אנחנו הורגים "בטעות" 10 וכל העולם נגדנו, האמריקנים הורגים "בטעות" 45 ומה להם עוש - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אנחנו הורגים "בטעות" 10 וכל העולם נגדנו, האמריקנים הורגים "בטעות" 45 ומה להם עוש


DiSc@MaN

Recommended Posts

ים)

בעוד הנשיא בוש מבקש מישראל הסברים על התקרית ברפיח וקורא לכבד חיי חפים מפשע, ובעוד האיחוד האירופי מגנה את ישראל בחריפות על "התעלמות בלתי אחראית לחיי אדם", מדווחות סוכנויות הידיעות על "תקלה מבצעית" שקרתה לאמריקנים בעיראק.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2919172,00.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 94
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אין הרבה שיעיזו לבקר את פעילותה של ארה"ב כי היא מעצמת עולם. לעומת זאת אנחנו, מדינה קטנה במאבק מתמיד ועושים מספיק פאשלות ויש לנו ממשלה מושחטת והתיירים שלנו גורמים לנו להיראות כמו מושבת בבונים במזרה"ת, עלינו מותר לפתוח ג'ורה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין הרבה שיעיזו לבקר את פעילותה של ארה"ב כי היא מעצמת עולם. לעומת זאת אנחנו, מדינה קטנה במאבק מתמיד ועושים מספיק פאשלות ויש לנו ממשלה מושחטת והתיירים שלנו גורמים לנו להיראות כמו מושבת בבונים במזרה"ת, עלינו מותר לפתוח ג'ורה.

אכן קשה להודות בכך שהסיבה ל"ביקורת הלגיטימית" של העולם כלפינו נובעת מהאנטישמיות. התיירים והפאשלות רק מוסיפים קש למדורה שקיימת אלפי שנים.הפיכה בתדמית העם הישראלי וכניעה לפלסטינים לא תעזור כדי לחסל את האנטישמיות. אלה תירוצים, וכל מי שקרא את המאמר שאליו נתתי קישור מוקדם יותר בפורום הזה, מבין שאין טעם לחפש בסיס מוסרי או היגיון שיש בו אפילו קצת כדי להצדיק שינאת יהודי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז כיצד אתה מסביר את העובדה שההחלטה על לתת לעם זכות למדינה משלו עברה ברוב קולות (גם אם קטן) באו"ם?

קשה לי להאמין שבראשי מדינות העולם יושבים אנשים שמתחת לחליפות שלהם הם לובשים מדי אס.אס. ומעלים "יפים" מימי הרייך ה-3 ואומרים שהכל היה בסדר "עד שהיהודונים הללו הגיעו"... אנחנו צריכים משרד הסברה יותר חזק ובאמת, באמת להיזהר יותר בשטחים כשמדובר בפגיעה בחפים מפשע. רבים מן החיילים שמשרתים שם לוקים בהלם קרב. הכרתי אחד כזה, הבנאדם חולה נפש, לא אכפת לו להרוג כל מה שנקרא בדרכו ואני יודעת שהוא בנאדם לא רע, הוא פשוט נשרט. אבל מה, אחרי החלמה מפציעה החזירו אותו לאיפה שהוא משרת, בגדוד חרוב והוא ממשיך לאכול . זה גורם לנו להראות יותר גרוע. אחרי זוועות מלה"ע ה-2 גרמניה הצליחה לשקם את תדמיתה בעיניי העולם בפחות מ-20 שנה. מי היה מאמין באותם ימים שאחרי 11 שנים יהיה לה חיל אויר החזק בעולם? הכל תלוי באיך שכולם רואים אותך, אנשים לא ממש מחפשים משהו כדי להצביע אצבע מאשימה. הם פשוט לוקחים את מה שהם רואים בטלויזיה ומפנימים. זה נראה רע כשעשרות אזרחים חפים מפשע נהרגים, אבל מדינות העולם רואות אך ורק את זה, ולא את העובדה שהמפגעים ומנהיגים של ארגוני טרור מסטטרים באוכלוסיה אזרחית בכוונה!!

כששמעתם על הזוועות בצ'צ'ניה, מה חשבתם? צ'צ'ניה לא מקבלת עצמאות בגלל נפט או משהו שיש להם שם ולכן לרוסיה אין עניין לתת להם מדינה עצמאית. עם כל הזוועות שהמורדים הצ'צ'נים מעוללים, גם הרוסים לא הכי תמימים כשהם נכנסים שיכורים רכובים על טנק ואונסים ורוצחים כל מה שבא בדרכם ועוד יש חשדות שבנייני המגורים שפוצצו, ונפלו על עשרות אזרחים שהיו בפנים, כלל לא הצ'צ'נים פוצצו אותם אלא הממשלה כדי להפיל את זה על הצ'צ'נים ולקבל את תמיכת העם על המלחמה הנפשעת הזאת. למה נראה לכם שהם לא נותנים לא לצלב האדום ולא לאו"ם ולא לאף אחד להתקרב? אולי גם אנחנו צריכים לעשות את אותו הדבר. אנחנו לא פשעים אמנם, אבל מי אמר שהעולם צרייך לדעת? אם זה קורה אז שלפחות לא יעשה לנו צרות בחו"ל מעבר למה שכבר יש לנו בבית. לשלוח את כל הכתבים הביתה, סתם מסתובבים בין הרגליים... >:(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסיבה היחידה שנתנו לנו מדינה היא כדי שנעוף מאירופה. עכשיו שאנחנו פה, כל העולם בא לדחוף את האף ולהגיד לנו מה לעשות כי הם פשוט חושבים שהם טובים יותר.

את ארה"ב לא מבקרים כי אף אחד לא חושב שהו יכל לשנות את המדיניות של אמריקה, אף אחד לא רוצה ללכת מכות עם הביריון האמיתי, אבל להרביץ לחלשים (אנחנו) זה בסדר כי כולם עושים את זה.

הבעיה העיקרית שלנו היא הסברתית ולא מדינית\פוליטית או הגזענות. מצד אחד אנחנו נותנים לכולם להיכנס ולרחרח ומצד שני לא נוקטים שום עמדה ולא מנסים אפילו לשכנע את העולם שאנחנו צודקים, מתנהגים כאילו לא אכפט לנו ממה שקורה מסביבנו.

לעומת האמריקאים שבאותו הזמן מפציצים את התקשורת בתעמולה איכותית וגם חתונות של ערבים.

אין מדינה בעולם שלא ביצעה פשעיה מלחמה. הבעיה היא שעל הפשעים שלנו (ויש הרבה)הכי נוח להצביע ויהיה הכי נוח לזכור.

ד"א זה לא ממש קשור אבל-

בני זונות הא"ום האלה! רק אתמול גיליתי שבשנת 1975 או משהו, הם הסכימו להעביר החלטה שאומרת שהציוניות = לגזענות!

אני לא יודע מה קרה אחרי זה אבל רק העובדה שאף אחד לא ניסה לעצור את זה מעידה על מחדל, בני זונות!

(סליחה על השפה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגדיר גזענות ואחרי זה תראה אם תוכל להכיל עליה את ההגדרה של ציונות. אם אתה חושב שלתת זכויות יתר לבני לאום מסויים, לתת לאותו לאום יותר חלקים בתקציב המדינה מאשר גודלו האמיתי בחברה ולאפשר לכל בני אותו לאום לקבל אזרחות וכסף חינם מהמדינה רק בגלל שהם בני אותו לאום (לעומת אנשים מלאומים אחרים שאינם יכולים לקבל את אזרחות המדינה הזאת ואפילו לבקר בא) נחשב גזענות - אז הציונות = גזענות. מצד שני, איך דוד בן גוריון (לקרוא במלעיל) אמר: "אום שמום" . אז הם אמרו שציונות = גזענות. אז מה? אז הם אמרו...

הכל מקרה חזרה לתראד, עזבו את המקרה של האמריקאים בעירק. תסתכלו קודם כל על עצמנו. אני מכיר אנשים בני גילי שמשרתים בעזה ובקלקיליה ובמחסומים בראמאללה, ואחרי 6-7 חודשים במציאות של מלחמה מתמדת, המוח שלך נדפק לגמרי שם. היה כאן כבר תראד על כל מה שקורה בשטחים, התעללויות וזילות בחיי אדם הם לא בכמות זניחה שם. והבעיה הכי גדולה שלנו היא שנהינו קהים לנושאים של פגיעה בחפים מפשע. מתחילת האינתיפאדה נהרגו 1000+ אזרחים יהודיים בתחומי מדינת , אבל גם נהרגו מעל פי 4 אזרחים פלסטינאים (וזה לפי הספירה של צהל, לפי מקורות פלסטינים או בצלם וכו זה יותר...). ואפילו מספר החיילים שנשפט על הרג אזרחים, שעומד לדין על מעשים מסוכנים שהורסים משפחות הוא זעום.

באינתיפדה הראשונה היועץ המשפטי לממשלה הורה לחקור כל מקרה של הרג פלסטינאים שלא אחזו . אתמול ראיתי בטלוויזיה את סגן השר אדרי מהליכוד, ב3 דקות הוא הספיק להגיד את דעתו על מה שקרה, לנתח את המיקרה וגם לתת את פסק הדין של ועדת החקירה שאין מה לעשות דברים כאלה קורים. שום ועדה לא תקום (וגם אם כן, זה באיחור של 4 שנים מאז התחילה האינתיפדה) ואף אחד לא יקח אחריות על מה שקרה שם.

אנחנו הפכנו קהים!

הכיבוש משחיט!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש רק פתרון אחד- מלחמה.

זה אולי נשמע טיפשי.

אבל אי אפשר להגיע להסכם עם מישהו בעל אידיאולוגיה שאומרת שאתה האויב שלו.

כבר 4 שנים ולא השגנו כלום חוץ מהתדמית הכי רעה שהיתה ליהודים וגלי אנטישמיות גדולים שכמוהם היה רק במלחמת העולם השנייה.

מה האויב השיג- התדמית הכי רעה שהיתה ליהודים וגלי אנטישמיות גדולים שכמוהם היה רק במלחמת העולם השנייה, בדיוק מה שהם רצו.

במלחמה מסוג כזה אנחנו הצבא החלש בעולם, לאויב יש את הגזענות כ"נשק על" נגדנו, אנחנו לא יכולים לנצח את זה, אפילו המרכבה 4 וכל הצבא החזק שלנו לא יעזור לנו, הוא אפילו פוגע בתדמית שלנו.

נכון להיום אנחנו לא עושים כלום חוץ מלדחות ולדחות ולדחות את יום הדין, או שלנו או שלהם. לא כדאי שאנחנו נבחר? עכשיו!

הפתרון הסופי ( :) ) הוא להגיע לאיזה שהוא הסכם חסר משמעות עם האמריקאים ולצאת למלחמה כוללת בטרור הפלסטינאי שתיהיה פחות או יותר באישור שלהם.

יהיה הרבה בלגן הרבה אזרחים הרוגים והרבה נזק לנו ולהם, אבל כל זה ממילא יקרה עם נמשיך עוד 4 שנים של המלחמה שיש היום באזור, כן זאת מלחמה אבל אנחנו נלחמים עם יד אחת מאחורי הגב.

צריך בסה"כ לכבוש את כל השטחים הפלשטינים, להשליט סדר באזור לתת לערבים איכות חיים ברמה הגיונית ותאמינו לי הם ישכחו אפילו את המילה כיבוש.

תוך פחות מ 5 שנים הכל ישכח וכולם יהיה שמחים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זאת לא הפואנטה,

העניין הוא שבאותו הזמן, קרו 2 תקריות כמעט זהות, רק שאנחנו הרגנו 10 והם הרגו 45. אנחנו קיבלנו גינוי מהאו"ם ומהאיחוד האירופאי ומכל אחד שיכול לפתוח תפה, לעומת האמריקאים שאף אחד לא הזכיר שיט בנושא הזה.

אנחנו נגד הרג אזרחים חפים מפשע - אבל זו מלחמה. מלחמה שנכפתה עלינו ע"י הפלסטינאים הרוצחי ילדים בדם קר, אלה שבמשך 4 שנים כמעט מתפוצצים בכל מקום אפשרי. הם עוד ייצטערו על היום שהם פתחו באינטיפדה הטיפשית הזאת במקום ללכת בדרך של שלום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמריקאים הרגו 45, אז מה כועסים עלינו שהרגנו 10?

שהורים שלכם יהיו ב10 האלה, נראה לי שתדברו אחרת.

מה ההקשר בין מה שאומרים פה למה שאתה אומר?

אף אחד לא אמר שזה בסדר פשוט אמרו שהכובש האמריקאי צריך קודם להסתכל טוב טוב על הצבא שלו לפני שהוא מבקר את הצבא שלנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למגיבים,

קודם כל שיהיו כמה שיותר גינויים מאירופה על זה, גם לנו וגם לאמריקאים.

האמריקאים אף פעם לא הצטיינו בביקורת..

דבר שני, מנצלים פעולות צה"ל בתור נקמה של ילד בן 15 (ע"ע Yot)

דבר שלישי, יום שבת הייתי בהפגנה של היציאה מעזה, יום ראשון הייתי בהלוויה צבאית של חבר מהצופים. רייזר, זה היה דיי לא במקום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר שלישי, יום שבת הייתי בהפגנה של היציאה מעזה, יום ראשון הייתי בהלוויה צבאית של חבר מהצופים.

אז אם חבר שלך נהרג על אחד מהנגמ"שים ואתה עדיין בא בטענות לצה"ל שמנסה להגן על חייליו, ומה לעשות טעויות קורות, אז משהו אצלך לא בסדר...

אני מעדיף גם שיהיו 100 טעויות וימותו 1000 פלסטינאים מאשר שאחרי זה יפוצצו אותנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...