פורסם 2018 ביוני 17 שנים מחבר אם לא תהיה ברירה אני אנסה. אני פשוט מנסה להבין מה הסיבה שאחרי פרק זמן מסוים מתחילים שיבושים שמקפיצים לי את הפינג. מאז הריסט האחרון למודם (הוטבוקס) הכל עובד מושלם. מתישהו זה יתחיל להשתגע ולהעיף לי את הפינג למעלה, עד הריסט הבא...
פורסם 2018 ביוני 17 שנים מחבר אז הנה הפינגים הגבוהים חזרו: ככה פתאום... הכל נהיה איטי להחריד. רק ריסט להוטבוקס יחזיר את המצב להיות נורמלי. עריכה: הנה תוצאה נורמלית אחרי ריסט: נערך 2018 ביוני 17 שנים על-ידי red4ever
פורסם 2018 ביוני 17 שנים בפעם הבאה שזה יקרה לך, עזוב את הראוטר לנפשו ותנסה ריסט למחשב... המחשב שלך הוא היחיד שמחובר לרשת?
פורסם 2018 ביוני 27 שנים מחבר המחשב הוא היחיד שמחובר עם כבל לראוטר. בחיבור אלחוטי יש 3 טלפונים ניידים. פעם הבאה (בטח תוך כמה שעות) אעשה ריסט למחשב. במה אתה חושד?
פורסם 2018 ביוני 27 שנים אז באותה הזדמנות כשזה קורה תסגור לו גם את ה wifi.. אם אתה רוצה לבדוק אם הראוטר אשם, אתה צריך לבודד אותו. לחבר אליו רק מחשב אחד (אחרי ריסט כדי לוודא שאין משהו בעייתי שרץ במחשב ואולי חונק אותו) ולאשר שבאמת כרגע הבעיה היא בראוטר ולא במקום אחר.
פורסם 2018 ביוני 27 שנים מחבר אוקיי, זה מה שאעשה בפעם הבאה שהוא ישתגע. אמשיך לעדכן. עריכה: אגב, יכול להיות שזה קורה בגלל שיש לי הוטבוקס 1 ולא הוטבוקס 2? אולי ה-1 לא מספיק בשביל להחזיק 200 מגה? זה מה שיש לי (הוטבוקס 1): וזה ההוטבוקס 2: כדאי לבקש מהוט להחליף את הראוטר להוטבוקס 2? נערך 2018 ביוני 27 שנים על-ידי red4ever
פורסם 2018 ביוני 77 שנים מחבר עדכון: מאז ההודעה האחרונה פה (יום שבת), יש שיפור. האינטרנט יכול להחזיק יום-יום וחצי עד שפתאום הפינג קופץ וגורם לי לבצע ריסט למודם. דיברתי עם הוט עכשיו והם מסרבים לתת לי הוטבוקס2 בטענה ש"אין קשר בין קפיצת הפינגים להוטבוקס" ו-"כשההוטבוקס מחובר ישירות למחשב (בלי ראוטר חיצוני) אין לך קפיצת פינגים". האמת? זה די הגיוני, אבל מתסכל מאוד. בפעם הבאה שהפינג יקפוץ, אני אתקשר אליהם ואבקש להתנתק מיד. אולי במחלקת ניתוקים הדברים יזוזו יותר מהר. אגב, צירפתי צילומי מסך מההגדרות של ההוטבוקס. מה אתם יכולים לספר לי על הנתונים?
פורסם 2018 ביוני 77 שנים אני חושב שהוטבוקס 2 לא מיוצר יותר. ביקשתי החלפה לא מזמן עבור בן משפחה, נאמר לי שגם לקוחות חדשים מקבלים היום הוטבוקס 1 משומש מהמלאי. לדעתי יש להם מלאי מתחדש של הוטבוקס חוזרים מלקוחות שהתקדמו לממירים (או מלאי של הוטבוקס 1 מלקוחות שהתעקשו ושודרגו ל 2) ואין להם סיבה לייצר עוד. נערך 2018 ביוני 77 שנים על-ידי nachum37
פורסם 2018 ביוני 87 שנים מחבר הבנתי שהוטבוקס3 הוא לעסקים בלבד. מוזר מאוד הקטע עם ההוטבוקס2. לאחותי יש 100 מגה והיא קיבלה את ה-2. אני עם 200 מגה וקיבלתי את ה-1. אם אני מחליף את ההוטבוקסים בינינו, צפויות בעיות? והאם התמונות שהעליתי בתגובה הקודמת מלמדים משהו על איכות החיבור שלי?
פורסם 2018 ביוני 87 שנים ציטוט של red4ever אם אני מחליף את ההוטבוקסים בינינו, צפויות בעיות? המכשיר משוייך למנוי ולכתובת. הציוד יתחבר עם המנוי שלה, אבל הוט יכולים לזהות ניוד ציוד ברמת רחוב ומעלה (כנראה לא בין דירה לדירה אם לא מגיע טכנאי) ולסבך אותך בקנסות ותביעות. יש פה שרשור עם תמונות מהמערכת של הוט, אמנם מ 2012 ואולי המערכת שונתה מאז אבל העיקרון מובן https://www.hometheater.co.il/vp1687370.html אני לא חושב שבמצב bridge זה ככ משנה, לא ברור מה הסיפור אצלך. יש לך אפשרות לנסות עם ראוטר אחר כלשהו, לא משנה איזה? נערך 2018 ביוני 87 שנים על-ידי nachum37
פורסם 2018 ביוני 87 שנים מחבר הבנתי, אז אני לא אנסה להחליף בין ההוטבוקסים שלנו. הלוואי שהיתה לי אפשרות לבדוק עם ראוטר אחר. אין לי. אתמול, כאמור, דיברתי עם הוט. הנציג אמר לי לעשות ריסט להוטבוקס (עם סיכה). מאז עברו קצת יותר מ-24 שעות ובינתיים (טפו טפו) לא חוויתי קפיצת פינגים. אמשיך לעדכן פה מפעם לפעם. ושוב, תודה רבה על הניסיון לעזור לי!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.