עוד מעוז נפל: המשחק Shadow of War נפרץ בתוך יום אחד בלבד - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עוד מעוז נפל: המשחק Shadow of War נפרץ בתוך יום אחד בלבד


yonatan.mendelson

Recommended Posts

כרגיל זה רק עניין של זמן. אבל האמת שאני קצת בהלם - אשכרה יש רכישות בתוך המשחק? המשחק לא מולטיפלייר או שאני טועה? זו פעם ראשונה שאני שומע על משחק לא תחרותי למחשב שדורש קנייה של דברים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, ובגלל זה אני הולך להוריד אותו ברמת העיקרון במקום לקנות. משחק ראשון שהצליח, ומשחק שני שמנסה לחלוב כסף מכל מקום אפשרי. בכללי, הקטע של MICRO TRANSACTION נהיה מכה יותר גדולה מDLC. משחקים פשוט אימצו את הפורמט של קלאש אוף קלאנס, רק שלצערי, המשחקים האלה זה משחקים שמראש משלמים עליהם מחיר מלא. דוגמאות נוספות לזה NBA 2K18 STREET FIGHTERS V ויש עוד הרבה....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מודה שאני אחכה להנחה כמו ה- בשביל המשחק, אבל הקטע עם התשלומים בתוך המשחק באמת נהיה מכה. אני בהחלט יכול להבין למה אנשים יעדיפו כבר להוריד גרסה פרוצה, זה פשוט נהיה יותר מדי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היום יש יותר ויותר משחקים שמגיעים בלי בכלל, ולא רק משחקי אינדי. בניגוד לסרטים או סדרות, המשחקים מקבלים שדרוגים ותוספים כל הזמן, ועד כמה שאני יודע, אי אפשר לעדכן עותק פיראטי עם קליינט חוקי בגלל שהפריצה מנתקת אותם אחד מהשני. זה שכל יומיים פורצים עוד משחק, סתם מציג את חברות המשחקים באור מגוחך... ברור שיש משחקים שיש בעיה חוקית להפיץ אותם בלי , למשל, משחקים שצריכים לעבור צנזורה במדינות שונות, אבל אלו המיעוט שבמיעוט. אולי זה אפילו יגרום ליותר חברות להשקיע בפורטים איכותיים ל- במקום להעביר אותם לחברות שלא יודעות מהחיים שלהן... (ע"ע באטמן ארקם נייט)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...