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השתמשתי ב3.11 , 95. 98. 2000, xp, ,

7.8.10 ויתכן שיש עוד, אני לא זוכר את תורת האבולוציה של מייקרוסופט טוב כמוך, אבל מה שאני זוכר טוב מאוד שכל מכרי אחרי פירמוט, אם שכחו לפני שחיברו את LAN לבטל את העדכונים תמיד הצטערו על כך מהסיבות הנ"ל שרובם מוחשיות ממש, "והמוחש בל יוכחש".

 

לא קונים\מורידים first edition ואז מעדכנים אותו, אני לא שפן נסיונות. משתמשים במוצר יחסית מוגמר ומבטלים עדכונים.

אני לא מתימר לכתוב בתור מומחה תוכנה או משהו כזה. שאלה לגיטימית של כל אדם שמשתמש במחשב כבר כמה שנים, בין שאתה גולש\משחק\רואה סרט או סתם שימושים בנאלים, אתה תמיד נתקל בוינדוס אפדייט בתור גורם מציק ומיותר. זה נותן לך מערכת מהירה יותר? תגובה מהירה יותר במשחקים? איכות תמונה? ירדו לך עם זה אילו תוכנות חדשות של שמצאת בהם שימוש? תאכלס, רוב ככל הציבור קונים מחשב לשעות הפנאי\לימודים, רוב האנשים אינם מהנדסים\מפתחים\היי טק כזה או אחר וכו' כדי להיות ברמת ההבנה המספקת מה בדיוק תרומת העדכונים ברמת המיקרו במערכת עצמה. אישית כל מי שאני מכיר, בשני הקבוצות לעולם לא מצא בזה תועלת.

השאלות שלי על פי רוב אינם היפוטטיות, אלא הם מצפות לתשובה ממי שמבין ומוכן לענות. הם קשקוש מהפרספקטיבה שלך, בתור אדם מושכל בתחום.

אמנם עם כל הידע וכו' בפסקה הראשונה בתגובה הקודמת תיארתי מה שכל אדם נתקל בו ולא נהנה ממנו. אז בכל זאת, מה התועלת בזה?

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וינדוס 10 סיבה טובה לעבור ללינוקס (משתמש בוינדוס רק למישחקים ו כתחבת תוכנות יעודיות ככה שהוינדוס שלי לא מספיק להיתעדכן) רק שתדעו שאם אתם רק מתחילים ללמוד הלימוד ילוווה בפירמוטי מחשב רבים כי זה קוד פתוח (רצף שורות קוד) ואם אתם משנים משהו אין Restore

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של moog

אני מקווה בשבילך שהיית ציני כי אחרת זו תגובת השנה

לא הייתי ציני הלימוד היה מאוד קשה בשבילי ועשיתי הרבה מאוד טעויות כאשר כל טעות זה פירמוט מחשב אבל גם למדתי עליו המון

כולל לכתוב קבצי .sh וגם תיכנות וקישור סיפריות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של iliagildin

לא הייתי ציני הלימוד לינוקס היה מאוד קשה בשבילי ועשיתי הרבה מאוד טעויות כאשר כל טעות זה פירמוט מחשב אבל גם למדתי עליו המון

כולל לכתוב קבצי .sh וגם תיכנות וקישור סיפריות

חלק מלימודי זה לבצע הכל בתוך VirtualBox, כדי שתוכל ללחוץ על כפתור אחד ולהפעיל את כל המערכת מחדש בשניה וחצי. פספסת את החלק העיקרי בלימודי , חבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...